Ja, dat kan toch? Niks mis mee.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:49 schreef Karig_Hutje het volgende:
Maakt niet uit. Ik draag ook een jurk.
Mensen met kanker dragen ook vaak een hoofddoek... Walgelijk dat je dit zegt.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:55 schreef Catch22- het volgende:
Mensen lachen omdat je zichtbaar een achterlijk fabeltje aanhangt
quote:Op woensdag 17 december 2014 22:56 schreef mapima het volgende:
[..]
Mensen met kanker dragen ook vaak een hoofddoek... Walgelijk dat je dit zegt.
Dat zegt ie toch, fabeltje = islam en islam = een ziekte (waarvoor kanker nog een eufemisme is).quote:Op woensdag 17 december 2014 22:56 schreef mapima het volgende:
[..]
Waarom verkleed je je als iemand met kanker dan?quote:Op woensdag 17 december 2014 22:56 schreef mapima het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:33 schreef agter het volgende:
[..]
Waarom verkleed je je als iemand met kanker dan?
Lijkt me weinig respectvol.
Ik verkleed me wel eens als vrouw en zweef dan in jurk door de bossen, is dat ook respectloos?quote:Op woensdag 17 december 2014 23:33 schreef agter het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar als je je verkleedt als iemand met een chemo-zakje aan een rolstoel, lijkt me dat wel.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:35 schreef Sneeuw-Leeuw het volgende:
[..]
Ik verkleed me wel eens als vrouw en zweef dan in jurk door de bossen, is dat ook respectloos?
Dat werd achter nog niet zo verwoord, wat ze bedoelde is denk ik. Mensen die chemokuur krijgen, dragen vaak ook een hoofddoek om hun hoofd te verbergen. Mensen die chemokuur krijgen lijden vaak aan kanker dat is een waarheid.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:38 schreef agter het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar als je je verkleedt als iemand met een chemo-zakje aan een rolstoel, lijkt me dat wel.
whahahahahaha... daarom moeten die moslimwijven dat dus dragen van hun pa en man??quote:Op woensdag 17 december 2014 22:59 schreef Remqo het volgende:
Zo'n doekje is wel verrekte handig om olie mee te peilen
duidelijke taal... alleen jammer dat ze met kanker scholdquote:Op woensdag 17 december 2014 22:51 schreef aleco99 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)r_moslimmeisjes.html
quote:Op woensdag 17 december 2014 23:33 schreef agter het volgende:
[..]
Nee ras echte nederlander.quote:
Dat ja.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:20 schreef tailfox het volgende:
[..]
Nee ras echte nederlander.
Ook is het een man.
Nou nou nou.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:11 schreef chroestjov het volgende:
Bekeerling gespot.
Blaas jezelf op in Irak.
Huldequote:Op woensdag 17 december 2014 23:18 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat zegt ie toch, fabeltje = islam en islam = een ziekte (waarvoor kanker nog een eufemisme is).
En hier zien we een uniek exemplaar van de Homo Neanderthalensis Mampimae. Dit soort is heel gemakkelijk te herknnen aan zijn expressieve en willekeurige kreten.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:42 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik ga echt onmin hard lachen als iemand van de Erasmus Universiteit TS in het wild spot.![]()
![]()
nee dat is Francis domme poepquote:
Dus je ziet jezelf niet als Nederlander?quote:Op donderdag 18 december 2014 16:42 schreef mapima het volgende:
Bedankt voor de reacties, ik heb dit hele topic uitgeprint en ga die morgen gebruiken voor mijn betoog dat Nederlanders racisten zijn. Jullie bevestigen dit namelijk erg goed.
Wat heeft het met ras te maken?quote:Op donderdag 18 december 2014 16:42 schreef mapima het volgende:
Bedankt voor de reacties, ik heb dit hele topic uitgeprint en ga die morgen gebruiken voor mijn betoog dat Nederlanders racisten zijn. Jullie bevestigen dit namelijk erg goed.
laat je in je betoog wel horen dat je het van Fok hebt?quote:Op donderdag 18 december 2014 16:42 schreef mapima het volgende:
Ja tuurlijk... Ik heb ook een keer het WNF gebeld en toen hen verwezen naar het FOK! forum.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:09 schreef tailfox het volgende:
[..]
laat je in je betoog wel horen dat je het van Fok hebt?
Heb je me daar even tuk zegquote:Op donderdag 18 december 2014 16:42 schreef mapima het volgende:
wat heeft het wereld natuur fonds hier mee te maken?quote:Op donderdag 18 december 2014 17:09 schreef mapima het volgende:
[..]
Ja tuurlijk... Ik heb ook een keer het WNF gebeld en toen hen verwezen naar het FOK! forum.
Zo bedreigd is dat diersoort niet.quote:Op donderdag 18 december 2014 17:09 schreef mapima het volgende:
[..]
Ja tuurlijk... Ik heb ook een keer het WNF gebeld en toen hen verwezen naar het FOK! forum.
quote:Op donderdag 18 december 2014 18:49 schreef Intentiion het volgende:
Een vraagteken aan het einde van de zin maakt het nog geen vragende zin. Met je kut rechten opleiding.
KLB / Marketing als Pepperminds en dan reactie #38quote:Op donderdag 18 december 2014 17:40 schreef donald_dick het volgende:
[..]
wat heeft het wereld natuur fonds hier mee te maken?
Jij bent een slet met hoofddoek, maar daarom niet minder slet.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:42 schreef mapima het volgende:
Wat is er racistisch aan je toetsenbord glazuren door het rukken op moslima's?quote:Op donderdag 18 december 2014 16:42 schreef mapima het volgende:
Nah, als je niet op andere rassen rukt, ben je idd racistisch..quote:Op donderdag 18 december 2014 22:13 schreef hairybeardyman het volgende:
[..]
Wat is er racistisch aan je toetsenbord glazuren door het rukken op moslima's?
Wollah, deze Turkse is baas.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:51 schreef aleco99 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)r_moslimmeisjes.html
Geen lelijke vrouw, hoor, alleen een beetje te vol.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:49 schreef CrashO het volgende:
Mapima en der hoofdoek:
[ afbeelding ]
Wel handig om de BigMac saus van je mond te vegen![]()
mocro focusquote:Op vrijdag 19 december 2014 00:59 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Geen lelijke vrouw, hoor, alleen een beetje te vol.
ik weet als pvver niet goed wat ik moet..quote:Op vrijdag 19 december 2014 01:09 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik ben bezig met mijn integratie naar Nederlander. Van het weekend ga ik haring proeven/eten.
De oliebol en stroopwafel zijn goed te doen, alleen de haring is afwachten. Rauwe vis. Het is een aparte gedachte.quote:Op vrijdag 19 december 2014 01:13 schreef Thezappa het volgende:
[..]
ik weet als pvver niet goed wat ik moet..
als je geen hAring lust , moet je weg uit mijn land
sorry, zo werkt het
Denk aan sushi.quote:Op vrijdag 19 december 2014 01:17 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
De oliebol en stroopwafel zijn goed te doen, alleen de haring is afwachten. Rauwe vis. Het is een aparte gedachte.
Ah, inderdaad. Hoe kon ik dat vergeten. Als het even goed smaakt, dan zul je mij heel anders horen praten.quote:
IS is dan ook het overkoepelende centrale thema van mijn post.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:48 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Nou nou nou.
Liever niet in mijn geboorteland graag, doe maar in een ander land. Hoewel het mag wel maar dan bij ISIS soldaten in de buurt.
Ik heb medelijden met de Jihadstrijder die jou als seksslaaf krijgt toegewezen.quote:Op donderdag 18 december 2014 16:42 schreef mapima het volgende:
Brammetje is natuurlijk een stuk welbespraakter en meer ervaren, waardoor het meisje sowieso a) geen kans heeft wat te zeggen b) van haar stuk gebracht wordt door de intimiderende manier waarop Bram op haar ingaat.quote:
Ze hadden tegenover Brammetje een Enait moeten zetten, niet een scholier. Die Enait heeft ook niet een heel hoog pet op van Wilders terwijl Bram hem verdedigd. Kan een mooie clash worden van een hoog niveau. Dit meisje was snel van slag, maar dat komt ook door de charisma van Bram, terwijl dat meisje nergens op kan leunen. Een Enait hoont dat weg en is niet snel onder de indruk van mensen, dit jonge meisje logischerwijs wel. Dat meisje had beter haar klep kunnen houden. Was al vanaf het begin kansloos. Tegenover dit soort topadvocaten en welbespraakte lieden moet je mensen van kaliber zetten, niet een of ander meisje net droog achter haar oren.quote:Op vrijdag 19 december 2014 02:37 schreef KreKkeR het volgende:
Brammetje is natuurlijk een stuk welbespraakter en meer ervaren, waardoor het meisje sowieso a) geen kans heeft wat te zeggen b) van haar stuk gebracht wordt door de intimiderende manier waarop Bram op haar ingaat.
En dan met Enait (quote:Op vrijdag 19 december 2014 02:54 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Tegenover dit soort topadvocaten en welbespraakte lieden moet je mensen van kaliber zetten, niet een of ander meisje net droog achter haar oren.
Ik zou hem toch graag willen zien clashen met Bram. Dan moet je materiaal hebben dat de vloer aan wil vegen met Wilders. Enait is zo'n type. Twee zeer welbespraakte ervaren mannen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 03:09 schreef havanagila het volgende:
[..]
En dan met Enait () komen aanzetten. Doordrammer eerste klas die alleen voor ophef zorgt en bij het eerste teken dat ie z'n zin niet krijgt maar de zaal/studio verlaat. Kansloos.
Somaboy, ben jij het?quote:Op donderdag 18 december 2014 16:42 schreef mapima het volgende:
Oh wauw dat is echt zooooo onmin van je.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:42 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik ga echt onmin hard lachen als iemand van de Erasmus Universiteit TS in het wild spot.![]()
![]()
GEFELICITEERD!!quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:57 schreef mapima het volgende:
YES HEB EEN 9 voor mijn betoog met dit topic erin
Zou je de users in dit topic dan niet even bedanken?quote:Op vrijdag 19 december 2014 13:57 schreef mapima het volgende:
YES HEB EEN 9 voor mijn betoog met dit topic erin
Enait is de laatste die ik zou willen om een zaak van mij te bepleiten, hij komt erg amateuristisch over. Hij krijgt de kans met Wilders de vloer aan te vegen maar verpest het voor hemzelf om daar als een clown te staan. Hij had veel betere andere argumenten kunnen gebruiken dan allerlei dingen aanhalen die van hem alleen maar een clown maken.\quote:Op vrijdag 19 december 2014 03:13 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik zou hem toch graag willen zien clashen met Bram. Dan moet je materiaal hebben dat de vloer aan wil vegen met Wilders. Enait is zo'n type. Twee zeer welbespraakte ervaren mannen.
Welbespraakt? Dat je dure woorden gebruikt om zo een raar verhaal als deftig verhaal te verkopen werkt schijnbaar goed bij jou.quote:Op vrijdag 19 december 2014 03:13 schreef Jellereppe het volgende:
[..]
Ik zou hem toch graag willen zien clashen met Bram. Dan moet je materiaal hebben dat de vloer aan wil vegen met Wilders. Enait is zo'n type. Twee zeer welbespraakte ervaren mannen.
Ik heb blond haar en heb vaak genoeg meegemaakt dat mannen op straat me ineens aaien of in mijn kont kneden...quote:Op vrijdag 19 december 2014 16:55 schreef Blijdoener het volgende:
Ik vind hoofddoekjes een vorm van onderdrukking door de Islam.
Je moet een hoofddoek op omdat je anders mannen verleidt om je te verkrachten.
En als je dan verkracht wordt dan is het je eigen schuld want je draagt immers geen hoofddoek.
En als je dat wel deed dan heb je je op een andere manier te sletterig gedragen.
Lekkere religie heb je dan.
Dit is in Nederland gelukkig niet aan de orde.
En ik ben ook blij dat dit in Nederland niet hoeft.
Dat mensen dan alsnog een hoofddoek gaan dragen in Nederland vind ik respectloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |