hetzalallemaalwel opent geen topicsquote:
owquote:Op donderdag 18 december 2014 17:14 schreef deadprez het volgende:
[..]
hetzalallemaalwel opent geen topics
is toch niet zo moeilijk?quote:Op donderdag 18 december 2014 17:14 schreef DjeDje het volgende:
Ze moeten echt iets verzinnen voor dat quoten uit een oud topic.
op mobiel kan dat nietquote:Op donderdag 18 december 2014 17:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
is toch niet zo moeilijk?
(Op mobiel)quote:Op donderdag 18 december 2014 17:15 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
is toch niet zo moeilijk?
Lagerthaquote:Op donderdag 18 december 2014 17:16 schreef HPLC het volgende:
Waarom haal je Lagertha weg?Dat mag niet.
Remqo en Catkiller zijn het hier mee eens.
Dan rook je toch gewoon niet. Snap het gedoe om roken nooit zo goed.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:15 schreef hoink581 het volgende:
Met die kampvuur analogie bedoel ik gewoon het inademen van rook.
Emancipatie maar toch altijd zo kwetsbaar opstellenquote:Op donderdag 18 december 2014 17:17 schreef HPLC het volgende:
[..]
Emancipatie begon al bij de Vikingen
Ik heb de appquote:Op donderdag 18 december 2014 17:17 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
mijn mobiel laadt FOK! 9/10 keer niet eens
quote:
Wie zegt dat dat niet al gebeurd isquote:Op donderdag 18 december 2014 17:19 schreef deadprez het volgende:
[..]Niet janken dan als iemand je wachtwoord jat
Alsof mijn account bijzonder isquote:Op donderdag 18 december 2014 17:19 schreef deadprez het volgende:
[..]Niet janken dan als iemand je wachtwoord jat
ja, je bent mijn bijzondere honnepon.quote:
Nja, toch zou ik die wazige apps niet gebruiken.quote:
Hhwah nou daar komen al helemaal geen interessante verhalen in voor.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou je dm´s wel eens willen lezen.
hihiquote:Op donderdag 18 december 2014 17:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou je dickpics wel eens willen zien.
Mensen die kenkerhard van zichzelf stinken zijn ook niet hinderlijk, toch?quote:Op donderdag 18 december 2014 17:16 schreef housesoftheholy het volgende:
Dan rook je toch gewoon niet. Snap het gedoe om roken nooit zo goed.
"Hoi DjeDje, wat vind je van mijn nieuwe auto: imgur.com/wickedmen/dickpic.jpg ?"quote:Op donderdag 18 december 2014 17:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou je dm´s wel eens willen lezen.
quote:Op donderdag 18 december 2014 17:21 schreef Blackings het volgende:
[..]
ja, je bent mijn bijzondere honnepon.
Ruiken Hoink, ruiken.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mensen die kenkerhard van zichzelf stinken zijn ook niet hinderlijk, toch?
quote:Op donderdag 18 december 2014 17:22 schreef Blackings het volgende:
[..]
"Hoi DjeDje, wat vind je van mijn nieuwe auto: imgur.com/wickedmen/dickpic.jpg ?"
stinkboer gespotquote:
Snap ik, maar via internet loopt die al helemaal vast. En heb geen pc/laptop.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nja, toch zou ik die wazige apps niet gebruiken.
Komt altijd wel door ietsquote:Op donderdag 18 december 2014 17:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
404 error.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:23 schreef PausNicolaas het volgende:
http://imgur.com/wickedmen/dickpic.jpg
lolo
huil nog meerquote:Op donderdag 18 december 2014 17:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Geen idee waar jij het over hebtquote:Op donderdag 18 december 2014 17:24 schreef Blackings het volgende:
ik zeg lol omdat ik geen PI's heb, maar ik merk dat ineens veel mensen het zijn gaan gebruiken op FOK!
Is dit toeval oder het Anderson Effect?
Vanaf Camel sigaretten als je het mij vraagtquote:Op donderdag 18 december 2014 17:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wanneer kruis je de grens van ruiken naar stinken?
Dat wisten we al door hoinkhipster.jpg.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat Hoink ook geen echte man is.
Alsof je verschil ruikt tussen Camel en andere sigarettenquote:Op donderdag 18 december 2014 17:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vanaf Camel sigaretten als je het mij vraagt.
Heeft hij ook een baardje?quote:Op donderdag 18 december 2014 17:26 schreef Blackings het volgende:
[..]
Dat wisten we al door hoinkhipster.jpg.
Camel is chill.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vanaf Camel sigaretten als je het mij vraagt.
Camel en Caballero zijn wel degelijk aparte sigaretten. Zware Van Nelle pik je ook over al wel tussen uit en het verschil tussen zware en half zware tabak is ook wel kenmerkend.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:27 schreef eend112 het volgende:
[..]
Alsof je verschil ruikt tussen Camel en andere sigaretten
Niet te roken die harrelquote:
Nee jij dan met je shagquote:Op donderdag 18 december 2014 17:29 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Niet te roken die harrel. Zootje apen schaamhaar vermengd met hooi.
Mij boeit het verder ook niet dat is je eigen pakkie an, maar claimen dat anderen die het hinderlijk vinden zich aanstellen. Binnen een bepaalde omgeving stel je anderen bloot aan rook en aan de schadelijke stoffen die er mee komen.quote:
Ik zit ook niet op alle uitlaatgassen en andere troep te wachten als ik buiten loop.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mij boeit het verder ook niet dat is je eigen pakkie an, maar claimen dat anderen die het hinderlijk vinden zich aanstellen. Binnen een bepaalde omgeving stel je anderen bloot aan rook en aan de schadelijke stoffen die er mee komen.
Dat gejank altijd om die schadelijke stoffen door het mee rokenquote:Op donderdag 18 december 2014 17:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mij boeit het verder ook niet dat is je eigen pakkie an, maar claimen dat anderen die het hinderlijk vinden zich aanstellen. Binnen een bepaalde omgeving stel je anderen bloot aan rook en aan de schadelijke stoffen die er mee komen.
Daar werd het ongeloofwaardig.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zit ook niet op alle uitlaatgassen en andere troep te wachten als ik buiten loop.
Die post bezorgt zichzelf niet.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:31 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Daar werd het ongeloofwaardig.
Gelukkig kan je elektrisch rijden en hebben alleen de mensen die in de rook van de kolencentrale wonen er last vanquote:Op donderdag 18 december 2014 17:31 schreef deadprez het volgende:
[..]
Ik zit ook niet op alle uitlaatgassen en andere troep te wachten als ik buiten loop.
Sws als je shag rookt moet dit zware Van Nelle zijn.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:28 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Camel en Caballero zijn wel degelijk aparte sigaretten. Zware Van Nelle pik je ook over al wel tussen uit en het verschil tussen zware en half zware tabak is ook wel kenmerkend.
Volgens mij krijg je best wel kansloze dm´s van zolderkamerrukkertjesquote:Op donderdag 18 december 2014 17:21 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Hhwah nou daar komen al helemaal geen interessante verhalen in voor.
Hoeso eigenlijk? ;o
Nee, 3/4.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:32 schreef eend112 het volgende:
[..]
Sws als je shag rookt moet dit zware Van Nelle zijn.
Beetje hypocriet om je eigen verantwoordelijkheid door te schuiven.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:31 schreef voederbietel het volgende:
Dat gejank altijd om die schadelijke stoffen door het mee roken. Er rijden in Nederland 8 miljoen auto's rond met een Nederlands kenteken. Die staan iedere dag te ronken en stoten weet ik veel wat allemaal voor bocht uit. Ga je daar maar druk over maken.
Bubbleboy.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:32 schreef deadprez het volgende:
[..]
Die post bezorgt zichzelf niet.
quote:Op donderdag 18 december 2014 17:22 schreef Blackings het volgende:
[..]
"Hoi DjeDje, wat vind je van mijn nieuwe auto: imgur.com/wickedmen/dickpic.jpg ?"
Ja zo'n beetje. Hele random vragen ipv hoi oidquote:Op donderdag 18 december 2014 17:33 schreef HPLC het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je best wel kansloze dm´s van zolderkamerrukkertjes
Sta je wel eens in de file? Iedereen zit in z'n eentje in de auto. Wellicht is transport noodzakelijk, de invulling daarvan kan veel efficiënter. Maar heus Hoink, roken is niet goed, dat weet iedereen. Dat neemt niet weg dat dat gezondheidsargument voor de omstanders echt volledig vanuit de emotie is.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:33 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Beetje hypocriet om je eigen verantwoordelijkheid door te schuiven.
Daarbij, transport is een neccessiteit en roken niets meer dan een overbodige luxe.
Daaromquote:Op donderdag 18 december 2014 17:34 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja zo'n beetje. Hele random vragen ipv hoi oid
Wat voor vragen dan?quote:Op donderdag 18 december 2014 17:34 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Ja zo'n beetje. Hele random vragen ipv hoi oid
Toto kan je daar nog wel wat leuke verhalen over vertellenquote:Op donderdag 18 december 2014 17:35 schreef HPLC het volgende:
[..]
Daarom
Nou kan ik natuurlijk ook een vrouwelijke kloon maken en het zelf ondervinden, maar dat gaat me te ver.
ben je maagdquote:
Wolken?quote:
neequote:
Vast welquote:Op donderdag 18 december 2014 17:36 schreef deadprez het volgende:
[..]
Toto kan je daar nog wel wat leuke verhalen over vertellen
Jupquote:Op donderdag 18 december 2014 17:38 schreef HPLC het volgende:
[..]
Vast wel
Of Slaap_Zak aka Annabelle93
Net ging het er nog om dat rokers stinken.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Als het een vage omschrijving is zonder namen, mag je dat gewoon openbaren. Anders geef je gewoon mij de schuld.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:38 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Krijg ik geen ban ofzo als ik dat vertel?
Nee alleen als je zegt wie die specifieke dm heeft gestuurdquote:Op donderdag 18 december 2014 17:38 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Niet als je geen namen noemt en niet letterlijk citeert denk ikquote:Op donderdag 18 december 2014 17:38 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Efficiëntier kan het zeker maar je kan het echt niet vergelijken.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:34 schreef voederbietel het volgende:
Sta je wel eens in de file? Iedereen zit in z'n eentje in de auto. Wellicht is transport noodzakelijk, de invulling daarvan kan veel efficiënter. Maar heus Hoink, roken is niet goed, dat weet iedereen. Dat neemt niet weg dat dat gezondheidsargument voor de omstanders echt volledig vanuit de emotie is.
O haha snap m nu pasquote:
DjeDje, toen ik vannacht over je droomde, was ik helemaal in de wolken?quote:Op donderdag 18 december 2014 17:40 schreef voederbietel het volgende:
Ik wil geen woord zien over wolken DjeDje.
Oh nou iemand ook best nog een onbekende user volgens mij die zei iets van hoe heet dat setje wat je aan hebt op je fotoquote:Op donderdag 18 december 2014 17:39 schreef eend112 het volgende:
[..]
Nee alleen als je zegt wie die specifieke dm heeft gestuurd
Wolquote:Op donderdag 18 december 2014 17:40 schreef voederbietel het volgende:
Ik wil geen woord zien over wolken DjeDje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was het een gozer?quote:Op donderdag 18 december 2014 17:41 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Oh nou iemand ook best nog een onbekende user volgens mij die zei iets van hoe heet dat setje wat je aan hebt op je foto
En toen zei ik hoezo
En zei diegene, omdat het je leuk staat.
Best een vage vraag
Dat was privé...quote:Op donderdag 18 december 2014 17:41 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Oh nou iemand ook best nog een onbekende user volgens mij die zei iets van hoe heet dat setje wat je aan hebt op je foto
En toen zei ik hoezo
En zei diegene, omdat het je leuk staat.
Best een vage vraag
radius van 3 meter. (in afgesloten ruimtes is dit groter)quote:Op donderdag 18 december 2014 17:39 schreef housesoftheholy het volgende:
Net ging het er nog om dat rokers stinken.
Maar definieer ''een bepaalde omgeving''?
quote:Op donderdag 18 december 2014 17:42 schreef DjeDje het volgende:
[..]
WolTR gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.TARDIS. † 22-7-2015 *22-1-2016
Boehoehoe. Gejank altijd. Ga lekker met je kop voor de magnetron hangen.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:41 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Efficiëntier kan het zeker maar je kan het echt niet vergelijken.
Daarnaast hou je een industrie in stand die lobby-ied bij de overheid om consumenten van vroege leeftijd verslaafd te maken om zo gegarandeerd te zijn van levenslange klanten en die het niets kan schelen dat ze rijker worden van het verkopen van vergrootte kans op longkanker en een zekere kans op hart en vaatziekten en COPD.
Heb je zulke lange hoektanden dan?quote:Op donderdag 18 december 2014 17:41 schreef housesoftheholy het volgende:
Iemand riep vandaag draculameisje naar mij![]()
Het ging over hinderlijk zijn voor anderen. Stinken is daar 1 aspect van.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:39 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Net ging het er nog om dat rokers stinken.
Maar definieer ''een bepaalde omgeving''?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |