Was een grapje natuurlijk. Je hebt gewoon een talent hiervoor.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:51 schreef fripper het volgende:
Leuk topic inderdaad
en nee, ik zoek geen plaatjes op met google reverse image search.
Ik ben nog steeds bang voor die cover denk ikquote:Op woensdag 17 december 2014 23:30 schreef Gehenna het volgende:
Ohja Uriah
Vroeger als klein kind was ik bang voor die covermisschien heb ik 'm daarom het wat verdrongen
Wist je dat dat het oor van de drummer van Spirit was waar de hoes eigenlijk voor was gemaakt.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:31 schreef fripper het volgende:
[ afbeelding ]
Het was vooral lastig om te bedenken welk album van ELP het was ....
OProg, dat zelfde oor heb je 10 jaar geleden al een keer geplaatst in dit soortgelijke topic.quote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 10:33 schreef fripper het volgende:
[..]
OProg, dat zelfde oor heb je 10 jaar geleden al een keer geplaatst in dit soortgelijke topic.
MUZ / Het Grote --Raad de Plaat-- Topic
Toen wist ik hem niet. Gisteren wist ik zeker dat ik hem ooit ergens eerder gezien had !
Mijn Ornette Coleman vraag heb ik toen ook al eens gesteld zie ik ...
quote:Op donderdag 18 december 2014 10:33 schreef fripper het volgende:
[..]
OProg, dat zelfde oor heb je 10 jaar geleden al een keer geplaatst in dit soortgelijke topic.
MUZ / Het Grote --Raad de Plaat-- Topic
Toen wist ik hem niet. Gisteren wist ik zeker dat ik hem ooit ergens eerder gezien had !
Mijn Ornette Coleman vraag heb ik toen ook al eens gesteld zie ik ...
No sleep till hammersmith?quote:
Dat lijkt me p j harveyquote:
klopt, uh huh herquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:42 schreef DO2 het volgende:
Ik wil nog wel een titel, Bb. En da's Autobahn van Kraftwerk, volgens mij,.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:34 schreef DO2 het volgende:
Ik moet ze toch moeilijker gaan maken, geloof ik.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:54 schreef DO2 het volgende:
Godver. Die weet ik ook al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat ik die niet herkend had
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Lijkt me goed !quote:
quote:Op woensdag 24 december 2014 14:50 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ah, een cadeautje van cafca
[ afbeelding ]
The Sound - From The Lions Mouth.quote:Op woensdag 7 januari 2015 02:40 schreef Mo_Muffin het volgende:
Een moeilijke.
[ afbeelding ]
Eeuwige roem voor degene die hem goed heeft
Ik zie het ja, kon niet goed zien of de achterkant zwart was of niet maar dacht van wel.quote:Op woensdag 7 januari 2015 15:11 schreef fripper het volgende:
Nee, het was de gewone versie
Maar goed genoeg, geen idee of het verschil zichtbaar is in dit stukje ...
Toch lekker hoor die Abend in Wien, wilde net een hint plaatsen over een festival in Rotterdam en zo...quote:Op donderdag 8 januari 2015 00:59 schreef OProg het volgende:
Het helpt in dit spel wel als je een collectie boeken over artwork hebt die je regelmatig inkijkt. Ook albums die je soms niet kent ken je dan wel goed van hoes.
En ik kan avonden vullen met naar hoezen kijken.
Ik zou hebben gezworen dat dat 'n foto van Ian Curtis is. Maar kan er geen hoes bij bedenken.quote:
Ja. Iemand anders.quote:Op donderdag 8 januari 2015 10:12 schreef DO2 het volgende:
[..]
Ik zou hebben gezworen dat dat 'n foto van Ian Curtis is. Maar kan er geen hoes bij bedenken.
Dus toch iemand anders..?
Die dacht ik ook maar zie nu dat ik me had laten foppen door dat wit.quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:14 schreef Gehenna het volgende:
Fun House - Stooges
Eindelijk weer een keer op tijd om een antwoord te geven
Dat komt door mijn gebrekkige kennis van Paint....quote:Op donderdag 8 januari 2015 14:20 schreef OProg het volgende:
[..]
Die dacht ik ook maar zie nu dat ik me had laten foppen door dat wit.
Ik denk dat hij dat voor veel mensen wel is, maar ik het altijd wel een indrukwekkend hoesje gevonden ergens.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:46 schreef Tchock het volgende:
Kut, ik dacht dat die wel aardig lastig was.
Gemaakt door Kurdt Kobain, die hoes.quote:Op maandag 12 januari 2015 00:57 schreef OProg het volgende:
[..]
Ik denk dat hij dat voor veel mensen wel is, maar ik het altijd wel een indrukwekkend hoesje gevonden ergens.
Met die Vai ben ik echt 3 uur over aan het nadenken geweest wie ook alweer was en ik had in mijn hoofd een beeld zitten van een metal/rockplaat met een gebouw met pijlers erop en dacht dat dat die lijn/pijler een onderdeel zou zijn van de hoes.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:10 schreef fripper het volgende:
Zekers.
Ook goed van die Vai trouwens - ik was bang dat die te moeilijk zou zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En toen ging ik nadenken wat er nog meer albums waren met 'pijlers' en kwam ik eigenlijk bij toeval op die uit.
"Het is oorlog, bedankt Vannoppen, bedankt Van der Linden. Dit is het laatste dat ik voor de Belgische ploeg gedaan heb. Ze kunnen allemaal de boom in."
Improv: Rich Tapestry of Life
Het helpt ook mee dat alles wat ik weet - op eentje na geloof ik - bij mij gewoon origineel in de kast staat. Dus als ik kan het de kast uit trekken om te checken of ik gelijk had.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:28 schreef DO2 het volgende:
Ja, OProg is of een wandelende encyclopedie of hij zoekt ze stiekem op.
Wat ik al zei, het merendeel van de hoezen hier zijn bekend, van grote artiesten en terug te vinden in hoezenboeken.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:46 schreef DO2 het volgende:
Oh, ik geloof het wel, hoor. Vind het gewoon bijzonder dat jullie zoveel weten.
Heh, my point exactly.quote:
Het is niet voor niets dat hij fripper heet en ik OProg.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:52 schreef Grobbel het volgende:
Ik denk vooral dat OProg en fripper elkaar gevonden hebben qua smaak. Ik ken wel een aantal van de gevraagde platen, maar meer qua reputatie dan qua wat er op staat/hoe de hoes er in detail uitziet.
Ik weet nog wel uit mijn trivia-tijd dat er bepaalde mensen waren met wie je urenlang vragen en antwoorden kon pingpongen, als je dat echt wilde...
Wel een hoes waar ik veel naar heb zitten kijken omdat ik het altijd een prachtige foto heb gevonden die een tijdsbeeld pakt.quote:Op maandag 12 januari 2015 10:54 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Heh, my point exactly.Ik heb deze gewoon in de kast staan, maar ken 'm bij lange na niet goed genoeg om 'm te herkennen.
Ik twijfel zelfs of er uberhaupt een belletje gaat rinkelen.quote:Op maandag 12 januari 2015 11:00 schreef fripper het volgende:
[ afbeelding ]
Geen typische OProg muziek denk ik
More Songs..., Fear of Music, Remain in Light en Stop Making Senseo zijn zeker beterquote:Op maandag 12 januari 2015 11:41 schreef cafca het volgende:
Little Creatures is OK, maar niet zijn beste.
Dat zeg ik. Little Criminals dusquote:Op maandag 12 januari 2015 13:02 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
More Songs..., Fear of Music, Remain in Light en Stop Making Senseo zijn zeker beter
Ik ga als ik het niet weet ook altijd valsspelen (zonder dan het antwoord te vermelden in het topic uiteraard) maar deze kan ik ook niet vindenquote:
Zonde eigenlijk wel.quote:Op maandag 12 januari 2015 20:30 schreef fripper het volgende:
Ik ben nooit verder gekomen dan hun eerste album
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
Directors Cut van Fantomas.quote:
quote:Op maandag 12 januari 2015 21:28 schreef OProg het volgende:
[..]
Directors Cut van Fantomas.
Laat ik die nu net bekeken hebben omdat Bosbeetle de vinyl-box had gepost.
Yep. Luister er al ja-ren met veel plezier naar:quote:Op maandag 12 januari 2015 21:27 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Hiphop, maar wel één van de ultieme klassiekers
Thanks.quote:Op maandag 12 januari 2015 21:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
Complimenten OProg, jij kent verdomde veel plaatjes. je hebt de eeuwige roem ruim verdiend in dit topic
MUZ / Vinyl #33 The Black Crackquote:
Je had hem wel goed.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 15:46 schreef pipster het volgende:
Al twijfel ik over de titel, heb die cd ooit gekocht voor Tinseltown.
Het enige dat bij me te binnen schiet is Strangeland van Keane maar die is het op zeker niet.quote:Op dinsdag 13 januari 2015 16:20 schreef pipster het volgende:
Weet je wat ik doe gewoon nieuwe...
[ afbeelding ]
Scherp, Gehenna. Keur 'm goed:quote:Op woensdag 14 januari 2015 11:31 schreef Gehenna het volgende:
Dat rare poppetje op het dak doet me denken aan Quasimoto, maar het album ken ik dan niet..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |