Sorry voor mijn zeer late reactie! Was erg druk ivm de laatste herlocatie hier!quote:Op zaterdag 9 januari 2016 16:55 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Bedoel je specifiek stadsdeel Schalkwijk of ook stadsdeel Haarlem-Oost (Slachthuisbuurt, Potgietersbuurt, etc.).
Schalkwijk lijkt mij nog steeds niks om te wonen; hoogstens die nieuwbouwprojecten op de Schipholweg maar dat is dan ook letterlijk de grens tussen Oost en Schalkwijk.
Doe anders eens linkjes geven naar de plannen die je gevonden hebt?
als personeel overkomelijk is, in de Cronjé zit een copyshop waar het binnen een minuut gepiept isquote:Op maandag 18 januari 2016 20:12 schreef RacerDKB het volgende:
Is er ergens in het centrum mogelijkheid om wat PDF'jes te printen vanaf een USB-stick?
Dus niet bij een copyshop met wachttijd/verwerkingstijd en personeel, maar iets waar je naar binnen loopt en zelf vanaf die usb-stick of op een PC kan afdrukken voor 10 cent per afdruk of iets.
Kan dit bij de bibliotheek als niet-lid?
Ja die ken ik wel maar vind het zo lam om daarheen te gaan om vier-vijf A4'tjes af te drukken.quote:Op maandag 18 januari 2016 20:23 schreef no1uknow het volgende:
[..]
als personeel overkomelijk is, in de Cronjé zit een copyshop waar het binnen een minuut gepiept is
boeiequote:Op maandag 18 januari 2016 20:29 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja die ken ik wel maar vind het zo lam om daarheen te gaan om vier-vijf A4'tjes af te drukken.
Bijna een half uur fietsen heen en weerquote:
twitter:BrandweerKen twitterde op maandag 18-01-2016 om 22:50:34#grotebrand #Overveen wij kunnen helaas bevestigen dat de inventaris van strandtent woodstock als verloren beschouwd mag worden. reageer retweet
Tsja ik kan je niet helpen verder maar hoeveel m² heb je nu? Je zou denken dat je voor ¤1000 excl. zó iets kan vinden maar in Haarlem blijft het een moeilijke opgavequote:Op woensdag 20 januari 2016 14:27 schreef Skv het volgende:
Hebben jullie nog handige contacten/kennissen etc die wat met een huurhuis in Haarlem kunnen regelen? Mijn vriendin en ik willen wel weer eens wat anders. Hoeft niet persé in het centrum, maar liefst wel in de buurt van Haarlem CS of Heemstede. 1 slaapkamer is op zich goed, huurprijs rond de 1000 excl. We werken allebei fulltime dus rustige buren is wel prettigWie helpt me?
http://www.kamertje.nl/in(...)ce=400&hireprice=450 | https://kamernet.nl/huren/kamer-haarlem?roomtype=1quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:10 schreef krullenbolletje het volgende:
Iemand tips voor een studentenkamer in Haarlem? Max ¤400
De helft daar van is niet eens in Haarlemquote:Op woensdag 10 februari 2016 15:48 schreef Scjvb het volgende:
[..]
http://www.kamertje.nl/in(...)ce=400&hireprice=450
Yep, daar zit een kern van waarheid in, dat valt niet te ontkennen.quote:Op woensdag 10 februari 2016 15:52 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
De helft daar van is niet eens in HaarlemVelsen-Noord, -Zuid, Beverwijk, Velserbroek. Vind het een beetje smerige praktijken dat je die advertenties in de Haarlemrubriek mag plaatsen bij kamertje.nl
"Op een schaal van 1 tot 10 is de kans dat Teeven voor het burgemeesterschap gaat, 5 à 6, zo zegt hij."quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:17 schreef Scjvb het volgende:
Teeven overweegt burgemeesterschap.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_tegen_Teeven__.html
400? Succes..quote:Op woensdag 3 februari 2016 14:10 schreef krullenbolletje het volgende:
Iemand tips voor een studentenkamer in Haarlem? Max ¤400
Voor een studentenkamer (badkamer en eventueel ook keuken delen) is dat best wel haalbaar.quote:
Ik ook niet.quote:Op woensdag 10 februari 2016 17:57 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
"Op een schaal van 1 tot 10 is de kans dat Teeven voor het burgemeesterschap gaat, 5 à 6, zo zegt hij."
Pfoe, gelukkig. Dat valt nog mee. In combinatie met de huidige negatieve reacties op dit nieuwsbericht hoop ik dat het niet gaat gebeuren.
Lijkt toch geluk!quote:Op maandag 25 januari 2016 21:41 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Tsja ik kan je niet helpen verder maar hoeveel m² heb je nu? Je zou denken dat je voor ¤1000 excl. zó iets kan vinden maar in Haarlem blijft het een moeilijke opgave
Dat is toch nog steeds kilometers uit de richting als je naar de Grote Markt wil?quote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:51 schreef borisz het volgende:
Iets uit de route maar met de bus makkelijk te bereiken. Parkeren bij het Haarlem Stadion op de Jan Gijzenkade?
Rijden dan tot 1u bussen naar Minahassastraat (73/75 e.a.)
Andere opties weet ik even niet zo snel, maar kom ook bijna nooit met de auto in Haarlem.
Ja. 4km Maar qua ov beter te doen dan met de trein. Maar ja wel gedoe.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:56 schreef Skv het volgende:
[..]
Dat is toch nog steeds kilometers uit de richting als je naar de Grote Markt wil?
Oh, vergeten te zeggen, mijn ouders (waar het nu even specifiek over gaat, die helpen verhuizen), hebben een bus die niet in een garage past.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 09:10 schreef Tinos85 het volgende:
Vanaf 19:00 is de parkeergarage maar ¤2,88 tot de volgende ochtend. Alleen daarvoor nog wel het normale tarief. Behalve de Appelaar, daar geldt het gewone normale tarief tot 23:00 uur.
Dat scheelt je iets in de kosten ten opzichte van parkeren op straat.
Je zou eventueel ook kunnen parkeren in de Werfstraat en van daar lopen richting de Grote Markt. Iets meer plek dan dat krappe parkeerpleintje achter de Amsterdamstraat en qua afstand maakt het niet zoveel uit volgens mij.
Zeggen dat ze dat niet moeten doen of de kosten pakken.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 08:31 schreef Skv het volgende:
Hoe doen jullie het als er bezoek met de auto komt?
Ik vind het wel wat waardeloos dat ik geen bezoekersparkeerschijf aan kan vragen voor één van de omringende parkeerzones. Dat tolerante voor bezoekers geldt blijkbaar niet als je in het centrum woont.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 10:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zeggen dat ze dat niet moeten doen of de kosten pakken.
Het parkeerbeleid van Haarlem is redelijk doordacht en met de insteek om het centrum autoluw te hebben en te houden. Als je een auto wilt dan woon je in de 'buiten'wijk waar juist een anti-dagjes/shopping mens beleid is en een tolerant model voor bezoekers en vaste vergunninghouders.
Omdat die buitenwijken tot aan rand gementes aan toe zijn voorzien van vergunningen zal je altijd veel moeite moeten doen op grote afstand.
Zoals gezegd als het incidenteel is dan je kosten pakken. Structureel gewoon aanraden om met het OV te komen.
Als je trouwens wilt verhuizen kan je een ontheffig aanvragen en hem op de stoep knallen. Scheelt ook weer gezeik.
Klopt. Dat is al jaren het beleid. En terecht wat mij betreft maar dat is persoonlijk.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 11:27 schreef Skv het volgende:
Dat tolerante voor bezoekers geldt blijkbaar niet als je in het centrum woont.
Ik was erg tevreden met LEEF! makelaars.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:03 schreef macondo het volgende:
Ik ga mij storten in de hel die een huis kopen heet in Haarlem. En ook nog eens in een gewilde wijk. Prijzen exploderen op dit moment
Iemand een goede makelaar?
Welke wijk? Studeer nog dus geen koop kans (sowieso geen geld) maar snuffel soms op Funda. Zoveel leuke huizen!quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:03 schreef macondo het volgende:
Ik ga mij storten in de hel die een huis kopen heet in Haarlem. En ook nog eens in een gewilde wijk. Prijzen exploderen op dit moment
Ik heb ook even rondgekeken, maar uiteindelijk gekozen om te (blijven) huren. De verhouding tussen prijzen in relatie tot wat je er voor krijgt is in mijn beleving ver te zoeken. Ga niet voor 3,5 ton een lening aan voor een huis wat ik 'mwoa' vind.. Maar misschien laat je wat achter in Amsterdam, dat kan eea wat makkelijker maken. Als starter is het geen doen iig.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:03 schreef macondo het volgende:
Kopen of huren, is maandelijks ongeveer even duur. Alleen met een koopwoning los je af (en spaar je dus eigenlijk..). Ik huur nu trouwens ook.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:13 schreef Skv het volgende:
[..]
Ik heb ook even rondgekeken, maar uiteindelijk gekozen om te (blijven) huren. De verhouding tussen prijzen in relatie tot wat je er voor krijgt is in mijn beleving ver te zoeken. Ga niet voor 3,5 ton een lening aan voor een huis wat ik 'mwoa' vind.. Maar misschien laat je wat achter in Amsterdam, dat kan eea wat makkelijker maken. Als starter is het geen doen iig.
Kleverpark, Bomenbuurt, Koninginnebuurt of Bos en Vaart. Of in de buurt van Zijlweg. In ieder geval niet té noordelijk en al helemaal niet in Oost. Leidsebuurt is ook niet mijn wijk (kleine huizen).quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:05 schreef Koettie het volgende:
Welke wijk? Studeer nog dus geen koop kans (sowieso geen geld) maar snuffel soms op Funda. Zoveel leuke huizen!
Nee.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 14:31 schreef sararaats het volgende:
Is het ver lopen van het station naar de winkels?
Ik kan het huis dat ik nu huur niet kopen voor hetzelfde maandbedrag denk ik. En de run op koophuizen is nog hoger dan huurprijzen, dus daar zit nog een aardige plus op de verkoopprijzen. Succes iig.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:28 schreef macondo het volgende:
Kopen of huren, is maandelijks ongeveer even duur. Alleen met een koopwoning los je af (en spaar je dus eigenlijk..). Ik huur nu trouwens ook.
Kleverpark is fijn wonen. Ruimtelijk, rustig maar toch wat winkels etc. Lopend naar het centrum/station. Nabij uitvalswegen en (gratis) parkeren dichtbij.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:28 schreef macondo het volgende:
Kleverpark, Bomenbuurt, Koninginnebuurt of Bos en Vaart. Of in de buurt van Zijlweg. In ieder geval niet té noordelijk en al helemaal niet in Oost. Leidsebuurt is ook niet mijn wijk (kleine huizen).
Yes, I know.quote:Op dinsdag 8 maart 2016 15:46 schreef macondo het volgende:
[..]
Iedereen wil daar wonen. Dus prijzen gaan er door het dak.
Ik woon zelf in Noord, net naast het station en daar heb ik een straatje gevonden waar ik 'm gratis neer kan zettenquote:Op dinsdag 8 maart 2016 13:39 schreef Skv het volgende:
Het gebeurt ook niet vaak, ik zou het alleen prettig vinden voor die paar keer dat er in de omliggende wijken wat ruimte was om eens iemand te laten parkeren. In plaats van ze zich scheel te laten betalen of een heel eind te laten lopen. Anyway, het is niet anders.
Ja, en?quote:Op zondag 3 april 2016 22:08 schreef Diemux het volgende:
Haarlemse pedofiel in Undercover in NL momenteel op TV. Woont in de woontoren op de hoek van Italielaan.
Nou gewoon, grotendeels gefilmd in Haarlem dus FOK! Haarlem-topic waardig.quote:Op zondag 3 april 2016 22:24 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja, en?
Waarom zouden we dat willen weten?
studentenhuis bij kleverparkbuurt? Waar dan? Ik heb het gevoel de enige student te zijn in een omtrek van 3 km, alleen maar bakfietsen en meer van zulksquote:Op dinsdag 8 maart 2016 17:02 schreef Koettie het volgende:
Ik wil ook kleverparkbuurt. M'n studentenhuis was daar, superleuk.
Woontoren hoek Italielaan??quote:Op zondag 3 april 2016 22:08 schreef Diemux het volgende:
Haarlemse pedofiel in Undercover in NL momenteel op TV. Woont in de woontoren op de hoek van Italielaan.
In de Wouwermanstraat. Zitten er wel meer volgens mij.quote:Op zondag 3 april 2016 23:33 schreef no1uknow het volgende:
[..]
studentenhuis bij kleverparkbuurt? Waar dan? Ik heb het gevoel de enige student te zijn in een omtrek van 3 km, alleen maar bakfietsen en meer van zulks
Ah ja daar, ik had een dergelijk vermoeden al voor dat verlengde van de Verspronckweg, N200quote:Op maandag 4 april 2016 07:50 schreef Koettie het volgende:
[..]
In de Wouwermanstraat. Zitten er wel meer volgens mij.
Zeker, zit net aan de overkant van de Kleverlaan. Elke dag een bijna-doodervaring met al die bakfietsen.quote:Op maandag 4 april 2016 10:34 schreef Koettie het volgende:
Was wel een oud krot maar de buurt is leuk en rustig, vlak bij centrum en de bus. Prima vertoeven!
Kruipen naar de kroeg of de markt. Ik ben ook fan.quote:Op maandag 4 april 2016 15:43 schreef Koettie het volgende:
Nu woon ik ook in het centrum. Kan overal heen kruipen en ben met twee Min bij de bussen <3
O was dát het weer. Een uur moeten rondrijden voordat ik een plek had. Vorig jaar stonden ze nog voor m'n deur.quote:Op zondag 24 april 2016 16:40 schreef Scjvb het volgende:
Vandaag is de mogelijkheid er nog voor bewoners uit Haarlem en omstreken om de praalwagens te gaan bekijken op de Gedempte Oude Gracht!
Was eerder 'gezellig druk', geen enorme mensenmassa's op de been hoe men 't jaarlijks ziet tijdens het Bevrijdingsfestival in de Hout. Vandaag op de Gedempte Oude Gracht was het bezichtigen van de praalwagens voor alle bezoekers prima te doen.quote:Op zondag 24 april 2016 17:28 schreef golfer het volgende:
En het was helemaal niet druk, hoor:
[ afbeelding ]
Dat lijkt me heul niet verkeerd.quote:Op zondag 24 april 2016 17:38 schreef nostra het volgende:
[..]
O was dát het weer. Een uur moeten rondrijden voordat ik een plek had. Vorig jaar stonden ze nog voor m'n deur.
Ik heb net 2 VIP-kaarten gewonnen voor Bevrijdingspop in Haarlem.quote:Op zondag 24 april 2016 20:05 schreef Scjvb het volgende:
Was eerder 'gezellig druk', geen enorme mensenmassa's op de been hoe men 't jaarlijks ziet tijdens het Bevrijdingsfestival in de Hout.
Dus jij kan lekker vooraan staan bij Ronnie Flex en Lil' Kleine.quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:22 schreef golfer het volgende:
En ik heb VIP-kaarten voor BP gewonnen en we staan dus eerst helemaal vooraan op het Vlooienveld en daarna 's avonds op het speciale VIP-deck.
quote:Op zondag 1 mei 2016 00:26 schreef RacerDKB het volgende:
Dus jij kan lekker vooraan staan bij Ronnie Flex en Lil' Kleine.
Als VIP kan de dag helemaal niet stuk met een waardig slotakkoord van de Haarlemse band Chef's Special.quote:Op zaterdag 30 april 2016 23:22 schreef golfer het volgende:
En ik heb VIP-kaarten voor BP gewonnen en we staan dus eerst helemaal vooraan op het Vlooienveld en daarna 's avonds op het speciale VIP-deck.
quote:Op zondag 1 mei 2016 00:26 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Dus jij kan lekker vooraan staan bij Ronnie Flex en Lil' Kleine.
Ja ik stoor me er ook elke keer weer aan als dit topic omhoog komtquote:
Ja preciesquote:Op zondag 1 mei 2016 18:09 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja ik stoor me er ook elke keer weer aan als dit topic omhoog komt![]()
Maar even snel volmaken en het volgende topic een tijdloze TT geven.
Serious Request voelt inderdaad alweer als 'n tijd geleden en dan steeds nog die TT.quote:Op zondag 1 mei 2016 18:09 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja ik stoor me er ook elke keer weer aan als dit topic omhoog komt![]()
Ik had verwacht dat dit topic wel binnen een weekje of twee vol zou raken tijdens Serious Request. Duurt anderhalf jaar inmiddelsquote:Op zondag 1 mei 2016 18:16 schreef Scjvb het volgende:
[..]
Serious Request voelt inderdaad alweer als 'n tijd geleden en dan steeds nog die TT.
quote:Op zondag 1 mei 2016 18:20 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat dit topic wel binnen een weekje of twee vol zou raken tijdens Serious Request. Duurt anderhalf jaar inmiddels
SR is een beetje over imho.quote:Op zondag 1 mei 2016 18:20 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat dit topic wel binnen een weekje of twee vol zou raken tijdens Serious Request. Duurt anderhalf jaar inmiddels
Wij hebben wel wat beters te doen dan in een topic rondhangen.quote:Op maandag 2 mei 2016 12:42 schreef Dagoduck het volgende:
Matig topic hebben jullie in Haarlem zeg, en de OP is stuk.
Je hebt toch geen 'leven' hè?quote:Op maandag 2 mei 2016 12:46 schreef Skv het volgende:
[..]
Wij hebben wel wat beters te doen dan in een topic rondhangen.
HAHAHA NERDJE HOU JE BEK GA EEN LEVEN ZOEKENquote:
Ik kom vaak genoeg buiten, ben wel een tiental keer in Haarlem geweest.quote:Op maandag 2 mei 2016 12:49 schreef Skv het volgende:
[..]
HAHAHA NERDJE HOU JE BEK GA EEN LEVEN ZOEKEN
Wat is daar spannend aan?quote:Op zondag 15 mei 2016 23:33 schreef Koettie het volgende:
Spannend! Vriend en ik gaan op zoek naar een koophuis in Haarlem
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |