Hoink wat heb je toch de laatste dagenquote:Op donderdag 18 december 2014 18:24 schreef hoink581 het volgende:
Je bent echt echt echt een hoer hoth
quote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 18:27 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]oh baby
ik wilde ooit wiskundeleraar worden
Wat ging er mis?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nee hoor. Hippieboys en jongens die goed zijn in wiskunde.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:27 schreef eend112 het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij best veel fetisjenwat kijk jij
Dat valt dan nog te overzien, wat is het dat je aangetrokken doet voelen tot hippies?quote:Op donderdag 18 december 2014 18:29 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Wat ging er mis?
[..]
Nee hoor. Hippieboys en jongens die goed zijn in wiskunde.
Een vrouw die mijn hart kapotdraait als een opgerookte afgedankte verkreukelde sigaret onder haar schoen.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:28 schreef eend112 het volgende:
[..]
Hoink wat heb je toch de laatste dagen
Ik vrees echt dat je dit zelf begint te geloven.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een vrouw die mijn hart kapotdraait als een opgerookte afgedankte verkreukelde sigaret onder haar schoen.
quote:Op donderdag 18 december 2014 18:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Een vrouw die mijn hart kapotdraait als een opgerookte afgedankte verkreukelde sigaret onder haar schoen.
Jij speelt graag met mensen hun psyche.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:38 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ik vrees echt dat je dit zelf begint te geloven.
ja maar ja, als ik vraag of jij wil knuffelen word ik voor ouwe vieze hosselaar uitgemaakt...quote:Op donderdag 18 december 2014 18:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja hallo, ik word voor hoer uitgemaakt en hij wordt getroost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik steun jouquote:Op donderdag 18 december 2014 18:42 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Ja hallo, ik word voor hoer uitgemaakt en hij wordt getroost
quote:Op donderdag 18 december 2014 18:43 schreef Slaap_Zak het volgende:
ja maar ja, als ik vraag of jij wil knuffelen word ik voor ouwe vieze hosselaar uitgemaakt...Dat is de kern van het probleem dat hoth heet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2014 18:45:18 ]
HOTH is evilquote:Op donderdag 18 december 2014 18:44 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dat is de kern van het probleem dat hoth heet.
Waar heb je het overquote:Op donderdag 18 december 2014 18:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij speelt graag met mensen hun psyche.
nog steeds curiousquote:Op donderdag 18 december 2014 18:34 schreef eend112 het volgende:
[..]
wat is het dat je aangetrokken doet voelen tot hippies?
Dit is onderdeel van je spel.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:45 schreef housesoftheholy het volgende:
Waar heb je het over__
mijn god.
Ik eis een verontschuldiging of ik ga vieze dingen zeggen.quote:
Hoink.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit is onderdeel van je spel.
Eerst ontman je me, dan blijf je volhouden dat het voor jou geen grapje is en wil dat het op houdt, vervolgens ga je dezelfde grappen wel met anderen uithalen en nu doe je alsof ik zelf gek ben en het me inbeeld.
whut?quote:Op donderdag 18 december 2014 18:50 schreef voederbietel het volgende:
Hoink srs. Het is het internet.
Ik ben benieuwd wat voor vieze dingen.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:49 schreef eend112 het volgende:
[..]
Ik eis een verontschuldiging of ik ga vieze dingen zeggen.
Klopt zou je een keer gedp'd willen worden?quote:
Wat jij je inbeeldt is dat ik je ook maar iets verschuldigd ben.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:48 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Dit is onderdeel van je spel.
Eerst ontman je me, dan blijf je volhouden dat het voor jou geen grapje is en wil dat het op houdt, vervolgens ga je dezelfde grappen wel met anderen uithalen en nu doe je alsof ik zelf gek ben en het me inbeeld.
Haring met slagroomquote:Op donderdag 18 december 2014 18:51 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat voor vieze dingen.
Wat is dat?quote:Op donderdag 18 december 2014 18:52 schreef eend112 het volgende:
[..]
Klopt zou je een keer gedp'd willen worden?
hoink=killquote:Op donderdag 18 december 2014 18:55 schreef deadprez het volgende:
Hoink is de weg een beetje kwijt volgens mij.
whehehquote:
Lekker man, met ham en kaas....quote:
Nee.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:52 schreef housesoftheholy het volgende:
Wat jij je inbeeldt is dat ik je ook maar iets verschuldigd ben.
Ik weet niet hoe jij mensen doorgaans feliciteert maar ik hou het meestal in de orale omgeving.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:56 schreef DjeDje het volgende:
[..]
En betekent waarschijnlijk ook anaal?
Alcohol en tabakquote:Op donderdag 18 december 2014 18:56 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Lekker man, met ham en kaas....
Nee... erm...
Een blikje bier met een peuk erin, dat is echt vies
Dat is een van de ranzigste dingen die er bestaan.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:56 schreef Slaap_Zak het volgende:
Een blikje bier met een peuk erin, dat is echt vies
quote:Op donderdag 18 december 2014 18:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij mensen doorgaans feliciteert maar ik hou het meestal in de orale omgeving.
quote:Op donderdag 18 december 2014 18:57 schreef Slaap_Zak het volgende:
En nou stop ik met vieze dingen tegen DjeDje zeggen hoor, straks scoor ik
Gelukkig hoe je voor een dubbel proficiat enkel te ontspannen.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:57 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik heb amper ergens verstand van
double penetrationquote:Op donderdag 18 december 2014 18:57 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik heb amper ergens verstand van
Moet altijd denken aan World of Tanks als ik zulke filmpjes zie. 'Penatration!'quote:
Ja, tot zondag. Waarom weet ik ook niet.quote:
Te wijs praten voor z'n leeftijd heb ik gehoord achter de schermen.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, tot zondag. Waarom weet ik ook niet.
quote:Op donderdag 18 december 2014 18:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gelukkig hoe je voor een dubbel proficiat enkel te ontspannen.
Was jij nou wel eens geband?quote:Op donderdag 18 december 2014 18:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, tot zondag. Waarom weet ik ook niet.
Nee nog nooit.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Was jij nou wel eens geband?
kan wel wat voor je betekenen als je wilquote:Op donderdag 18 december 2014 19:00 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik ben ook nog virgin ;$
zullen we samen oefenen :$quote:Op donderdag 18 december 2014 19:00 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik ben ook nog virgin ;$
Dit is niet cool man. Iedereen weet dat HOTH hoink's hossel is.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
kan wel wat voor je betekenen als je wil
Deadprez is een keer op z'n kloon account Deadpres gebanned. Verder niet.quote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 19:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
eerst moeten jullie erom vechten ;Squote:
Omdat houses ook mijn ontmant heeft voel ik geen enkele vorm van bro code meer.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:02 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dit is niet cool man. Iedereen weet dat HOTH hoink's hossel is.
vergeet deathprez nietquote:Op donderdag 18 december 2014 19:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Deadprez is een keer op z'n kloon account Deadpres gebanned. Verder niet.
geloof d'r niks vanquote:Op donderdag 18 december 2014 19:02 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Deadprez is een keer op z'n kloon account Deadpres gebanned. Verder niet.
Heb ik flink voor moeten lobbyen.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:03 schreef eend112 het volgende:
DP kwam weer vrij omdat er een verkiezing was en hij de meeste stemmen kreeg bij user die unbanned moest worden, me dunkt.
Echt, hou op. plsquote:Op donderdag 18 december 2014 19:02 schreef eend112 het volgende:
[..]
Dit is niet cool man. Iedereen weet dat HOTH hoink's hossel is.
Dit ook ja dacht ikquote:Op donderdag 18 december 2014 19:03 schreef eend112 het volgende:
DP kwam weer vrij omdat er een verkiezing was en hij de meeste stemmen kreeg bij user die unbanned moest worden, me dunkt.
Ja, maar deadpres was er ook volgens mij.quote:
Je vindt het stiekem toch wel grappig allemaal anders zou je niet zo reageren, daar ben je te slim voor.quote:
VoederbieteI was toch een stuk slechter vond ik.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:03 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, maar deadpres was er ook volgens mij.
Voelde echt alsof ik in Bondage zat.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:03 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
weet je nog dat jij geband was
Ik ben ook nog maagd.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Als je gewoon in andere forums posts en geen gekke dingen doet kan dat nog best grappig zijn denk ik.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:04 schreef deadprez het volgende:
Er was één naamkloontje waarvan ik me echt afvroeg of ik dat niet gewoon zelf was maar het niet meer wist.Die had twee posts in TV ofzo geplaatst die zo van mij hadden kunnen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |