abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 19 december 2014 @ 18:01:20 #226
50430 Yuki
Student Midwife
pi_147748305
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2014 15:31 schreef Quoi het volgende:
Terugblikken, mwah. 2014 liet zien dat de hardloopcurve niet altijd maar door kan stijgen. Al heb ik - onder de streep - toch mijn eerste HM gelopen dit jaar :Y

Zeg YUR, liep jij overigens vanmorgen ergens bij jou in de buurt hard in een fluorescerend geel jasje?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eerste HM-boks :s) en tevens niet-altijd-stijgende hardloopcurve.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_147748734
Wisselduurloopje geslaagd, uurtje lang genoten.
Alles ging zo lekker, precies zoals gepland.
Zo'n training O+

En ook over de 1800 km in 2014 *O*
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  vrijdag 19 december 2014 @ 18:33:20 #228
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_147749207
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 18:01 schreef Liesje68 het volgende:

[..]

Ok, ik ben even aan t bijlezen...

Voor mij Gotc. Goed, ik heb niet alle posts van de laatste jaren gelezen maar volgens mij heeft zij toch wel wat tegenslag gehad...
Jaaa Gotc ook nog!
En Yuki. In april volgens mij nog flink aan de shinsplints en sinds die tijd een dikke lijn recht omhoog. Behalve nu kutknie dus die moet effe opzouten!
Spelende vrouw, wat heeft u nu geleerd?
  vrijdag 19 december 2014 @ 18:33:43 #229
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_147749225
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 17:55 schreef Liesje68 het volgende:

[..]

Tsja, wie zal t zeggen? De doc vond t wel de moeite waard dus...Verder vaste baan id gezondheidszorg: van mij komen ze niet zo snel af ;)
Gelukkig. Maar niet lopen zuigt.
pi_147749258
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 december 2014 17:02 schreef mosselmossel het volgende:
w000t! M'n nieuwe Brooksen zijn binnen.
Nice! Hoef ik ze niet op hun donder te geven :P
pi_147750207
Welke mensen of prestaties hebben mij verbaasd?

Op zich was er weinig dat mij verbaasd heeft dit jaar. Ik denk dat verhoudingsgewijs de marathon van Swets de beste prestatie is geweest, zeker gezien de voorgeschiedenis en de ongemakken in de dagen ervoor.

Het punt is dat je met het noemen van namen ook veel mensen te kort doet die je niet noemt. Aan de andere kant heb ik geen hart en voelt dat buitengewoon lekker. Dus ik som nog wat meer namen op.

Devv met de vlag. Kwam hier binnen als iemand die iedereen met een langzamere tijd dan 25 minuten op de 5 km zonder pardon afserveerde. Hij had natuurlijk volledig gelijk.

Jero_nimo, de snelste van allemaal. Die daadwerkelijk podia haalde bij sterk bezette wedstrijden.

L_T, die qua opbouw misschien wel de beste marathon gelopen heeft van alle fokkers. Het knapste was misschien nog wel dat ze juist bij deze wedstrijd niet gehinderd werd door het OV en op tijd was, iets wat haar bij de meeste trainingen niet lukt.

YUR hoort eigenlijk niet in dit rijtje thuis. Veel miepen en na slechts 25 dagen op rij lichtjes trainen weer heel makkelijk opgeven omdat hij een beetje misselijk is. Zo'n type is het wel. Maar dat geeft niet, die mensen heb je nodig om je beter te voelen. Toch wil ik wel applaus geven voor hoe hij zijn marathons steevast eindigt, namelijk met een intervaltraining en planken in het gras.

Yuki liep een dijk van een HM in het warme Portugal. Ik ben nog steeds onder de indruk van haar doorzettingsvermogen.

Murmeli vomeert dagelijks alle social media vol met haar enthousiasme voor hardlopen, trailen, gemalen plant met water en pijll. Haar Bruggenloop ging top. Ze kan nog beter. Binnen 3 jaar gaat ze pijll voorbij en dan moet hij haar dumpen. Via dit forum uiteraard, want zo is het ook begonnen.

Alle mensen van de Ekiden. Wat waren we goed. Eerlijk is eerlijk. En dan te bedenken dat sommigen sindsdien nauwelijks nog gelopen hebben. Dat noem ik stoppen op het hoogtepunt. Mooi.

Guard en Berlijn. Briljant gelopen. Guard is voor mijn gevoel een van de makkelijkste lopers hier.

Mosselmossel. Van het weer, de voeten en de filmpjes. Op het forum een onwaarschijnlijke botte lul, in het echt zo vreselijk aardig. Hij heeft dit jaar goed naar mij geluisterd en presteert nu eindelijk naar vermogen.

RD. De ultratrailende man aan de andere kant van de wereld. Als ik niet oud wil worden dan moet ik doen wat jij nu doet, met je Keplers en je Naseby's. Bizarre prestaties en mooie foto's van een interend lichaam tijdens de uitputtingsslagen.

Bonobo had de foto van het jaar. May he rest in peace (wat beter is dan in pieces).

Corniel. De kamikazemarathonner die ook een aantal keren het podium haalde in regionale wedstrijdjes. Hij kan nog beter.

Pijll. Zijn wet is maatgevend, niet het GPS-klokje. Blij dat hij weer terug is na een lange blessure en hier ben ik dan wel weer verbaasd hoe snel hij altijd weer in de buurt komt van zijn niveau. Ik ben echt blij dat hij niet serieus traint, anders zouden zijn PR's nog veel beter zijn.

In z'n algemeenheid: bewondering voor de meesten vanwege de discipline om iedere week weer meermaals de pantoffels onder te binden. Weer of geen weer. Druk of niet druk. Meh of niet meh. Jullie hebben zelden of nooit zin, maar gaan wel. Want laten we wel wezen, daar komt het op neer. Iedereen kan een halfuurtje vrij maken, maar soms kost dat best wel moeite en geven we onszelf de spreekwoordelijke schop onder het reetje. Mensen die die discipline niet hebben, hebben meestal wel smoesjes. Maar de waarheid is dat het puur aan hun zelf ligt als ze niet gaan. Niet miepen, maar... etc.
pi_147750530
De verhalen van Zwabber zijn voor mij altijd weer kleine hoogtepuntjes. Al heeft hij niet helemaal gelijk, Mr.B heeft mij verslagen bij de 7heuvels. Hij heeft alleen de pech dat wegwedstrijden nog snellere deelnemers aantrekken. ;)
  vrijdag 19 december 2014 @ 19:17:15 #233
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_147750776
Zwabber, jouw observaties idd, daarvoor maak ik een uitzondering qua namen noemen :s) Blijf lekker doen.
  vrijdag 19 december 2014 @ 19:23:30 #234
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_147751066
_O_
Briljant verhaal weer van zwabber O+
Al hoop ik dat zijn voorspelling over gedumpt worden door pijll niet klopt, want ik heb geen zin om weer een nieuw vriendje te zoeken.
pi_147751279
En dan vergat ik Wolve te noemen ;(
Zijn prestatiecurve was dit jaar nog steiler dan die heuvels daar.
  vrijdag 19 december 2014 @ 19:31:00 #236
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_147751344
Lieve lieve lieve Zwabber, mag ik ook een zinnetje? :s)
pi_147751414
LOL Zwabber. Pisnicht.
Zeeuwse mossels kunnen altijd!
pi_147751529
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 19:31 schreef Quoi het volgende:
Lieve lieve lieve Zwabber, mag ik ook een zinnetje? :s)
Lieve Quoi, jij bent dit jaar op een drempel gestuit. Een drempel die ik wel herken en waar je overheen moet én kunt. Jij liep op een gegeven moment ver onder je niveau. Dat lag niet aan je fysiek of aanleg. Het lag al helemaal niet aan je geleverde trainingsarbeid. Alles was aanwezig voor hartverscheurende verbeteringen van de eerder door jou geleverde prestaties.

Maar je kop wilde niet.

Binnenkort komt er een wedstrijd waarbij je de innerlijke stem negeert en dan loop je gewoon door. Ik weet waar ik het over heb. Mijn drempel werd dit jaar tijdens de ronde van west overwonnen.

Het beste is dat je ook de strijd aan gaat met Murmeli. Jij moet jezelf voornemen dat je beter wordt dan zij. Jullie zijn aan elkaar gewaagd. Bovendien levert het hopelijk vermaak op in de vorm van enkele enthousiast uitgevoerde polemische bitchfights.
pi_147751598
quote:
99s.gif Op vrijdag 19 december 2014 19:33 schreef mosselmossel het volgende:
LOL Zwabber. Pisnicht.
Ik ben hartstikke hetero. Zuigzeeuw.
pi_147751670
En o ja, Quoi, stop met het kijken naar instant pace. Kijk in plaats daarvan naar lap pace, op basis van een autolap die op een kilometer staat afgesteld.
  vrijdag 19 december 2014 @ 19:44:54 #241
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_147751835
Ja Quoi! Kom maar op, ik kan je hebben ~O>
  vrijdag 19 december 2014 @ 19:46:00 #242
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_147751878
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 19:36 schreef Zwabberhark het volgende:

[..]

Lieve Quoi, jij bent dit jaar op een drempel gestuit. Een drempel die ik wel herken en waar je overheen moet én kunt. Jij liep op een gegeven moment ver onder je niveau. Dat lag niet aan je fysiek of aanleg. Het lag al helemaal niet aan je geleverde trainingsarbeid. Alles was aanwezig voor hartverscheurende verbeteringen van de eerder door jou geleverde prestaties.

Maar je kop wilde niet.

Binnenkort komt er een wedstrijd waarbij je de innerlijke stem negeert en dan loop je gewoon door. Ik weet waar ik het over heb. Mijn drempel werd dit jaar tijdens de ronde van west overwonnen.

Het beste is dat je ook de strijd aan gaat met Murmeli. Jij moet jezelf voornemen dat je beter wordt dan zij. Jullie zijn aan elkaar gewaagd. Bovendien levert het hopelijk vermaak op in de vorm van enkele enthousiast uitgevoerde polemische bitchfights.
O wow, dankje :) Waarheid als een ):O Die drempel ga ik een keertje over :Y Afgelopen jaar was niet mijn meest krachtige jaar mentaal gezien, mede door werk gedoe. Wordt aan gewerkt gelukkig.

Murmeli, je hoort het *)

Oh en instant pace....? Focus ik daarop? Ik zal er eens op letten.
  vrijdag 19 december 2014 @ 19:46:20 #243
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_147751890
Zwab, je mist nanook nog ;)
  vrijdag 19 december 2014 @ 19:47:07 #244
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_147751919
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 19:46 schreef Quoi het volgende:

[..]

O wow, dankje :) Waarheid als een ):O Die drempel ga ik een keertje over :Y Afgelopen jaar was niet mijn meest krachtige jaar mentaal gezien, mede door werk gedoe. Wordt aan gewerkt gelukkig.

Murmeli, je hoort het *)

Oh en instant pace....? Focus ik daarop? Ik zal er eens op letten.
Zoals ik al zei: kom maar op :9
pi_147751963
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2014 19:47 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Beetje een sissytekst, "kom maar op". Amusementswaarde: laag.
Dat kan beter.
  vrijdag 19 december 2014 @ 19:48:39 #246
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_147751969
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2014 19:47 schreef Murmeli het volgende:

[..]

Nog effies hoor en dan ben ik weer. Vanaf eind januari zoiets :)
pi_147752010
Sorry als ik het terugblikken even verstoor, maar toch nog even op twee "oudere" posts (jullie gaan hard zeg!) reageren.

quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 08:25 schreef Ynske het volgende:

[..]

dat idd,supercominatie met de shockabsorber
Heb ook een shockabsorber (waarover ik nog zo'n sportbh van de H&M over aan doe) en met mijn hudige hartslagband werkt dat niet goed: of het is te strak, of het zit te veel onder mijn borsten (wat snijdt) of het wordt eronder weg geduwd.

quote:
6s.gif Op dinsdag 16 december 2014 15:57 schreef E.T. het volgende:
*O* Ik krijg een nieuwe Garmin *O*

De software in mijn 210 was helemaal van het padje af, van de winkel waar ik 'm gekocht had kreeg ik geen enkele reactie (Runstore.eu :{ ).. was nl. 2 dagen voordat ik 'm twee jaar had en dus volgens mij garantie.
Toen Garmin gemaild, mocht 'm opsturen en nu bericht dat ik 'n nieuwe krijg *O* (moet alleen even wachten, even niet op voorraad).

*blij*
Hoe is de intervalfunctie op de Garmin 210? En de accu in het algemeen?

Interval ontdekt sinds twee maandjes <3. Tegenwoordig alleen, wat iets minder motiverend is, maar met harde muziek lukt het ook. Vind het trouwens zo fijn om in de winter te lopen: bijna geen andere lopers op de baan/in het park.
  vrijdag 19 december 2014 @ 19:50:05 #248
233895 Murmeli
buiten spelen
pi_147752016
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 19:48 schreef Quoi het volgende:

[..]

Nog effies hoor en dan ben ik weer. Vanaf eind januari zoiets :)
^O^
Ik gun het je van harte om mij eruit te lopen :)
pi_147752045
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 december 2014 19:46 schreef Murmeli het volgende:
Zwab, je mist nanook nog ;)
Gevalletje uit het oog, uit het hart waarschijnlijk -O-
"De loper kent slechts één leven; gelukkig dat we geen sprinters zijn, dan was het gauw over!" - Jan Knippenberg
pi_147752073
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 december 2014 19:50 schreef Murmeli het volgende:

[..]

^O^
Ik gun het je van harte om mij eruit te lopen :)
Liar liar! Zo zijn vrouwen helemaal niet. Die gunnen elkaar het licht in de ogen helemaal niet. Pure kutnijd. Je zegt dit alleen maar omdat de marge nu nog in jouw voordeel is.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')