Nja, toch zou ik die wazige apps niet gebruiken.quote:
Hhwah nou daar komen al helemaal geen interessante verhalen in voor.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou je dm´s wel eens willen lezen.
hihiquote:Op donderdag 18 december 2014 17:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou je dickpics wel eens willen zien.
Mensen die kenkerhard van zichzelf stinken zijn ook niet hinderlijk, toch?quote:Op donderdag 18 december 2014 17:16 schreef housesoftheholy het volgende:
Dan rook je toch gewoon niet. Snap het gedoe om roken nooit zo goed.
"Hoi DjeDje, wat vind je van mijn nieuwe auto: imgur.com/wickedmen/dickpic.jpg ?"quote:Op donderdag 18 december 2014 17:20 schreef HPLC het volgende:
[..]
Nou ja, ik zou je dm´s wel eens willen lezen.
quote:Op donderdag 18 december 2014 17:21 schreef Blackings het volgende:
[..]
ja, je bent mijn bijzondere honnepon.
Ruiken Hoink, ruiken.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Mensen die kenkerhard van zichzelf stinken zijn ook niet hinderlijk, toch?
quote:Op donderdag 18 december 2014 17:22 schreef Blackings het volgende:
[..]
"Hoi DjeDje, wat vind je van mijn nieuwe auto: imgur.com/wickedmen/dickpic.jpg ?"
stinkboer gespotquote:
Snap ik, maar via internet loopt die al helemaal vast. En heb geen pc/laptop.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:21 schreef deadprez het volgende:
[..]
Nja, toch zou ik die wazige apps niet gebruiken.
Komt altijd wel door ietsquote:Op donderdag 18 december 2014 17:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
404 error.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:23 schreef PausNicolaas het volgende:
http://imgur.com/wickedmen/dickpic.jpg
lolo
huil nog meerquote:Op donderdag 18 december 2014 17:22 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Geen idee waar jij het over hebtquote:Op donderdag 18 december 2014 17:24 schreef Blackings het volgende:
ik zeg lol omdat ik geen PI's heb, maar ik merk dat ineens veel mensen het zijn gaan gebruiken op FOK!
Is dit toeval oder het Anderson Effect?
Vanaf Camel sigaretten als je het mij vraagtquote:Op donderdag 18 december 2014 17:25 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Wanneer kruis je de grens van ruiken naar stinken?
Dat wisten we al door hoinkhipster.jpg.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Zo zie je maar dat Hoink ook geen echte man is.
Alsof je verschil ruikt tussen Camel en andere sigarettenquote:Op donderdag 18 december 2014 17:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vanaf Camel sigaretten als je het mij vraagt.
Heeft hij ook een baardje?quote:Op donderdag 18 december 2014 17:26 schreef Blackings het volgende:
[..]
Dat wisten we al door hoinkhipster.jpg.
Camel is chill.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:26 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Vanaf Camel sigaretten als je het mij vraagt.
Camel en Caballero zijn wel degelijk aparte sigaretten. Zware Van Nelle pik je ook over al wel tussen uit en het verschil tussen zware en half zware tabak is ook wel kenmerkend.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:27 schreef eend112 het volgende:
[..]
Alsof je verschil ruikt tussen Camel en andere sigaretten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |