ik denk verkeerde linkdumpquote:Op donderdag 18 december 2014 13:38 schreef maily het volgende:
Asielzoekers naar buurtschap Achterhoek
In dit topic in GC worden kaarsjes en vuurtjes en grote vuren aangestoken voor Toto. Op de FP stelt iemand voor om dat asielzoekerscentrum in de brand te steken. Een ander zegt: Paasvuur, en dan kom ik met mijn vuurtje voor Toto ....quote:
Hoax, in Sloterdijk is er niets aan de hand.quote:Op donderdag 18 december 2014 13:53 schreef Hallojo het volgende:
Zojuist geheel Amsterdam in lichterlaaie gezet. Voor Toto![]()
Waaat een open wond na 2 jaar? Ziek.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:52 schreef maily het volgende:
[..]
LIF / Wond na operatie geneest niet #12 #pray4Toto
Daarom wordt hij nu eindelijk ook geopereerd.quote:Op donderdag 18 december 2014 14:59 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Waaat een open wond na 2 jaar? Ziek.
Weg jijquote:Op donderdag 18 december 2014 15:19 schreef Infection het volgende:
Beterschap, ook al ken ik je niet echt.
Eindelijk is wel het juiste woord daarvoor, Toto69 succes!quote:Op donderdag 18 december 2014 15:11 schreef drakin het volgende:
[..]
Daarom wordt hij nu eindelijk ook geopereerd.
Als zijn verhaal/vraag waarom bij 4 maanden na de operatie begon, dan is het idd wel een eindelijk.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:05 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Eindelijk is wel het juiste woord daarvoor, Toto69 succes!
Deze zin snap ik nietquote:Op donderdag 18 december 2014 16:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Als zijn verhaal/vraag waarom bij 4 maanden na de operatie begon, dan is het idd wel een eindelijk.
De OP van toto's verhaal nooit gelezen? Daarin vroeg hij of het normaal was dat een wond nog open was na 4 maanden. Daarmee begon zijn verhaal pas. En nu ruim 1,5 jaar later doen ze er pas wat aan.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:15 schreef toetsenbordridder het volgende:
[..]
Deze zin snap ik nietWat bedoel je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |