Welkom in het grote PSV topic!
![ezj45.png]()
a
•
Officiele PSV website•
PSV TV•
PSV Netwerk•
Supportersvereniging PSV•
PSV Fans United•
Lighttown Madness•
PSV Ultras
Landskampioenschap (21x)1929, 1935, 1951, 1963, 1975, 1976, 1978,
1986, 1987, 1988, 1989, 1991, 1992, 1997,
2000, 2001, 2003, 2005, 2006, 2007, 2008
KNVB Beker (9x)1950, 1974, 1976, 1988, 1989, 1990, 1996,
2005, 2012
Johan Cruijff Schaal (9x)1992, 1996, 1997, 1998, 2000, 2001, 2003,
2008, 2012
Europacup I (1x)1988
UEFA Cup (1x)1978
![azfket.png]()
![e57f57a4-7fed-42a4-8925-7449582fe89d_PSVselectie20142015-herdgang468.jpg]()
![3535s41.png]()
Zondag 10 augustus: Willem II - PSV, 1-3
Zaterdag 16 augustus: PSV - NAC Breda, 6-1
Zondag 24 augustus: Ajax - PSV, 1-3
Zondag 31 augustus: PSV - Vitesse, 2-0
Zaterdag 13 september: PEC Zwolle - PSV, 3-1
Zondag 21 september: PSV - SC Cambuur, 4-0
Zondag 28 september: sc Heerenveen - PSV, 1-0
Zondag 5 oktober: PSV - Excelsior, 3-0
Zaterdag 18 oktober: PSV - AZ, 3-0
Zondag 26 oktober: FC Utrecht - PSV, 1-5
Zaterdag 1 november: PSV - ADO Den Haag, 1-0
Zondag 9 november: Heracles Almelo - PSV, 1-2
Zondag 23 november: FC Groningen - PSV, 1-1
Zondag 30 november: PSV - Feyenoord, 44-33
Zaterdag 6 december: FC Dordrecht - PSV, 1-3
Zondag 14 december: PSV - FC Twente, 2-0
Zaterdag 20 december: PSV - Go Ahead Eagles, x-x
Zaterdag 17 januari: Vitesse - PSV, x-x
Zaterdag 24 januari: SC Cambuur - PSV, x-x
Zaterdag 31 januari: PSV - Willem II, x-x
Dinsdag 3 februari: NAC Breda - PSV, x-x
Zaterdag 7 februari: PSV - FC Utrecht, x-x
Vrijdag 13 februari: AZ - PSV, x-x
Zaterdag 21 februari: PSV - FC Dordrecht, x-x
Zondag 1 maart: PSV - Ajax, 10-0
Zaterdag 7 maart: Go Ahead Eagles - PSV, x-x
Zaterdag 14 maart: PSV - FC Groningen, x-x
Zondag 22 maart: Feyenoord - PSV, x-x
Zaterdag 4 april: FC Twente - PSV, x-x
Vrijdag 10 april: PSV - PEC Zwolle, x-x
Zaterdag 18 april: PSV - sc Heerenveen, x-x
Zaterdag 25 april: Excelsior - PSV, x-x
Zondag 10 mei: PSV - Heracles Almelo, x-x
Zondag 17 mei: ADO Den Haag - PSV, x-x
![350mb93.png]()
31-7: PSV - St Polka 1-0
7-8: St Polka - PSV 2-3
21-8 Augustus: PSV - Siligorska 1-0
28-8: Siligorska - PSV 0-2
18-9: PSV - GD Estoril Praia 1-0
2-10: Dinamo Moskou - PSV 1-0
23-10: PSV - Panathinaikos 1-1
6-11: Panathinaikos - PSV 2-3
![4t3k8j.png]()
23-9: PSV - FC Utrecht 2-0
29-10 18.30 Almere City FC - PSV
![i3z08x.png]()
SPOILER: Eredivisie
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER: Europa
SPOILER: KNVB Beker
![s5fwwk.png]()
Game on
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Topicjattert
Brutal. Fucking. Metal.
44-33 ja?
[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >
https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
Rabieluh
Pronopower! Fight the ploon!
quote:
Bij iedere lange bal riep ik "dit gaat fout", gebeurde de helft van de tijd ook. Wat een lompe drol.
Recht zo die gaat, braaf zo die heen.
quote:
Het moet wel een beetje een grote uitslag zijn tegen Feyenoord.
10-0, 44-33. Moet kunnen.
Maar, wat een fijne overwinning
Brutal. Fucking. Metal.
Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 18 december 2014 @ 00:00:32
rubbereend
JUICHEN
die titel
weten we in ieder geval wie daar op gaan reageren
DeLuna vindt me dik ;(
Op
zondag 22 juni 2014 12:30 schreef
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Bruma is nog slechter dan Moisander.
Groot fan van User Wotte
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Maar weer nieuw matje leggen in de winterstop, op kosten van de leverancier natuurlijk.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Van der Hoorn is ook beter.
Groot fan van User Wotte
quote:
Dat had ik elke keer als Zoet uitkwam.Wat is hij toch slecht geworden
Rabieluh
quote:
Op donderdag 18 december 2014 00:00 schreef Grrrrrrrr het volgende:[..]
Zo'n beetje elke lange bal die door het centrum werd gegeven was levensgevaarlijk ja. De verdediging van Feyenoord was ook niet bepaald solide te noemen en dat zijn dan de 2 minst gepasseerde verdedigingen in de eredivisie

Dat is helemaal gek ja, de 2 minst gepasseerde verdedigingen en dan zo'n uitslag

.
Luuk is wel een goede he.
Groot fan van User Wotte
Is het podium in Eindhoven al opgebouwd ?
Buitendam
Commissaris.
quote:
Je wordt geen kampioen met dit elftal. Met Bruma en verdedigende acties van Willems en consorten ga je onmogelijk nog een seizoenshelft zo mazzelen.
Dit, dus.
Kuipers mag mee op de platte kar?
quote:
Op donderdag 18 december 2014 00:15 schreef Buitendam het volgende:[..]
Je wordt geen kampioen met dit elftal. Met Bruma en verdedigende acties van Willems en consorten ga je onmogelijk nog een seizoenshelft zo mazzelen.
Voor Ajax is dit inderdaad de beste stand. Psv gaat geen aankopen doen en stort in 2015 weer in elkaar. Waarna Ajax weer de kampioen mag zijn.
Groot fan van User Wotte
Grrrrrrrr
*PURRRRR*
quote:
Nou ja, je moet natuurlijk ook naar de tegenstand kijken. De gemiddelde ploeg in de eredivisie is niet in staat om elke wedstrijd een stuk of vijf ballen redelijk op maat door het centrum te geven zoals Feyenoord dat vandaag deed.
Al met al was het weer een behoorlijk treurige 'topper'.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
Rabieluh
quote:
Zijn er nog gewonden veroorzaakt door deze instorting?
quote:
Zo ziet het er wel naar uit
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
Dit.
Met ajax er zo vlak achter, kan je onmogelijk dit soort mazzel wedstrijden volhouden.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 18 december 2014 @ 00:43:21
rubbereend
JUICHEN
quote:
za 17-1 20.45 Vitesse - PSV Ere
za 24-1 18.30 SC Cambuur - PSV
prima begin met ideaal recept voor puntverlies....
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
Zondag 22 maart: Feyenoord - PSV, x-x (standaard verlies)
einde:
quote:
Hahaha die gozert in beeld

Mooie dingen
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
HL_Dog43
Knowledge is free
quote:
Op donderdag 18 december 2014 00:43 schreef Dj_Day-V het volgende:Zondag 22 maart: Feyenoord - PSV, x-x (standaard verlies)
einde:
Ik pak hem er maar meteen helemaal bij.
Negatief brilletje.
Zaterdag 17 januari: Vitesse - PSV, x-xZaterdag 24 januari: SC Cambuur - PSV, x-xZaterdag 31 januari: PSV - Willem II, x-x
Dinsdag 3 februari: NAC Breda - PSV, x-xZaterdag 7 februari: PSV - FC Utrecht, x-x
Vrijdag 13 februari: AZ - PSV, x-xZaterdag 21 februari: PSV - FC Dordrecht, x-x
Zondag 1 maart: PSV - Ajax, 10-0Zaterdag 7 maart: Go Ahead Eagles - PSV, x-x
Zaterdag 14 maart: PSV - FC Groningen, x-xZondag 22 maart: Feyenoord - PSV, x-xZaterdag 4 april: FC Twente - PSV, x-xVrijdag 10 april: PSV - PEC Zwolle, x-x
Zaterdag 25 april: Excelsior - PSV, x-xZondag 10 mei: PSV - Heracles Almelo, x-x
Zondag 17 mei: ADO Den Haag - PSV, x-xDikgedrukt zet ik bij gegarandeerd verlies.
Doorgestreept kan als PSV op deze voet doorgaat worden verloren.
Onderstreept calculeer ik in als gelijkspel.
Kom ik op 13 verliespunten, en dat is nog een milde voorspelling. Als het echt allemaal tegenzit kan je de doorgestreepte ook of gelijkspelen of verliezen.
Positief brilletje.
Zaterdag 17 januari: Vitesse - PSV, x-xZaterdag 24 januari: SC Cambuur - PSV, x-x
Zaterdag 31 januari: PSV - Willem II, x-x
Dinsdag 3 februari: NAC Breda - PSV, x-xZaterdag 7 februari: PSV - FC Utrecht, x-x
Vrijdag 13 februari: AZ - PSV, x-x
Zaterdag 21 februari: PSV - FC Dordrecht, x-x
Zondag 1 maart: PSV - Ajax, 10-0
Zaterdag 7 maart: Go Ahead Eagles - PSV, x-x
Zaterdag 14 maart: PSV - FC Groningen, x-x
Zondag 22 maart: Feyenoord - PSV, x-xZaterdag 4 april: FC Twente - PSV, x-xVrijdag 10 april: PSV - PEC Zwolle, x-x
Dan kom ik hier op 5 verliespunten.
Nu zal het wel ergens tussenin liggen, maar ah fijn. Ik dacht ik post ff mijn gedachtes zo voor het slapen gaan.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
mokkiemok
een lekker bakkie pleur
quote:
dit dus
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
Jozefzoongod staat aan de basis van elk succes.
U MAD?
quote:
assist ook mooi, de overzicht bewaren is knap zo in de laatste minuten en de kans op scoren.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 18-12-2014 10:18:56 ]
tja77
Proud member of the tittycrew.
quote:
In land der blinden is éénoog koning.
Ajax heb ik net als Feyenoord ook al genoeg zien stuntelen. Het gros van de ploegen in de competitie kan niet de verdediging van PSV zo overrompelen als dat Feyenoord dat deed. Oftewel PSV slikt niet elke wedstrijd 3 tegendoelpunten. Het scorend vermogen van PSV is het grootst van alle ploegen.
Begrijp me niet verkeerd, ik denk ook dat Ajax kampioen gaat worden, maar met wat mazzel kan het ook gewoon PSV worden.
quote:
Die kerel vliegt bijna weg joh, zo hard staat die te flapperen.
quote:
Op donderdag 18 december 2014 10:36 schreef tja77 het volgende:[..]
In land der blinden is éénoog koning.
Ajax heb ik net als Feyenoord ook al genoeg zien stuntelen. Het gros van de ploegen in de competitie kan niet de verdediging van PSV zo overrompelen als dat Feyenoord dat deed. Oftewel PSV slikt niet elke wedstrijd 3 tegendoelpunten. Het scorend vermogen van PSV is het grootst van alle ploegen.
Begrijp me niet verkeerd, ik denk ook dat Ajax kampioen gaat worden, maar met wat mazzel kan het ook gewoon PSV worden.
Wij hebben wel het 'voordeel' dat we Europees wel zo'n beetje klaar zijn, mocht thuis het wonder geschieden, dan ga je er in petersburg alsnog met grote cijfers af. Ajax heeft nog uitzicht op de volgende ronde. Halen ze die dan spelen ze meer midweekse wedstrijden en laten daarna hopelijk punten liggen.
Hopelijk komt er gewoon een CV waar we wat aan hebben. Zou een goede investering zijn. Maarja, Brands en verdedigers halen...
Who's your Stannis?
Allen geretweet door
Mike Verweij van de Telegraaf, Ajax watcher even voor de duidelijkheid.
Hij heeft het er erg druk mee in ieder geval.
Edit.
[ Bericht 0% gewijzigd door Lange_Lans op 18-12-2014 12:02:29 ]
quote:
En jij maakt je weer druk om mensen die zich druk maken om iets.
quote:
Ik maak me er niet druk over. Ik verwonder me er alleen wat over.
Die Mike Verweij is ook een beetje een kneus.
Gezien je reactie ben jij nog steeds teleurgesteld vanwege gisteren merk ik. Omarm het gewoon Stijntje. Het is onvermijdelijk.
Mike Verweij is een heerlijke vent en een objectief journalist. Ik zou graag willen zien dat je jouw post edit.
quote:
Op donderdag 18 december 2014 12:01 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Gezien je reactie ben jij nog steeds teleurgesteld vanwege gisteren merk ik. Omarm het gewoon Stijntje. Het is onvermijdelijk.
De feyenoorders hebben het al verwerkt denk ik, alle ajacieden hebben het er wat zwaarder mee. Sowieso een beetje aandoenlijk, teksten plaatsen als 'wij zij ajax wij zijn de beste' en dan met poep in je broek kijken naar PSV omdat je afhankelijk bent van Feyenoord
quote:
Op donderdag 18 december 2014 12:01 schreef Lange_Lans het volgende:[..]
Ik zal me er niet meer over uitwijden op dit forum met al die randfiguren hier.
quote:
Je hebt het er echt moeilijk mee hè.
quote:
Op donderdag 18 december 2014 12:04 schreef nickhguitar het volgende:[..]
De feyenoorders hebben het al verwerkt denk ik, alle ajacieden hebben het er wat zwaarder mee. Sowieso een beetje aandoenlijk, teksten plaatsen als 'wij zij ajax wij zijn de beste' en dan met poep in je broek kijken naar PSV omdat je afhankelijk bent van Feyenoord

Wow, jij bent mad zeg.
quote:
Jepperdeprep. Zal nog lastig genoeg worden voor Ajax om PSV in te halen.
quote:
Op donderdag 18 december 2014 12:04 schreef nickhguitar het volgende:[..]

Achja, na de 3-3 stroomde mn whatsapp vol, en nog geen 5 minuten later antwoordde opeens niemand meer. Die paar Feyenoorders praatten(lees: schelden) tenminste nog, de Ajacieden kunnen het nog steeds niet bevatten.
If you're absent during my struggle, don't expect to be present during my succes. - Will Smith
quote:

Lekkerste 3 punten ooit. Geef me 1 reden waarom ik mad zou zijn.
quote:
Nou, omdat je hier op het forum gefrustreerd aan het doen ben. Zie bovenstaande smiley bijv.
1 smiley zegt meer dan 17 woorden. - GGMM, 2012
mokkiemok
een lekker bakkie pleur
quote:
Op donderdag 18 december 2014 12:07 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Achja, na de 3-3 stroomde mn whatsapp vol, en nog geen 5 minuten later antwoordde opeens niemand meer. Die paar Feyenoorders praatten(lees: schelden) tenminste nog, de Ajacieden kunnen het nog steeds niet bevatten.
wat niet bevatten?
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.
quote:
Zoek even op internet het woord frustratie op, kom dan even terug en zeg sorry. Tot zo.
quote:
Kijk hoe boos je reageert. Chill man.
quote:
Sorry het zit nog hoog. Voelt zo goed. Ben jij voor Feyenoord, of is dat zon andere user met geit in zn naam?
quote:
Nee joh, ik kan geloof ik aardig genuanceerd reageren, dat moet genoeg zeggen.
quote:
Oh ja, die zal na gister wel een nieuwe pc moeten kopen, die ligt waarschijnlijk ergens op de parkeerplaats.
quote:
Kan hij dat betalen met een uitkering, denk je?
quote:
Hoop van niet. Ben bang van wel.
Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 18 december 2014 @ 12:29:02
rubbereend
JUICHEN
quote:
ach bij die bal op de lat werd volgens Bruma dan weer onderuit getrokken dus daar kan je weer een pingel krijgen. Tis altijd wat
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
Arbitrage was wel slecht hoor.....
Zeikerds van feijenoord.Dat ze feijenoord psv van vorig seizoen maar eens terugkijken.Toen Makkelie alles pro feijenoord floot.
quote:
Sowieso apart dat uitgerekend Feyenoord over de scheids zit te janken. Maar goed, laat gaan. Tekent alleen maar dat het altijd een subtoppertje zal blijven.
Echt, als het nu niet lukt, lukt het nooit meer. Al de zoveelste wedstrijd die op karakter wordt gewonnen. Mentaal zit het allemaal prima in elkaar. Als je uiteindelijk bijna al je mindere wedstrijden weet te winnen moet het wel heel raar lopen wil je geen kampioen worden.
quote:
Op donderdag 18 december 2014 14:05 schreef Wouterw17 het volgende:Echt, als het nu niet lukt, lukt het nooit meer. Al de zoveelste wedstrijd die op karakter wordt gewonnen. Mentaal zit het allemaal prima in elkaar. Als je uiteindelijk bijna al je mindere wedstrijden weet te winnen moet het wel heel raar lopen wil je geen kampioen worden.
Het ontbreekt helaas aan kwaliteit. Wat ook wel een vereiste is om kampioen te worden. Die verdediging gaat ons gewoon wederom nekken.
quote:
Zou zomaar kunnen. Ik vind het eigenlijk ook een beetje zielig om daar over te beginnen. Luukinho maakt een overtreding. Lijkt me duidelijk. Ik zal er geen nacht minder om slapen.
Heerlijk, al die gefrustreerde kakkerlakken. Weer een jaar geen titel voor de havenslaven.
http://www.isfeyenoordalkampioen.nl/
U MAD?
quote:
Tsja, gelukkig zijn we niet de enige ploeg in de eredivisie met een matige verdediging.
Ik vond het ook jammer dat PSV vorig seizoen Ebelilio niet aantrok, maar daar ben ik inmiddels dolgelukkig mee. Ik kende hem ook alleen van de oranje u17 en u19 wedstrijden, maar daar maakte hij altijd een enorm goeie indruk op me. Nu hij het fysieke voordeel niet meer heeft blijft er heel weinig meer over.
quote:
Op donderdag 18 december 2014 14:53 schreef Tarado het volgende:[..]
Ook al was het dat niet, zegt toch weinig 1 foto, maar Luuk had gewoon gelijk, een aanvaller wordt ook weleens vastgepakt zonder dat het gezien wordt, nu was het andersom, hoort erbij.
Zegt ook weinig. Maar ik vind het altijd zo simpel. Al die spelers houden continue elkaars shirtjes vast, en dan laat er eens zich vallen, krijgt 'ie 'm niet mee en dan moord en brand schreeuwen. Al moet ik toegeven, als ik zulke joekels van benen had zou ik ook moeite hebben om erop te blijven staan.
Tarado
capô de fusca
quote:
Op donderdag 18 december 2014 15:10 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:[..]
Zegt ook weinig. Maar ik vind het altijd zo simpel. Al die spelers houden continue elkaars shirtjes vast, en dan laat er eens zich vallen, krijgt 'ie 'm niet mee en dan moord en brand schreeuwen. Al moet ik toegeven, als ik zulke joekels van benen had zou ik ook moeite hebben om erop te blijven staan.
Ik vond dat hij makkelijk ging liggen maar daar waren de Feyenoorders het uiteraard niet mee eens, verder vind ik hem wel een lichtpuntje in het vaderlandse verdedigingsgilde.
quote:
Op donderdag 18 december 2014 15:12 schreef Tarado het volgende:[..]
Ik vond dat hij makkelijk ging liggen maar daar waren de Feyenoorders het uiteraard niet mee eens, verder vind ik hem wel een lichtpuntje in het vaderlandse verdedigingsgilde.
Hij is in ieder geval een stuk verder dan Van Beek. Die vond ik heel sterk aan het seizoen beginnen, maar die laat wat steekjes vallen.
Moderator / Redactie Sport / Weblog donderdag 18 december 2014 @ 15:23:06
rubbereend
JUICHEN
quote:
minst gepasseerde verdediging

welkom in de Eredivisie
DeLuna vindt me dik ;(
Op
3rdRock het volgende:
fathank
Wie baas is bakt koekjes.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op
woensdag 29 april 2015 16:30 schreef
seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
quote:
Die stropdas
U MAD?
WhateverWhatever
Tik `m aan ouwe!
quote:
Tsja, volgens de statistieken de 2 beste verdedigingen die 7 doelpunten om de oren krijgen..
quote:
quote:
Dat gaat me wat ver, maar schorsing naar aanleiding van televisiebeelden lijkt me meer dan terecht. Dat de scheidsrechter dit ontgaat vind ik persoonlijk niet kunnen.