Is het ook niet maar het is mijn adoptiekind dus ik moet het supporten. Beetje als wanneer je een heel lelijk kind gebaard hebt en je moet blijven volhouden dat het de mooiste baby van de wereld is.quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:01 schreef Cee het volgende:
[..]
Is het ook niet maar het is mijn adoptiekind dus ik moet het supporten. Beetje als wanneer je een heel lelijk kind gebaard hebt en je moet blijven volhouden dat het de mooiste baby van de wereld is.
[..]
Is het ook niet maar het is mijn adoptiekind dus ik moet het supporten. Beetje als wanneer je een heel lelijk kind gebaard hebt en je moet blijven volhouden dat het de mooiste baby van de wereld is.
[..]
Nee, Marco, die zo zei van 'hij heeft niet eens een auto'... Leek me wel logisch, in zijn geval.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:56 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh bedoel je Ali, die het over een auto had?
Ehm, buiten de binnenstad kun je overal wel je auto kwijt hoor
Whehe, Marco met zijn villaquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:02 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Nee, Marco, die zo zei van 'hij heeft niet eens een auto'... Leek me wel logisch, in zijn geval.
Guus naar huis
Dat nummer is van Coen toch?quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh die van handjes omhoog voor Detroit.
zeker familie van coen swijnenbergquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Oh die van handjes omhoog voor Detroit.
Marcel. De zangerquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:05 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ik bedoelde kennelijk die van Direct...
quote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:05 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
zeker familie van coen swijnenberg
Ik zou lekker allebei kijkenquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:05 schreef JaneDoe het volgende:
weet van ellende niet wat ik moet kijken, zowel the voice als sr vallen me tegen
Je had gewoon rustig kunnen lopen hoorquote:Op vrijdag 19 december 2014 21:06 schreef Stickertje het volgende:
ik had eigenlijk de tijd moeten gebruiken om de keuken in te rennen om snoep te pakken ipv naar het interview te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |