Serieus? En ik heb 'm nog wel via imgur gehost. Nog een keer proberen dan.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:45 schreef Tchock het volgende:
Laatste opgave was dus van Maxerazzi maar het plaatje is dood.
Bij mij deed de afbeelding het gewoon hoor.quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:45 schreef Maxerazzi het volgende:
[..]
Serieus? En ik heb 'm nog wel via imgur gehost. Nog een keer proberen dan.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:48 schreef DO2 het volgende:
Ik weet dat ik 'm ken! Maar daar blijft het ook bij.
iets van queen?quote:
quote:Op woensdag 10 december 2014 13:14 schreef Gehenna het volgende:
Hij komt me wel bekend voor ergens..
Jawohl!quote:Op woensdag 10 december 2014 17:03 schreef pipster het volgende:
Von hier an blind von Wir sind Helden
Was? Speel het nog steeds af en toe.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:55 schreef Maxerazzi het volgende:
Ik moest denken aan Team Fortress 2. Briljante game was dat.
[ afbeelding ]
Je hebt gelijk, is een briljante game.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:56 schreef Tchock het volgende:
[..]
Was? Speel het nog steeds af en toe.
Welke weg? Hij zegt vooralsnog enkel dat ie de hoes kent. Daar heb ik niks aan.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:57 schreef pipster het volgende:
Tchock is op de goede weg, en zeker geen metal.
Dat is hem niet, die is wit. Of er moet een andere versie zijn die ik niet ken.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:23 schreef Gehenna het volgende:
Sigur rós - Kveikur, ik heb alleen geen mogelijkheid tot plaatje posten
Toch wel een gemis, tchock!quote:Op woensdag 10 december 2014 19:31 schreef Tchock het volgende:
Deze is het blijkbaar. Die kende ik dus absoluut niet.
[ afbeelding ]
Ken je de Waterboys? Die vielen na This is the Sea uit elkaar in the Waterboys (Mike Scott) en World Party (Karl Wallinger).quote:
Zoals de meeste albums uit 2014, toch? Deze is uitgebracht in mei dit jaar.quote:Op woensdag 10 december 2014 23:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vuile hint zeg.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yup te makkelijk zekerquote:Op donderdag 11 december 2014 16:12 schreef pipster het volgende:
Primus, sailing the sea of cheese, meer dan zeer waarschijnlijk toch wel
Nou, Candy-O deed mij aan Solution denken, weet ook niet precies waarom.quote:Op donderdag 11 december 2014 18:58 schreef DO2 het volgende:
Damn, waar halen jullie al die tetten vandaan?
Solution is dan ook geweldig, draai dat nog zo vaak.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:16 schreef cafca het volgende:
[..]
Nou, Candy-O deed mij aan Solution denken, weet ook niet precies waarom.
Was een van mijn eerste singles, samen shake it up van..... Jawel, The Cars!quote:Op donderdag 11 december 2014 19:17 schreef OProg het volgende:
[..]
Solution is dan ook geweldig, draai dat nog zo vaak.
Ik zat op zolder met de lp's van Pa, ergens eind jaren tachtig, te luisteren naar Yes, Genesis, Camel, Zappa en Solution Live.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:21 schreef cafca het volgende:
[..]
Was een van mijn eerste singles, samen shake it up van..... Jawel, The Cars!
Net te laat. Moest wel ff goed nadenken.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:45 schreef pipster het volgende:
Dat is mijnheer Cocker, Joe voor zijn vrienden met Sheffield Steel
Yup. Zijn beste, wat mij betreft.quote:Op donderdag 11 december 2014 19:45 schreef pipster het volgende:
Dat is mijnheer Cocker, Joe voor zijn vrienden met Sheffield Steel
Maak je een nieuwe inzending?quote:Op zondag 14 december 2014 12:27 schreef fripper het volgende:
Makkelijker dan Biffy Clyro - dat zegt me dan weer helemaal niks ....
quote:Op zondag 14 december 2014 16:22 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Yann Tiersen - Le fabuleux destin d'Amélie Poulain soundtrack
Plaatje deed het niet, maar die inderdaadquote:Op maandag 15 december 2014 11:37 schreef pipster het volgende:
soms duurt het even, maar dan wet je het weer...
[ afbeelding ]
Paris Hilton - Lege doosquote:Op maandag 15 december 2014 11:57 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Plaatje deed het niet, maar die inderdaad
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 december 2014 11:57 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Plaatje deed het niet, maar die inderdaad
[ afbeelding ]
Zelden is een gele sticker zo raak geweest.quote:
quote:
Dat is een apparaat om snot uit je baby te zuigen.quote:Op dinsdag 16 december 2014 11:46 schreef pipster het volgende:
Dat is vast die schelp van The Deftones, weet alleen niet hoe dat album heet hoor.
Ik dacht dat het aan mij lag, want ik kon me geen hamer op die hoes herinneren. Maar staat er ook niet op.quote:
Die ja, CTAquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:23 schreef cafca het volgende:
Of nee, die andere, met pipeline erop.....
Ik had 'm al, cafcaquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:27 schreef cafca het volgende:
Ja. Everything Counts in Large Amounts....
Gister iets van 5e a 6e geworden in de Korsakoff popquiz, we konden de derde plaats van vorig jaar niet handhaven.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:31 schreef cafca het volgende:
Ja, Dinges. Daar kom ik niet eens op de bandnaam.....
Korsakoff.... Wie was dat ook weer
Bestaat dat nog? Ik dacht dat Korsakoff ook al dicht was eigenlijk...quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:33 schreef pipster het volgende:
[..]
Gister iets van 5e a 6e geworden in de Korsakoff popquiz, we konden de derde plaats van vorig jaar niet handhaven.
Altijd lastig, je toppositie van het voorgaande jaar niet kunnen verbeteren.quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:33 schreef pipster het volgende:
[..]
Gister iets van 5e a 6e geworden in de Korsakoff popquiz, we konden de derde plaats van vorig jaar niet handhaven.
Soulwax bedoelde ikquote:Op dinsdag 16 december 2014 16:31 schreef cafca het volgende:
Ja, Dinges. Daar kom ik niet eens op de bandnaam.....
quote:Op dinsdag 16 december 2014 16:41 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is dat de middeleeuwse methode om snotjes uit babyneusjes te halen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nog even wachten dus
[ Bericht 45% gewijzigd door fripper op 16-12-2014 21:29:28 ]"We shall now tune our Mellotrons and attack culture once again"
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan roep jij het goede antwoord en gaan we verder met oorhand van fripper?quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:51 schreef BoerBert het volgende:
Ik weet 'm maar ben te lui en tijdsgebrekvol voor een nieuwe.
DING DING DING. Het oranje vierkantje is een hommage aan Madonna's debuutplaat waarin alleen de O precies diezelfde kleur oranje had. The more you know!quote:
quote:Op dinsdag 16 december 2014 19:16 schreef DO2 het volgende:
Hmz... Ik heb bij deze weer sterk het gevoel dat ik me voor m'n kop sla zodra iemand het antwoord geeft.
quote:
Orchards/Lupine, ofzoiets.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:36 schreef DO2 het volgende:
Ja, ik ken 'm gewoon niet. Zelfs de complete hoes zou me hier niet helpen. BB zal 't moeten doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |