Ik vind echt dat je je aanstelt. Ik denk niet dat we het hierover eens gaan worden en dat hoeft ook niet.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:42 schreef hoink581 het volgende:
[..]
radius van 3 meter. (in afgesloten ruimtes is dit groter)
Ben je een meid?quote:Op donderdag 18 december 2014 17:41 schreef housesoftheholy het volgende:
Iemand riep vandaag draculameisje naar mij![]()
Nee, ik had donkerrode lippenstift op en ben nogal bleek. Bovendien had ik een compleet zwarte outfit aan. Zelfvertrouwen was meteen -10 heb huilend de trein gepakt naar huisquote:Op donderdag 18 december 2014 17:43 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb je zulke lange hoektanden dan?
Flauw. Nu laat je je echt een beetje kennen.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:43 schreef voederbietel het volgende:
Boehoehoe. Gejank altijd. Ga lekker met je kop voor de magnetron hangen.
Maar de hamvraag is ga jij je nu ook anders kleden of niet?quote:Op donderdag 18 december 2014 17:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, ik had donkerrode lippenstift op en ben nogal bleek. Bovendien had ik een compleet zwarte outfit aan. Zelfvertrouwen was meteen -10 heb huilend de trein gepakt naar huis
Had je dat topic gelezen over dat zwart dragen en dat diegene foto's erin zette?quote:Op donderdag 18 december 2014 17:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Maar de hamvraag is ga jij je nu ook anders kleden of niet?
neequote:Op donderdag 18 december 2014 17:46 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Maar de hamvraag is ga jij je nu ook anders kleden of niet?
Nee, stuur eens linkje wil je?quote:Op donderdag 18 december 2014 17:47 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Had je dat topic gelezen over dat zwart dragen en dat diegene foto's erin zette?
Ik word daar gewoon altijd zo moe van. Als roker moet je je altijd verantwoorden voor je consumptie gedrag. Ik kan nooit eens tegen een dikzak zeggen dat 'ie moet stoppen kroketten te vreten, tegen een audi bestuurder dat 'ie z'n benzine zelf maar moet drinken of tegen iemand die ieder jaar weer het vliegtuig pakt het verwijt maken dat 'ie er voor zorgt dat er kerosine op mij neer dwarrelt. Tabak is gewoon een goedkope zondebok, niet meer, niet minder.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:46 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Flauw. Nu laat je je echt een beetje kennen.
Ik ik ik, weet niet hoequote:Op donderdag 18 december 2014 17:47 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Nee, stuur eens linkje wil je?
Misschien vond diegene in kwestie draculameisjes wel erg aantrekkelijk?quote:Op donderdag 18 december 2014 17:45 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Nee, ik had donkerrode lippenstift op en ben nogal bleek. Bovendien had ik een compleet zwarte outfit aan. Zelfvertrouwen was meteen -10 heb huilend de trein gepakt naar huis
ik denk het niet, het was een donkere jongeman.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Misschien vond diegene in kwestie draculameisjes wel erg aantrekkelijk?
Onze lieve Heer heeft bijzondere kostgangers.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:50 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
ik denk het niet, het was een donkere jongeman.
Kan het zijn dat het topic is weggegooid?quote:Op donderdag 18 december 2014 17:48 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Wat was de titel v/h topic dan?
Weenie.. Wel een anticlimax ditquote:Op donderdag 18 december 2014 17:52 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Kan het zijn dat het topic is weggegooid?
Kan het niet vinden.
Ja ik had hem graag laten zien. Maar volgens mij was het serieus en veel mensen deden een beetje onaardig. Allemaal facebook foto's. En vroeg of hij lelijk was etc.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:53 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Weenie.. Wel een anticlimax dit
Welk forum?quote:Op donderdag 18 december 2014 17:54 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja ik had hem graag laten zien. Maar volgens mij was het serieus en veel mensen deden een beetje onaardig. Allemaal facebook foto's. En vroeg of hij lelijk was etc.
Het hoort in mn post history te staan..
Zou ik graag willen zien.. maarja dit schiet niet op hè...quote:Op donderdag 18 december 2014 17:54 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja ik had hem graag laten zien. Maar volgens mij was het serieus en veel mensen deden een beetje onaardig. Allemaal facebook foto's. En vroeg of hij lelijk was etc.
Het hoort in mn post history te staan..
Gaat het om die jongen met 'vreemde' kledingstijl, die een soort zwarte jurk aanhad met een zwarte broek eronder en zwarte laarzen?quote:Op donderdag 18 december 2014 17:57 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Als het goed is lifestyle. Maar ik kan het nergens vinden meer.
LIF is toch zo'n subfora waar iedereen vraagt hoe hij/zij zich moet kleden enzo?quote:Op donderdag 18 december 2014 17:57 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Als het goed is lifestyle. Maar ik kan het nergens vinden meer.
Nee over zwarte baggie pakken dragen en dat zijn collega's hem raar vinden.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:58 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Gaat het om die jongen met 'vreemde' kledingstijl, die een soort zwarte jurk aanhad met een zwarte broek eronder en zwarte laarzen?
Ja en gewoon gezondheidsshit enzo.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:59 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
LIF is toch zo'n subfora waar iedereen vraagt hoe hij/zij zich moet kleden enzo?
Tsjaquote:Op donderdag 18 december 2014 18:01 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
Aan FOK!kers vragen hoe jij je moet kleden is sowieso een klacht opzich
En jonkosquote:Op donderdag 18 december 2014 18:00 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ja en gewoon gezondheidsshit enzo.
Is de operatie al voorbij?quote:
Of als ze er gewoon echt op lijkt.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:05 schreef Blackings het volgende:
@DjeDje
Hoe de fuck heb je geen laptop/pc met die opleiding die je doet?
@Houses
Niks van aantrekken van die opmerking, mannen maken dat soort opmerkingen als ze te onzeker zijn om een daadwerkelijk compliment te zeggen of positieve interesse te tonen.
Jij was degene die begon met jengelen toen ik me niet voor kon stellen dat het lekker was.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:44 schreef housesoftheholy het volgende:
Ik vind echt dat je je aanstelt. Ik denk niet dat we het hierover eens gaan worden en dat hoeft ook niet.
quote:
Weet je al of het allemaal goed gegaan is?quote:
Dat vraag ik me ook af. Nou niet echt eigenlijk. Want wil zelf een macbook. En heb geen geld dus daar je heb je het al.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:05 schreef Blackings het volgende:
@DjeDje
Hoe de fuck heb je geen laptop/pc met die opleiding die je doet?
@Houses
Niks van aantrekken van die opmerking, mannen maken dat soort opmerkingen als ze te onzeker zijn om een daadwerkelijk compliment te zeggen of positieve interesse te tonen.
Ah mooi zo.quote:
Ga je dan ook op centraal station Groningen in de starbucks koffie drinken terwijl je zogenaamd op je macbook werkt?quote:Op donderdag 18 december 2014 18:07 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Nou niet echt eigenlijk. Want wil zelf een macbook. En heb geen geld dus daar je heb je het al.
Als je gewoon had gezegd dat je je niet kon voorstellen dat mensen het lekker vinden was er wat mij betreft geen probleem geweest. Jij begon meteen met een zwaar sarcastische opmerking over het inademen van kampvuurrookquote:Op donderdag 18 december 2014 18:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij was degene die begon met jengelen toen ik me niet voor kon stellen dat het lekker was.
Wat mij betreft was er geen probleem.
Dus niet zoals in je paint?quote:
Toch doe je dat wel zeker. Dit is slachtofferen. Alle corrupte kapitalistische uitwassen zijn ongeoorloofd, maar tabak is een goedkope zondebok, toevallig omdat het jouw pleziertje is.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik word daar gewoon altijd zo moe van. Als roker moet je je altijd verantwoorden voor je consumptie gedrag. Ik kan nooit eens tegen een dikzak zeggen dat 'ie moet stoppen kroketten te vreten, tegen een audi bestuurder dat 'ie z'n benzine zelf maar moet drinken of tegen iemand die ieder jaar weer het vliegtuig pakt het verwijt maken dat 'ie er voor zorgt dat er kerosine op mij neer dwarrelt. Tabak is gewoon een goedkope zondebok, niet meer, niet minder.
Waar doe je de opleiding?quote:Op donderdag 18 december 2014 18:07 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Nou niet echt eigenlijk. Want wil zelf een macbook. En heb geen geld dus daar je heb je het al.
Koffie is koffie. Ik hoef geen starbucks. Zit liever thuis.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ga je dan ook op centraal station Groningen in de starbucks koffie drinken terwijl je zogenaamd op je macbook werkt?
quote:
HEB IK OOIT EENS GEDAAN EN DAAR WERD IK KANKERZIEK VAN.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Als je gewoon had gezegd dat je je niet kon voorstellen dat mensen het lekker vinden was er wat mij betreft geen probleem geweest. Jij begon meteen met een zwaar sarcastische opmerking over het inademen van kampvuurrook
Jammerquote:Op donderdag 18 december 2014 18:09 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Koffie is koffie. Ik hoef geen starbucks. Zit liever thuis.
Hoe heet dat setje nou?quote:Op donderdag 18 december 2014 18:09 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Koffie is koffie. Ik hoef geen starbucks. Zit liever thuis.
quote:Op donderdag 18 december 2014 18:05 schreef Blackings het volgende:
@Houses
Ik weet dus niet wat het is.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Of als ze er gewoon echt op lijkt.
Blackings trollt altijd, ik ben oprecht. Sorry meid, het is gewoon zoquote:Op donderdag 18 december 2014 18:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Ik weet dus niet wat het is.
ooo, ken zo'n gozer die volgend jaar dezelfde opleiding daar gaat beginnen, niveau 3 toch?quote:
Zo weet ik tenminste waar ik aan toe benquote:Op donderdag 18 december 2014 18:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Blackings trollt altijd, ik ben oprecht. Sorry meid, het is gewoon zo
Nee 4 duh.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:12 schreef Blackings het volgende:
[..]
ooo, ken zo'n gozer die volgend jaar dezelfde opleiding daar gaat beginnen, niveau 3 toch?
Nee, dan is het gewoon niveau 4quote:Op donderdag 18 december 2014 18:12 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee 4 duh.
Hij gaat dan zeker media management doen?
Wat gaat hij doen?quote:Op donderdag 18 december 2014 18:13 schreef Blackings het volgende:
[..]
Nee, dan is het gewoon niveau 4
quote:Op donderdag 18 december 2014 18:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zo weet ik tenminste waar ik aan toe ben
Ok, sorry hoor ;squote:Op donderdag 18 december 2014 18:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
HEB IK OOIT EENS GEDAAN EN DAAR WERD IK KANKERZIEK VAN.
Was een persoonlijke ervaring ipv een sarcastische opmerking.
art en design zei hijquote:
Men moet gewoon eens op te houden het consumptiegedrag van een ander te bekritiseren terwijl men onheroepelijk boter op het hoofd heeft.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:09 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Toch doe je dat wel zeker. Dit is slachtofferen. Alle corrupte kapitalistische uitwassen zijn ongeoorloofd, maar tabak is een goedkope zondebok, toevallig omdat het jouw pleziertje is.
Je mag dat pleziertje zeker hebben en dat hoeft verder niet ingeperkt worden.
Kan dat?quote:
Niet per se mee eens. Maar swa.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:15 schreef voederbietel het volgende:
Men moet gewoon eens op te houden het consumptiegedrag van een ander te bekritiseren terwijl men onheroepelijk boter op het hoofd heeft.
Waarom vraag je dat nooi aan mijquote:
Ja 1e jaar is mediavormgeven grafisch, in dat jaar kan je keuze modules volgen waaronder art&design, maar daar moet je wel voor worden aangenomen zeg maar. Het is een soort test om te kijken of je het aankan.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:17 schreef Blackings het volgende:
[..]
Kan dat?
Hij zei iets over dat het aan het begin anders is ofzo
Wat doe jij snoes?quote:Op donderdag 18 december 2014 18:18 schreef eend112 het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat nooi aan mij
Dan schat ik de kansen nu al niet hoog in of die bij art&design wordt toegelaten. Samen met visualiseren zijn dat de "moeilijkste" om in te komen.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:18 schreef Blackings het volgende:
Hij was trouwens eerst afgewezen bij Grafisch Lyceum
Bedrijfskunde en wiskunde en jij?quote:
Wat voor werk doe jij trouwens in godsnaam dat je zo moker vroeg op moet?quote:Op donderdag 18 december 2014 18:20 schreef eend112 het volgende:
[..]
Bedrijfskunde en wiskunde en jij?
Da's jammer danquote:Op donderdag 18 december 2014 18:20 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dan schat ik de kansen nu al niet hoog in of die bij art&design wordt toegelaten. Samen met visualiseren zijn dat de "moeilijkste" om in te komen.
Wat doe jij eigenlijk?quote:Op donderdag 18 december 2014 18:18 schreef eend112 het volgende:
[..]
Waarom vraag je dat nooi aan mij
ah okquote:Op donderdag 18 december 2014 18:20 schreef eend112 het volgende:
[..]
De street neva sliepsquote:Op donderdag 18 december 2014 18:21 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Wat voor werk doe jij trouwens in godsnaam dat je zo moker vroeg op moet?
Je studeert wiskunde? hnnng dat is mijn fetish.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:20 schreef eend112 het volgende:
[..]
Jezus heftig. Waarom vind je dat?quote:Op donderdag 18 december 2014 18:24 schreef hoink581 het volgende:
Je bent echt echt echt een hoer hoth
quote:Op donderdag 18 december 2014 18:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je studeert wiskunde? hnnng dat is mijn fetish.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij heb jij best veel fetisjenquote:Op donderdag 18 december 2014 18:24 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Je studeert wiskunde? hnnng dat is mijn fetish.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |