Men moet gewoon eens op te houden het consumptiegedrag van een ander te bekritiseren terwijl men onheroepelijk boter op het hoofd heeft.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Toch doe je dat wel zeker. Dit is slachtofferen. Alle corrupte kapitalistische uitwassen zijn ongeoorloofd, maar tabak is een goedkope zondebok, toevallig omdat het jouw pleziertje is.
Je mag dat pleziertje zeker hebben en dat hoeft verder niet ingeperkt worden.
Kan dat?quote:
Niet per se mee eens. Maar swa.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:15 schreef voederbietel het volgende:
Men moet gewoon eens op te houden het consumptiegedrag van een ander te bekritiseren terwijl men onheroepelijk boter op het hoofd heeft.
Waarom vraag je dat nooi aan mijquote:
Ja 1e jaar is mediavormgeven grafisch, in dat jaar kan je keuze modules volgen waaronder art&design, maar daar moet je wel voor worden aangenomen zeg maar. Het is een soort test om te kijken of je het aankan.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:17 schreef Blackings het volgende:
[..]
Kan dat?
Hij zei iets over dat het aan het begin anders is ofzo
Wat doe jij snoes?quote:Op donderdag 18 december 2014 18:18 schreef eend112 het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat nooi aan mij
Dan schat ik de kansen nu al niet hoog in of die bij art&design wordt toegelaten. Samen met visualiseren zijn dat de "moeilijkste" om in te komen.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:18 schreef Blackings het volgende:
Hij was trouwens eerst afgewezen bij Grafisch Lyceum
Bedrijfskunde en wiskunde en jij?quote:
Wat voor werk doe jij trouwens in godsnaam dat je zo moker vroeg op moet?quote:Op donderdag 18 december 2014 18:20 schreef eend112 het volgende:
[..]
Bedrijfskunde en wiskunde en jij?
Da's jammer danquote:Op donderdag 18 december 2014 18:20 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dan schat ik de kansen nu al niet hoog in of die bij art&design wordt toegelaten. Samen met visualiseren zijn dat de "moeilijkste" om in te komen.
Wat doe jij eigenlijk?quote:Op donderdag 18 december 2014 18:18 schreef eend112 het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat nooi aan mij
ah okquote:Op donderdag 18 december 2014 18:20 schreef eend112 het volgende:
[..]
De street neva sliepsquote:Op donderdag 18 december 2014 18:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat voor werk doe jij trouwens in godsnaam dat je zo moker vroeg op moet?
Je studeert wiskunde? hnnng dat is mijn fetish.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:20 schreef eend112 het volgende:
[..]
Jezus heftig. Waarom vind je dat?quote:Op donderdag 18 december 2014 18:24 schreef hoink581 het volgende:
Je bent echt echt echt een hoer hoth
quote:Op donderdag 18 december 2014 18:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je studeert wiskunde? hnnng dat is mijn fetish.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij heb jij best veel fetisjenquote:Op donderdag 18 december 2014 18:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je studeert wiskunde? hnnng dat is mijn fetish.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |