quote:Speeldata Europa League
18 september, 21.05 uur: Sevilla - Feyenoord 2-0
2 oktober, 19.00 uur: Feyenoord - Standard Luik 2-1
23 oktober, 19.00 uur: Rijeka - Feyenoord 3-1
6 november, 21.05 uur: Feyenoord - Rijeka 2-0
27 november, 19.00 uur: Feyenoord - Sevilla 2-0
11 december, 21.05 uur: Standard Luik - Feyenoord 0-3
Tweede Ronde:
19 Februari, 19.00uur: AS Roma - Feyenoord
26 Februari, 21.05 uur: Feyenoord - AS Roma
Vergeten we voor het gemak die Bakkali ffquote:Op woensdag 17 december 2014 20:06 schreef Scrummie het volgende:
Man, wat is dat PSV toch dom zeg
Of hebben we het daar al over gehad?
Wijnaldum, Luuk de Jong, Guardado, Zoet, Rekik, etcquote:Op woensdag 17 december 2014 20:02 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Hij heeft anders wel gelijk.. de huidige selectie van PSV heeft zeldzaam veel halve zolen die toevalligerwijs allemaal van allochtone herkomst zijn
Vertrouwen in je kwaliteiten =/= vertrouwen in je acties.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:07 schreef Cara het volgende:
Als die Bilal al Kuipvrees had komt dat nu iig helemáál nooit meer goed met dat zelfvertrouwen. Wilkshere rechtsbuiten? Man man man..
Ik vind wel dat ze tenminste een cursus Nederlands moeten volgen. Hoe moet dat straks als ze in Engeland, Spanje of Duitsland zitten?quote:Op woensdag 17 december 2014 20:08 schreef Adames het volgende:
[..]
Wijnaldum, Luuk de Jong, Guardado, Zoet, Rekik, etc
het valt wel mee. Ook bij Feyenoord lopen er genoeg rond waarvan je je af vraagt of ze links en rechts uit elkaar kunnen houden.
Het is vooral zo dat Willems en in mindere mate Depay het gemiddelde en het beeld wel heel erg omlaag trekken. En dan valt het me weer alles mee dat Willems in zijn spel eigenlijk weer helemaal geen domme-kracht is, het kan dus ook weinig boeien.
daar heb je weinig aan Nederlandsquote:Op woensdag 17 december 2014 20:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik vind wel dat ze tenminste een cursus Nederlands moeten volgen. Hoe moet dat straks als ze in Engeland, Spanje of Duitsland zitten?.
Je vergeet Maher, die is misschien net wat minder dom dan die andere twee, maar kom opquote:Op woensdag 17 december 2014 20:08 schreef Adames het volgende:
[..]
Wijnaldum, Luuk de Jong, Guardado, Zoet, Rekik, etc
het valt wel mee. Ook bij Feyenoord lopen er genoeg rond waarvan je je af vraagt of ze links en rechts uit elkaar kunnen houden.
Het is vooral zo dat Willems en in mindere mate Depay het gemiddelde en het beeld wel heel erg omlaag trekken. En dan valt het me weer alles mee dat Willems in zijn spel eigenlijk weer helemaal geen domme-kracht is, het kan dus ook weinig boeien.
Dat snap ik, het was meer als in, als ze al zoveel moeite hebben om correct hun moedertaal te spreken, hoe moet het dan zo als ze in het buitenland zitten .quote:Op woensdag 17 december 2014 20:10 schreef Adames het volgende:
[..]
daar heb je weinig aan Nederlands
sorryquote:Op woensdag 17 december 2014 20:11 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat snap ik, het was meer als in, als ze al zoveel moeite hebben om correct hun moedertaal te spreken, hoe moet het dan zo als ze in het buitenland zitten .
Die zien de bui al hangen.quote:
Alle 1200 kaarten zijn uitverkocht. Wel zonde dat jullie er geen 1600 meer verkopen, wat het uitvak toelaat. Maargoed, jullie blijven binnen de regeltjes van de bond.quote:
Doe niet zo op je pik getrapt, jankemmer. Ik vraag me gewoon af of er nog een trein moet komen o.i.dquote:Op woensdag 17 december 2014 20:16 schreef Grifte het volgende:
[..]
Alle 1200 kaarten zijn uitverkocht. Wel zonde dat jullie er geen 1600 meer verkopen, wat het uitvak toelaat. Maargoed, jullie blijven binnen de regeltjes van de bond.
Zit je niet in het stadion?quote:Op woensdag 17 december 2014 20:18 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Doe niet zo op je pik getrapt, jankemmer. Ik vraag me gewoon af of er nog een trein moet komen o.i.d
Toen we al die topwedstrijden wonnenquote:Op woensdag 17 december 2014 20:18 schreef Muto het volgende:
Komt vast goed. Hoe vaak hebben we Koeman wel niet uitgelachen toen hij met een vage opstelling kwam aanzetten. Uiteindelijk pakte dat ook altijd goed uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |