Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
a
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012
Europacup I (1x)1988
UEFA Cup (1x)1978
![azfket.png]()
![e57f57a4-7fed-42a4-8925-7449582fe89d_PSVselectie20142015-herdgang468.jpg]()
![3535s41.png]()
Zondag 10 augustus: Willem II - PSV, 1-3
Zaterdag 16 augustus: PSV - NAC Breda, 6-1
Zondag 24 augustus: Ajax - PSV, 1-3
Zondag 31 augustus: PSV - Vitesse, 2-0
Zaterdag 13 september: PEC Zwolle - PSV, 3-1
Zondag 21 september: PSV - SC Cambuur, 4-0
Zondag 28 september: sc Heerenveen - PSV, 1-0
Zondag 5 oktober: PSV - Excelsior, 3-0
Zaterdag 18 oktober: PSV - AZ, 3-0
Zondag 26 oktober: FC Utrecht - PSV, 1-5
Zaterdag 1 november: PSV - ADO Den Haag, 1-0
Zondag 9 november: Heracles Almelo - PSV, 1-2
Zondag 23 november: FC Groningen - PSV, 1-1
Zondag 30 november: PSV - Feyenoord, 44-33
Zaterdag 6 december: FC Dordrecht - PSV, 1-3
Zondag 14 december: PSV - FC Twente, 2-0
Zaterdag 20 december: PSV - Go Ahead Eagles, x-x
Zaterdag 17 januari: Vitesse - PSV, x-x
Zaterdag 24 januari: SC Cambuur - PSV, x-x
Zaterdag 31 januari: PSV - Willem II, x-x
Dinsdag 3 februari: NAC Breda - PSV, x-x
Zaterdag 7 februari: PSV - FC Utrecht, x-x
Vrijdag 13 februari: AZ - PSV, x-x
Zaterdag 21 februari: PSV - FC Dordrecht, x-x
Zondag 1 maart: PSV - Ajax, 10-0
Zaterdag 7 maart: Go Ahead Eagles - PSV, x-x
Zaterdag 14 maart: PSV - FC Groningen, x-x
Zondag 22 maart: Feyenoord - PSV, x-x
Zaterdag 4 april: FC Twente - PSV, x-x
Vrijdag 10 april: PSV - PEC Zwolle, x-x
Zaterdag 18 april: PSV - sc Heerenveen, x-x
Zaterdag 25 april: Excelsior - PSV, x-x
Zondag 10 mei: PSV - Heracles Almelo, x-x
Zondag 17 mei: ADO Den Haag - PSV, x-x
![350mb93.png]()
31-7: PSV - St Polka 1-0
7-8: St Polka - PSV 2-3
21-8 Augustus: PSV - Siligorska 1-0
28-8: Siligorska - PSV 0-2
18-9: PSV - GD Estoril Praia 1-0
2-10: Dinamo Moskou - PSV 1-0
23-10: PSV - Panathinaikos 1-1
6-11: Panathinaikos - PSV 2-3
![4t3k8j.png]()
23-9: PSV - FC Utrecht 2-0
29-10 18.30 Almere City FC - PSV
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa
SPOILER: KNVB Beker
![s5fwwk.png]()
Game on
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Topicjattert
Brutal. Fucking. Metal.
44-33 ja?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >
https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
quote:
Bij iedere lange bal riep ik "dit gaat fout", gebeurde de helft van de tijd ook. Wat een lompe drol.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
quote:
Het moet wel een beetje een grote uitslag zijn tegen Feyenoord.
10-0, 44-33. Moet kunnen.
Maar, wat een fijne overwinning
Brutal. Fucking. Metal.
Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 18 december 2014 @ 00:00:32
rubbereend
JUICHEN
die titel
weten we in ieder geval wie daar op gaan reageren
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Bruma is nog slechter dan Moisander.
Groot fan van User Wotte
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Maar weer nieuw matje leggen in de winterstop, op kosten van de leverancier natuurlijk.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Van der Hoorn is ook beter.
Groot fan van User Wotte
quote:
Dat had ik elke keer als Zoet uitkwam.Wat is hij toch slecht geworden
Rabieluh
quote:
Op donderdag 18 december 2014 00:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]
Zo'n beetje elke lange bal die door het centrum werd gegeven was levensgevaarlijk ja. De verdediging van Feyenoord was ook niet bepaald solide te noemen en dat zijn dan de 2 minst gepasseerde verdedigingen in de eredivisie

Dat is helemaal gek ja, de 2 minst gepasseerde verdedigingen en dan zo'n uitslag

.
Luuk is wel een goede he.
Groot fan van User Wotte
Is het podium in Eindhoven al opgebouwd ?
Buitendam
Commissaris.
quote:
Je wordt geen kampioen met dit elftal. Met Bruma en verdedigende acties van Willems en consorten ga je onmogelijk nog een seizoenshelft zo mazzelen.
Dit, dus.
Kuipers mag mee op de platte kar?
quote:
Op donderdag 18 december 2014 00:15 schreef Buitendam het volgende:[..]
Je wordt geen kampioen met dit elftal. Met Bruma en verdedigende acties van Willems en consorten ga je onmogelijk nog een seizoenshelft zo mazzelen.
Voor Ajax is dit inderdaad de beste stand. Psv gaat geen aankopen doen en stort in 2015 weer in elkaar. Waarna Ajax weer de kampioen mag zijn.
Groot fan van User Wotte
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Nou ja, je moet natuurlijk ook naar de tegenstand kijken. De gemiddelde ploeg in de eredivisie is niet in staat om elke wedstrijd een stuk of vijf ballen redelijk op maat door het centrum te geven zoals Feyenoord dat vandaag deed.
Al met al was het weer een behoorlijk treurige 'topper'.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Rabieluh
quote:
Zijn er nog gewonden veroorzaakt door deze instorting?
quote:
Zo ziet het er wel naar uit
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
Dit.
Met ajax er zo vlak achter, kan je onmogelijk dit soort mazzel wedstrijden volhouden.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 18 december 2014 @ 00:43:21
rubbereend
JUICHEN
quote:
za 17-1 20.45 Vitesse - PSV Ere
za 24-1 18.30 SC Cambuur - PSV
prima begin met ideaal recept voor puntverlies....
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Zondag 22 maart: Feyenoord - PSV, x-x (standaard verlies)
einde:
quote:
Hahaha die gozert in beeld

Mooie dingen
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
Op donderdag 18 december 2014 00:43 schreef Dj_Day-V het volgende:Zondag 22 maart: Feyenoord - PSV, x-x (standaard verlies)
einde:
Ik pak hem er maar meteen helemaal bij.
Negatief brilletje.
Zaterdag 17 januari: Vitesse - PSV, x-xZaterdag 24 januari: SC Cambuur - PSV, x-xZaterdag 31 januari: PSV - Willem II, x-x
Dinsdag 3 februari: NAC Breda - PSV, x-xZaterdag 7 februari: PSV - FC Utrecht, x-x
Vrijdag 13 februari: AZ - PSV, x-xZaterdag 21 februari: PSV - FC Dordrecht, x-x
Zondag 1 maart: PSV - Ajax, 10-0Zaterdag 7 maart: Go Ahead Eagles - PSV, x-x
Zaterdag 14 maart: PSV - FC Groningen, x-xZondag 22 maart: Feyenoord - PSV, x-xZaterdag 4 april: FC Twente - PSV, x-xVrijdag 10 april: PSV - PEC Zwolle, x-x
Zaterdag 25 april: Excelsior - PSV, x-xZondag 10 mei: PSV - Heracles Almelo, x-x
Zondag 17 mei: ADO Den Haag - PSV, x-xDikgedrukt zet ik bij gegarandeerd verlies.
Doorgestreept kan als PSV op deze voet doorgaat worden verloren.
Onderstreept calculeer ik in als gelijkspel.
Kom ik op 13 verliespunten, en dat is nog een milde voorspelling. Als het echt allemaal tegenzit kan je de doorgestreepte ook of gelijkspelen of verliezen.
Positief brilletje.
Zaterdag 17 januari: Vitesse - PSV, x-xZaterdag 24 januari: SC Cambuur - PSV, x-x
Zaterdag 31 januari: PSV - Willem II, x-x
Dinsdag 3 februari: NAC Breda - PSV, x-xZaterdag 7 februari: PSV - FC Utrecht, x-x
Vrijdag 13 februari: AZ - PSV, x-x
Zaterdag 21 februari: PSV - FC Dordrecht, x-x
Zondag 1 maart: PSV - Ajax, 10-0
Zaterdag 7 maart: Go Ahead Eagles - PSV, x-x
Zaterdag 14 maart: PSV - FC Groningen, x-x
Zondag 22 maart: Feyenoord - PSV, x-xZaterdag 4 april: FC Twente - PSV, x-xVrijdag 10 april: PSV - PEC Zwolle, x-x
Dan kom ik hier op 5 verliespunten.
Nu zal het wel ergens tussenin liggen, maar ah fijn. Ik dacht ik post ff mijn gedachtes zo voor het slapen gaan.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
mokkiemok
een lekker bakkie pleur
quote:
dit dus
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
Jozefzoongod staat aan de basis van elk succes.
U MAD?
quote:
assist ook mooi, de overzicht bewaren is knap zo in de laatste minuten en de kans op scoren.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2014 10:18:56 ]
tja77
Proud member of the tittycrew.
quote:
In land der blinden is éénoog koning.
Ajax heb ik net als Feyenoord ook al genoeg zien stuntelen. Het gros van de ploegen in de competitie kan niet de verdediging van PSV zo overrompelen als dat Feyenoord dat deed. Oftewel PSV slikt niet elke wedstrijd 3 tegendoelpunten. Het scorend vermogen van PSV is het grootst van alle ploegen.
Begrijp me niet verkeerd, ik denk ook dat Ajax kampioen gaat worden, maar met wat mazzel kan het ook gewoon PSV worden.
quote:
Die kerel vliegt bijna weg joh, zo hard staat die te flapperen.
quote:
Op donderdag 18 december 2014 10:36 schreef tja77 het volgende:[..]
In land der blinden is éénoog koning.
Ajax heb ik net als Feyenoord ook al genoeg zien stuntelen. Het gros van de ploegen in de competitie kan niet de verdediging van PSV zo overrompelen als dat Feyenoord dat deed. Oftewel PSV slikt niet elke wedstrijd 3 tegendoelpunten. Het scorend vermogen van PSV is het grootst van alle ploegen.
Begrijp me niet verkeerd, ik denk ook dat Ajax kampioen gaat worden, maar met wat mazzel kan het ook gewoon PSV worden.
Wij hebben wel het 'voordeel' dat we Europees wel zo'n beetje klaar zijn, mocht thuis het wonder geschieden, dan ga je er in petersburg alsnog met grote cijfers af. Ajax heeft nog uitzicht op de volgende ronde. Halen ze die dan spelen ze meer midweekse wedstrijden en laten daarna hopelijk punten liggen.
Hopelijk komt er gewoon een CV waar we wat aan hebben. Zou een goede investering zijn. Maarja, Brands en verdedigers halen...
Who's your Stannis?
Allen geretweet door
Mike Verweij van de Telegraaf, Ajax watcher even voor de duidelijkheid.
Hij heeft het er erg druk mee in ieder geval.
Edit.
[ Bericht 0% gewijzigd door Lange_Lans op 18-12-2014 12:02:29 ]
quote:
En jij maakt je weer druk om mensen die zich druk maken om iets.
quote:
Ik maak me er niet druk over. Ik verwonder me er alleen wat over.
Die Mike Verweij is ook een beetje een kneus.
Gezien je reactie ben jij nog steeds teleurgesteld vanwege gisteren merk ik. Omarm het gewoon Stijntje. Het is onvermijdelijk.
Mike Verweij is een heerlijke vent en een objectief journalist. Ik zou graag willen zien dat je jouw post edit.
quote:
Op donderdag 18 december 2014 12:01 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Gezien je reactie ben jij nog steeds teleurgesteld vanwege gisteren merk ik. Omarm het gewoon Stijntje. Het is onvermijdelijk.
De feyenoorders hebben het al verwerkt denk ik, alle ajacieden hebben het er wat zwaarder mee. Sowieso een beetje aandoenlijk, teksten plaatsen als 'wij zij ajax wij zijn de beste' en dan met poep in je broek kijken naar PSV omdat je afhankelijk bent van Feyenoord
quote:
Op donderdag 18 december 2014 12:01 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Ik zal me er niet meer over uitwijden op dit forum met al die randfiguren hier.
quote:
Je hebt het er echt moeilijk mee hè.
quote:
Op donderdag 18 december 2014 12:04 schreef nickhguitar het volgende:[..]
De feyenoorders hebben het al verwerkt denk ik, alle ajacieden hebben het er wat zwaarder mee. Sowieso een beetje aandoenlijk, teksten plaatsen als 'wij zij ajax wij zijn de beste' en dan met poep in je broek kijken naar PSV omdat je afhankelijk bent van Feyenoord

Wow, jij bent mad zeg.
quote:
Jepperdeprep. Zal nog lastig genoeg worden voor Ajax om PSV in te halen.
quote:
Op donderdag 18 december 2014 12:04 schreef nickhguitar het volgende:[..]

Achja, na de 3-3 stroomde mn whatsapp vol, en nog geen 5 minuten later antwoordde opeens niemand meer. Die paar Feyenoorders praatten(lees: schelden) tenminste nog, de Ajacieden kunnen het nog steeds niet bevatten.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:

Lekkerste 3 punten ooit. Geef me 1 reden waarom ik mad zou zijn.
quote:
Nou, omdat je hier op het forum gefrustreerd aan het doen ben. Zie bovenstaande smiley bijv.
1 smiley zegt meer dan 17 woorden. - GGMM, 2012
mokkiemok
een lekker bakkie pleur
quote:
Op donderdag 18 december 2014 12:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Achja, na de 3-3 stroomde mn whatsapp vol, en nog geen 5 minuten later antwoordde opeens niemand meer. Die paar Feyenoorders praatten(lees: schelden) tenminste nog, de Ajacieden kunnen het nog steeds niet bevatten.
wat niet bevatten?
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
quote:
Zoek even op internet het woord frustratie op, kom dan even terug en zeg sorry. Tot zo.
quote:
Kijk hoe boos je reageert. Chill man.
quote:
Sorry het zit nog hoog. Voelt zo goed. Ben jij voor Feyenoord, of is dat zon andere user met geit in zn naam?
quote:
Nee joh, ik kan geloof ik aardig genuanceerd reageren, dat moet genoeg zeggen.
quote:
Oh ja, die zal na gister wel een nieuwe pc moeten kopen, die ligt waarschijnlijk ergens op de parkeerplaats.
quote:
Kan hij dat betalen met een uitkering, denk je?
quote:
Hoop van niet. Ben bang van wel.
Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 18 december 2014 @ 12:29:02
rubbereend
JUICHEN
quote:
ach bij die bal op de lat werd volgens Bruma dan weer onderuit getrokken dus daar kan je weer een pingel krijgen. Tis altijd wat
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Arbitrage was wel slecht hoor.....
Zeikerds van feijenoord.Dat ze feijenoord psv van vorig seizoen maar eens terugkijken.Toen Makkelie alles pro feijenoord floot.
quote:
Sowieso apart dat uitgerekend Feyenoord over de scheids zit te janken. Maar goed, laat gaan. Tekent alleen maar dat het altijd een subtoppertje zal blijven.
Echt, als het nu niet lukt, lukt het nooit meer. Al de zoveelste wedstrijd die op karakter wordt gewonnen. Mentaal zit het allemaal prima in elkaar. Als je uiteindelijk bijna al je mindere wedstrijden weet te winnen moet het wel heel raar lopen wil je geen kampioen worden.
quote:
Op donderdag 18 december 2014 14:05 schreef Wouterw17 het volgende:Echt, als het nu niet lukt, lukt het nooit meer. Al de zoveelste wedstrijd die op karakter wordt gewonnen. Mentaal zit het allemaal prima in elkaar. Als je uiteindelijk bijna al je mindere wedstrijden weet te winnen moet het wel heel raar lopen wil je geen kampioen worden.
Het ontbreekt helaas aan kwaliteit. Wat ook wel een vereiste is om kampioen te worden. Die verdediging gaat ons gewoon wederom nekken.
quote:
Zou zomaar kunnen. Ik vind het eigenlijk ook een beetje zielig om daar over te beginnen. Luukinho maakt een overtreding. Lijkt me duidelijk. Ik zal er geen nacht minder om slapen.
Heerlijk, al die gefrustreerde kakkerlakken. Weer een jaar geen titel voor de havenslaven.
http://www.isfeyenoordalkampioen.nl/
U MAD?
quote:
Tsja, gelukkig zijn we niet de enige ploeg in de eredivisie met een matige verdediging.
Ik vond het ook jammer dat PSV vorig seizoen Ebelilio niet aantrok, maar daar ben ik inmiddels dolgelukkig mee. Ik kende hem ook alleen van de oranje u17 en u19 wedstrijden, maar daar maakte hij altijd een enorm goeie indruk op me. Nu hij het fysieke voordeel niet meer heeft blijft er heel weinig meer over.
quote:
Op donderdag 18 december 2014 14:53 schreef Tarado het volgende:[..]
Ook al was het dat niet, zegt toch weinig 1 foto, maar Luuk had gewoon gelijk, een aanvaller wordt ook weleens vastgepakt zonder dat het gezien wordt, nu was het andersom, hoort erbij.
Zegt ook weinig. Maar ik vind het altijd zo simpel. Al die spelers houden continue elkaars shirtjes vast, en dan laat er eens zich vallen, krijgt 'ie 'm niet mee en dan moord en brand schreeuwen. Al moet ik toegeven, als ik zulke joekels van benen had zou ik ook moeite hebben om erop te blijven staan.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op donderdag 18 december 2014 15:10 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Zegt ook weinig. Maar ik vind het altijd zo simpel. Al die spelers houden continue elkaars shirtjes vast, en dan laat er eens zich vallen, krijgt 'ie 'm niet mee en dan moord en brand schreeuwen. Al moet ik toegeven, als ik zulke joekels van benen had zou ik ook moeite hebben om erop te blijven staan.
Ik vond dat hij makkelijk ging liggen maar daar waren de Feyenoorders het uiteraard niet mee eens, verder vind ik hem wel een lichtpuntje in het vaderlandse verdedigingsgilde.
quote:
Op donderdag 18 december 2014 15:12 schreef Tarado het volgende:[..]
Ik vond dat hij makkelijk ging liggen maar daar waren de Feyenoorders het uiteraard niet mee eens, verder vind ik hem wel een lichtpuntje in het vaderlandse verdedigingsgilde.
Hij is in ieder geval een stuk verder dan Van Beek. Die vond ik heel sterk aan het seizoen beginnen, maar die laat wat steekjes vallen.
Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 18 december 2014 @ 15:23:06
rubbereend
JUICHEN
quote:
minst gepasseerde verdediging

welkom in de Eredivisie
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
fathank
Wie baas is bakt koekjes.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op
woensdag 29 april 2015 16:30 schreef
seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
quote:
Die stropdas
U MAD?
WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
quote:
Tsja, volgens de statistieken de 2 beste verdedigingen die 7 doelpunten om de oren krijgen..
quote:
quote:
Dat gaat me wat ver, maar schorsing naar aanleiding van televisiebeelden lijkt me meer dan terecht. Dat de scheidsrechter dit ontgaat vind ik persoonlijk niet kunnen.
quote:
Op donderdag 18 december 2014 16:02 schreef Tarado het volgende:[..]
Toch wel vreemd eigenlijk dat er bij die situatie gewoon contact was maar ze Luuk bij die andere 2 goals gewoon vrij lieten inkoppen.
Bij die derde stond Immers hem te dekken. In die andere situatie was Van Beek hem kwijt.
Rik betrokken bij een verkeersongeval, toch nog een zwarte dag zo.
quote:
Maak daar maar een gitzwarte dag van.
RIP, sterkte aan familie, nabestaanden, vrienden, fans, groupies en collega's
Hoe weet je dit trouwens?
Is het mogelijk om een seizoenskaart te pakken voor een half seizoen?
Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 18 december 2014 @ 20:56:44
rubbereend
JUICHEN
quote:
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
WIe kan hier een mooie gif van maken ?
quote:
Kongolo doet ook niets terug
PSV - Excelsior dus als we doorgaan
Rabieluh
quote:
Ik zie dit allemaal wel positief in.
[ Bericht 0% gewijzigd door Rabieluh op 18-12-2014 23:43:20 (lol spefouten hahaha) ]
quote:
De kans dat je er thuis met 0-4 af gaat, schat ik niet hoog in.
Roda-Excelsior, ook altijd een mooie kraker
quote:
wat een kneuzen ook bij feyenoord
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 19-12-2014 06:05:34 ]
quote:
Volgen mij was El Ahmadi een beetje mad.
Bijna de gehele wedstrijd trouwens. Die mag van geluk spreken dat hij er niet met rood vanaf ging
RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
quote:
it takes one to know one
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
quote:
Mooi he
Jaar geleden stonden de spelers bij dat vak nog uit te huilen.... en nu dit
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 02:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:Er zijn weer wat PSV-supporters overmoedig aan het worden. Hoe vaak was PSV de afgelopen jaren winterkampioen?

Het is natuurlijk wel een goed teken dat ze redelijk stabiel presteren (af en toe een grote uitglijder) en dat ze nu in ieder geval weer een beetje lijken te knokken voor de overwinning. Ik denk dat de volgende wedstrijd erg lastig gaat worden aangezien ze 3 wedstrijden in minder dan een week tijd hebben gespeeld en nu weer weinig tijd hebben tussen de twee wedstrijden en aangezien ze er misschien wat te gemakkelijk over denken na net van Feyenoord te hebben gewonnen.
Een ding is zeker anders: Lazovic, Afellay of weet ik veel wie, gaat niet weg.
quote:
El Ahmadi is echt een graftak. Die had er al lang met rood afgemoeten, droeftoeter.
U MAD?
quote:
Bullshit.Seizoenen lang geweest maar door prive problemen niet kunnen gaan.Wil proberen om 2e seizoenshelft wel nog te gaan
quote:
Zegt genoeg toch? Ik bedoel, ik zou ook niet vrolijk worden met Moisander en Veltman achterin. Alleen Feyenoord heeft denk ik een redelijke verdediging (al laten die ook regelmatig steken vallen).
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 02:08 schreef Bram_van_Loon het volgende:Er zijn weer wat PSV-supporters overmoedig aan het worden. Hoe vaak was PSV de afgelopen jaren winterkampioen?

Het is natuurlijk wel een goed teken dat ze redelijk stabiel presteren (af en toe een grote uitglijder) en dat ze nu in ieder geval weer een beetje lijken te knokken voor de overwinning. Ik denk dat de volgende wedstrijd erg lastig gaat worden aangezien ze 3 wedstrijden in minder dan een week tijd hebben gespeeld en nu weer weinig tijd hebben tussen de twee wedstrijden en aangezien ze er misschien wat te gemakkelijk over denken na net van Feyenoord te hebben gewonnen.
Naar mijn idee zit er wel een verschil in t.o.v. de voorgaande jaren. PSV is op dit moment mentaal gewoon een stuk sterker dan al die jaren hiervoor. We hebben dit seizoen al tig keer achter gestaan maar nooit de koppies laten hangen. Daarnaast beschikken we met Depay en Wijnaldum over twee toppers in wording en met Luuk de Jong over een prima spits voor eredivisie-begrippen. En ja, Ajax... Die zijn denk ik ook wel een stuk minder dan al die jaren hiervoor.
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 12:59 schreef Wouterw17 het volgende:[..]
Naar mijn idee zit er wel een verschil in t.o.v. de voorgaande jaren. PSV is op dit moment mentaal gewoon een stuk sterker dan al die jaren hiervoor. We hebben dit seizoen al tig keer achter gestaan maar nooit de koppies laten hangen. Daarnaast beschikken we met Depay en Wijnaldum over twee toppers in wording en met Luuk de Jong over een prima spits voor eredivisie-begrippen. En ja, Ajax... Die zijn denk ik ook wel een stuk minder dan al die jaren hiervoor.
Vooral dat laatste. Mentaal zit het bij ons idd wel goed, maar desondanks hebben we dit seizoen ook zat wedstrijden gehad waarin het net zo goed de andere kant op kon vallen (waaronder woensdag weer).
Wat ik juist 'fijn' vind is het gevoel dat Ajax vooral zo aan het stuntelen is. Totaal niet de geoliede machine van de afgelopen jaren (2de seizoenshelft dan), en ik zie ze dat om eerlijk te zijn ook niet meer behalen. Overigens is Ajax misschien wel mentaal de zwakste ploeg, het verschil tussen hun boven- en ondergrens is gewoon belachelijk. Speelden de eerste 20 minuten, volgens mij tegen utrecht, de pannen van het dak en als je dan ziet wat ze gisteren laten zien.. Ongelofelijk.
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 13:02 schreef nickhguitar het volgende:[..]
Vooral dat laatste. Mentaal zit het bij ons idd wel goed, maar desondanks hebben we dit seizoen ook zat wedstrijden gehad waarin het net zo goed de andere kant op kon vallen (waaronder woensdag weer).
Wat ik juist 'fijn' vind is het gevoel dat Ajax vooral zo aan het stuntelen is. Totaal niet de geoliede machine van de afgelopen jaren (2de seizoenshelft dan), en ik zie ze dat om eerlijk te zijn ook niet meer behalen. Overigens is Ajax misschien wel mentaal de zwakste ploeg, het verschil tussen hun boven- en ondergrens is gewoon belachelijk. Speelden de eerste 20 minuten, volgens mij tegen utrecht, de pannen van het dak en als je dan ziet wat ze gisteren laten zien.. Ongelofelijk.
Denk dat dat bij Vitesse misschien nog wel erger is maar dat terzijde. Er zit op dit moment bij Ajax gewoon niemand die de stap naar een Europese (sub)topclub zou kunnen zetten. En dat is afgelopen jaren ook wel anders geweest.
Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 19 december 2014 @ 13:06:13
rubbereend
JUICHEN
Guardado lijkt echt te willen blijven

ik zou het echt bizar vinden als het lukt hem te behouden
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Daarnaast hebben we ten opzichte van het vorige jaar het dubbele aan punten.
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 13:02 schreef nickhguitar het volgende:[..]
Dat was absoluut niet tegen Utrecht, waar ze na 10 minuten ook gewoon met 0-2 achter hadden kunnen staan.
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 13:06 schreef Wouterw17 het volgende:[..]
Denk dat dat bij Vitesse misschien nog wel erger is maar dat terzijde. Er zit op dit moment bij Ajax gewoon niemand die de stap naar een Europese (sub)topclub zou kunnen zetten. En dat is afgelopen jaren ook wel anders geweest.
Op termijn denk ik Klaassen en Andersen zeker. De rest valt nog te bezien. Wie had 4 jaar geleden verwacht dat Blind in 2014 controlerende middenvelder bij United zou zijn?
quote:
In mijn optiek écht de beste (meest complete) speler van de eredivisie. En dan te bedenken dat hij in principe 'gehandicapt' speelt hé. Speelt nooit centraal, altijd vanaf links. Geweldige speler.
quote:
Oh, dan weet ik even niet welke wedstrijd

Tegen Ado wellicht? Kwamen ze al vrij snel op 2-0.. Daarna nog 3-1, maar had ook anders kunnen gaan.
quote:
Vorig jaar is de titel dan ook nooit in zicht geweest. T.o.v. vorig jaar hebben we echt een reuzestap gemaakt. Maar ik denk ook dat dit elftal mentaal beter in elkaar zit dan het team onder Advocaat toen. Dus ja, ik zou het heel vreemd vinden als het dit jaar weer niet lukt.
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 13:09 schreef Wouterw17 het volgende:[..]
Vorig jaar is de titel dan ook nooit in zicht geweest. T.o.v. vorig jaar hebben we echt een reuzestap gemaakt. Maar ik denk ook dat dit elftal mentaal beter in elkaar zit dan het team onder Advocaat toen. Dus ja, ik zou het heel vreemd vinden als het dit jaar weer niet lukt.
De platte kar is al gereserveerd merk ik.
quote:
Je ziet het plezier gewoon wat hij heeft. De enige echt constante factor binnen dit PSV. Geeft altijd thuis en levert ook gewoon kwaliteit. De opstelling zoals die er afgelopen woensdag stond, kan mijn goedkeuring wegdragen.
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 13:08 schreef nickhguitar het volgende:[..]
Op termijn denk ik Klaassen en Andersen zeker. De rest valt nog te bezien. Wie had 4 jaar geleden verwacht dat Blind in 2014 controlerende middenvelder bij United zou zijn?
[..]
Op termijn wel ja. Waarschijnlijk ook Kishna en El Ghazi wel. Maar op dit moment is niemand daar aan toe terwijl je afgelopen jaren toch Vertonghen, Alderweireld, Eriksen, Suarez etc had.
quote:
Wat mij betreft wel.
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 13:09 schreef Wouterw17 het volgende:[..]
Zo vreemd zou ik dat niet vinden, aangezien ik het verdedigend nog vele malen zwakker vind dan bij onze concurrenten en dat het ook niet altijd even zeker oogt.
quote:
Winterbanden dit dat.
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 13:11 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Zo vreemd zou ik dat niet vinden, aangezien ik het verdedigend nog vele malen zwakker vind dan bij onze concurrenten en dat het ook niet altijd even zeker oogt.
Misschien. Maar toch zijn we de minste gepasseerde verdediging. Dus erg gaat toch wel iets goed. Vind het wat overdreven allemaal.
quote:
Meen je dat serieus? Deze defensie is toch gewoon van niveau Twente of misschien nog wel net iets daar onder.
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >
https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 19 december 2014 @ 14:30:11
rubbereend
JUICHEN
quote:
Ik denk gewoon dat Nederland vol gemankeerde verdedigingen zit
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Die schaal ik op dezelfde hoogte in ja. Die Bjelland en Bengtson zouden bij PSV hetzelfde op de mat leggen als Bruma en Rekik.
quote:
Begrijp me niet verkeerd. Ik ben het centrale duo liever kwijt dan rijk, maar met de verdedigers die er nu rondlopen in de Eredivise is het verschil zo groot nog niet.
Alleen Kongolo kan ik als aardige verdediger opnoemen. Verder zie ik niks.
Normaal gesproken is dit niveau Twente inderdaad, maar je komt ermee weg, omdat je concurrenten ook een stel clowns er hebben staan.
quote:
Natuurlijk. Als je ziet dat die Fischer van Excelsior al de hemel in wordt geprezen, dan is er iets goed mis. Bruma is gewoon een houthakker. Op het moment dat die probeert te gaan voetballen gaat het mis. Zo een hoge bal moet hij niet aan proberen te nemen maar gewoon roeien. Desnoods neem je een keer een mannetje mee. Rekik speelt de ene pot naar potentie terwijl hij de andere pot staat te schutteren als Veltman. Kun je ook helemaal niets mee.
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 14:33 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Begrijp me niet verkeerd. Ik ben het centrale duo liever kwijt dan rijk, maar met de verdedigers die er nu rondlopen in de Eredivise is het verschil zo groot nog niet.
Alleen Kongolo kan ik als aardige verdediger opnoemen. Verder zie ik niks.
Normaal gesproken is dit niveau Twente inderdaad, maar je komt ermee weg, omdat je concurrenten ook een stel clowns er hebben staan.
Een gemankeerde verdediger als Alcides of Maza zou nu een ster zijn in Nederland. Ik ben trouwens wel best fan van Arias. Die legt tenminste alles in zijn spel. Het is niet altijd even best, maar hij voetbalt naar vermogen en na Manolev is dat een verademing.
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Valentijn komt een beetje mad over als ik eerlijk ben.
Xbox Live Gamertag : ThaD16
quote:

Hoe bedoel je gekleurde journalistiek. Alsof Ajax niet gematst is dit seizoen.
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 14:36 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Een gemankeerde verdediger als Alcides of Maza zou nu een ster zijn in Nederland. Ik ben trouwens wel best fan van Arias. Die legt tenminste alles in zijn spel. Het is niet altijd even best, maar hij voetbalt naar vermogen en na Manolev is dat een verademing.
Daarom zeg ik ook het centrale duo

Maar Maza.. misschien, Alcides zeker niet imo. Daarnaast vind ik Bruma niet eens zo'n slecht seizoen draaien. Het probleem is alleen dat die gozer volgens mij een negatief IQ heeft, waardoor hij elke week wel weer idiote fouten maakt.
Maargoed, dat typeert dan misschien wel weer het verdedigen in Nederland als ik hem alsnog een redelijk seizoen vind draaien.
Arias ben ik ook wel fan van ja
Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 19 december 2014 @ 14:43:52
rubbereend
JUICHEN
quote:
is dit serieus?
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 14:41 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Daarom zeg ik ook het centrale duo

Maar Maza.. misschien, Alcides zeker niet imo. Daarnaast vind ik Bruma niet eens zo'n slecht seizoen draaien. Het probleem is alleen dat die gozer volgens mij een negatief IQ heeft, waardoor hij elke week wel weer idiote fouten maakt.
Maargoed, dat typeert dan misschien wel weer het verdedigen in Nederland als ik hem alsnog een redelijk seizoen vind draaien.
Arias ben ik ook wel fan van ja

Salcido was wel een goede, als je zijn 'omhaal van de week' momentje weg denkt, that is. Maar na Alex is het nooit meer veel geweest, naast Alex leek iedereen een wereldtopper

Ooijer, Bouma, Lucius, Rajkovic
Alex

Wat een held was dat.
quote:
Valentijn Driessen.
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 14:44 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Salcido was wel een goede, als je zijn 'omhaal van de week' momentje weg denkt, that is. Maar na Alex is het nooit meer veel geweest, naast Alex leek iedereen een wereldtopper

Ooijer, Bouma, Lucius, Rajkovic
Alex

Wat een held was dat.
Zelfs Marcellis heeft toen zijn hoogtijdagen beleefd.

Dacht toen nog dat we een topper in huis hadden
quote:
Die was in de jeugd ook echt goed. Altijd aanvoerder in alle vertegenwoordigende jeugdelftallen. Zelfde geldt trouwens voor die Haye van AZ. Was ook altijd aanvoerder in vertegenwoordigende jeugdelftallen die vaak gedomineerd werden door Ajacieden, Feyenoorders en PSV'ers.
Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 19 december 2014 @ 14:47:43
rubbereend
JUICHEN
Hij vergeet de strafschop die PSV had kunnen krijgen om maar eens wat te noemen
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Vergeet deze clown niet:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Manuel_da_Costa door dat we hem opstelde zijn we nog eens uit de beker gemietert.
Meer clubs dan schoenen in de laatste 6 jaar, ook niet echt de speler geworden die hij leek te zijn naast Alex.
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 14:47 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Die was in de jeugd ook echt goed. Altijd aanvoerder in alle vertegenwoordigende jeugdelftallen. Zelfde geldt trouwens voor die Haye van AZ. Was ook altijd aanvoerder in vertegenwoordigende jeugdelftallen die vaak gedomineerd werden door Ajacieden, Feyenoorders en PSV'ers.
Toch jammer. Zo'n gozer gun je toch wel wat. Heeft aardig wat meegemaakt en dan ookk noge ens die shit met z'n knie.
Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 19 december 2014 @ 14:49:33
rubbereend
JUICHEN
quote:
Hij was ook een topper, speelde een heel seizoen beresterk met maar 1 gele kaart ofzo

vrij bizar
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
was zoiets ook niet eens met RvN gebeurd? Maar als ik me niet vergid, schijnt hij nu ergens wel de pannen van het dak te spelen..
quote:
En tegen Liverpool meteen rood..
GotenSSJ
eilander 4-life
quote:
Die was niet ingeschreven voor de Uefa cup vanwege z'n blessure, waar hij op tijd van hersteld was

PSV is niet de beste qua organisatie heb ik het idee.
Zie dat hij 6x gescoord schijnt te hebben in Turkije ja, niet slecht voor een verdediger. Volg die competitie niet, dus geen idee hoe die nu speelt. Maar de zwerftocht voorspelt weinig goeds.
Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 19 december 2014 @ 14:53:16
rubbereend
JUICHEN
quote:
dat was zijn debuut ja
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 19 december 2014 @ 14:54:04
rubbereend
JUICHEN
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 14:51 schreef GotenSSJ het volgende:[..]
Die was niet ingeschreven voor de Uefa cup vanwege z'n blessure, waar hij op tijd van hersteld was

PSV is niet de beste qua organisatie heb ik het idee.
Zie dat hij 6x gescoord schijnt te hebben in Turkije ja, niet slecht voor een verdediger. Volg die competitie niet, dus geen idee hoe die nu speelt. Maar de zwerftocht voorspelt weinig goeds.
Na die opeenstapeling van blunders hebben ze ook de boel ook gereorganiseerd en een echte teammanager aangesteld.
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
Het is raar omdat wij altijd van calimero gedrag worden beticht, maar zo ultiem heb ik het nog niet vaak meegemaakt. Daarnaast worden topclubs vaak bevooroordeeld. Aldus Ernie Brandts. Dat zie je ook in de twee gevallen die Driessen aangeeft.
quote:
Beetje (erg) selectief noemen ze dat
Tarado
capô de fusca
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 14:57 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Het is raar omdat wij altijd van calimero gedrag worden beticht, maar zo ultiem heb ik het nog niet vaak meegemaakt. Daarnaast worden topclubs vaak bevooroordeeld. Aldus Ernie Brandts. Dat zie je ook in de twee gevallen die Driessen aangeeft.
Ik vind het ook onzin, soms zit het mee, soms zit het tegen maar an sich heeft hij wel gelijk over die situaties. Uiteindelijk weten we toch nooit hoe het was afgelopen als er wel gefloten was op zo'n moment.
Dit is gewoon het even onder de aandacht brengen voor de 2e seizoenshelft
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 15:00 schreef Tarado het volgende:[..]
Ik vind het ook onzin, soms zit het mee, soms zit het tegen maar an sich heeft hij wel gelijk over die situaties. Uiteindelijk weten we toch nooit hoe het was afgelopen als er wel gefloten was op zo'n moment.
Dit is gewoon het even onder de aandacht brengen voor de 2e seizoenshelft

Hij overschat de macht van de media en stelt zich enorm bekrompen en rancuneus op. Dit is nog erger dan Rik Elfrink en Thijs Sleegers bij elkaar.
Tarado
capô de fusca
Tarado
capô de fusca
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 15:03 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Hij overschat de macht van de media en stelt zich enorm bekrompen en rancuneus op. Dit is nog erger dan Rik Elfrink en Thijs Sleegers bij elkaar.
Ik denk niet dat hij dat zo overschat, wordt echt wel gelezen in Zeist hoor, dat is bij Rik en Thijs toch wat minder.
quote:
Ach, een plaagstootje moet kunnen. Als je had gekund, had je hem ook gemaakt.
Het is wel zo dat PSV, Ajax en Feyenoord de scheidsrechters vaker mee hebben dan de andere clubs. Dat is ook logisch omdat ze over het algemeen moeilijk op een normale manier af te stoppen zijn. Binnen de onderlinge wedstrijden is het stuivertje wisselen.
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 15:05 schreef Tarado het volgende:[..]
Ik denk niet dat hij dat zo overschat, wordt echt wel gelezen in Zeist hoor, dat is bij Rik en Thijs toch wat minder.
Misschien heb je gelijk. Dat zou het nog triester maken.
Morendo
The Real Deal
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 15:09 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Het is wel zo dat PSV, Ajax en Feyenoord de scheidsrechters vaker mee hebben dan de andere clubs. Dat is ook logisch omdat ze over het algemeen moeilijk op een normale manier af te stoppen zijn. Binnen de onderlinge wedstrijden is het stuivertje wisselen.
In dat geval heb je scheidsrechter niet mee. Je hebt een scheidsrechter mee wanneer hij de spelregels niet of verkeerd toepast ten gunste van een bepaald team.
Die Lebenslust bringt dich um.
Tarado
capô de fusca
quote:
je weet ik kan er wel tegen, ik merkte het alleen even op anders dacht je misschien dat ik er overheen gelezen had.
quote:
Daarnaast was het woensdag toch heel simpel. De grootste groep mensen in NL is voor Ajax, daarna voor Feyenoord en dan voor PSV. Laat het nou net het geval zijn dat zowel Feyenoord als Ajax belang hadden bij een resultaat voor Feyenoord. Beslissingen waren soms wat discutabel, maar er wordt nu wel heel erg van 1 kant geredeneerd, Feyenoord had imo ook wel wat meer kaarten mogen krijgen. Met name El Ahmadi die heel gefrustreerd overkwam en eerst Arias een heupzwaai gaf en vervolgens de Jong een stomp na het doelpunt uit de corner.
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 15:11 schreef Tarado het volgende:[..]
je weet ik kan er wel tegen, ik merkte het alleen even op anders dacht je misschien dat ik er overheen gelezen had.
Ik had niet verwacht dat je er overheen zou lezen.
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 15:10 schreef Morendo het volgende:[..]
In dat geval heb je scheidsrechter niet mee. Je hebt een scheidsrechter mee wanneer hij de spelregels niet of verkeerd toepast ten gunste van een bepaald team.
Twijfelgevallen worden vaak in het voordeel van de top 3 beslecht.
Morendo
The Real Deal
quote:
Mwoah, NRC had een keer berekend dat Ajax juist fors benadeeld werd. Wat weer te verklaren valt door het geklaag over de grootste club 'die altijd bevoordeeld wordt' en de daarbij behorende compensatie door scheidsrechters.
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 15:13 schreef Tarado het volgende:[..]
Ik vind trouwens dat Kuiper er in NL een beetje bijloopt van ik ben toch de beste maar zijn scherpte is ook hij sinds het WK een beetje kwijt.
Die titel heeft hij zichzelf ook niet gegeven hé, die is hem toebedeeld.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 15:11 schreef nickhguitar het volgende:[..]
Daarnaast was het woensdag toch heel simpel. De grootste groep mensen in NL is voor Ajax, daarna voor Feyenoord en dan voor PSV. Laat het nou net het geval zijn dat zowel Feyenoord als Ajax belang hadden bij een resultaat voor Feyenoord. Beslissingen waren soms wat discutabel, maar er wordt nu wel heel erg van 1 kant geredeneerd, Feyenoord had imo ook wel wat meer kaarten mogen krijgen. Met name El Ahmadi die heel gefrustreerd overkwam en eerst Arias een heupzwaai gaf en vervolgens de Jong een stomp na het doelpunt uit de corner.
Dat Feyenoord niet minimaal met 1 punt het veld afliep hebben ze toch echt aan zichzelf te danken.
quote:
Buiten dat idd. Maar ik vind het een beetje sneu om nu alles op de scheids te gooien. Heb zelf ook het idee (zonder te trollen

) dat vooral de Ajacieden daar mee in de maag zitten, en niet zozeer de Feyenoorders zelf.
BeamofLight
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 15:16 schreef nickhguitar het volgende:[..]
Buiten dat idd. Maar ik vind het een beetje sneu om nu alles op de scheids te gooien. Heb zelf ook het idee (zonder te trollen

) dat vooral de Ajacieden daar mee in de maag zitten, en niet zozeer de Feyenoorders zelf.
Heerlijk toch. Graag nog wat meer van die twijfelmomenten in ons voordeel. Geweldig als hij zich zo laat kennen. Fucking huilebalk. Utrecht haalt toch ook niet steeds Wamberto naar voren!!?? Nou ja slecht voorbeeld misschien.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 15:16 schreef nickhguitar het volgende:[..]

Ik heb er iig geen last van, die eerste van Luuk vond ik gewoon een professionele overtreding.
Die 2e situatie is me tijdens de wedstrijd niet eens opgevallen maar ook dat is gewoon een geval van de grens opzoeken.
quote:
Nou lijkt me toch dat het een soort druk mee brengt. Voor zijn gevoel is hij ongetwijfeld nog dezelfde Kuipers die een aantal jaren geleden floot (wellicht wat gegroeid door ervaring e.d.), maar het verwachtingspatroon (voornamelijk van de 'kijkers thuis') is wel flink gestegen. Wat dat betreft kun je beter Higler heten, dan kijkt niemand meer op van zo'n voorval als gisteren
Morendo
The Real Deal
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 15:19 schreef Tarado het volgende:[..]
Ik heb er iig geen last van,
die eerste van Luuk vond ik gewoon een professionele overtreding.Die 2e situatie is me tijdens de wedstrijd niet eens opgevallen maar ook dat is gewoon een geval van de grens opzoeken.
Ja, en de arbitrage is er om dat te doorzien. Maar wel slim gedaan. Hij weet dat de scheids voornamelijk op de bal zal letten.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 15:22 schreef Morendo het volgende:[..]
Ja, en de arbitrage is er om dat te doorzien. Maar wel slim gedaan. Hij weet dat de scheids voornamelijk op de bal zal letten.
Gebeurt andersom ook tig keer in een wedstrijd waardoor een speler net niet (goed) bij een bal kan.
quote:
Zo kun je het ook noemen ja.
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 15:22 schreef Morendo het volgende:[..]
Mwah, wat nou als het niet Kongolo was die op z'n plaat werd getrokken, maar de Jong zelf. Dan was het waarschijnlijk niet eens in de samenvatting gekomen. Nu wordt er zwaar aan getild omdat er een doelpunt uit komt, maar het is wel waar wat de Jong zelf zegt; 9 van de 10 keer ben je zelf degene die naar de grond wordt getrokken. Nogmaals; je kunt er voor fluiten, maar ik vind toch ook dat een jongen als Kongolo zich hier tegen moet wapenen. Wat denk je als je in Engeland/Italië komt; dat ze je dan zo laten lopen?
Morendo
The Real Deal
quote:
Wat niets zegt over de rechtmatigheid van Luuk's handelen.
tja77
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 15:19 schreef Tarado het volgende:[..]
Ik heb er iig geen last van, die eerste van Luuk vond ik gewoon een professionele overtreding.
Die 2e situatie is me tijdens de wedstrijd niet eens opgevallen maar ook dat is gewoon een geval van de grens opzoeken.
Toen de Jong die overtreding maakte bij de 1-1, werd er net zo goed een overtreding op de Jong gemaakt.
Morendo
The Real Deal
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 15:24 schreef nickhguitar het volgende:[..]
Mwah, wat nou als het niet Kongolo was die op z'n plaat werd getrokken, maar de Jong zelf. Dan was het waarschijnlijk niet eens in de samenvatting gekomen. Nu wordt er zwaar aan getild omdat er een doelpunt uit komt, maar het is wel waar wat de Jong zelf zegt; 9 van de 10 keer ben je zelf degene die naar de grond wordt getrokken. Nogmaals; je kunt er voor fluiten, maar ik vind toch ook dat een jongen als Kongolo zich hier tegen moet wapenen. Wat denk je als je in Engeland/Italië komt; dat ze je dan zo laten lopen?
Ik ben helemaal voor assertieve spitsen. Het maakt mij verder ook geen bal uit.
quote:
Ik vind het persoonlijk ook wel mooi, hoort toch een beetje bij het voetbal. Kongolo had hem in principe gewoon in z'n val mee moeten nemen. Desondanks wel veel respect voor Feyenoord, gewoon een goede ploeg die een, misschien wel unieke, manier van spelen hebben in Nederland. Denk persoonlijk dat ze nog wat meer kansen zouden krijgen wanneer ze de 'stormtactiek' nog wat meer toepasten tegen PSV.
Morendo
The Real Deal
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 15:27 schreef nickhguitar het volgende:[..]
Ik vind het persoonlijk ook wel mooi, hoort toch een beetje bij het voetbal. Kongolo had hem in principe gewoon in z'n val mee moeten nemen. Desondanks wel veel respect voor Feyenoord, gewoon een goede ploeg die een, misschien wel unieke, manier van spelen hebben in Nederland. Denk persoonlijk dat ze nog wat meer kansen zouden krijgen wanneer ze de 'stormtactiek' nog wat meer toepasten tegen PSV.
Feyenoord loopt dan wel te mopperen op de scheidsrechter iedere wedstrijd kunnen ze tegen acht gele en twee rode kaarten oplopen. En veel kakkies, Clasie voorop, zijn kapot na 60 minuten. Immers niet, maar dat is ook geen voetballer.
quote:
Die waren idd niet lekker verdedigd

Wat dat betreft is het ook wel een logisch verloop qua score. Al begon Feyenoord vrij stabiel, had op een gegeven moment de vrees dat we na een half uurtje wel 0-3 achter konden staan

Wat mij trouwens vooral opviel was dat Feyenoord, zonder al te moeilijke combinaties te maken, heel makkelijk 1 op 1 kwam. En dan was het vaak Manu die tegen Bruma kwam, dan vraag je om problemen

. Gelukkig had die Manu ook totaal z'n wedstrijd niet.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 15:35 schreef nickhguitar het volgende:[..]
Die waren idd niet lekker verdedigd

Wat dat betreft is het ook wel een logisch verloop qua score. Al begon Feyenoord vrij stabiel, had op een gegeven moment de vrees dat we na een half uurtje wel 0-3 achter konden staan

Wat mij trouwens vooral opviel was dat Feyenoord, zonder al te moeilijke combinaties te maken, heel makkelijk 1 op 1 kwam. En dan was het vaak Manu die tegen Bruma kwam, dan vraag je om problemen

. Gelukkig had die Manu ook totaal z'n wedstrijd niet.
Fred had het wel goed gezien, alleen konden ze het niet meer belopen in de 2e helft en het gebrek aan scorend vermogen nekt zo'n ploeg dan ook.
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 15:39 schreef Tarado het volgende:[..]
Fred had het wel goed gezien, alleen konden ze het niet meer belopen in de 2e helft en het gebrek aan scorend vermogen nekt zo'n ploeg dan ook.
Nou ja, desondanks misschien wel de mooiste wedstrijd van mij voor 2014 (op de valreep), al komt dat ook wel lichtelijk door het scoreverloop
BadderHaring
Ik sla je op je bek
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 15:31 schreef Morendo het volgende:[..]
Feyenoord loopt dan wel te mopperen op de scheidsrechter iedere wedstrijd kunnen ze tegen acht gele en twee rode kaarten oplopen. En veel kakkies, Clasie voorop, zijn kapot na 60 minuten. Immers niet, maar dat is ook geen voetballer.
Dat vooral. Ja, die 1-1 was discutabel, al werd de Jong zelf ook gewoon vastgehouden. Maar als je de hele wedstrijd terugkijkt, dan is het een godswonder dat Feyenoord aan het einde van de pot nog met 11 man op het veld stond. Als er twee met rood waren afgegaan, dan had niemand daar iets over kunnen zeggen.
Overtredingen van Nelom en Clasie waren donkergeel, waarbij Nelom later gewoon een tweede geel had moeten krijgen. Hetzelfde geldt voor el Ahmadi en dan hebben we het nog niet eens over die achterlijke mep actie. Overigens bizar dat de KNVB daar nog niet op terug is gekomen.
Feyenoord laat leuk voetbal zien, maar het blijft gewoon dezelfde schopploeg als uit de tijd van John de Wolf. Het lijkt soms wel alsof scheidsrechters van Feyenoord meer accepteren op dat vlak, omdat het bij de ploeg hoort. Of uit medelijden.
En inderdaad, conditioneel is het kut bij Feyenoord. Maar dat was bij PSV ook toen Rutten daar trainde. Typisch.
Kuipers floot trouwens een matige pot, had meer van hem verwacht. Al lag het tempo in de wedstrijd wel bizar hoog, dat zie je maar zelden.
hhh38
Duistere driften en afgoderij
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 15:31 schreef Morendo het volgende:[..]
Dit is echt onzin. Clasie krijgt wel eens kramp na 80 minuten, maar al een stuk minder dan een paar seizoenen terug. Het spel van Feyenoord is heel fel, fanatiek en intensief. Als je dan Ajacied bent lijkt het allemaal heel hard enzo, maar in het buitenland is het normaal, zie Atletico of de hele Engelse competitie bijvoorbeeld.
BadderHaring
Ik sla je op je bek
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 15:51 schreef hhh38 het volgende:[..]
Dit is echt onzin. Clasie krijgt wel eens kramp na 80 minuten, maar al een stuk minder dan een paar seizoenen terug. Het spel van Feyenoord is heel fel, fanatiek en intensief. Als je dan Ajacied bent lijkt het allemaal heel hard enzo, maar in het buitenland is het normaal, zie Atletico of de hele Engelse competitie bijvoorbeeld.
Clasie is gewoon echt conditioneel topsporter onwaardig. Sorry hoor, best dat je fan bent van hem, maar het is echt ongelooflijk hoe vaak hij met zijn tong op zijn schoenen staat na een uurtje voetbal.
hhh38
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 15:54 schreef BadderHaring het volgende:[..]
Clasie is gewoon echt conditioneel topsporter onwaardig. Sorry hoor, best dat je fan bent van hem, maar het is echt ongelooflijk hoe vaak hij met zijn tong op zijn schoenen staat na een uurtje voetbal.
Dat komt natuurlijk ook omdat hij het lichaam van Pirlo/Xavi heeft, aan de bal de zelfde soort spelers als hij, maar hij zonder bal 3x zoveel meters aflegt als die twee. Dan ben je aan het eind van de wedstrijd wel uitgeput ja. Als ie minder zou lopen zou hij ook minder vermoeid zijn, maar dat gaat ten koste van zijn verdedigende werk.
BadderHaring
Ik sla je op je bek
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 16:01 schreef hhh38 het volgende:[..]
Dat komt natuurlijk ook omdat hij het lichaam van Pirlo/Xavi heeft, aan de bal de zelfde soort spelers als hij, maar hij zonder bal 3x zoveel meters aflegt als die twee. Dan ben je aan het eind van de wedstrijd wel uitgeput ja. Als ie minder zou lopen zou hij ook minder vermoeid zijn, maar dat gaat ten koste van zijn verdedigende werk.
Dat je de namen van Pirlo en Xavi zelfs maar durft te noemen in één zin met Clasie. Clasie is best een aardige voetballer, maar tactisch verschrikkelijk dom. Daarom moet hij ook zoveel lopen. Dat is ook de reden waarom hij alleen echt goed speelt als hij omringd is door spelers in vorm, of in Oranje. Dan vertellen anderen wat hij moet doen.
quote:
Die kale heeft geen sex meer voorlopig denk ik.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 16:01 schreef hhh38 het volgende:[..]
Clasie is gewoon een werkertje dat voor geen meter kan voetballen. Pirlo/Xavi zijn middenvelders waar hij totaal niet op lijkt. Noem het dan een slechte uitvoering van Busquets ofzo.
BadderHaring
Ik sla je op je bek
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 17:23 schreef TweeGrolsch het volgende:[..]
Clasie is gewoon een werkertje dat voor geen meter kan voetballen. Pirlo/Xavi zijn middenvelders waar hij totaal niet op lijkt. Noem het dan een slechte uitvoering van Busquets ofzo.
Zelfs dat is nog een belediging voor Busquets.
hhh38
quote:
Jij kijkt duidelijk nooit naar Feyenoord

Clasie zal nooit zo goed worden als Xavi of Pirlo natuurlijk, maar hij heeft een uitstekende pass/steekpass in huis. Daar kan ik genoeg voorbeelden van geven. Hij heeft inderdaad ook een hoop verdedigende kwaliteiten. Maar volgens mij is dit het PSV-topic, dus laten we erover ophouden.
quote:
Je hebt 2 briljante assists tegen je eigen club gemist.
edit: oh jij bent het.
TweeGrolsch
Geen 18 ? Geen druppel!
Adames
Klara!
quote:
clasie > maher
BadderHaring
Ik sla je op je bek
quote:
En hoe is dit relevant?
Wijnaldum > Clasie
Guardado > Clasie
hhh38
quote:
Andere positie.
Clasie > Hendrix
Bram_van_Loon
Jeff, we can!
quote:
De mentaliteit lijkt inderdaad flink te zijn verbeterd, ik ben het met je eens dat Luuk de Jong voor eredivisieniveau een prima spits is, ik riep vorig jaar al dat het een goede aankoop was toen de meeste mensen sceptisch waren. Ik hoop dat Depay en Wijnaldum een topper worden, ze hebben het talent maar bij Wijnaldum stagneerde die ontwikkeling naar mijn smaak wat te veel in de vorige jaren.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
BadderHaring
Ik sla je op je bek
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 18:10 schreef Bram_van_Loon het volgende:[..]
De mentaliteit lijkt inderdaad flink te zijn verbeterd, ik ben het met je eens dat Luuk de Jong voor eredivisieniveau een prima spits is, ik riep vorig jaar al dat het een goede aankoop was toen de meeste mensen sceptisch waren. Ik hoop dat Depay en Wijnaldum een topper worden, ze hebben het talent maar bij Wijnaldum stagneerde die ontwikkeling naar mijn smaak wat te veel in de vorige jaren.
Wijnaldum maakt juist dit jaar weer stappen. Tegen Twente en Feyenoord sterk, ook qua strijd.
Het is Depay die blijft hangen.
Bram_van_Loon
Jeff, we can!
quote:
Ik weet het. Dat Depay nu even stil staat of stil lijkt te staan in zijn ontwikkeling is natuurlijk helemaal geen probleem, dat is volstrekt normaal. Je ziet het bijna altijd in het jaar na de grote doorbraak. Vraag me niet hoe het precies komt. Wijnaldum is echter al 24 jaar oud, normaal gesproken is dat een leeftijd waarop je al klaar bent voor het grote werk (Europese top) als je de top haalt.
ING en ABN investeerden honderden miljoenen euro in DAPL.
#NoDAPL
quote:
Op vrijdag 19 december 2014 19:25 schreef joers1 het volgende:Woensdag was mooi...maar PSV moet gewoon door. GAE moet ook opgerold. En ik hoop dat dat met overtuiging gebeurd en dat feijenoord niet een eenmalige topper was
Ik bestrijd dat het een topper was. Amusementswaarde lag heel hoog. Maar het was een foutenfestival. Mede door het veld, maar dat mag geen excuus zijn.
quote:
Gisteren het plaatselijke g-elftal zien spelen. Misschien nog wel meer strijd en inzet.
Moderator / Redactie Sport / Weblog vrijdag 19 december 2014 @ 20:04:51
rubbereend
JUICHEN
die Koch moet toch helemaal gek worden zo langzamerhand
[ Bericht 0% gewijzigd door rubbereend op 19-12-2014 20:12:28 ]
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
quote:
De Telegraaf zit dan ook nog dieper in de reet van die seniele zak uit Barcelona dan dat ze destijds in de reet van Mussert zaten.
Want ik heb destijds besloten, dat ik de harde weg ontwijk.
Dus blijf ik lopen door de sloten, het liefst in zeven tegelijk.
BZB - Zeven Sloten
quote:
Mooie dit
Cavaliers
Retired.
quote:
weer op dat kutveld.
quote:
zolang ie maar niet weer de goal in glijdt.
ben benieuwd wie er in de plaats van willems speelt. ik vrees brenet.
tja77
quote:
Brenet maakt keer op keer binnen 5 minuten duidelijk dat hij echt niet mee kan. Als Cocu hem weer in de basis zet, is het niet echt een tactisch brein. Schuif wat, doe iets maar aub geen Brenet in de basis.
Edit: en ja hoor, die frotkloot van een Brenet in de basis.
[ Bericht 3% gewijzigd door tja77 op 20-12-2014 19:39:23 ]
Er worden wel weer genoeg kansen gemist
die kutbrenet moeten ze echt wegdoen in de winterstop.
Notorious_Roy
Doomed since 1889
Heh lekker
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is painRoy-O-Rama |
Backlog |
Wish-list
Hele matige tweede helft, wel goed dat ze er nog 3 inschoppen.
BeamofLight
20 punten meer dan vorig jaar bij de winterstop, hopelijk weer eens kampioen.. niet weer instorten..
73,76,76,71
Weinig dus.
Un dann rettet kein Kavallerie,
keine Zorro kümmert sich dodrömm.
Dä piss höchstens e " Zet " en der Schnie
Mani89
We try not to sexualize them.
PSV

wat een team

ik heb opeens zo'n gevoel dat jullie kampioen gaan worden!
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ik zag dat we na de winterstop starten bij Vitesse.......
Laten we eerst dat soort lastige potten maar eens winnen. Feyenoord speelt er in Arnhem gelijk, Ajax verliest er kansloos van thuis in de beker.
Als PSV echt zo'n stappen gemaakt heeft dan winnen ze dit soort wedstrijden.
Ik heb eerder het idee dat PSV eerste staat omdat Ajax zo'n kansloos team heeft. Beetje het PSV van de voorgaande jaren. Want ligt het aan mij of ben ik de enige PSV'er die geen kampioensploeg ziet spelen? Ik vind het nog allemaal matig hoor. Vergelijk het eens met het elftal wat voor het laatst kampioen werd. Dat was echt een machine. Het huidige PSV is een motor met veel los zand erin.
U MAD?
Had 15-0 moeten zijn
quote:
Op zondag 21 december 2014 10:34 schreef de_boswachter het volgende:Ik zag dat we na de winterstop starten bij Vitesse.......
Laten we eerst dat soort lastige potten maar eens winnen. Feyenoord speelt er in Arnhem gelijk, Ajax verliest er kansloos van thuis in de beker.
Als PSV echt zo'n stappen gemaakt heeft dan winnen ze dit soort wedstrijden.
Ik heb eerder het idee dat PSV eerste staat omdat Ajax zo'n kansloos team heeft. Beetje het PSV van de voorgaande jaren. Want ligt het aan mij of ben ik de enige PSV'er die geen kampioensploeg ziet spelen? Ik vind het nog allemaal matig hoor. Vergelijk het eens met het elftal wat voor het laatst kampioen werd. Dat was echt een machine. Het huidige PSV is een motor met veel los zand erin.
Joa ik denk dat we bij Vitesse uit op een puntje gaan spelen. En ik zie dit team nog niet direct kampioen worden maar onze ploeg heeft wel de sterkste spelers in de eredivisie. Maar wat je zegt idd is het allemaal nog wel een beetje los zand. Kampioenschap z dit jaar ook wel weer spannend worden al geef ik PSV toch de beste kansen.
Ik vind het wel knap dat cocu PSV opeens leuk voetbal laat spelen na jaren dramatisch afbraakvoetbal.
DuTank
Spaashaas.
quote:
Het was best een saaie pot. Hele simpele overwinning. Eagles gaven ook niet echt de indruk dat ze het PSV lastig wilden maken.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
tja77
quote:
Afbraakvoetbal? Verklaar je nader.
Brakke kutverdediging, spelers met een kutinstelling die zuigen en irritant waren en de weerbaarheid van een week washandje hadden ja. Maar afbraakvoetbal?
Al gifjes van de acties van Depay?
Panna
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-12-2014 12:27:22 ]
quote:
Op zondag 21 december 2014 12:54 schreef tja77 het volgende:[..]
Proest...nou...zo goed als kampioen? Ik dacht het niet hoor. Ajax gaat vandaag winnen. Gat 4 punten. Na de winterstop 3 uitwedstrijden op rij voor PSV, waar zeker nog punten gaan sneuvelen. Dan is het gat ineens weg. En de titelstrijd open.
Geldt voor beide, Ajax krijgt in de eerste 5 wedstrijden na de winterstop Feyenoord, Vitesse, Twente, AZ en Groningen. Ik zie PSV eerlijk gezegd eerder uitlopen op Ajax dan andersom.
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op zondag 21 december 2014 13:01 schreef Pedroso het volgende:[..]
Geldt voor beide, Ajax krijgt in de eerste 5 wedstrijden na de winterstop Feyenoord, Vitesse, Twente, AZ en Groningen. Ik zie PSV eerlijk gezegd eerder uitlopen op Ajax dan andersom.
Het wordt iig spannender dan vorig seizoen
tja77
quote:
Is ook zo, maar PSV mag ook nog naar Feyenoord, Vitesse en Twente, en krijgt oa Ajax nog op bezoek.
quote:
Dat is met een beetje geluk gewoon maar 3 punten ipv 15
quote:
Laten we het hopen....
quote:
PSV-Ajax op 1 Maart toch ? Dan zou Ajax de op papier zwaarste wedstrijden al gehad hebben. Vraag is op hoeveel punten ze dan nog staan op PSV tegen die tijd. Blijft het na PSV-Ajax binnen de 5 punten verschil dan gaat het nog spannend worden ja.
Vitesse begint ook weer te scoren, ook al is dat pas over een maand.
za 17-1 20.45 Vitesse - PSV
za 24-1 18.30 SC Cambuur - PSV
Leuk dat begin, dat gaan geen 6 punten worden ben ik bang.
za 31-1 18.30 PSV - Willem II
di 3-2 20.45 NAC Breda - PSV
za 7-2 20.45 PSV - FC Utrecht
Daarna maar herstellen.
quote:
Op zondag 21 december 2014 13:21 schreef Dj_Day-V het volgende:za 17-1 20.45 Vitesse - PSV
za 24-1 18.30 SC Cambuur - PSV Leuk dat begin, dat gaan geen 6 punten worden ben ik bang.
za 7-2 20.45 PSV - FC Utrecht Daarna maar herstellen.
Denk dat Vitesse uit PSV wel ligt, die geven nogal wat ruimte weg en daar kan PSV als geen ander van profiteren.
quote:
Dat wel maar ze hebben ook aanvallend veel kwaliteit. Lekker tegen Bruma en Rekik.
quote:
Ben ook geen fan die 2 maar denk dat PSV meer gaat profiteren van de zwakheden achterin bij Vitesse dan andersom.
Cavaliers
Retired.
quote:
Op zondag 21 december 2014 13:21 schreef Dj_Day-V het volgende:za 17-1 20.45 Vitesse - PSV
za 24-1 18.30 SC Cambuur - PSV Leuk dat begin, dat gaan geen 6 punten worden ben ik bang.
NAC uit is een gegarandeerd verlies.
quote:
Dat is Feyenoord uit.
Notorious_Roy
Doomed since 1889
Gewoon vijf keer winst op rij. Serieus, dat negatieve hier is vervelend.
Sure, het is niet flitsend, maar je wint vrijwel alles, krijgt weinig tegen. Ik geloof erin.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is painRoy-O-Rama |
Backlog |
Wish-list
tja77
quote:
Gaan er nog spelers van Vitesse naar de Africa Cup? Traore? Dauda?
Verder is Rusnak in de winterstop weg bij Cambuur
En NAC uit, in elke vorm, is altijd lastig voor PSV. Volgens mij hebben we in de afgelopen jaren vaker verloren dan gewonnen
Uit de vijf wedstrijden moet je minimaal 13 punten halen
tja77
quote:
No shit Sherlock.
Ging me om het feit dat er nog zat gelegenheden zijn waar PSV punten in gaat leveren.
quote:
Op zondag 21 december 2014 13:53 schreef L3gend het volgende:[..]
Gaan er nog spelers van Vitesse naar de Africa Cup? Traore? Dauda?
Verder is Rusnak in de winterstop weg bij Cambuur
En NAC uit, in elke vorm, is altijd lastig voor PSV. Volgens mij hebben we in de afgelopen jaren vaker verloren dan gewonnen
Uit de vijf wedstrijden moet je minimaal 13 punten halen
Maar NAC was in al die jaren niet zo slecht als nu.
Ik denk in ieder geval dat PSV alle thuiswedstrijden wel moet kunnen winnen, alleen die tegen Ajax is denk ik echt een lastige wedstrijd. Qua uitwedstrijden zal PSV het tegen bijna iedere tegenstander wel moeilijk hebben, waarbij je de traditioneel lastigste wedstrijden tegen Twente en Feyenoord al als verliespartij kunt opschrijven.