Dat was naast mijn oude faculteitquote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 15:34 schreef Againzender het volgende:
[..]
klotevuurwerk ook altijd weer elk jaar
16uquote:Op donderdag 18 december 2014 15:35 schreef alors het volgende:
Vanaf wanneer is er uitzending vanuit het huis eigenlijk?
16 uurquote:Op donderdag 18 december 2014 15:35 schreef alors het volgende:
Vanaf wanneer is er uitzending vanuit het huis eigenlijk?
MK of het techniekgebouw?quote:Op donderdag 18 december 2014 15:34 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Dat was naast mijn oude faculteit
Utrecht heb ik 2,5 jaar gewerkt. Amsterdam is altijd al een van m'n favoriete steden geweest, nu helemaal aangezien m'n vriendin er woontquote:Op donderdag 18 december 2014 15:33 schreef Againzender het volgende:
[..]
zijn we het alweer eens, moet niet gekker worden. De twee plaatsen waar ik ben opgegroeid
Techniekgebouw.quote:
GRONINGENquote:Op donderdag 18 december 2014 15:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Utrecht heb ik 2,5 jaar gewerkt. Amsterdam is altijd al een van m'n favoriete steden geweest, nu helemaal aangezien m'n vriendin er woont
Verder is het wel natuurlijk:Den Haag
Leuke stad wel jaquote:
Ugchelen?quote:
dat ken ik zelfsquote:
Morgen weer lekker op de fiets naar het centrum voor de laatste werkdag dit jaarquote:Op donderdag 18 december 2014 15:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Utrecht heb ik 2,5 jaar gewerkt. Amsterdam is altijd al een van m'n favoriete steden geweest, nu helemaal aangezien m'n vriendin er woont
Huh? Staat er nog steeds. Of het wordt hetzelfde genoemd, gok ik dan.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:38 schreef alors het volgende:
[..]
Platgegooid, niks mis mee. wat er nu staat is mooier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |