Sorry, ik bitchfight niet om PRs.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:48 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Beetje een sissytekst, "kom maar op". Amusementswaarde: laag.
Dat kan beter.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:51 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Liar liar! Zo zijn vrouwen helemaal niet. Die gunnen elkaar het licht in de ogen helemaal niet. Pure kutnijd. Je zegt dit alleen maar omdat de marge nu nog in jouw voordeel is.
Ook voor jou geldt: ik denk dat je beter kunt dan je zelf denkt. Eigenlijk weet ik dat wel zeker. Het is een andere drempel dan Quoi heeft, maar je hebt er wel een.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:50 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Gevalletje uit het oog, uit het hart waarschijnlijk
quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:55 schreef Quoi het volgende:
Zwabber, je vist naar een bitch fight, liefst nu al en hier. Maar dat gaat niet gebeuren![]()
Niet alleen mossel is mij met een rotgang gepasseerd, soms letterlijkquote:Al ben ik natuurlijk iets minder mild dan Murmel, want ik sta op achterstand. En natuurlijk baal ik daar stevig van, dat ontken ik niet. Wat dacht je van Mossel? We liepen een jaar geleden dezelfde tijden!
Murmeli doet maar wat. Jij hebt een plan en meer kracht. Ga voor de spiegel staan en zeg hardop "die bitch uit Tholen is sloom vlees en gaat volgend jaar zware sneeuw zien!".quote:Maar ik moet mezelf een beetje beschermen en me niet teveel opwinden over dat soort dingen. Dat bijten moet ik overlaten aan de momenten in de wedstrijd dat ik dat nodig heb
quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:55 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Ook voor jou geldt: ik denk dat je beter kunt dan je zelf denkt. Eigenlijk weet ik dat wel zeker. Het is een andere drempel dan Quoi heeft, maar je hebt er wel een.
Je hebt de Puinduinmeet overleefd, dan moet je toch wel iets kunnen, me dunkt.
Zorg ervoor dat je volgend jaar structureel 3x in de week traint, al is het soms maar 20 minuten, en je loopt automatisch kwartiertjes van je huidige toptijden af. Verschuil je nergens achter, laat dat maar aan mensen over die daar beter in zijn (ik).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
Whahahahaaaa!!!quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:58 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
[..]
Niet alleen mossel is mij met een rotgang gepasseerd, soms letterlijk
[..]
Murmeli doet maar wat. Jij hebt een plan en meer kracht. Ga voor de spiegel staan en zeg hardop "die bitch uit Tholen is sloom vlees en gaat volgend jaar zware sneeuw zien!".
quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:59 schreef Nanook24 het volgende:
[..]
Overspannen zijn hielp niet mee. Ik ben weer helemaal opnieuw aan het beginnen maar ooit loop ook ik een HM...als de tijden weer wat rustiger zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat je je vanaf nu weer stukje bij beetje beter gaat voelen. Al zal het nog wel effe pittig zijn.Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
quote:
[..]
Overspannen zijn hielp niet mee. Ik ben weer helemaal opnieuw aan het beginnen maar ooit loop ook ik een HM...als de tijden weer wat rustiger zijn.Tuurlijk gaat dat jou lukkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik hoop dat je je vanaf nu weer stukje bij beetje beter gaat voelen. Al zal het nog wel effe pittig zijn.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:02 schreef Quoi het volgende:
[..]
Tuurlijk gaat dat jou lukkenThanks dames.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
[..]
Overspannen zijn hielp niet mee. Ik ben weer helemaal opnieuw aan het beginnen maar ooit loop ook ik een HM...als de tijden weer wat rustiger zijn.Sterkte met alles! Het is een cliché, maar juist hardlopen kan een uitlaatklep zijn en je op de been houden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is het ook zeker maar de echte regelmaat wil er nog even niet in komen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:06 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Sterkte met alles! Het is een cliché, maar juist hardlopen kan een uitlaatklep zijn en je op de been houden.
Dit.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:02 schreef Zwabberhark het volgende:
.....
In z'n algemeenheid: bewondering voor de meesten vanwege de discipline om iedere week weer meermaals de pantoffels onder te binden. Weer of geen weer. Druk of niet druk. Meh of niet meh. Jullie hebben zelden of nooit zin, maar gaan wel. Want laten we wel wezen, daar komt het op neer. Iedereen kan een halfuurtje vrij maken, maar soms kost dat best wel moeite en geven we onszelf de spreekwoordelijke schop onder het reetje. Mensen die die discipline niet hebben, hebben meestal wel smoesjes. Maar de waarheid is dat het puur aan hun zelf ligt als ze niet gaan. Niet miepen, maar... etc.
Niet soms, maar één keer. En op zich heb je het in je om mij weer gewoon te passeren. Moet je wel hard werken, want dat blijf ik ook doen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:58 schreef Zwabberhark het volgende:
Niet alleen mossel is mij met een rotgang gepasseerd, soms letterlijk![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sterkte
Das toch 'zwarte sneeuw'?quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:58 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
[..]
Niet alleen mossel is mij met een rotgang gepasseerd, soms letterlijk
[..]
Murmeli doet maar wat. Jij hebt een plan en meer kracht. Ga voor de spiegel staan en zeg hardop "die bitch uit Tholen is sloom vlees en gaat volgend jaar zware sneeuw zien!".
Oh, dus zo kijk jij terug op de Maaskantjesloop.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:37 schreef Swetsenegger het volgende:
Alle successen zitten in de eerste 3 en halve maand gepropt en de rest van het jaar was het hangen, wurgen, frustratie en pijn.
Een van de weinige lichtpuntjes in een zee van ellende.quote:Op vrijdag 19 december 2014 21:47 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Oh, dus zo kijk jij terug op de Maaskantjesloop.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |