Als je gewoon had gezegd dat je je niet kon voorstellen dat mensen het lekker vinden was er wat mij betreft geen probleem geweest. Jij begon meteen met een zwaar sarcastische opmerking over het inademen van kampvuurrookquote:Op donderdag 18 december 2014 18:06 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij was degene die begon met jengelen toen ik me niet voor kon stellen dat het lekker was.
Wat mij betreft was er geen probleem.
Dus niet zoals in je paint?quote:
Toch doe je dat wel zeker. Dit is slachtofferen. Alle corrupte kapitalistische uitwassen zijn ongeoorloofd, maar tabak is een goedkope zondebok, toevallig omdat het jouw pleziertje is.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:48 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Ik word daar gewoon altijd zo moe van. Als roker moet je je altijd verantwoorden voor je consumptie gedrag. Ik kan nooit eens tegen een dikzak zeggen dat 'ie moet stoppen kroketten te vreten, tegen een audi bestuurder dat 'ie z'n benzine zelf maar moet drinken of tegen iemand die ieder jaar weer het vliegtuig pakt het verwijt maken dat 'ie er voor zorgt dat er kerosine op mij neer dwarrelt. Tabak is gewoon een goedkope zondebok, niet meer, niet minder.
Waar doe je de opleiding?quote:Op donderdag 18 december 2014 18:07 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Nou niet echt eigenlijk. Want wil zelf een macbook. En heb geen geld dus daar je heb je het al.
Koffie is koffie. Ik hoef geen starbucks. Zit liever thuis.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:08 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Ga je dan ook op centraal station Groningen in de starbucks koffie drinken terwijl je zogenaamd op je macbook werkt?
quote:
HEB IK OOIT EENS GEDAAN EN DAAR WERD IK KANKERZIEK VAN.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:08 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Als je gewoon had gezegd dat je je niet kon voorstellen dat mensen het lekker vinden was er wat mij betreft geen probleem geweest. Jij begon meteen met een zwaar sarcastische opmerking over het inademen van kampvuurrook
Jammerquote:Op donderdag 18 december 2014 18:09 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Koffie is koffie. Ik hoef geen starbucks. Zit liever thuis.
Hoe heet dat setje nou?quote:Op donderdag 18 december 2014 18:09 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Koffie is koffie. Ik hoef geen starbucks. Zit liever thuis.
quote:Op donderdag 18 december 2014 18:05 schreef Blackings het volgende:
@Houses
Niks van aantrekken van die opmerking, mannen maken dat soort opmerkingen als ze te onzeker zijn om een daadwerkelijk compliment te zeggen of positieve interesse te tonen.
Ik weet dus niet wat het is.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:06 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Of als ze er gewoon echt op lijkt.
Blackings trollt altijd, ik ben oprecht. Sorry meid, het is gewoon zoquote:Op donderdag 18 december 2014 18:10 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
[..]
Ik weet dus niet wat het is.
ooo, ken zo'n gozer die volgend jaar dezelfde opleiding daar gaat beginnen, niveau 3 toch?quote:
Zo weet ik tenminste waar ik aan toe benquote:Op donderdag 18 december 2014 18:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
Blackings trollt altijd, ik ben oprecht. Sorry meid, het is gewoon zo
Nee 4 duh.quote:Op donderdag 18 december 2014 18:12 schreef Blackings het volgende:
[..]
ooo, ken zo'n gozer die volgend jaar dezelfde opleiding daar gaat beginnen, niveau 3 toch?
Nee, dan is het gewoon niveau 4quote:Op donderdag 18 december 2014 18:12 schreef DjeDje het volgende:
[..]
Nee 4 duh.
Hij gaat dan zeker media management doen?
Wat gaat hij doen?quote:Op donderdag 18 december 2014 18:13 schreef Blackings het volgende:
[..]
Nee, dan is het gewoon niveau 4
quote:Op donderdag 18 december 2014 18:12 schreef housesoftheholy het volgende:
[..]
Zo weet ik tenminste waar ik aan toe ben
Ok, sorry hoor ;squote:Op donderdag 18 december 2014 18:10 schreef hoink581 het volgende:
[..]
HEB IK OOIT EENS GEDAAN EN DAAR WERD IK KANKERZIEK VAN.
Was een persoonlijke ervaring ipv een sarcastische opmerking.
art en design zei hijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |