Ja, OV dan ben ik 1.5u onderweg ofzo. Ipv 35 minuten met de auto.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:27 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb morgen kerstborrel, ik ga weer met het OV
Is maar 2 uurtjes, ben je na afloop gelijk nuchterquote:
Ik ben 45 min. onderweg ipv 15 min. met de autoquote:Op donderdag 18 december 2014 15:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ja, OV dan ben ik 1.5u onderweg ofzo. Ipv 35 minuten met de auto.
Niemandsland
Is dat zoiets als Aquarobics? Een bad vol natte grijze mutsenquote:Op donderdag 18 december 2014 15:29 schreef DeLuna het volgende:
Straks weer naar een of andere neger kijken die aquafit geeft
randstadquote:Op donderdag 18 december 2014 15:30 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik ben 45 min. onderweg ipv 15 min. met de auto
Zoetermeer
Maar wel met een donkere man in zijn zwembroekquote:Op donderdag 18 december 2014 15:31 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Is dat zoiets als Aquarobics? Een bad vol natte grijze mutsen
randstadquote:
collega van mij fietst bij mooi weer vaak van zijn huis in Utrecht naar ons kantoor in Amsterdam centrum.quote:
Donkere mannen zijn geen houthakkers.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:31 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Maar wel met een donkere man in zijn zwembroek
Nee joh, dit zijn allemaal natte studentes. Kom naar het WAS dan.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:31 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Is dat zoiets als Aquarobics? Een bad vol natte grijze mutsen
WAS?quote:Op donderdag 18 december 2014 15:32 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee joh, dit zijn allemaal natte studentes. Kom naar het WAS dan.
quote:
Amsterdamquote:Op donderdag 18 december 2014 15:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
collega van mij fietst bij mooi weer vaak van zijn huis in Utrecht naar ons kantoor in Amsterdam centrum.
Dan kan het wel ja, ik fiets nooit meer zulke afstanden.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:32 schreef Againzender het volgende:
[..]
collega van mij fietst bij mooi weer vaak van zijn huis in Utrecht naar ons kantoor in Amsterdam centrum.
Je fietst hem tegenwoordig ergens anders inquote:Op donderdag 18 december 2014 15:33 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dan kan het wel ja, ik fiets nooit meer zulke afstanden.
Klopt twee verschillende categorieën waar ik op sopquote:Op donderdag 18 december 2014 15:32 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Donkere mannen zijn geen houthakkers.
Precies.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:33 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Je fietst hem tegenwoordig ergens anders in?
zijn we het alweer eens, moet niet gekker worden. De twee plaatsen waar ik ben opgegroeidquote:
klotevuurwerk ook altijd weer elk jaarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |