abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147845648
quote:
15s.gif Op maandag 22 december 2014 15:48 schreef Karrs het volgende:

[..]

Goed. We zijn het dus eens dat dit verschrikkelijk is?

[..]

Nee. Jonge kinderen geweld aanleren is in geen enkele omstandigheid goed te praten. In geen enkele.

[..]

Nee. JIJ slaat volledig de plank mis. Dit gebeurt niet uit verdediging; dit gebeurt uit haat. Kinderen worden getraind voor de strijd in plaats van voor de vrede, terwijl ze de strijd niet kunnen winnen.

En trouwens. Palestijnen die stenen gooien, verdedigen niet maar vallen aan.

Je krampachtige poging om het tóch goed te praten, zie ik als een uiting van haat. Anders kan ik niets verzinnen. Niets.
Oke dat is jou mening maar ga me geen worden in de mond leggen want je praat echt onzin in het filmpje waar het over gaat wordt nergens gezegd dat je zomaarstenen gooit als kind in Palestina terwel je het zo brengt zoals ik al eerder heb gezegd die mensem daar worden fucking gekleineerd steeds gezeik met militairen steeds gezeik met grensposten logisch toch dat de kinderen gaan gooien alles is je afgenomen dus je hebt geen ene flikker te verliezen en als je op zo een moment terug kan vechten ben je een held

Als je je billen opent en alles maar slikt kom je nooit verder
pi_147845790
Dit zijn kinderen met pure haat

http://m.youtube.com/results?q=tegenlicht%20hebron&sm=3 dit zijn kinderen met haat gooien elke dag stenen op een huis omdat het palestijnen zijn leren thuis dat ze minder zijn en palestijnen stinken
pi_147845991
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 15:53 schreef waxxx het volgende:

[..]

De grens is al sinds eind jaren 90 niet verandert, alles wordt gebouwd binnen de bestaande 'nederzettingen'. En ze maken maar 1,7% van de 'West Bank' uit.

Get your facts straight. :W
Ik praat over de laatste 10 jaar maar sinds ze zijn begonnen met moorden 1948 uit me hoofd hun gestolen grond werd steeds groter

Eerste hit op google bezet gebied ga maar kijken

En beschuldig me niet van valse standpunten
pi_147846567
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 16:17 schreef klawie het volgende:

[..]

Ik praat over de laatste 10 jaar maar sinds ze zijn begonnen met moorden 1948 uit me hoofd hun gestolen grond werd steeds groter

Eerste hit op google bezet gebied ga maar kijken

En beschuldig me niet van valse standpunten
En de laatste 10 jaar is er geen nieuwe grond 'gestolen', dat ze 'steeds meer land stelen een steeds grotere groep steeds minder ruimte geven' is dus feitelijk onjuist.

In 1948 begonnen de Arabieren een oorlog omdat ze het niet konden accepteren dat er een Joodse staat werd gesticht terwijl die internationale steun kreeg. Maar de Israëliërs moorden sinds 1948? Juist...
En ja, het grondgebied van Israël is sinds 1948 steeds groter geworden. Maar dat is het gevolg van de oorlogen die de Arabieren steeds weer begonnen...
  Moderator maandag 22 december 2014 @ 16:43:13 #55
8781 crew  Frutsel
pi_147846827
ja en nu weer ontopic aub
pi_147846930
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:12 schreef klawie het volgende:

http://m.youtube.com/results?q=tegenlicht%20hebron&sm=3 dit zijn kinderen met haat gooien elke dag stenen op een huis omdat het palestijnen zijn leren thuis dat ze minder zijn en palestijnen stinken
ALTIJD dat "maar hunnie... :'( " geJANK van die moslims. BAH. :r
Is definitief vertrokken na een ban voor het opstaan tegen slechteriken
pi_147847164
quote:
8s.gif Op maandag 22 december 2014 16:46 schreef Karrs het volgende:

[..]

ALTIJD dat "maar hunnie... :'( " geJANK van die moslims. BAH. :r
Je loopt zelf te janken over iets maar staat achter iets waarvan je niet eens weet wat er gebeurt en nu kom je met diarree

Wat is je volgende punt mijn spelling ??
pi_147847186
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:12 schreef klawie het volgende:

Je zat net te verdedigen dat kinderen worden geleerd om stenen te gooien op Joden. :')

Je zou ook gewoon zowel stenen gooien op Joden als op moslims kunnen veroordelen.
pi_147847312
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 16:54 schreef klawie het volgende:

[..]

Je loopt zelf te janken over iets maar staat achter iets waarvan je niet eens weet wat er gebeurt en nu kom je met diarree
Tuurlijk, vingerwapper nog maar wat meer. :r

Het is jouw schuld niet hoor, het is de schuld van de ander. Altijd de schuld van de ander.

BAH. Jankzak. :(
pi_147847356
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:35 schreef waxxx het volgende:

[..]

En de laatste 10 jaar is er geen nieuwe grond 'gestolen', dat ze 'steeds meer land stelen een steeds grotere groep steeds minder ruimte geven' is dus feitelijk onjuist.

In 1948 begonnen de Arabieren een oorlog omdat ze het niet konden accepteren dat er een Joodse staat werd gesticht terwijl die internationale steun kreeg. Maar de Israëliërs moorden sinds 1948? Juist...
En ja, het grondgebied van Israël is sinds 1948 steeds groter geworden. Maar dat is het gevolg van de oorlogen die de Arabieren steeds weer begonnen...
De bevolking voor 1948 was aanzienlijk kleiner toen alles nog bij de palestijnen was nu is het volk groter maar het gebied wat ze hebben kleiner zie mijn link van Google

Dan klopt het toch wat ik zeg

En omdat ze steun hadden mogen ze alles doen en staan ze boven iedereen?
Alaat nergens op en dat weet jij ook
pi_147847406
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 16:54 schreef waxxx het volgende:

[..]

Je zat net te verdedigen dat kinderen worden geleerd om stenen te gooien op Joden. :')

Je zou ook gewoon zowel stenen gooien op Joden als op moslims kunnen veroordelen.
Ik bem geen papegaai maar ik zal het nog een keer herhalen je moet kijken naar vanuit welk oogpunt het wordt gedaan
pi_147847435
quote:
8s.gif Op maandag 22 december 2014 16:59 schreef Karrs het volgende:

[..]

Tuurlijk, vingerwapper nog maar wat meer. :r

Het is jouw schuld niet hoor, het is de schuld van de ander. Altijd de schuld van de ander.

BAH. Jankzak. :(
Ooh je wordt persoonlijk eerst er zit nog eem fase tussen hahaha
pi_147847671
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 17:00 schreef klawie het volgende:
De bevolking voor 1948 was aanzienlijk kleiner toen alles nog bij de palestijnen was nu is het volk groter maar het gebied wat ze hebben kleiner zie mijn link van Google
Het was toen een mandaatgebied van de Britten, alles was toen helemaal niet 'bij de palestijnen'.

quote:
En omdat ze steun hadden mogen ze alles doen en staan ze boven iedereen?
Dat zeg ik niet. :|W
pi_147847677
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 17:03 schreef klawie het volgende:

[..]

Ooh je wordt persoonlijk eerst er zit nog eem fase tussen hahaha
Hahaha :{
pi_147847712
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 17:02 schreef klawie het volgende:

[..]

Ik bem geen papegaai maar ik zal het nog een keer herhalen je moet kijken naar vanuit welk oogpunt het wordt gedaan
Je zegt uit 'verdediging', worden alle kinderen aangevallen dan?
Stenen gooien naar onschuldige burgers is op geen enkele manier te rechtvaardigen.
pi_147858688
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 17:14 schreef waxxx het volgende:

[..]

Je zegt uit 'verdediging', worden alle kinderen aangevallen dan?
Stenen gooien naar onschuldige burgers is op geen enkele manier te rechtvaardigen.
De kinderen gooien niet zomaar stenen inhet rond dat snap je zelf ook wel
pi_147858868
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 17:12 schreef waxxx het volgende:

[..]

Het was toen een mandaatgebied van de Britten, alles was toen helemaal niet 'bij de palestijnen'.

[ afbeelding ]

[..]

Eerst hebben er verschillende volken geleeft kris kras door elkaar uiteindelijk hebben de Britten het ingenomen en hevben ze het verkocht aan de joden die kwamen met steeds meer en namen steeds meer plek in
pi_147864325
quote:
1s.gif Op maandag 22 december 2014 22:13 schreef klawie het volgende:

[..]

De kinderen gooien niet zomaar stenen inhet rond dat snap je zelf ook wel
Klopt, ze zijn met antisemitisme opgevoed.
pi_147864704
"Wat geweldig dat niemand ook maar 1 moment hoeft te wachten met het verbeteren van de wereld"

:)
pi_147868973
quote:
1s.gif Op maandag 15 december 2014 17:10 schreef Szikha het volgende:

[..]

Onjuist.
Sara had het volledige recht over Ishmael en Hagar volgens de law code van lipit ishtar (Isin Dynasty)
Geen bedrog en geen leugens.
Een kreng ? Alle vrouwen zijn krengen!
En Abraham had maar 1 zoon (Genesis 22:2) dus geen 6!
Verder is dit verhaaltje van Sumerisch oorsprong. Leg deze twee verhalen naast elkaar dat leest makkelijker

Esau had zelf zijn eerstgeborene recht verkocht. Zonder hulp van zijn moeder Rebeca. Ook dat was onder de volkeren toen heel normaal (het verkopen van je eerstgeborene rechten)

Wat jij bedoelt is dat Rebeca ervoor gezorgd heeft dat Jacob de zegen kreeg van zijn papa inplaats van Esau
Gebeurde altijd.

Lees de verhalen uit de Bijbel nog eens met een klein beetje kennis van de Oudheid. Verstandig!
Tja.
Ik lees Genesis van Robert Crumb. En er zijn ongetwijfeld honderden andere interpretaties mogelijk. Maar welke is dan de juiste?
Onderschat nooit de kracht van domme mensen in grote groepen!
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_147869052
quote:
0s.gif Op maandag 15 december 2014 23:46 schreef Pucom het volgende:
Ik heb er absoluut geen probleem mee als Palestina erkend wordt. Maar dan mogen de Palestijnen eerst het bestaansrecht van Israel erkennen.
Het doel om Israel te vernietigen is door El Fatah al lang opgegeven. Maar dat heeft hen niks opgeleverd. Het illegaal vestigen van nederzettingen ging gewoon door.
Der Irrsinn ist bei Einzelnen etwas Seltenes - aber bei Gruppen, Parteien, Völkern, Zeiten die Regel. (Friedrich Nietzsche)
pi_147869130
quote:
0s.gif Op maandag 22 december 2014 17:12 schreef waxxx het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[..]

Die plaatjes van 1000 jaar voor christus en 2000 jaar na christus mogen kloppen, maar het plaatje van 1920 klopt niet.
Los daarvan kun je natuurlijk over elk land wel een serie plaatjes maken.
Welke rechten geven die dan?
pi_147871052
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 02:12 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Geen.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
pi_147876763
quote:
0s.gif Op dinsdag 23 december 2014 02:12 schreef Kees22 het volgende:

[..]

Die plaatjes van 1000 jaar voor christus en 2000 jaar na christus mogen kloppen, maar het plaatje van 1920 klopt niet.
Los daarvan kun je natuurlijk over elk land wel een serie plaatjes maken.
Ik wil alleen maar even aangeven dat het land niet gestolen is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')