Terechtquote:Op donderdag 18 december 2014 15:48 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Emma Watson
Ze heeft voor altijd een speciaal plekje in mijn hart.
Mijn celebrity crush sinds de derde harry potter film.quote:
Katy Perry zonder make up is een nachtmerrie johquote:Op donderdag 18 december 2014 15:50 schreef Lokasenna het volgende:
Katy Perry heeft een eng hoofd man
Zie je niks van als je aan het ziltesnorren bent.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:50 schreef Lokasenna het volgende:
Katy Perry heeft een eng hoofd man
En ze kijkt een beetje als die overly attached girlfriend meestal. De ogen net wat te wijd openquote:Op donderdag 18 december 2014 15:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Katy Perry zonder make up is een nachtmerrie joh
Die overly attached girlfriend is stiekem best cute. Als ze normaal doet.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
En ze kijkt een beetje als die overly attached girlfriend meestal. De ogen net wat te wijd open
En dat terwijl jij een haarbal opzich bentquote:Op donderdag 18 december 2014 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vond Alicia Keys vroeger wel wat hebben. Totdat er foto's naar buiten kwamen waarop ze meer borsthaar had dan ik
Gladde borst though.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:53 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
En dat terwijl jij een haarbal opzich bent
Sexy hoorquote:Op donderdag 18 december 2014 15:57 schreef Lokasenna het volgende:
Goed dat het hierover gaat, even mijn borsthaar pincetteren
Ik laat het lekker zo, vrouwen willen iets zachts om op in slaap te vallenquote:Op donderdag 18 december 2014 15:57 schreef Lokasenna het volgende:
Goed dat het hierover gaat, even mijn borsthaar pincetteren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
Kaneel wat doe?quote:Op donderdag 18 december 2014 15:52 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik vond Alicia Keys vroeger wel wat hebben. Totdat er foto's naar buiten kwamen waarop ze meer borsthaar had dan ik
Owquote:Op donderdag 18 december 2014 16:01 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Iets wat echte mannen hebben toch?
Echte sexy zit van binnen toch?quote:
Sorry Roy.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:01 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kaneel wat doe?
Ik vond Alicia ook altijd een mooie vrouw.
Geen beer zijnquote:Op donderdag 18 december 2014 16:03 schreef yats het volgende:
[..]
OwNooit gehad en ik zal het ook nooit hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |