Breng hem nou niet op een idee. Gaat hij daar weer een jaar over lopen jankzakken.quote:Op zaterdag 20 december 2014 17:23 schreef Blaadjes het volgende:
Heeft hij al lopen zeiken over de zwarte sneeuwman in de laatste donald duck?
Niet gezien, maar ik ben dan ook al een tijdje klaar met Pauw (& Witteman).quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:38 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Hij is twee keer bij Pauw en witterman geweest, een keer bij pauw, bij rtl late night, oog in oog.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:41 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet gezien, maar ik ben dan ook al een tijdje klaar met Pauw (& Witteman).
Gutmensch gespotquote:Op zaterdag 20 december 2014 18:30 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Quinsy is een zondebok.
Men fantaseert dat hij vind dat iedere blanke een racist is ......
Prachtige stropopredenering om je discriminerende agressie op de stropop Quinsy uit te leven.
Zoek eens een willekeurige tekst van 'm op.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:30 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Quinsy is een zondebok.
Prachtige stropopredenering om je discriminerende agressie op de stropop Quinsy uit te leven.
quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:30 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je hebt niks inhoudelijks te melden. ?
Dit is lekker inhoudelijk wil je zeggen. Je scheert hiermee meer mensen over een kam dan Quinsy ooit kan doen.quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:30 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Quinsy is een zondebok.
Bijna eng dat er in cabaret zoveel waarheid kan zitten.quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:05 schreef Jigzoz het volgende:
Even tussendoor, puur omdat ik er door dit topic aan moest denken:
Cabaret kan zo vreselijk goed zijn.quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Bijna eng dat er in cabaret zoveel waarheid kan zitten.
Alleen het woordje "superieur" maakt het eigenlijk ongenuanceerd en cabaret, maar voor de rest zit er akelig veel waarheid in dat liedje..quote:Op zaterdag 20 december 2014 20:17 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Cabaret kan zo vreselijk goed zijn.
Stalk jij mij?quote:Op zaterdag 20 december 2014 18:40 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Breng hem nou niet op een idee. Gaat hij daar weer een jaar over lopen jankzakken.
Btw terechte winnaar wat mij betreft
Racistquote:Op zaterdag 20 december 2014 21:54 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, ik stalk Quinsy natuurlijk
Wie heeft gelijk?quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:46 schreef Ryan3 het volgende:
Maar hij heeft toch wel gelijk of niet?
Quincy, toch?quote:
Nee, ik vind Quinsy een drammerige jankzak.quote:Op zaterdag 20 december 2014 22:56 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Quincy, toch?
Dat was toch de uitkomst, heb het allemaal vanwege. niet gevolgd hoor.
drammerige en selectief verongelijkte jankzakquote:Op zaterdag 20 december 2014 23:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee, ik vind Quinsy een drammerige jankzak.
Maar hij heeft wel gelijk?quote:Op zondag 21 december 2014 01:20 schreef Red_85 het volgende:
[..]
drammerige en selectief verongelijkte jankzak
Wie, Grauss?quote:Op zondag 21 december 2014 01:49 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
Weer een mooi media moment voor hem.
Kunnen we niet gewoon stoppen met die gast aandacht geven. Dit zijn typisch lui die juist op elke aandacht geilen, negatief of positief.
Ik heb het over de Quinsyhaters . Wat niet hetzelfde is Quinsycriticussen, dat ben ik ook .quote:Op zaterdag 20 december 2014 19:36 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
[..]
Dit is lekker inhoudelijk wil je zeggen. Je scheert hiermee meer mensen over een kam dan Quinsy ooit kan doen.
kweenie.... Wilders is nog steeds de grootste klootzak wbt mensen veroordelenquote:Op zondag 21 december 2014 01:51 schreef remlof het volgende:
Dion Graus was inderdaad een betere kandidaat geweest.
Ja, maar die krijgt een lifetime achievement award.quote:Op zondag 21 december 2014 01:51 schreef remlof het volgende:
Dion Graus was inderdaad een betere kandidaat geweest.
Ik ook blijkbaar nu. Is wel grappig hoe je als je een beetje kritisch bent ineens kunt dalen van hoog opgeleid naar laag opgeleid...quote:Op zondag 21 december 2014 01:53 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
kweenie.... Wilders is nog steeds de grootste klootzak wbt mensen veroordelen
Hitler zou juist pro-ZP zijn. Daar zou je nooit op stemmen dan.quote:Op zondag 21 december 2014 02:26 schreef ems. het volgende:
Terecht. Zelfs als Hitler in de poll zat had ik 2x op Gario gestemd.
Nee hoor.quote:Op zondag 21 december 2014 02:31 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Hitler zou juist pro-ZP zijn. Daar zou je nooit op stemmen dan.
Die kende ik nog nietquote:
Ja die ken ik welquote:Op zondag 21 december 2014 02:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De enige die leuk is, is het personeelsuitje. Van Lucky TV.
En die is briljant.... ik hoor ook steeds Sybrand Buma in die stemmetjes, dus als hij weer wat moet zeggen in de TK, kom ik niet meer bij...quote:
Tuurlijk niet. Alles is racisme volgens die gast. Terwijl het aantoonbaar niet is. Daar hebben we inmiddels hier alleen al 30.000 posts over geschreven.quote:
Magisch eigenlijk wel. Zou haast denken dat het humor is.quote:
Dude, alles wat hij aan tegenslagen of als negatief ervaart, legt hij uit als racisme.quote:Op zondag 21 december 2014 13:37 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Zei hij dat ? Het lijkt me dat jij ontieglijk overdrijft. Hij niet zoals jij beweert
Dat is jouw doorgeschoten 'visie'quote:Op zondag 21 december 2014 14:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dude, alles wat hij aan tegenslagen of als negatief ervaart, legt hij uit als racisme.
Bluesdude = holmaatje van Gario = negeren.quote:Op zondag 21 december 2014 14:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dude, alles wat hij aan tegenslagen of als negatief ervaart, legt hij uit als racisme.
Kijk, een linkje naar een willekeurige Gario-tekst. Veel racistischer dan Gario ken ik ze niet. Die man kan uitsluitend in huidskleuren denken.quote:Op zondag 21 december 2014 14:59 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dat is jouw doorgeschoten 'visie'
Je hebt dat nodig om te kunnen kankeren op hem en hem overdrevenheid te verwijten?
Doorgeslagen gek is het. Tot aan zijn schouders zit hij er droog in bij hem.quote:Op zondag 21 december 2014 16:03 schreef UltraR het volgende:
[..]
Bluesdude = holmaatje van Gario = negeren.
Absoluut. Je hoeft maar een heel klein beetje mensenkennis te bezitten om te zien dat de man een soort narcistische persoonlijkheidsstoornis heeft. Eigenlijk best zielig. Ik zou dan ook een soort medelijden met hem kunnen hebben, ware het niet dat hij in het kader van zijn "performance" (zoals hij het zelf noemt) een kinderfeest heeft verziekt.quote:Op zondag 21 december 2014 17:13 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dat zo'n gekkie als Quinsy steeds zo'n groot podium krijgt is nog het meest trieste. Het is wel vrij duidelijk dat hij een paar psychische aandoeningen heeft als je kijkt naar z'n gedrag en uitlatingen. Zo iemand zou juist opgenomen moeten worden in een instelling.
Je vergeet een van de partijen in het hele verhaal die minstens net zo schuldig zijn als die Gario-idioot: de tokkies. Zonder hen was er vrijwel niks aan de hand geweest.quote:Op zondag 21 december 2014 17:20 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Absoluut. Je hoeft maar een heel klein beetje mensenkennis te bezitten om te zien dat de man een soort narcistische persoonlijkheidsstoornis heeft. Eigenlijk best zielig. Ik zou dan ook een soort medelijden met hem kunnen hebben, ware het niet dat hij in het kader van zijn "performance" (zoals hij het zelf noemt) een kinderfeest heeft verziekt.
Maar het is niet alleen de schuld van Quinsy. Je kunt zo'n gek ook laten brabbelen en er geen aandacht aan schenken. Het was de media die een zeer kwalijke rol in dit verhaal heeft gespeeld en die vakkundig het vuurtje heeft opgestookt. Zo werd een soort "brede maatschappelijke discussie" gesuggereerd, die er eigenlijk helemaal niet was.
Niet om het gedrag van tokkies goed te praten, maar ik deel je mening niet. De hetze tegen Zwarte Piet is evengoed vakkundig opgeklopt. Net zolang totdat bedrijven (HEMA, Kruitvat, Albert Heijn, etc.) raar begonnen te doen. Er werd een soort "brede maatschappelijke discussie" opgeklopt, waarbij ook allerlei opiniemakers een duit in het zakje deden. Al dat soort zaken gebeurden, zonder dat tokkies daar invloed op hadden.quote:Op zondag 21 december 2014 17:26 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Je vergeet een van de partijen in het hele verhaal die minstens net zo schuldig zijn als die Gario-idioot: de tokkies. Zonder hen was er vrijwel niks aan de hand geweest.
Onwelgevallige meningen gewoon lekker opsluiten inderdaad.quote:Op zondag 21 december 2014 17:13 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Dat zo'n gekkie als Quinsy steeds zo'n groot podium krijgt is nog het meest trieste. Het is wel vrij duidelijk dat hij een paar psychische aandoeningen heeft als je kijkt naar z'n gedrag en uitlatingen. Zo iemand zou juist opgenomen moeten worden in een instelling.
Ik zeg dan ook niet dat de tokkies de enige schuldigen waren, maar ze hebben wel degelijk een enorme rol gespeeld in het uit de klauwen laten lopen van die onzin.quote:Op zondag 21 december 2014 17:28 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Niet om het gedrag van tokkies goed te praten, maar ik deel je mening niet. De hetze tegen Zwarte Piet is evengoed vakkundig opgeklopt. Net zolang totdat bedrijven (HEMA, Kruitvat, Albert Heijn, etc.) raar begonnen te doen. Er werd een soort "brede maatschappelijke discussie" opgeklopt, waarbij ook allerlei opiniemakers een duit in het zakje deden. Al dat soort zaken gebeurden, zonder dat tokkies daar invloed op hadden.
tjaaa.. dit is achterlijk ruzie zoeken ,quote:Op zondag 21 december 2014 16:37 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Doorgeslagen gek is het. Tot aan zijn schouders zit hij er droog in bij hem.
Waar ik alleen een beetje medelijden mee krijg bij hem, is dat hij te dom is om het door te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |