Broccoli lust ik niet. De andere 4 wel.quote:
van die gasten die hele kleine hapjes nemen, overal in prikken en aan ruikenquote:Op donderdag 18 december 2014 18:29 schreef Myraela het volgende:
Ik heb overigens echt een hekel aan lastige eters. Iedereen lust wel iets niet, maar sommige mensen staan gewoon nergens voor open en eten nog als kinderen. Daar hoef ik niet mee uit eten.
Oh vreselijkquote:Op donderdag 18 december 2014 18:29 schreef Myraela het volgende:
Ik heb overigens echt een hekel aan lastige eters. Iedereen lust wel iets niet, maar sommige mensen staan gewoon nergens voor open en eten nog als kinderen. Daar hoef ik niet mee uit eten.
ananas is best lekker, maar niet op pizza, hamburgers etcquote:Op donderdag 18 december 2014 18:29 schreef Harmankardon het volgende:
Ik lust bijna alles behalve verse ananas, dan moet ik letterlijk binnen 5 seconden kotsen. Aardig wat weddenschappen mee gewonnen
Vind ik nog minder vervelend dan de mensen die het nog niet eens proberen.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
van die gasten die hele kleine hapjes nemen, overal in prikken en aan ruiken
Als ik ga uit eten bestel ik wat ik lekker vindquote:Op donderdag 18 december 2014 18:29 schreef Myraela het volgende:
quote:Op donderdag 18 december 2014 18:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als ik ga uit eten bestel ik wat ik lekker vind
Worteltjes en doperwtjes? Sperziebonen? Spinazie? Rode kool?quote:Op donderdag 18 december 2014 18:28 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Broccoli lust ik niet. De andere 4 wel.
Zie je Yv? Ik eet best wel groentes!
Ja, dat mierzoete van een ananas past gewoon niet zo in een hartig gerecht vind ik.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ananas is best lekker, maar niet op pizza, hamburgers etc
Precies dit.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ananas is best lekker, maar niet op pizza, hamburgers etc
Ja en ja. Ja. Nee. Ja.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Worteltjes en doperwtjes? Sperziebonen? Spinazie? Rode kool?
Sommige mensen zijn daar te lastig voor, of je moet altijd in een eetcafé zitten. De moeder van mijn stiefvader eet bijvoorbeeld alleen schnitzel en varkenshaas als ze uit eten gaan. Nou, dan kom je dus nooit ergens.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:30 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als ik ga uit eten bestel ik wat ik lekker vind
Worteltjes en doperwtjes uit zo'n potje vind ik wel echt verschrikkelijk van structuur en volledig smakeloos.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:31 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Worteltjes en doperwtjes? Sperziebonen? Spinazie? Rode kool?
Ik probeer juist altijd alles wel. Is het niet lekker, jammer voor mij dan.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:29 schreef Myraela het volgende:
Idd.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, dat mierzoete van een ananas past gewoon niet zo in een hartig gerecht vind ik.
Ik probeer ook alles altijd wel. Orgaanvlees ben ik nog wat huiverig voor, maar kreeg bij een pers event kalfstong en dat viel enorm mee.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:32 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik probeer juist altijd alles wel. Is het niet lekker, jammer voor mij dan.
Ik haal vaak van die snackgroentes bij de AH of waar dan ook, veelal wortelsquote:Op donderdag 18 december 2014 18:32 schreef Samzz het volgende:
Worteltjes kan ik rauw ook niet eten.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:32 schreef Samzz het volgende:
Als er impromptu wordt besloten om ergens te gaan eten, pas ik me aan. En er staat altijd wel iets op de kaart wat lekker is.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
Sommige mensen zijn daar te lastig voor, of je moet altijd in een eetcafé zitten. De moeder van mijn stiefvader eet bijvoorbeeld alleen schnitzel en varkenshaas als ze uit eten gaan. Nou, dan kom je dus nooit ergens.
Ach, waar het in gaat is het toch donkerquote:Op donderdag 18 december 2014 18:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Worteltjes en doperwtjes uit zo'n potje vind ik wel echt verschrikkelijk van structuur en volledig smakeloos.
Doe ik ook niet, dat mogen de konijntjes doenquote:Op donderdag 18 december 2014 18:32 schreef Samzz het volgende:
Zo was ik vroeger ook, en daarom dragen wij een bril/lenzen en konijntje niet..quote:Op donderdag 18 december 2014 18:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Doe ik ook niet, dat mogen de konijntjes doen
Ik vind het wel fijn als ik een beetje genot in mijn mond ervaar voor het doorslikkenquote:Op donderdag 18 december 2014 18:35 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Ach, waar het in gaat is het toch donker
Dat klinkt ZO fout nu..quote:Op donderdag 18 december 2014 18:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn als ik een beetje genot in mijn mond ervaar voor het doorslikken
Truequote:Op donderdag 18 december 2014 18:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zo was ik vroeger ook, en daarom dragen wij een bril/lenzen en konijntje niet..
INB4 FAX!quote:Op donderdag 18 december 2014 18:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het wel fijn als ik een beetje genot in mijn mond ervaar voor het doorslikken
Ik wel op zich. Zongedroogde lust ik niet, en rauw vind ik het ook niet geweldig.quote:
Dat geloof ik wel. Maar de zongedroogde tomaten is bij mij puur de structuur.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:38 schreef Myraela het volgende:
Over het algemeen ligt iets wel of niet lusten niet aan de producten maar aan de kok.
Dat zeg je expres he?quote:Op donderdag 18 december 2014 18:35 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
rauw in plakjes gesneden is prima weg te werken.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik wel op zich. Zongedroogde lust ik niet, en rauw vind ik het ook niet geweldig.
Maar in een tapenade dan?quote:Op donderdag 18 december 2014 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat geloof ik wel. Maar de zongedroogde tomaten is bij mij puur de structuur.
Een van mijn beste vrienden is kok en hij kookt nog wel eens voor ons, maar als ik dat alleen al zie krijg ik haast een hartaanval. Zoveel boter, room, zout etc als er gebruikt wordt, niet normaal.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:38 schreef Myraela het volgende:
Over het algemeen ligt iets wel of niet lusten niet aan de producten maar aan de kok.
nee, als je ze dan in Zuid Europa eet, een wereld van verschilquote:Op donderdag 18 december 2014 18:40 schreef Myraela het volgende:
Nederland heeft gewoon geen geweldige tomaten.
Sommige dingen gaan mij dan ook wel te ver...quote:Op donderdag 18 december 2014 18:34 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik probeer ook alles altijd wel. Orgaanvlees ben ik nog wat huiverig voor, maar kreeg bij een pers event kalfstong en dat viel enorm mee.
Zo krijg je alles wel lekker ja.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:40 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Een van mijn beste vrienden is kok en hij kookt nog wel eens voor ons, maar als ik dat alleen al zie krijg ik haast een hartaanval. Zoveel boter, room, zout etc als er gebruikt wordt, niet normaal.
Dan wel, ja. Maar dat is dan weer anders qua structuur.quote:
In kookprogramma's lijkt alles me naar zout, peper, olijfolie en citroensap smaken want er gaan overal belachelijke hoeveelheden inquote:Op donderdag 18 december 2014 18:40 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Een van mijn beste vrienden is kok en hij kookt nog wel eens voor ons, maar als ik dat alleen al zie krijg ik haast een hartaanval. Zoveel boter, room, zout etc als er gebruikt wordt, niet normaal.
Ik heb het even opgezocht maar ik weet het nog steeds nietquote:Op donderdag 18 december 2014 18:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Sommige dingen gaan mij dan ook wel te ver...
Kent iemand trouwens hopscheuten? Nog nooit van gehoord tot vandaag.
Meelwormen zijn ook altijd goedquote:Op donderdag 18 december 2014 18:41 schreef Koen66 het volgende:
ik heb laatst een gefrituurde krekel op, best eetbaar
bamboescheuten wel, maar hopquote:Op donderdag 18 december 2014 18:41 schreef aeque het volgende:
[..]
Sommige dingen gaan mij dan ook wel te ver...
Kent iemand trouwens hopscheuten? Nog nooit van gehoord tot vandaag.
Ja, dan zeggen ze: a pinch of salt. Aha, daar doe ik normaal een week over.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In kookprogramma's lijkt alles me naar zout, peper, olijfolie en citroensap smaken want er gaan overal belachelijke hoeveelheden in
kloptquote:Op donderdag 18 december 2014 18:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meelwormen zijn ook altijd goed
Een scheutje olijfolie. Hop, halve fles erin.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
In kookprogramma's lijkt alles me naar zout, peper, olijfolie en citroensap smaken want er gaan overal belachelijke hoeveelheden in
Precies. Ik kots al als ik er aan denkquote:Op donderdag 18 december 2014 18:42 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Ja, dan zeggen ze: a pinch of salt. Aha, daar doe ik normaal een week over.
Of wat ook lekker is: geen meelwormen.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meelwormen zijn ook altijd goed
Valt onder orgaanvleesquote:Op donderdag 18 december 2014 18:42 schreef Samzz het volgende:
Een tong is een spier, Myra. Of valt het onder organen?
vaag, dan denk ik eerder aan niertjes, kippelever etcquote:
Little bit of olive oilquote:Op donderdag 18 december 2014 18:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een scheutje olijfolie. Hop, halve fles erin.
Het valt onder het orgaanvlees.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:42 schreef Samzz het volgende:
Een tong is een spier, Myra. Of valt het onder organen?
Ik had laatst van die soepstengels met kaas en meelwormen, vond het echt heel lekkerquote:Op donderdag 18 december 2014 18:44 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Of wat ook lekker is: geen meelwormen.
1 keer gehad, niet mijn feest. Krekel was wel ok trouwens.
En Remlof.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:43 schreef aeque het volgende:
Je schijnt naast witlof ook roodlof te hebben.
Ja daar zou ik ook eerder aan denkenquote:Op donderdag 18 december 2014 18:45 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vaag, dan denk ik eerder aan niertjes, kippelever etc
Ik snap ook waarom koks vaak gezet/dik zijn.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Little bit of olive oil
Als ik dat zie, denk ik wel dat ik redelijk gezond eet.
ja, en continue van alles proeven ook nogquote:Op donderdag 18 december 2014 18:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap ook waarom koks vaak gezet/dik zijn.
Paarse die er een beetje uitzien als rodekool?quote:Op donderdag 18 december 2014 18:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Er was laatst nog iets waarvan ik ontdekte dat er een rode variant van was.. Volgensmij waren dat spruitjes..
quote:Op donderdag 18 december 2014 18:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
Er was laatst nog iets waarvan ik ontdekte dat er een rode variant van was.. Volgensmij waren dat spruitjes..
Het is ook nog eens tyfushard werken voor heel weinig geld.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik snap ook waarom koks vaak gezet/dik zijn.
Ligt eraan, hoor.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:48 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Het is ook nog eens tyfushard werken voor heel weinig geld.
Die verliezen de kleur als je ze kookt.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
I know.. maar dit plaatje was zo mooiquote:Op donderdag 18 december 2014 18:49 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die zijn nog groen met alleen rode nerven, ze zijn er ook helemaal in het rood.
is het water dan ook blauw net als bij rode koolquote:Op donderdag 18 december 2014 18:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die verliezen de kleur als je ze kookt.
Kiezen ze toch zelf voorquote:Op donderdag 18 december 2014 18:48 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Het is ook nog eens tyfushard werken voor heel weinig geld.
De meeste koks zullen denk ik niet boven modaal verdienen (maar kan verkeerd zitten) en je hebt wel rot werktijdenquote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 18:48 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Paarse die er een beetje uitzien als rodekool?
Ja dusquote:
Daarom zeg ik, ligt eraan. Mijn oom is chef-kok en verdient goed.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:50 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
De meeste koks zullen denk ik niet boven modaal verdienen (maar kan verkeerd zitten) en je hebt wel rot werktijden
Hoe zijn ze qua smaak ten opzichte van de gewone? Weet jij dat toevallig?quote:Op donderdag 18 december 2014 18:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Die verliezen de kleur als je ze kookt.
Is ook niet mijn probleem, maar is net zoiets als basisschoolleraar. Ik zou het niet kunnen hoor.quote:
Voor mij. Niet voor jou.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:52 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Nee dank je, ik moet nog rijden
Ze schijnen gewoon hetzelfde te zijn, ik vind zulke dingen onzin.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:51 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoe zijn ze qua smaak ten opzichte van de gewone? Weet jij dat toevallig?
Nouja, wat is goed is dan de vraag natuurlijk. Ligt ook aan je leeftijd, sommige mensen vinden 40K per jaar goed, bij anderen begint dat bij een ton.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, ligt eraan. Mijn oom is chef-kok en verdient goed.
Sommige vinden ze zoeter.. Ik vind ze hetzelfde.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze schijnen gewoon hetzelfde te zijn, ik vind zulke dingen onzin.
Puur voor het leuke aanzich, dus.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ze schijnen gewoon hetzelfde te zijn, ik vind zulke dingen onzin.
Boven modaal.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:52 schreef Harmankardon het volgende:
[..]
Nouja, wat is goed is dan de vraag natuurlijk. Ligt ook aan je leeftijd, sommige mensen vinden 40K per jaar goed, bij anderen begint dat bij een ton.
Ja, lekker.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mij wordt aangeraden zoete aardappel eens te proberen..
Moet je doenquote:Op donderdag 18 december 2014 18:56 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mij wordt aangeraden zoete aardappel eens te proberen..
*hem kennendequote:Op donderdag 18 december 2014 19:02 schreef Faxie het volgende:
Iemand praat poep over vaartheorie... wil eigenlijk happen maar dat kost weer een uur van m'n leven zijn kennende
wow ik ben hier weer eens ooit. en nu jij ookquote:Op donderdag 18 december 2014 19:03 schreef heloef het volgende:
Ik had een grootse comeback gepland maar dat werkte toch niet helemaal.
Dus dan maar zo: hoi
OHMIJNGOD, HET IS HELOEF.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:03 schreef heloef het volgende:
Hebben jullie een geheime relatie?quote:Op donderdag 18 december 2014 19:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
wow ik ben hier weer eens ooit. en nu jij ook
ik kan dit niet aan
sssstquote:Op donderdag 18 december 2014 19:05 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hebben jullie een geheime relatie?
Wow, hoi Loefje.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:03 schreef heloef het volgende:
HELOEF, MIJN NEGER!quote:Op donderdag 18 december 2014 19:03 schreef heloef het volgende:
quote:
Ik blijf denk ik hangen tot serious request voor bij is, dan ga ik weer dingen doen.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:04 schreef Joysa het volgende:
[..]
wow ik ben hier weer eens ooit. en nu jij ook
ik kan dit niet aan
OMG HET IS MYRAELA'quote:
Hoi Lokaquote:
BROEDER!quote:
Heloef!quote:Op donderdag 18 december 2014 19:03 schreef heloef het volgende:
Ik kwam hier ook weer omdat SR.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:07 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik blijf denk ik hangen tot serious request voor bij is, dan ga ik weer dingen doen.
Misschien.
Jongen ik ben net 5 minuten terug op FOK! hou je in.quote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 19:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hou je mond, de grote mensen zijn in gesprek.
Ben jij nog steeds met dingetje samen? Ik weet zn foknaam echt niet meerquote:
Jongen, ik ben een levende legende.quote:
Neequote:Op donderdag 18 december 2014 19:10 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ben jij nog steeds met dingetje samen? Ik weet zn naam echt niet meer
Al ontmaagd?quote:Op donderdag 18 december 2014 19:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Jongen, ik ben een levende legende.
quote:Op donderdag 18 december 2014 19:09 schreef Faxie het volgende:
[..]
De oude garde komt terug. Snel, roep complicate
Doe eens weggaan dan.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:09 schreef Myraela het volgende:
[..]
Hou je mond, de grote mensen zijn in gesprek.
Nooit van gehoord.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Jongen, ik ben een levende legende.
quote:Op donderdag 18 december 2014 19:11 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee
Bijna twee weken niet meer.
Meer dan drie jaar jaquote:Op donderdag 18 december 2014 19:13 schreef Joysa het volgende:
[..]zo kort pas niet meer
Dat heeft dan wel nog heel lang geduurd
Een relatie? Wat is dat.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:13 schreef Joysa het volgende:
En hoe staat het met alle andere relaties?
Ja dat geloof ik gelijk. Blehquote:Op donderdag 18 december 2014 19:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Meer dan drie jaar ja
Was wel erg spijtig.
Welke relaties?quote:Op donderdag 18 december 2014 19:13 schreef Joysa het volgende:
Ik hoorde laatst als je iemand het laatste hapje laat opeten van iets dat je hee lekker vindt, dat het dan echte liefde isquote:
Ik hou het ook al bijna 1,5 jaar vol ondertussen.. er is hoopquote:
Awww.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst als je iemand het laatste hapje laat opeten van iets dat je hee lekker vindt, dat het dan echte liefde is
Daar doe ik verder geen uitspraken over.quote:
Single zijn?quote:Op donderdag 18 december 2014 19:14 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik hou het ook al bijna 1,5 jaar vol ondertussen.. er is hoop
quote:Op donderdag 18 december 2014 19:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik hoorde laatst als je iemand het laatste hapje laat opeten van iets dat je hee lekker vindt, dat het dan echte liefde is
quote:
quote:
Klinkt goed, redelijk te krijgen hier?quote:Op donderdag 18 december 2014 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zoete aardappel 2 keer gegeten. Erg lekker.
Ja hoor, iedere supermarkt eigenlijk wel.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:16 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
[..]
[..]
Klinkt goed, redelijk te krijgen hier?
Nobody's touching my food.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:14 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jammer weer.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:15 schreef heloef het volgende:
[..]
Daar doe ik verder geen uitspraken over.
Kun je dat eten?quote:Op donderdag 18 december 2014 19:13 schreef Joysa het volgende:
Ik niets van jou hoor.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:17 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Bij mij wel.
Althans, kreeg afgelopen uur er nog 2.
Oh.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Hier werkt het gewoon. Nergens last van gehad
Geloof het wel. Mijn test WA komt niet bij je aan.quote:
Dat idee heb ik ook.Grrrquote:
Je zal wel niet zo populair zijnquote:Op donderdag 18 december 2014 19:17 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik niets van jou hoor.
[..]
Oh.
Mijn test WA ook niet bij jou dus.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:17 schreef aeque het volgende:
[..]
Geloof het wel. Mijn test WA komt niet bij je aan.
quote:
Ik ben niet zomaar iedereen.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Ik stuur niet zomaar iedereen nudies.
Iemand anders die ik net appte kreeg het wel. Raar.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:18 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Mijn test WA ook niet bij jou dus.
[..]
quote:Op donderdag 18 december 2014 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Joy in een relatie. Ik ben eventjes van slag af. Even wat thee zetten.
Je wilt niet zoals ik zijn hequote:Op donderdag 18 december 2014 19:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Klopt. Ik stuur niet zomaar iedereen nudies.
quote:
Ik kan me haar niet single herinneren?quote:Op donderdag 18 december 2014 19:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
Joy in een relatie. Ik ben eventjes van slag af. Even wat thee zetten.
Er speelt iets.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:13 schreef Joysa het volgende:
Dat is de laatste tijd wel zo. Zomaar ineens.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:20 schreef Lokasenna het volgende:
Iedereen in paniek om whatsapp
Als FOK! down is, dat is pas erg
quote:Op donderdag 18 december 2014 19:20 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik kan me haar niet single herinneren?
Ja, echt vaak.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:21 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat is de laatste tijd wel zo. Zomaar ineens.
Opnieuw opgestart, hij doet het.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:19 schreef aeque het volgende:
[..]
Iemand anders die ik net appte kreeg het wel. Raar.
Kennelijk sta je niet op mijn shortlist.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:19 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Ik ben niet zomaar iedereen.
Hoe heb je hem zo gek gekregen?quote:
Precies. Straks gaan ze grapjes over mij maken, dat kan ik niet handelen.quote:
Broertje, vertel ons meerquote:Op donderdag 18 december 2014 19:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Er speelt iets.
Dat vind ik al heel wat.
Wat dacht je van kapot interwebzquote:Op donderdag 18 december 2014 19:20 schreef Lokasenna het volgende:
Iedereen in paniek om whatsapp
Als FOK! down is, dat is pas erg
Ging zo makkelijkquote:Op donderdag 18 december 2014 19:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoe heb je hem zo gek gekregen?
Friet bedoel je.quote:
quote:
Er zit zo'n meisje in mijn klas die zo obvious laat merken dat ze mij leuk vindt dat zelfs ik het door heb.quote:
Dan heb je wel een frietje speciaalquote:Op donderdag 18 december 2014 19:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zak ik jou eens met m'n friet...
Tragisch, dat formaat.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Zak ik jou eens met m'n friet...
Lekkerquote:Op donderdag 18 december 2014 19:24 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan heb je wel een frietje speciaal
Ik ging vorige week bij iemand eten en toen zaten er garnalen in het voorgerecht. Ik heb er eentje op maar vind ze zo smerig, voelde me echt heel schuldigquote:Op donderdag 18 december 2014 18:29 schreef Myraela het volgende:
1 slechts?quote:Op donderdag 18 december 2014 19:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Er zit zo'n meisje in mijn klas die zo obvious laat merken dat ze mij leuk vindt dat zelfs ik het door heb.
Ja, je droomt dat het lang geleden was? Maar waarom zou je dan over Fok! dromen?quote:Op donderdag 18 december 2014 19:29 schreef Royco1 het volgende:
Heloef in het topic?
Welk jaar is het?
Goed punt.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:32 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ja, je droomt dat het lang geleden was? Maar waarom zou je dan over Fok! dromen?
Het voelt als 2012.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:29 schreef Royco1 het volgende:
Heloef in het topic?
Welk jaar is het?
Ik heb geen titelsquote:Op donderdag 18 december 2014 19:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij gaat voor de titel grappenmaker om van een andere titel af te zijn?
Oh niks hoor, we hebben als klas binnenkort een feestje. Zij komt ook, showtime.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
1 slechts?
Wat let je om haar uit te vragen of iets in die richting?
Die andere titel is onlosmakelijk aan hem verbonden.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:36 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij gaat voor de titel grappenmaker om van een andere titel af te zijn?
Show her your movesquote:Op donderdag 18 december 2014 19:37 schreef heloef het volgende:
[..]
Oh niks hoor, we hebben als klas binnenkort een feestje. Zij komt ook, showtime.
Nopequote:Op donderdag 18 december 2014 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou faxie zijn nudies al aan joy hebben gestuurd?
eh wat heb ik hier gemist?quote:Op donderdag 18 december 2014 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zou faxie zijn nudies al aan joy hebben gestuurd?
Bij wie moet ik kijken?quote:Op donderdag 18 december 2014 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Laatste voyeur(s)
artelligence
aeque
Jofunu-kun
Dagoduck
S15
muhahaha
ik.ben.hier
yats
yats
CrystalAnn
Bazen
Ik ook bovenaan he. Met the usual suspectsquote:Op donderdag 18 december 2014 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Laatste voyeur(s)
artelligence
aeque
Jofunu-kun
Dagoduck
S15
muhahaha
ik.ben.hier
yats
yats
CrystalAnn
Bazen
Dat gaat ook vervelen, of kom jij erbij staan?quote:Op donderdag 18 december 2014 19:41 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Alleen in de spiegel toch maar?
'Stond'quote:
Ook, maar niks boeiends. Wordt nogal opgeblazen hierquote:Op donderdag 18 december 2014 19:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ooow. ik dacht naar iemand gestuurd
Naar wie en waarom?quote:Op donderdag 18 december 2014 19:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ook, maar niks boeiends. Wordt nogal opgeblazen hier
Wie was er zo populair dat ik twee keer moest kijken?quote:Op donderdag 18 december 2014 19:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Laatste voyeur(s)
artelligence
aeque
Jofunu-kun
Dagoduck
S15
muhahaha
ik.ben.hier
yats
yats
CrystalAnn
Bazen
Kijk 'm de vermoorde onschuld spelenquote:Op donderdag 18 december 2014 19:45 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ook, maar niks boeiends. Wordt nogal opgeblazen hier
Nooit gedaan.Als een fokster dat wil zien komen ze maar langs.quote:
Jij wilt zeker bij hem in de leer?quote:Op donderdag 18 december 2014 19:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kijk 'm de vermoorde onschuld spelen
Ach komop, jullie doen alsof ik elke Fokster pics stuurquote:Op donderdag 18 december 2014 19:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kijk 'm de vermoorde onschuld spelen
Nee alleen de leukequote:Op donderdag 18 december 2014 19:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach komop, jullie doen alsof ik elke Fokster pics stuur
Wat let je om erop in te gaan?Beter dan alle signalen missen.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:24 schreef heloef het volgende:
[..]
Er zit zo'n meisje in mijn klas die zo obvious laat merken dat ze mij leuk vindt dat zelfs ik het door heb.
quote:Op donderdag 18 december 2014 19:50 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kan bevestigen dat faxie dit niet naar iedereen stuurt
Wowquote:
Nee.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:49 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Jij wilt zeker bij hem in de leer?
Ja.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:49 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ach komop, jullie doen alsof ik elke Fokster pics stuur
Tja je was er bijna nooitquote:Op donderdag 18 december 2014 19:50 schreef Lokasenna het volgende:
Ik kan bevestigen dat faxie dit niet naar iedereen stuurt
Nee, niks gehadquote:Op donderdag 18 december 2014 19:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik had jou toch niks gestuurd?![]()
Zo verwarrend allemaal
Hij weet niet wat hij mistquote:
Kan je weer een schema maken?quote:Op donderdag 18 december 2014 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lijstjes mensen, ik wil lijstjes.
Ik wil alles weten.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Lijstjes mensen, ik wil lijstjes.
Ik bedoel maarquote:Op donderdag 18 december 2014 19:52 schreef Inolvidable het volgende:
Ik heb geen nudies gehad. Alleen gewaagd.
Ik vind het wel leuk dat iedereen er meteen van uit gaat dat ik per definitie niet durf.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:50 schreef yats het volgende:
[..]
Wat let je om erop in te gaan?Beter dan alle signalen missen.
quote:Op donderdag 18 december 2014 19:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Gelukkig maar, ik maakte me al zorgen
Joy en Loef zijn niet nieuw man, Noob die je bentquote:Op donderdag 18 december 2014 19:53 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik moet wennen aan nieuwe mensen. Ik ben helemaal van mijn apropos nu.
BBQ chickenquote:Op donderdag 18 december 2014 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
Kortingscoupon van de New York pizza verloopt vandaag, wie weet wat daar lekker is?
De bezorger misschien?quote:Op donderdag 18 december 2014 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
Kortingscoupon van de New York pizza verloopt vandaag, wie weet wat daar lekker is?
Alles!quote:Op donderdag 18 december 2014 19:53 schreef Lokasenna het volgende:
quote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 19:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Joy en Loef zijn niet nieuw man, Noob die je bent
Nee ik doe wel eens open als mijn huisgenoot wat heeft besteld bij hun, maar het is echt zo'n dwergje.quote:
Die waren ook erg gewaagd.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:52 schreef Inolvidable het volgende:
Ik heb geen nudies gehad. Alleen gewaagd.
Haha burnquote:Op donderdag 18 december 2014 19:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee ik doe wel eens open als mijn huisgenoot wat heeft besteld bij hun, maar het is echt zo'n dwergje.
Dat weet ik tochquote:Op donderdag 18 december 2014 19:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Twi heeft zijn frikandel in Myra gehangen
Tegenvallerquote:Op donderdag 18 december 2014 19:54 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nee ik doe wel eens open als mijn huisgenoot wat heeft besteld bij hun, maar het is echt zo'n dwergje.
En dat weet jij, omdat? Ik heb met Loka en Joy een hele Fok!geschiedenis? Of mag je dit zeggen omdat jij meer Fok!creds hebt? Kssshht! Terug je mand in.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Joy en Loef zijn niet nieuw man, Noob die je bent
Thxs!quote:Op donderdag 18 december 2014 19:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk dat iedereen er meteen van uit gaat dat ik per definitie niet durf.
Tevens door je UI mag ik je nu al.
Mijn Fok! History ouder is dan de jouwequote:Op donderdag 18 december 2014 19:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
En dat weet jij, omdat? Ik heb met Loka en Joy een hele Fok!geschiedenis? Of mag je dit zeggen omdat jij meer Fok!creds hebt? Kssshht! Terug je mand in.
Ik ken jou?quote:Op donderdag 18 december 2014 19:55 schreef artelligence het volgende:
[..]
En dat weet jij, omdat? Ik heb met Loka en Joy een hele Fok!geschiedenis? Of mag je dit zeggen omdat jij meer Fok!creds hebt? Kssshht! Terug je mand in.
Ik vind jou wel leuk!quote:Op donderdag 18 december 2014 19:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Art beslist gelukkig niet alles
Wie weet heb ik iets gestuurd?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |