Nee snap het ook niet. Zo groot is het plein niet dus dat zal snel vol raken. Hoop dat het geen chaos wordt doordat er honderdduizend mensen op Afrojack afkomen.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:24 schreef Tinos85 het volgende:
Ik snap echt niet dat ze het sluitfeest op het Houtplein doen en niet in de Hout op de locatie van bevrijdingspop bijvoorbeeld.
Ja naast de hele binnenstad vol met borden ''Niet parkeren i.v.m. Serious Request'' staat er ook eentje pal voor mijn voordeurquote:Op woensdag 17 december 2014 19:26 schreef nostra het volgende:
Erg benieuwd of ik mijn auto ook maar ergens kwijt kan vanaf morgen.
Gewoon maar niet meer werken dan.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:28 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Ja naast de hele binnenstad vol met borden ''Niet parkeren i.v.m. Serious Request'' staat er ook eentje pal voor mijn voordeurDichtbij het Houtplein.
Ik snap er ook geen zak van. Het Houtplein staat echt zo vol..quote:Op woensdag 17 december 2014 19:24 schreef Tinos85 het volgende:
Ik snap echt niet dat ze het sluitfeest op het Houtplein doen en niet in de Hout op de locatie van bevrijdingspop bijvoorbeeld.
Dat is naar wat ik heb begrepen omdat ze de Hout niet 2 keer per jaar willen belasten, het park heeft tijd nodig om te herstellen. Er is ook al heel veel protest tegen één keer per jaar BP. Er wordt zelfs weleens geopperd om BP naar bijvoorbeeld de Waardepolder te verhuizen. (Veerplas)quote:Op woensdag 17 december 2014 19:24 schreef Tinos85 het volgende:
Hee daar fietste ik netquote:Op woensdag 17 december 2014 22:05 schreef Zon het volgende:
Webcammetje om te kijken of je er nog bij past.
www.haarlemmarketing.nl/servicelinks/webcam.html
Wie protesteert daartegen dan? Van die milieugekkies?quote:Op woensdag 17 december 2014 22:04 schreef Zon het volgende:
[..]
Dat is naar wat ik heb begrepen omdat ze de Hout niet 2 keer per jaar willen belasten, het park heeft tijd nodig om te herstellen. Er is ook al heel veel protest tegen één keer per jaar BP. Er wordt zelfs weleens geopperd om BP naar bijvoorbeeld de Waardepolder te verhuizen. (Veerplas)
Dat natuurlijk ook. Maar behalve een overzicht op wie er wel of niet bij kan is het best van groot belang om het spektakel enigszins in de gaten te kunnen houden i.v.m. eventuele verdachte personen dan wel gedragingen.quote:Op woensdag 17 december 2014 22:05 schreef Zon het volgende:
Webcammetje om te kijken of je er nog bij past.
www.haarlemmarketing.nl/servicelinks/webcam.html
Ik woonde er eerst tegenover. (Meester lotte laan) Was geweldig om een schone WC en koelkast vol met bier op 1 minuut loopafstand te hebbenquote:Op donderdag 18 december 2014 09:07 schreef Skv het volgende:
[..]
Wie protesteert daartegen dan? Van die milieugekkies?Hier in de buurt vindt iedereen het erg tof. Overlast valt ook wel mee.
Idem, niet Meester Lottelaan maar een paar minuten verderop.quote:Op donderdag 18 december 2014 15:11 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik woonde er eerst tegenover. (Meester lotte laan) Was geweldig om een schone WC en koelkast vol met bier op 1 minuut loopafstand te hebben
Nee, het is echt om het gras en de bomen te beschermen. In de winter trap je alles stuk als je er met tienduizenden mensen overheen banjert. In het voorjaar / zomer ook, maar dan heeft het genoeg tijd en warmte om te herstellen. Nu gaat het stuk, met een beetje pech komt er vorst overheen, dat trekt het gras niet.quote:Op donderdag 18 december 2014 09:07 schreef Skv het volgende:
[..]
Wie protesteert daartegen dan? Van die milieugekkies?Hier in de buurt vindt iedereen het erg tof. Overlast valt ook wel mee.
het staat wel op een vreemde plek, midden op de weg.quote:Op dinsdag 23 december 2014 15:59 schreef RacerDKB het volgende:
Dat podium op het Houtplein is best wel groter dan verwacht!
Verkeerschaos erdoor ook
Volgens mij is het om 20.00 afgelopen en begint dan het feest op het Houtplein.quote:Op woensdag 24 december 2014 17:10 schreef announcement het volgende:
Wanneer gaat het glazen huis weer open? Ben ivm vakantie en werk er nog niet toe gekomen om te gaan kijken, terwijl ik op loopafstand woon. Vanavond dan maar even kijken als dat nog kan![]()
De optredens op het Houtplein in Haarlem beginnen om 16:00 uur:quote:Op woensdag 24 december 2014 17:10 schreef announcement het volgende:
Wanneer gaat het glazen huis weer open? Ben ivm vakantie en werk er nog niet toe gekomen om te gaan kijken, terwijl ik op loopafstand woon. Vanavond dan maar even kijken als dat nog kan![]()
Nagoya aan het Spaarne heb ik een aantal keer gegeten en dat is zeer goed bevallen, verder heb ik veel goede dingen gehoord en gelezen over Kaneda aan het Houtplein maar die moet ik nog uitproberen.quote:Op dinsdag 20 januari 2015 00:56 schreef skit het volgende:
Kent er iemand een restaurant waar je lekkere sushi kan eten? Het liefst niet met een onbeperkt menu zoals Sumo.
Ja ik was al vergeten dat het er zo uit zagquote:Op zaterdag 14 februari 2015 01:28 schreef Tinos85 het volgende:
Wow zag het busstation er in 2009 nog zo uit? Ik heb net gevoel dat dat al veel langer geleden is.
Ja ik had het toevallig ook gezien omdat die politie en brandweer voor mijn huis scheurden. Volgens mij niks heel bijzonders, waarschijnlijk een auto-ongeluk waarbij de brandweer moest knippen. Kan het nog niet vinden bij Haarlems Dagblad of dichtbij.nlquote:Op zaterdag 14 februari 2015 11:53 schreef Skv het volgende:
Wat was er gisterennacht aan de hand op de Wagenweg? Fietste rond 2 uur naar huis en het stond er vol met politieauto's, brandweerwagens etc. Ter hoogte van die cirkel bij de Westerhoutstraat.
quote:01:30:39 14-02-15 melding PRIO 1 ONGEVAL BUITEN LETSEL WAGENWEG 152 HAARLEM [ 3030 ] urgentie spoed.
Wat versta je onder duur? Ben je opzoek naar iets, PM me anders je budget. Heb wat dingen lopen.quote:Op zondag 15 februari 2015 18:45 schreef Vaatwastablet het volgende:
Is een studio/appartement in het stadscentrum duur in Haarlem?
Mijn vorige studio in het centrum was 650. Dus inderdaad zoiets.quote:Op zondag 15 februari 2015 20:03 schreef announcement het volgende:
Ligt er aan wat je onder duur verstaat. Ze zijn er al vanaf 150.000 euro of 600 euro per maand denk ik.
Groot Traiteurslagersquote:Op donderdag 26 februari 2015 18:37 schreef Ethanolic het volgende:
Hey mensen, weet iemand een slager in Haarlem waar echt goede, rauwe, ongemarineerde spare-ribs is?
En ook in Bloemendaal zitten zij: http://www.traiteurslager(...)emendaal/welkom.htmlquote:
Maar dat was niet de vraag.quote:Op vrijdag 27 februari 2015 12:26 schreef golfer het volgende:
[..]
En ook in Bloemendaal zitten zij: http://www.traiteurslager(...)emendaal/welkom.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |