Was een grapje natuurlijk. Je hebt gewoon een talent hiervoor.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:51 schreef fripper het volgende:
Leuk topic inderdaad
en nee, ik zoek geen plaatjes op met google reverse image search.
Ik ben nog steeds bang voor die cover denk ikquote:Op woensdag 17 december 2014 23:30 schreef Gehenna het volgende:
Ohja Uriah
Vroeger als klein kind was ik bang voor die covermisschien heb ik 'm daarom het wat verdrongen
Wist je dat dat het oor van de drummer van Spirit was waar de hoes eigenlijk voor was gemaakt.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:31 schreef fripper het volgende:
[ afbeelding ]
Het was vooral lastig om te bedenken welk album van ELP het was ....
OProg, dat zelfde oor heb je 10 jaar geleden al een keer geplaatst in dit soortgelijke topic.quote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 10:33 schreef fripper het volgende:
[..]
OProg, dat zelfde oor heb je 10 jaar geleden al een keer geplaatst in dit soortgelijke topic.
MUZ / Het Grote --Raad de Plaat-- Topic
Toen wist ik hem niet. Gisteren wist ik zeker dat ik hem ooit ergens eerder gezien had !
Mijn Ornette Coleman vraag heb ik toen ook al eens gesteld zie ik ...
quote:Op donderdag 18 december 2014 10:33 schreef fripper het volgende:
[..]
OProg, dat zelfde oor heb je 10 jaar geleden al een keer geplaatst in dit soortgelijke topic.
MUZ / Het Grote --Raad de Plaat-- Topic
Toen wist ik hem niet. Gisteren wist ik zeker dat ik hem ooit ergens eerder gezien had !
Mijn Ornette Coleman vraag heb ik toen ook al eens gesteld zie ik ...
No sleep till hammersmith?quote:
Dat lijkt me p j harveyquote:
klopt, uh huh herquote:Op vrijdag 19 december 2014 14:42 schreef DO2 het volgende:
Ik wil nog wel een titel, Bb. En da's Autobahn van Kraftwerk, volgens mij,.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Now which way do we go?" - Dorothy Gale
quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:34 schreef DO2 het volgende:
Ik moet ze toch moeilijker gaan maken, geloof ik.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 15:54 schreef DO2 het volgende:
Godver. Die weet ik ook al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat ik die niet herkend had
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
Lijkt me goed !quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |