Fixedquote:Op donderdag 18 december 2014 11:42 schreef Fylax het volgende:
Rond 12 15:00 uur begint de operatie, dan steek ik een kaars voor hem aan. Jullie ook?
Is uitgesteld naar 15:00quote:Op donderdag 18 december 2014 11:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Serieus? Tegen mij zei hij 12 uur
LIF / Wond na operatie geneest niet #11quote:Op donderdag 18 december 2014 11:45 schreef Fylax het volgende:
[..]
Serieus? Tegen mij zei hij 12 uur
Ah oke, dan om 3 uur.quote:Op donderdag 18 december 2014 11:45 schreef Queller het volgende:
[..]
LIF / Wond na operatie geneest niet #11
Nee? Gaat het goedkomen met de operatie?quote:
Ik moest lachen.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:34 schreef maily het volgende:
Goed nieuws Toot! Bij mijn mevrouw vanmorgen werd een kaarsje lichtje aangestoken voor de dochter van een collega die rij-examen moest doen: en zij is geslaagd!
Dat echoot door voor jou!!
ik denk verkeerde linkdumpquote:Op donderdag 18 december 2014 13:38 schreef maily het volgende:
Asielzoekers naar buurtschap Achterhoek
In dit topic in GC worden kaarsjes en vuurtjes en grote vuren aangestoken voor Toto. Op de FP stelt iemand voor om dat asielzoekerscentrum in de brand te steken. Een ander zegt: Paasvuur, en dan kom ik met mijn vuurtje voor Toto ....quote:
Hoax, in Sloterdijk is er niets aan de hand.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:53 schreef Hallojo het volgende:
Zojuist geheel Amsterdam in lichterlaaie gezet. Voor Toto![]()
Waaat een open wond na 2 jaar? Ziek.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:52 schreef maily het volgende:
[..]
LIF / Wond na operatie geneest niet #12 #pray4Toto
Daarom wordt hij nu eindelijk ook geopereerd.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:59 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Waaat een open wond na 2 jaar? Ziek.
Weg jijquote:Op donderdag 18 december 2014 15:19 schreef Infection het volgende:
Beterschap, ook al ken ik je niet echt.
Eindelijk is wel het juiste woord daarvoor, Toto69 succes!quote:Op donderdag 18 december 2014 15:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Daarom wordt hij nu eindelijk ook geopereerd.
Als zijn verhaal/vraag waarom bij 4 maanden na de operatie begon, dan is het idd wel een eindelijk.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:05 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Eindelijk is wel het juiste woord daarvoor, Toto69 succes!
Deze zin snap ik nietquote:Op donderdag 18 december 2014 16:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Als zijn verhaal/vraag waarom bij 4 maanden na de operatie begon, dan is het idd wel een eindelijk.
De OP van toto's verhaal nooit gelezen? Daarin vroeg hij of het normaal was dat een wond nog open was na 4 maanden. Daarmee begon zijn verhaal pas. En nu ruim 1,5 jaar later doen ze er pas wat aan.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:15 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Deze zin snap ik nietWat bedoel je?
Oh nee ik dacht serieus dat hij een geslachtsverandering liet ondergaanquote:Op donderdag 18 december 2014 16:18 schreef drakin het volgende:
[..]
De OP van toto's verhaal nooit gelezen? Daarin vroeg hij of het normaal was dat een wond nog open was na 4 maanden. Daarmee begon zijn verhaal pas. En nu ruim 1,5 jaar later doen ze er pas wat aan.
quote:Op donderdag 18 december 2014 16:20 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Oh nee ik dacht serieus dat hij een geslachtsverandering liet ondergaan![]()
Maar twijfelde toch een beetje.
Ben soms een maand minder actief hier dus mis dan wel eens wat.
quote:Op donderdag 18 december 2014 16:20 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
[..]
Durven jullie wel, als hij onder narcose is!quote:Op donderdag 18 december 2014 16:30 schreef Maraca het volgende:
[..]![]()
Heb wel eens een foto gezien van Toots.. zou niet echt een knappe jongedame worden
Ga je Peter R de Vries op me afsturen?quote:Op donderdag 18 december 2014 16:33 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Durven jullie wel, als hij onder narcose is!
Niks negatiefs hoor!, maar ik zag een paar topics in KLB voorbij komen waar dat werd geopperdquote:Op donderdag 18 december 2014 16:33 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
Durven jullie wel, als hij onder narcose is!
Geintjequote:Op donderdag 18 december 2014 16:34 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ga je Peter R de Vries op me afsturen?
Daar was ik dan weer niet van op de hoogtequote:Op donderdag 18 december 2014 16:34 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Niks negatiefs hoor!, maar ik zag een paar topics in KLB voorbij komen waar dat werd geopperd
Ach, Toots zou hier wel om kunnen lachenquote:
Heeft ie een fobo dan?quote:Op donderdag 18 december 2014 16:30 schreef Maraca het volgende:
[..]![]()
Heb wel eens een foto gezien van Toots.. zou niet echt een knappe jongedame worden
Hij heeft in de TVSC wel eens een selfie gepostquote:Op donderdag 18 december 2014 16:37 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Heeft ie een fobo dan?
Nog harder dan wij hoop ikquote:Op donderdag 18 december 2014 16:36 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ach, Toots zou hier wel om kunnen lachen
oh ik had de comments n eit gelezenquote:Op donderdag 18 december 2014 13:47 schreef maily het volgende:
[..]
In dit topic in GC worden kaarsjes en vuurtjes en grote vuren aangestoken voor Toto. Op de FP stelt iemand voor om dat asielzoekerscentrum in de brand te steken. Een ander zegt: Paasvuur, en dan kom ik met mijn vuurtje voor Toto ....
quote:Op donderdag 18 december 2014 17:02 schreef BrandX het volgende:
[..]
oh ik had de comments n eit gelezen
hoe weet je dat?quote:Op donderdag 18 december 2014 13:15 schreef Etsu het volgende:
[..]
Zijn penis is al heel lang en dik.
quote:Op donderdag 18 december 2014 18:01 schreef maily het volgende:
Hij is wakker en de dokter zegt dat het goed is gegaan!![]()
LIF / Wond na operatie geneest niet #12 #pray4Toto
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |