SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.GestreeptestoelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SilverSjoiisSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.PinquitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.JantinaGrSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SproetjesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.sara82SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BarreltjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J0ycie88SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HilzillahSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DotteySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.MaJoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bottoms_upSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.KapiteinCupcakeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DauiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.BloemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Starbuck_SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.WizzySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.StroopwafelmeisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.USERS: (bezig sinds XX/20XX)
Bloesem. (01-2014)
J0ycie88 (03-2014)
Gegevens worden aangepast op verzoek. Mochten we over een verzoekje heen lezen, stuur dan even een PM'etje.
Afgelopen topic hebben wij deze user(s) uitgezwaaid op weg naar Z&G en wensen hun gezonde plakkers toe![]()
Coccinelle
Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)SPOILER: hoe het niet moet..Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Limone op 19-12-2014 16:56:00 ]![]()
Ik sloot 'm met:quote:Twee weken geleden was ik ongesteld en ben ik meteen gaan temperaturen. De afgelopen weken wilde ik hier en in andere topics vragen stellen als:
- waarom blijft mijn temperatuur zo hoog?
- wanneer ging de linea nigra bij jullie weg? Bij mij issie zo aanwezig
- wanneer werden jullie tepels lichter? Bij mij zijn ze zo donker..
Maar omdat ik zelf ook wel wist wat mijn antwoord zou zijn als iemand anders deze vragen zou stellen..![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Van de spanning een beetje groot..![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Gefeliciteerd!
Toen onze mop een mopje was,
Was ze aardig om te zien;
Nu bromt zij alle dagen
En bijt nog bovendien.![]()
Dat was gister btw, het moet nog even landen.
En dat bloed van twee weken geleden vind ik ook wat spannend, maar heel nu voldoende HGC voor een streep..![]()
![]()
Als je dat nou in het vorige topic had verteld, dan bleven we bij 2x2 streepjes per topic!
Gefelicteerd, Limone!![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 17:06 schreef Jagärtrut het volgende:
Als je dat nou in het vorige topic had verteld, dan bleven we bij 2x2 streepjes per topic!![]()
HGC zelfs, jij aparte!quote:Op donderdag 18 december 2014 17:05 schreef Limone het volgende:
Dat was gister btw, het moet nog even landen.
En dat bloed van twee weken geleden vind ik ook wat spannend, maar heel nu voldoende HGC voor een streep..![]()
![]()
Gefeliciteerd!![]()
![]()
Ja, maar toen gebeurde photobucket en ik vond het wel een leuke sluitpost.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:06 schreef Jagärtrut het volgende:
Als je dat nou in het vorige topic had verteld, dan bleven we bij 2x2 streepjes per topic!
![]()
LimoneDan was dat dus de innestelingsbloeding denk ik?
Gefeliciteerd meis, laat er weer een streepjesregen komen![]()
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
HTC? ik weet de naam niet meer..quote:Op donderdag 18 december 2014 17:08 schreef Skittles het volgende:
[..]
HGC zelfs, jij aparte!![]()
Gefeliciteerd!Ligt vast in de ijskast bij mijn andere spullen die kwijt ben.
![]()
hcg!quote:Op donderdag 18 december 2014 17:09 schreef Limone het volgende:
[..]
HTC? ik weet de naam niet meer..Ligt vast in de ijskast bij mijn andere spullen die kwijt ben.
![]()
HTCquote:Op donderdag 18 december 2014 17:09 schreef Limone het volgende:
[..]
HTC? ik weet de naam niet meer..Ligt vast in de ijskast bij mijn andere spullen die kwijt ben.
Hcg
Je klinkt al behoorlijk zwanger
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam![]()
quote:Op donderdag 18 december 2014 17:09 schreef Limone het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!Have you not seen my outfit? Polka-dot blouse and leopard print skirt, I mix patterns! I am an "outside of the box" thinker.![]()
Als je een HTC eruit weet te plassen, laat maar weten. Is best een mooi handeltje van te maken gok ik zo.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:09 schreef Limone het volgende:
[..]
![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: