neequote:
Vast welquote:Op donderdag 18 december 2014 17:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Toto kan je daar nog wel wat leuke verhalen over vertellen
Jupquote:Op donderdag 18 december 2014 17:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vast wel
Of Slaap_Zak aka Annabelle93
Net ging het er nog om dat rokers stinken.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mij boeit het verder ook niet dat is je eigen pakkie an, maar claimen dat anderen die het hinderlijk vinden zich aanstellen. Binnen een bepaalde omgeving stel je anderen bloot aan rook en aan de schadelijke stoffen die er mee komen.
Als het een vage omschrijving is zonder namen, mag je dat gewoon openbaren. Anders geef je gewoon mij de schuld.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:38 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Krijg ik geen ban ofzo als ik dat vertel?
Nee alleen als je zegt wie die specifieke dm heeft gestuurdquote:Op donderdag 18 december 2014 17:38 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Niet als je geen namen noemt en niet letterlijk citeert denk ikquote:Op donderdag 18 december 2014 17:38 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Efficiëntier kan het zeker maar je kan het echt niet vergelijken.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:34 schreef voederbietel het volgende:
Sta je wel eens in de file? Iedereen zit in z'n eentje in de auto. Wellicht is transport noodzakelijk, de invulling daarvan kan veel efficiënter. Maar heus Hoink, roken is niet goed, dat weet iedereen. Dat neemt niet weg dat dat gezondheidsargument voor de omstanders echt volledig vanuit de emotie is.
O haha snap m nu pasquote:
DjeDje, toen ik vannacht over je droomde, was ik helemaal in de wolken?quote:Op donderdag 18 december 2014 17:40 schreef voederbietel het volgende:
Ik wil geen woord zien over wolken DjeDje.
Oh nou iemand ook best nog een onbekende user volgens mij die zei iets van hoe heet dat setje wat je aan hebt op je fotoquote:Op donderdag 18 december 2014 17:39 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nee alleen als je zegt wie die specifieke dm heeft gestuurd
Wolquote:Op donderdag 18 december 2014 17:40 schreef voederbietel het volgende:
Ik wil geen woord zien over wolken DjeDje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was het een gozer?quote:Op donderdag 18 december 2014 17:41 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Oh nou iemand ook best nog een onbekende user volgens mij die zei iets van hoe heet dat setje wat je aan hebt op je foto
En toen zei ik hoezo
En zei diegene, omdat het je leuk staat.
Best een vage vraag
Dat was privé...quote:Op donderdag 18 december 2014 17:41 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Oh nou iemand ook best nog een onbekende user volgens mij die zei iets van hoe heet dat setje wat je aan hebt op je foto
En toen zei ik hoezo
En zei diegene, omdat het je leuk staat.
Best een vage vraag
radius van 3 meter. (in afgesloten ruimtes is dit groter)quote:Op donderdag 18 december 2014 17:39 schreef housesoftheholy het volgende:
Net ging het er nog om dat rokers stinken.
Maar definieer ''een bepaalde omgeving''?
quote:Op donderdag 18 december 2014 17:42 schreef DjeDje het volgende:
[..]
WolTR gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Boehoehoe. Gejank altijd. Ga lekker met je kop voor de magnetron hangen.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Efficiëntier kan het zeker maar je kan het echt niet vergelijken.
Daarnaast hou je een industrie in stand die lobby-ied bij de overheid om consumenten van vroege leeftijd verslaafd te maken om zo gegarandeerd te zijn van levenslange klanten en die het niets kan schelen dat ze rijker worden van het verkopen van vergrootte kans op longkanker en een zekere kans op hart en vaatziekten en COPD.
Heb je zulke lange hoektanden dan?quote:Op donderdag 18 december 2014 17:41 schreef housesoftheholy het volgende:
Iemand riep vandaag draculameisje naar mij![]()
Het ging over hinderlijk zijn voor anderen. Stinken is daar 1 aspect van.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:39 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Net ging het er nog om dat rokers stinken.
Maar definieer ''een bepaalde omgeving''?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |