SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GestreeptestoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SilverSjoiisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PinquitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JantinaGrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SproetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sara82SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BarreltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J0ycie88SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HilzillahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DotteySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MaJoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bottoms_upSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KapiteinCupcakeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DauiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BloemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Starbuck_SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WizzySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.StroopwafelmeisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.USERS: (bezig sinds XX/20XX)
Bloesem. (01-2014)
J0ycie88 (03-2014)
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.
Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G en wensen hun gezonde plakkers toe![]()
Coccinelle
Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)SPOILER: hoe het niet moet..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Limone op 19-12-2014 16:56:00 ]![]()
Ik sloot 'm met:quote:Twee weken geleden was ik ongesteld en ben ik meteen gaan temperaturen. De afgelopen weken wilde ik hier en in andere topics vragen stellen als:
- waarom blijft mijn temperatuur zo hoog?
- wanneer ging de linea nigra bij jullie weg? Bij mij issie zo aanwezig
- wanneer werden jullie tepels lichter? Bij mij zijn ze zo donker..
Maar omdat ik zelf ook wel wist wat mijn antwoord zou zijn als iemand anders deze vragen zou stellen..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van de spanning een beetje groot..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.![]()
Dat was gister btw, het moet nog even landen.
En dat bloed van twee weken geleden vind ik ook wat spannend, maar heel nu voldoende HGC voor een streep..![]()
![]()
Als je dat nou in het vorige topic had verteld, dan bleven we bij 2x2 streepjes per topic!
Gefelicteerd, Limone!![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 17:06 schreef Jagärtrut het volgende:
Als je dat nou in het vorige topic had verteld, dan bleven we bij 2x2 streepjes per topic!![]()
HGC zelfs, jij aparte!quote:Op donderdag 18 december 2014 17:05 schreef Limone het volgende:
Dat was gister btw, het moet nog even landen.
En dat bloed van twee weken geleden vind ik ook wat spannend, maar heel nu voldoende HGC voor een streep..![]()
![]()
Gefeliciteerd!![]()
![]()
Ja, maar toen gebeurde photobucket en ik vond het wel een leuke sluitpost.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:06 schreef Jagärtrut het volgende:
Als je dat nou in het vorige topic had verteld, dan bleven we bij 2x2 streepjes per topic!
![]()
LimoneDan was dat dus de innestelingsbloeding denk ik?
Gefeliciteerd meis, laat er weer een streepjesregen komen![]()
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
HTC? ik weet de naam niet meer..quote:Op donderdag 18 december 2014 17:08 schreef Skittles het volgende:
[..]
HGC zelfs, jij aparte!![]()
Gefeliciteerd!Ligt vast in de ijskast bij mijn andere spullen die kwijt ben.
![]()
hcg!quote:Op donderdag 18 december 2014 17:09 schreef Limone het volgende:
[..]
HTC? ik weet de naam niet meer..Ligt vast in de ijskast bij mijn andere spullen die kwijt ben.
![]()
HTCquote:Op donderdag 18 december 2014 17:09 schreef Limone het volgende:
[..]
HTC? ik weet de naam niet meer..Ligt vast in de ijskast bij mijn andere spullen die kwijt ben.
Hcg
Je klinkt al behoorlijk zwanger
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 17:09 schreef Limone het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.![]()
Als je een HTC eruit weet te plassen, laat maar weten. Is best een mooi handeltje van te maken gok ik zo.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:09 schreef Limone het volgende:
[..]
![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 17:03 schreef Limone het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van de spanning een beetje groot..![]()
S. 2014
J. 2016![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 17:14 schreef Skittles het volgende:
[..]
Als je een HTC eruit weet te plassen, laat maar weten. Is best een mooi handeltje van te maken gok ik zo.![]()
auwtsch!
Gefeliciteerd Limone!![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 16:56 schreef Limone het volgende:
Twee weken geleden was ik ongesteld en ben ik meteen gaan temperaturen. De afgelopen weken wilde ik hier en in andere topics vragen stellen als:
- waarom blijft mijn temperatuur zo hoog?
- wanneer ging de linea nigra bij jullie weg? Bij mij issie zo aanwezig
- wanneer werden jullie tepels lichter? Bij mij zijn ze zo donker..
Maar omdat ik zelf ook wel wist wat mijn antwoord zou zijn als iemand anders deze vragen zou stellen..![]()
snel post in andere topicdeel vindenEn jawel hoor
![]()
Gefeliciteerd
Schudden voor gebruik![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 17:14 schreef Skittles het volgende:
[..]
Als je een HTC eruit weet te plassen, laat maar weten. Is best een mooi handeltje van te maken gok ik zo.
Dat was het ook!quote:Op donderdag 18 december 2014 17:08 schreef Limone het volgende:
[..]
Ja, maar toen gebeurde photobucket en ik vond het wel een leuke sluitpost.
Gefeliciteerd!
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+![]()
![]()
![]()
![]()
Limone gefeliciteerd! !
En heerlijk die reacties..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 17:03 schreef Limone het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van de spanning een beetje groot..
Life is what happens while you are busy making other plans...![]()
Omg Limone!!! Wat een berg HTC heb jij in dat lichaampje van je!! (Voor mijn gevoel ben jij heel klein. Waarom weet ik nietquote:)
GEFELICITEERD!!!!![]()
Het komt door de springfoto's. Dat doet iets met je perceptie.quote:Op donderdag 18 december 2014 20:46 schreef Hilzillah het volgende:
Ik had echt zo'n beeld van een popperig meisje van 160 op hoge hakken.
Speaking of, springfoto's deel 2, ik kijk er nu al naar uit!![]()
![]()
Gefeliciteerd Limone! Het topic ging alweer zo snel, dus ik dacht al dat er weer streepjes waren!Mag mijn NOD naar 13 januari??quote:Op donderdag 18 december 2014 16:57 schreef Limone het volgende:
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.![]()
Gefeliciteerd Limone met je mooie streepjes!!
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante![]()
Goh, blij dat ik ovulatietesten heb gedaan... Mijn eizou eigenlijk pas zondag moeten springen.
Maar het lijkt erop dat het morgen al is. Fijn dat mijn cyclus na het uitblijven van de menstruatie de oude timing aanhoudt
Life is what happens while you are busy making other plans...![]()
Haha +1quote:Op donderdag 18 december 2014 20:48 schreef L-E het volgende:
[..]
Het komt door de springfoto's. Dat doet iets met je perceptie.
Speaking of, springfoto's deel 2, ik kijk er nu al naar uit!.
Gefeliciteerd Limone!![]()
![]()
Sethiwe, welkom. Ik heb jouw naam ook al eerder gezien geloof ik.
Limone, wat?!jeuh!
Dit topic begint goed
![]()
![]()
Ik heb echt mega kiespijnGelukkig kan ik morgenochtend terecht
Ik ben dan ook zo'n sul die daar stiekem ook wel weer blij mee is, dit jaar nauwelijks tandartskosten gemaakt en ben wel goed verzekerd
![]()
Edit: van de 500 euro heb ik dit jaar maar 15 euro verbruiktHoe dat kan vraag ik me af, ik ben een keer op controle en een keer naar de mondhygiënist geweest. Dat kost toch wel meer dan 15 euro
[ Bericht 25% gewijzigd door MaJo op 18-12-2014 22:53:28 ]26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
Woei, gelukkig!quote:Op donderdag 18 december 2014 21:53 schreef Skoap het volgende:
Goh, blij dat ik ovulatietesten heb gedaan... Mijn eizou eigenlijk pas zondag moeten springen.
Maar het lijkt erop dat het morgen al is. Fijn dat mijn cyclus na het uitblijven van de menstruatie de oude timing aanhoudt
Vorige keren op dag 29 en 30 een piek op de test.
Hier nu op dag 32, en nog steeds geen LH-piek.![]()
En ik had dus net besloten om niet meer zo vroeg te beginnen met die testen. Op dag 23 leek me vroeg genoeg, want mijn oude ruim-6-weken-cyclus leek weer helemaal hersteld.
En nu ben ik dus bang dat ik hem gemist heb. Had namelijk wel last van mijn zij, een dag voordat ik begon met testen. En het fantastische is dat ik toen net aan het eind zat van een 5-daagse reeks aan avonddiensten. (en dus ook geen seks gehad. Verdumme de enige lange rits, de rest van de maand zijn we net kanientjes geweest!![]()
)
Dus ķf ik heb hem gemist, ķf hij komt nog, ķf hij komt niet en dan gaan we weer een cyclus in van een kwart jaar. En dan verklaar ik mijn lijf officieel achterlijk.![]()
Maar hij komt vast nog wel. Heus. Toch...?(Keeping fingers crossed)
![]()
ik houd mijm.fingers crossed for baby kanientjesquote:Op vrijdag 19 december 2014 01:48 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Woei, gelukkig!
En ik had dus net besloten om niet meer zo vroeg te beginnen met die testen. Op dag 23 leek me vroeg genoeg, want mijn oude ruim-6-weken-cyclus leek weer helemaal hersteld.
En nu ben ik dus bang dat ik hem gemist heb. Had namelijk wel last van mijn zij, een dag voordat ik begon met testen. En het fantastische is dat ik toen net aan het eind zat van een 5-daagse reeks aan avonddiensten. (en dus ook geen seks gehad. Verdumme de enige lange rits, de rest van de maand zijn we net kanientjes geweest!![]()
)
Dus ķf ik heb hem gemist, ķf hij komt nog, ķf hij komt niet en dan gaan we weer een cyclus in van een kwart jaar. En dan verklaar ik mijn lijf officieel achterlijk.![]()
![]()
wat zuur dat het mogelijk net in die vijf dagen zou kunnen zijn geweest... wanneer was dat?Schudden voor gebruik![]()
Poe, ff rekenen hoor... Ik had zelf ook onwijs misgeteld... Ik dacht dat ik nog minder ver was, een paar dagen geleden dacht ik dat ik op dag 26 zat, maar dat was toch eigenlijk al dag 28. (Moet toch eens wat vaker die app opstarten.quote:Op vrijdag 19 december 2014 03:42 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
ik houd mijm.fingers crossed for baby kanientjes![]()
wat zuur dat het mogelijk net in die vijf dagen zou kunnen zijn geweest... wanneer was dat?) Dus eigenlijk ben ik pas begonnen met testen op dag 25. En dat was 12 december. 12 december had ik dus ook mijn laatste avonddienst. Die avond had ik "pijn" aan mijn zij. Nou zou een eisprong op dag 25 van mijn cyclus ook wel historisch vroeg zijn, maar gemiddeld genomen nog steeds heel laat, dus het zou kunnen.
![]()
(lekker overzichtelijk verhaal he, hahaha)
Maargoed, ik draai ook zo vaak mjin dag nacht-ritme om, korte nachtjes, nachten overslaan, even voorslapen, even bijslapen, dat ik het mijn lijf ook niet kwalijk kan nemen dattie de tel kwijt raaktIk hou het zelf al nauwelijks meer bij.
Enniewee, we'll just wait and see!![]()
Majo, sterkte met je kies.
Hier dag 34 en nog steeds niks noppes nada. Als ik dag 39 heb gehad dan ga ik opnieuw testen.
Wel gisteren ineens veel afscheiding![]()
![]()
![]()
![]()
Dat heb ik normaal nooit zo...![]()
Majo succes bij de tandarts.
Skoap, goed dat je die ovulatietesten hebt gedaan, succes.
Sara, hopelijk heb je hem gemist en krijg je een kortere cyclus.
Gestreepte stoel, ook al een lange cyclus, al hoop ik voor je dat die heel lang wegblijft.
Ik zit nu zelf op dag 46, maar verwacht mijn menstruatie wel binnenkort.![]()
Afscheiding krijg je toch meestal aan het eind van je ovulatie als je baarmoeder weer dichtgekit wordt?quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:02 schreef gestreeptestoel het volgende:
Wel gisteren ineens veel afscheiding![]()
![]()
![]()
![]()
Dat heb ik normaal nooit zo...Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje![]()
Vriendlief is ervan overtuigd dat we gisteren een baby hebben gemaaktIk voelde gisteren steken onderin mijn buik en jeukende tetten dus denk wel dat het mijn (aankomende) eisprong is. Vanavond nog maar eens proberen hem zover te krijgen
![]()
Kan.. Wat wel betekend dat deze cyclus veeeeeel langer zal zijn.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:15 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Afscheiding krijg je toch meestal aan het eind van je ovulatie als je baarmoeder weer dichtgekit wordt?![]()
Dit! Yeaahhhquote:Op vrijdag 19 december 2014 06:40 schreef GotC het volgende:
Limoentje!! Gefeliciteerd![]()
! Zo tof, 1 van onze lichting die weer zwanger is
![]()
![]()
Goed bezig MaJo! Verleid hem maar!quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:32 schreef MaJo het volgende:
Vriendlief is ervan overtuigd dat we gisteren een baby hebben gemaaktIk voelde gisteren steken onderin mijn buik en jeukende tetten dus denk wel dat het mijn (aankomende) eisprong is. Vanavond nog maar eens proberen hem zover te krijgen
![]()
![]()
![]()
Wij hebben gisteren besloten dat we tot maart wachten met actief proberen. Ik ben sinds zaterdag wel gestopt met de pil en zit nu in de laatste onttrekkingsbloeding. Ik ga vanaf nu geen anticonceptie meer gebruiken en ben al braaf met foliumzuur gestart. Ik weet dat de kans dat het meteen raak is niet heel groot is, maar het idee dat het in principe wel zou kunnen bezorgt me op dit moment ook wel wat stress eigenlijk... Lang verhaal in spoiler, voor wie het wil lezen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.![]()
ja, het is nog een beetje vaag.. maar dat is denk ik ook omdat we nog geen echo hebben gezien. Maar ik ben heul veel misselijk, raar vroeg wakker en borstpijn 4,0 op de schaal van risu. We genieten er maar vanquote:Op vrijdag 19 december 2014 05:23 schreef Sara82 het volgende:
En hoe is het nou met jou, al een beetje gewend aan je nieuwe status als verse zwangere?
quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:33 schreef Zoe_Hart het volgende:
Wij hebben gisteren besloten dat we tot maart wachten met actief proberen. Ik ben sinds zaterdag wel gestopt met de pil en zit nu in de laatste onttrekkingsbloeding. Ik ga vanaf nu geen anticonceptie meer gebruiken en ben al braaf met foliumzuur gestart. Ik weet dat de kans dat het meteen raak is niet heel groot is, maar het idee dat het in principe wel zou kunnen bezorgt me op dit moment ook wel wat stress eigenlijk... Lang verhaal in spoiler, voor wie het wil lezen
Poe Zoe, kan me voorstellen dat je met een dilemma zat. Gelukkig heb je nu rust in je koppie en een goed gesprek met je man hierover gehad. Voor je het weet is het maart, en wie weet is je gesprek in januari wel al goed en heb je dan al rust om ermee te beginnen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wanneer heb je de eerste echo?quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:38 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
ja, het is nog een beetje vaag.. maar dat is denk ik ook omdat we nog geen echo hebben gezien. Maar ik ben heul veel misselijk, raar vroeg wakker en borstpijn 4,0 op de schaal van risu. We genieten er maar van![]()
Wow, dat hoop ik echt niet! Dan ben ik deze ronde namelijk echt niet zwanger....quote:Op vrijdag 19 december 2014 08:45 schreef Sethiwe het volgende:
Sara, hopelijk heb je hem gemist en krijg je een kortere cyclus
![]()
Zoë, ik snap je overweging goed hoor. Zou zelf ook liever onbezorgd zwanger worden. Tot die tijd inderdaad lekker ontpillen, klinkt als een prima plan!
Majo, veel plezier!![]()
![]()
ķf je had hem gewoon rond dag 14. Ik had ook een lange cyclus (10 weken) en daardoor ook te laat begonnen met testen (dag 18), maar toen ik begon was ik dus al zwanger ontdekte ik later. Dus als je rond die tijd geen avonddiensten had is er sowieso nog hoop!quote:Op vrijdag 19 december 2014 01:48 schreef Sara82 het volgende:
[..]
Woei, gelukkig!
)
Zoe_Hart, waarschijnlijk dat je lichaam toch nog even moet herstellen van jarenlang pilgebruik, en een regelmatige cyclus kan best een tijd op zich laten wachten (al is dat niet noodzakelijk voor een zwangerschap). Nu met de pil stoppen betekent dat je lichaam alvast daarmee kan beginnen, dus wat dat betreft is het geen weggegooide tijd! En in jouw geval had ik precies hetzelfde gedaan, een contract niet verlengen hoeven ze geen reden voor te geven, en het zal nooit gezegd worden, maar een zwangerschap is toch een reden voor een werkgever om hier nog eens goed over na te denken. Ik moet ook nog een nieuw contract krijgen (ander aantal uren, heb al een vast contract), maar pas daarna krijgen ze op mijn werk te horen dat ik zwanger ben (dan ben ik ook pas rond de 12~14 weken). Misschien niet helemaal netjes van mij, maar ik heb ook niet zoveel vertrouwen in mijn werkgever wat dat betreft dus dan laat ik de zwangerschap liever nog iets langer buiten beschouwing.![]()
8 jan. We zitten dan tussen de week 9 en 10 in.quote:Op vrijdag 19 december 2014 12:07 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Wanneer heb je de eerste echo?Schudden voor gebruik
Forum Opties Forumhop: Hop naar: