Alcohol en tabakquote:Op donderdag 18 december 2014 18:56 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Lekker man, met ham en kaas....
Nee... erm...
Een blikje bier met een peuk erin, dat is echt vies
Dat is een van de ranzigste dingen die er bestaan.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:56 schreef Slaap_Zak het volgende:
Een blikje bier met een peuk erin, dat is echt vies
quote:Op donderdag 18 december 2014 18:56 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij mensen doorgaans feliciteert maar ik hou het meestal in de orale omgeving.
quote:Op donderdag 18 december 2014 18:57 schreef Slaap_Zak het volgende:
En nou stop ik met vieze dingen tegen DjeDje zeggen hoor, straks scoor ik
Gelukkig hoe je voor een dubbel proficiat enkel te ontspannen.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:57 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik heb amper ergens verstand van
double penetrationquote:Op donderdag 18 december 2014 18:57 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ik heb amper ergens verstand van
Moet altijd denken aan World of Tanks als ik zulke filmpjes zie. 'Penatration!'quote:
Ja, tot zondag. Waarom weet ik ook niet.quote:
Te wijs praten voor z'n leeftijd heb ik gehoord achter de schermen.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, tot zondag. Waarom weet ik ook niet.
quote:Op donderdag 18 december 2014 18:58 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Gelukkig hoe je voor een dubbel proficiat enkel te ontspannen.
Was jij nou wel eens geband?quote:Op donderdag 18 december 2014 18:59 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja, tot zondag. Waarom weet ik ook niet.
Nee nog nooit.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:59 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Was jij nou wel eens geband?
kan wel wat voor je betekenen als je wilquote:Op donderdag 18 december 2014 19:00 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik ben ook nog virgin ;$
zullen we samen oefenen :$quote:Op donderdag 18 december 2014 19:00 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik ben ook nog virgin ;$
Dit is niet cool man. Iedereen weet dat HOTH hoink's hossel is.quote:Op donderdag 18 december 2014 19:01 schreef voederbietel het volgende:
[..]
kan wel wat voor je betekenen als je wil
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |