quote:Op woensdag 17 december 2014 23:33 schreef agter het volgende:
[..]
Waarom verkleed je je als iemand met kanker dan?
Lijkt me weinig respectvol.
Nee ras echte nederlander.quote:
Dat ja.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:20 schreef tailfox het volgende:
[..]
Nee ras echte nederlander.
Ook is het een man.
Nou nou nou.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:11 schreef chroestjov het volgende:
Bekeerling gespot.
Blaas jezelf op in Irak.
Huldequote:Op woensdag 17 december 2014 23:18 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Dat zegt ie toch, fabeltje = islam en islam = een ziekte (waarvoor kanker nog een eufemisme is).
En hier zien we een uniek exemplaar van de Homo Neanderthalensis Mampimae. Dit soort is heel gemakkelijk te herknnen aan zijn expressieve en willekeurige kreten.quote:Op donderdag 18 december 2014 00:42 schreef IkeDubaku99 het volgende:
Ik ga echt onmin hard lachen als iemand van de Erasmus Universiteit TS in het wild spot.![]()
![]()
nee dat is Francis domme poepquote:
Dus je ziet jezelf niet als Nederlander?quote:Op donderdag 18 december 2014 16:42 schreef mapima het volgende:
Bedankt voor de reacties, ik heb dit hele topic uitgeprint en ga die morgen gebruiken voor mijn betoog dat Nederlanders racisten zijn. Jullie bevestigen dit namelijk erg goed.
Wat heeft het met ras te maken?quote:Op donderdag 18 december 2014 16:42 schreef mapima het volgende:
Bedankt voor de reacties, ik heb dit hele topic uitgeprint en ga die morgen gebruiken voor mijn betoog dat Nederlanders racisten zijn. Jullie bevestigen dit namelijk erg goed.
laat je in je betoog wel horen dat je het van Fok hebt?quote:Op donderdag 18 december 2014 16:42 schreef mapima het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |