Je fietst hem tegenwoordig ergens anders inquote:Op donderdag 18 december 2014 15:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan kan het wel ja, ik fiets nooit meer zulke afstanden.
Klopt twee verschillende categorieën waar ik op sopquote:Op donderdag 18 december 2014 15:32 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Donkere mannen zijn geen houthakkers.
Precies.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je fietst hem tegenwoordig ergens anders in?
zijn we het alweer eens, moet niet gekker worden. De twee plaatsen waar ik ben opgegroeidquote:
klotevuurwerk ook altijd weer elk jaarquote:
Dat was naast mijn oude faculteitquote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 15:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
klotevuurwerk ook altijd weer elk jaar
16uquote:Op donderdag 18 december 2014 15:35 schreef alors het volgende:
Vanaf wanneer is er uitzending vanuit het huis eigenlijk?
16 uurquote:Op donderdag 18 december 2014 15:35 schreef alors het volgende:
Vanaf wanneer is er uitzending vanuit het huis eigenlijk?
MK of het techniekgebouw?quote:Op donderdag 18 december 2014 15:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat was naast mijn oude faculteit
Utrecht heb ik 2,5 jaar gewerkt. Amsterdam is altijd al een van m'n favoriete steden geweest, nu helemaal aangezien m'n vriendin er woontquote:Op donderdag 18 december 2014 15:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
zijn we het alweer eens, moet niet gekker worden. De twee plaatsen waar ik ben opgegroeid
Techniekgebouw.quote:
GRONINGENquote:Op donderdag 18 december 2014 15:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Utrecht heb ik 2,5 jaar gewerkt. Amsterdam is altijd al een van m'n favoriete steden geweest, nu helemaal aangezien m'n vriendin er woont
Verder is het wel natuurlijk:Den Haag
Leuke stad wel jaquote:
Ugchelen?quote:
dat ken ik zelfsquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |