SPOILER: exitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILER: Vaste bezoekersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILER: Standaard POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stemming Utopiaan van het jaar 2014
http://www.utopiatv.nl/ne(...)jij-op-jouw-utopiaan
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda
STEMMEN OP JOUW FAVORIETE UTO-USER!!!!!!
UTO / UTO Verkiezingen 2014 - De Stembus![]()
Heeft iemand gezien of de posters en boekjes vandaag verzonden zijn....Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 17:18 schreef Scherzo het volgende:
Heeft iemand gezien of de posters en boekjes vandaag verzonden zijn....
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dank je.... Dan heb ik huisarrest morgen....quote:
Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Mark begrijpt volledig wat de tattookoningin bedoelt. Hij geeft aan dat hij geen "rare shit" gaat doen en dat hij echt eerlijk tegen Vanessa zal zijn.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
... en huiver mee![]()
De rest zat te janken in de FB, vandaar dat het lang duurde.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:16 schreef Ebinas het volgende:
Dank u, had het niet door.
Dan maar een cap als bijdrage aan de TT
[ afbeelding ]![]()
Lot heeft haar neus verbrand aan de rode peper.![]()
![]()
Ze smeert er een lading boter op.![]()
![]()
![]()
Waar is ze mee bezigquote:?
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
ze kunnen er beter een paar stompen op gevenquote:It's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 17:21 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ze kunnen er beter een paar stompen op geven![]()
![]()
Om te laten zien dat ze een grappige, spontane meid is, die het verdient om te winnen.quote:
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
lot had d'r muil vol en wou er nog meer bij douwen
dus maar een gat gevonden zo kort mogelijk bij d'r muil
dus dan krijg je datIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
Erg doorzichtig idd...quote:Op woensdag 17 december 2014 17:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Om te laten zien dat ze een grappige, spontane meid is, die het verdient om te winnen.![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 17:23 schreef bull1966 het volgende:
lot had d'r muil vol en wou er nog meer bij douwen
dus maar een gat gevonden zo kort mogelijk bij d'r muil
dus dan krijg je dat![]()
![]()
![]()
La Cerda wil "grappige TV" maken, dan stemmen er meer kindjes op haar.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:20 schreef asini het volgende:
Wat is charlot in godsnaam aan het doen?
Maar ze is niet bezig met campagne voeren hoor, want daar doet dat varken niet aan.
[ Bericht 0% gewijzigd door LekkerSimpel op 17-12-2014 17:29:57 ]![]()
Is ze te laat mee begonnen, had ze 9 maand geleden mee moeten beginnenquote:Op woensdag 17 december 2014 17:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Om te laten zien dat ze een grappige, spontane meid is, die het verdient om te winnen.![]()
![]()
hadden we nu een bevalling van een big gehad dan?quote:Op woensdag 17 december 2014 17:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Is ze te laat mee begonnen, had ze 9 maand geleden mee moeten beginnen... en huiver mee![]()
ze had er beter H2SO4 op kunnen smerenquote:Op woensdag 17 december 2014 17:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
La Cerda wil "grappige TV" maken, dan stemmen er meer kindjes op haar.
Maar ze is niet bezig met camoagne voeren hoor, want daar doet dat varken niet aan.It's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 17:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
La Cerda wil "grappige TV" maken, dan stemmen er meer kindjes op haar.
Maar ze is niet bezig met camoagne voeren hoor, want daar doet dat varken niet aan.![]()
En waarschijnlijk niet eens zelf bedacht, maar ingegeven door de ZK.
Zo van, "als jij nou even een glas melk tegen je neus houdt, zetten wij er een grappig muziekje onder, en dan is het wat geloofwaardiger als wij er wat meer stemmen op jou laten zijn."![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 17:27 schreef asini het volgende:
[..]![]()
En waarschijnlijk niet eens zelf bedacht, maar ingegeven door de ZK.
Zo van, "als jij nou even een glas melk tegen je neus houdt, zetten wij er een grappig muziekje onder, en dan is het wat geloofwaardiger als wij er wat meer stemmen op jou laten zijn."![]()
![]()
![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
een melk snor
HaHA HAHAHAha![]()
![]()
Heb hier nog wel 'n 5 ltr fles H2S04 1.84 staan....... oh shit die is leegquote:Op woensdag 17 december 2014 17:26 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ze had er beter H2SO4 op kunnen smeren![]()
![]()
Precies het tegenovergesteldequote:Op woensdag 17 december 2014 17:27 schreef 37metrijst het volgende:
Logica van Vanfles: als je het warm hebt, is je eten pittiger.![]()
Patrick voelt zich wel weer helemaal de Bram....
Zelfingenomen trommelt ie vol eigenliefde even op tafel omdat ie een bosje rozen heeft gegeven aan Collie... Wat een treurwilg is dat zeg...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
PP geeft Colli een bosje rozen, dat wordt vannacht weer sex en morgen weer ruzie.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Ze mogen wat mij betreft de seks overslaanquote:Op woensdag 17 december 2014 17:37 schreef notturna het volgende:
PP geeft Colli een bosje rozen, dat wordt vannacht weer sex en morgen weer ruzie.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Van mij ook, gewoon door naar de ruzie met veel schreeuwen en janken.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze mogen wat mij betreft de seks overslaan
Allemaal weer druk in het atelier behalve de muts waar het voor is, die helpt niet mee.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik teken er voor.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:42 schreef notturna het volgende:
[..]
Van mij ook, gewoon door naar de ruzie met veel schreeuwen en janken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nico zegt, tijdens het koken, tegen Naomi, nee, metaal kan je niet in de magnetron stoppen, dat gaat knetteren. Ik wist dat er iets gebeurde, maar niet wat. Het is soms zo duidelijk welke experimenten ze op missie in het leger gedaan hebben, puur verveling.![]()
Die had een prima alibi, ze moest eten van Flessie.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:42 schreef Dotteke het volgende:
Allemaal weer druk in het atelier behalve de muts waar het voor is, die helpt niet mee.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Volgens Wilco is boter goed voor alles wat brand.
Lot vraagt "ook voor brandwonden". Volgens Wilco wel.![]()
Heb haar daar de hele dag niet gezienquote:Op woensdag 17 december 2014 17:43 schreef notturna het volgende:
[..]
Die had een prima alibi, ze moest eten van Flessie.
waren er voor Lot nou ook kleren van shoeby of hadden ze haar maat niet?Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
Nee dat verdiend ze niet !quote:Op woensdag 17 december 2014 17:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of een combi,sex met veel schreeuwen en janken.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:42 schreef notturna het volgende:
[..]
Van mij ook, gewoon door naar de ruzie met veel schreeuwen en janken.
Ik zag haar vanmiddag bij het ijsbaantje zitten.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb haar daar de hele dag niet gezienHet leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Ik ruil de sex van die twee voor gooien met dingen.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Of een combi,sex met veel schreeuwen en janken.
Yep en daarna slaat Collie PatjeP met de rozen op z'n kale kletsquote:Op woensdag 17 december 2014 17:42 schreef notturna het volgende:
[..]
Van mij ook, gewoon door naar de ruzie met veel schreeuwen en janken.![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 17:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Yep en daarna slaat Collie PatjeP met de rozen op z'n kale klets![]()
. Oh ik hoop dat die rozen dan doornen hebben. Geeft zo'n mooi resultaat op die kale kop.
ouwe vrouwen klerenquote:Op woensdag 17 december 2014 17:44 schreef schizolientje het volgende:
waren er voor Lot nou ook kleren van shoeby of hadden ze haar maat niet?
ze was niet happyIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
Ze moet ze eerst eens netjes verzorgen.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Yep en daarna slaat Collie PatjeP met de rozen op z'n kale klets
Keurig schuin afsnijden en netjes in de vaas zetten![]()
![]()
![]()
Ik had het eigenlijk wel heel leuk gevonden om naar de lezing van Nicoline te gaan, maar.... buiten wachten, je laten screenen, en dan ook nog die camera's brrr![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 17:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Of een combi,sex met veel schreeuwen en janken.![]()
![]()
![]()
heel veel
![]()
![]()
Whut!!!!!!!quote:Op woensdag 17 december 2014 17:46 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik ruil de sex van die twee voor gooien met dingen.![]()
Fritsie ze moeten een zweep aan de muur hangen en daar Patje tegen aan slaanquote:Op woensdag 17 december 2014 17:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Yep en daarna slaat Collie PatjeP met de rozen op z'n kale klets![]()
ze heeft alleen gezegd dat we moeten gaan opruimenquote:Op woensdag 17 december 2014 17:49 schreef Ebinas het volgende:
LauB zeker ook nog druk met opruimen.
Alleen niet in beeld.
-edit_ ze loopt er net doorheen![]()
[ afbeelding ]
met we bedoelt ze jullieIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
Wel ff verder lezen...... de sex van die twee (PP&Col dus). Tssssquote:Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Wat krijgt ze nu dan?quote:Op woensdag 17 december 2014 17:48 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ouwe vrouwen kleren
ze was niet happy![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 17:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze moet ze eerst eens netjes verzorgen.
Keurig schuin afsnijden en netjes in de vaas zetten![]()
[ afbeelding ]mijn eetvriendinnetje
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaa ik ben voor..... ff 'n stemming in de loods gooien!quote:Op woensdag 17 december 2014 17:50 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Fritsie ze moeten een zweep aan de muur hangen en daar Patje tegen aan slaan![]()
![]()
"ze" is zeer beperkt in aantalquote:Op woensdag 17 december 2014 17:51 schreef lovely_sunset het volgende:
zijn ze eindelijk aan het schoonmaken gegaan?![]()
![]()
Een jute zak. Staat haar perfect.quote:
shoeby is op zoek naar iets andersquote:
moest leer zijn volgens lauA
maar volgens mij heeft renz ze niet in leerIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
Weet je dat ik dat ook had gewildquote:Op woensdag 17 december 2014 17:49 schreef jovencita01 het volgende:
Ik had het eigenlijk wel heel leuk gevonden om naar de lezing van Nicoline te gaan, maar.... buiten wachten, je laten screenen, en dan ook nog die camera's brrr![]()
![]()
En dan gewoon door in 2015quote:Op woensdag 17 december 2014 17:52 schreef asini het volgende:
Ik ben zo blij dat dit bijna over is..![]()
![]()
Past niet,een Big bag.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:51 schreef notturna het volgende:
[..]
Een jute zak. Staat haar perfect.
en dan hier op het forum met de grond gelijk gemaakt worden vanwege je uiterlijk evtquote:Op woensdag 17 december 2014 17:49 schreef jovencita01 het volgende:
Ik had het eigenlijk wel heel leuk gevonden om naar de lezing van Nicoline te gaan, maar.... buiten wachten, je laten screenen, en dan ook nog die camera's brrrJe kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
Ja las het maar ik ruil nooit sexquote:Op woensdag 17 december 2014 17:51 schreef notturna het volgende:
[..]
Wel ff verder lezen...... de sex van die twee (PP&Col dus). Tssss![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 17:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jaaa ik ben voor..... ff 'n stemming in de loods gooien!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 17:52 schreef bull1966 het volgende:
[..]
shoeby is op zoek naar iets anders
moest leer zijn volgens lauA
maar volgens mij heeft renz ze niet in leer![]()
![]()
![]()
![]()
het is toch het jaar van de foute kersttruiquote:Op woensdag 17 december 2014 17:56 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Heb je al je mooiste blommenjurk uitgezocht?Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
Hoe harder Patrick gaat zingen en neuriën hoe harder de explosie er naJe kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
ha ha!quote:Op woensdag 17 december 2014 17:54 schreef schizolientje het volgende:
[..]
en dan hier op het forum met de grond gelijk gemaakt worden vanwege je uiterlijk evt![]()
en lauw laatst: Als je schrikt ben je bangquote:Op woensdag 17 december 2014 17:27 schreef 37metrijst het volgende:
Logica van Vanfles: als je het warm hebt, is je eten pittiger.![]()
![]()
Chris had groot gelijk met zijn 3 stemmen en zijn motivatie daarvoor.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:50 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ze heeft alleen gezegd dat we moeten gaan opruimen
met we bedoelt ze jullie![]()
![]()
tandpastaquote:Op woensdag 17 december 2014 17:44 schreef Ebinas het volgende:
Volgens Wilco is boter goed voor alles wat brand.
Lot vraagt "ook voor brandwonden". Volgens Wilco wel.![]()
![]()
Neen. Op een brandwond moet je niets smeren, ook of zelfs zeker geen tandpasta. Hardnekkig fabeltje is dat.quote:FHRITP
All Your Base Are Belong To Us![]()
Daar heeft ze voldoende van op haar hoofd, dus dat zit wel goed.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:19 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
De rest zat te janken in de FB, vandaar dat het lang duurde.![]()
Lot heeft haar neus verbrand aan de rode peper.![]()
![]()
Ze smeert er een lading boter op.![]()
To be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Do be do be do - Sinatra![]()
Eucalyptus olie wil wel helpen hoor. Kreeg ik op het werk ook als een of andere mafkees weer eens een frietmand op mijn arm wist te planten.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:02 schreef rico80 het volgende:
[..]
Neen. Op een brandwond moet je niets smeren, ook of zelfs zeker geen tandpasta. Hardnekkig fabeltje is dat.![]()
quote:Brandwonden mag je alleen koelen met lauw water en er niets opsmeren.
![]()
Pat en Col zijn samen de horecakeuken aan het schoonmaken.![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 18:02 schreef rico80 het volgende:
[..]
Neen. Op een brandwond moet je niets smeren, ook of zelfs zeker geen tandpasta. Hardnekkig fabeltje is dat.![]()
![]()
hielp wel met een verbrande vinger aan een pan ofzo. bedoel geen 2e/ 3e graads verwondingenquote:Op woensdag 17 december 2014 18:03 schreef 37metrijst het volgende:
[..]Brandwonden mag je alleen koelen met lauw water en er niets opsmeren.
![]()
Pat en Col zijn samen de horecakeuken aan het schoonmaken.![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 18:05 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hielp wel met een verbrande vinger aan een pan ofzo. bedoel geen 2e/ 3e graads verwondingen![]()
Pat is erg vrolijk van zijn eigen actie.![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 17:58 schreef schizolientje het volgende:
[..]
het is toch het jaar van de foute kersttruiJa maakt niet mag ook.
![]()
Ik hoop dat ze er weer krijgt van Chris 3 xquote:Op woensdag 17 december 2014 18:01 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Chris had groot gelijk met zijn 3 stemmen en zijn motivatie daarvoor.![]()
Ik had gehoord dat je dan moest insmeren met tijgerbalsemquote:Op woensdag 17 december 2014 18:05 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hielp wel met een verbrande vinger aan een pan ofzo. bedoel geen 2e/ 3e graads verwondingen![]()
Van de rozenquote:Op woensdag 17 december 2014 18:07 schreef 37metrijst het volgende:
[..]![]()
Pat is erg vrolijk van zijn eigen actie.![]()
ff ronselen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.schatjes en gespuis
hai hai tis bijna kessemis
Laaf denkt volgende week ofzo![]()
joey denkt dat gio naomi wel ziet zitten, maar dit niet voor 31/12 gaat doen, omdat hij weet dat hij dan de stemmen van de fans van isa kwijt is![]()
Hij zegt dat Gio op het eerste feestje na 31 dec voor de bijl gaat.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:16 schreef lorrie03 het volgende:
joey denkt dat gio naomi wel ziet zitten, maar dit niet voor 31/12 gaat doen, omdat hij weet dat hij dan de stemmen van de fans van isa kwijt is![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 18:15 schreef renevanlaaren het volgende:
http://www.wijdemeren.com/webkrant/index.htm
over de dikke muis![]()
gratis geld voor walter
10.000 euro per jaar voor wat pishokken, en geen huur hoe mooi is dat![]()
En zij (joey en Ivan) zien Lot ook in een keer keihard werken met alles... keuken doen ...koeien..quote:Op woensdag 17 december 2014 18:16 schreef lorrie03 het volgende:
joey denkt dat gio naomi wel ziet zitten, maar dit niet voor 31/12 gaat doen, omdat hij weet dat hij dan de stemmen van de fans van isa kwijt is
Lekker Gio zwart praten nu die Joey ...maar zelf nu in ene een verliefdheid voor LauraB gaan voelen?
De ware aard komt nu bij de meesten naar boven....Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
weer heurlijk op de bekende Maffiawijze geregeldquote:Op woensdag 17 december 2014 18:18 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
gratis geld voor walter
We moeten nog even geduld hebben.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:09 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Ik hoop dat ze er weer krijgt van Chris 3 x![]()
De groep Nicoline eet voor de zoveelste dag soep met salade. Dat zou me inmiddels echt mijn strot uitkomen.![]()
![]()
jammer de zitting, raadsvergadering op 18 dec niet openb isquote:Op woensdag 17 december 2014 18:20 schreef mevrouwdebok het volgende:
[..]
weer heurlijk op de bekende Maffiawijze geregeld
hadden we een leuk uitje![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 18:15 schreef renevanlaaren het volgende:
over de dikke muisOei.....ben benieuwd.
![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 18:22 schreef Cir het volgende:
[..]
jammer de zitting, raadsvergadering op 18 dec niet openb is
hadden we een leuk uitjeRaadsvergaderingen zijn toch openbaar?
![]()
Zo, dat is fraai nieuws... Ruikt naar corruptie...quote:Op woensdag 17 december 2014 18:15 schreef renevanlaaren het volgende:
over de dikke muis
Zo dochter, zo vader.. vv...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Dit was al bekend. Het gaat trouwens op 2 stalen wc's zonder bril, daar klaagden klanten over.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:23 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Zo, dat is fraai nieuws... Ruikt naar corruptie...
Zo dochter, zo vader.. vv...![]()
Maar nu worden er dus vragen over gesteld.![]()
weth T. Reijnquote:Op woensdag 17 december 2014 18:24 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
Dit was al bekend. Het gaat trouwens op 2 stalen wc's zonder bril, daar klaagden klanten over.![]()
Maar nu worden er dus vragen over gesteld.
ajajaaaaaaaaaaaaaaij
OT ;Lott moet extra veul armbandjes maken , die worden dan aangeboden![]()
Fijne vriend die Joey , matennaaier nr 1quote:Op woensdag 17 december 2014 18:16 schreef lorrie03 het volgende:
Voorlopig staat er één afspraak...quote:Op woensdag 17 december 2014 18:26 schreef 37metrijst het volgende:
Gio vertelt over Isabella die gaat toeren met Wolter Kroes.....Ik kon het niet goed verstaan.Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
oeh, spannend, waar is popcorn?quote:Op woensdag 17 december 2014 18:15 schreef renevanlaaren het volgende:
over de dikke muis![]()
Pas ook iets als: "Als je slaapt, rust je echt uit. Had ik als kind al."quote:Op woensdag 17 december 2014 18:00 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en lauw laatst: Als je schrikt ben je bang![]()
![]()
3 keer raden wie de toilet juf daar wordt.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:18 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
gratis geld voor walter
10.000 euro per jaar voor wat pishokken, en geen huur hoe mooi is dat
ze zijn toch maar aan het dollen. en wat ie zegt is waarschijnlijk waarquote:Op woensdag 17 december 2014 18:27 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Fijne vriend die Joey , matennaaier nr 1
TEAM TAFEL![]()
Nee 10 K voor pishokken en 10 huur... dus gratis .. Goed lezenquote:Op woensdag 17 december 2014 18:18 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
gratis geld voor walter
genieten ,..quote:Op woensdag 17 december 2014 18:28 schreef mevrouwdebok het volgende:
Nico vreet echt veel , schept al voor de 3e keer op met zon zelfvergenoegzaamd gezichter is licht aan het eind van de tunnel
![]()
Maar hij heeft wel gelijk!quote:Op woensdag 17 december 2014 18:27 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Fijne vriend die Joey , matennaaier nr 1
Ik vind dit geen maten naaierij, hij heeft alleen een mening. Maar doet Gio daar verder niks kwaads mee.![]()
prima jobquote:Op woensdag 17 december 2014 18:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
3 keer raden wie de toilet juf daar wordt.
je hoeft namelijk niks te doen. gratis geld
o wacht![]()
schoteltje leeg maken steeds is ook werk![]()
neen!quote:Op woensdag 17 december 2014 18:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee 10 K voor pishokken en 10 huur... dus gratis .. Goed lezen
u moet goed lezen![]()
![]()
Welk podium staat ze?????quote:Op woensdag 17 december 2014 18:28 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Voorlopig staat er één afspraak...![]()
![]()
Dit is vast een grapje?quote:Op woensdag 17 december 2014 18:19 schreef snetje het volgende:
[..]
En zij (joey en Ivan) zien Lot ook in een keer keihard werken met alles... keuken doen ...koeien..
Lekker Gio zwart praten nu die Joey ...maar zelf nu in ene een verliefdheid voor LauraB gaan voelen?
De ware aard komt nu bij de meesten naar boven....![]()
Ze zal het kassabeheer er ook wel even bij doen...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
ZOmeteen als Lot thuis komt, geen dikke muis meerquote:Op woensdag 17 december 2014 18:15 schreef renevanlaaren het volgende:
over de dikke muiszou mooi zijn
Nee joh, dat wordt de zangeres van dat cafe. Ze gaat doorbrekenquote:Op woensdag 17 december 2014 18:29 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
3 keer raden wie de toilet juf daar wordt.![]()
![]()
Mijdrecht, Hollandse avond de 27e december...quote:Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Ik zou het zelf nog een keer lezen want er staat wel degelijk dat hij 10k voor die wcs krijgt, de huur 10k is en hij per saldo dus gratis daar zit.quote:
Hij zit er niet gratis én krijgt 10k toe.FHRITP
quote:Op woensdag 17 december 2014 18:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOmeteen als Lot thuis komt, geen dikke muis meerzou mooi zijn
![]()
![]()
Dan slaap je al.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:32 schreef DKUp het volgende:
Wilco zie ik heel de dag door klussen, maar ik zie nooit een resultaat van zijn geklungel
quote:Op woensdag 17 december 2014 18:33 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik zou het zelf nog een keer lezen want er staat wel degelijk dat hij 10k voor die wcs krijgt, de huur 10k is en hij per saldo dus gratis daar zit.
Hij zit er niet gratis én krijgt 10k toe.![]()
![]()
![]()
![]()
door de toiletpot ja.....quote:Op woensdag 17 december 2014 18:33 schreef doodmoe het volgende:
[..]
Nee joh, dat wordt de zangeres van dat cafe. Ze gaat doorbreken![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 18:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZOmeteen als Lot thuis komt, geen dikke muis meerzou mooi zijn
![]()
![]()
Op naar de volgende tent?![]()
Er staat dat ie er in feite gratis zit omdat die 2 elkaar opheffen....quote:Op woensdag 17 december 2014 18:33 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ik zou het zelf nog een keer lezen want er staat wel degelijk dat hij 10k voor die wcs krijgt, de huur 10k is en hij per saldo dus gratis daar zit.
Hij zit er niet gratis én krijgt 10k toe.![]()
Wow!!! Als je dat toch ooit voor elkaar krijgt ..... Mijdrecht!!quote:Op woensdag 17 december 2014 18:33 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Mijdrecht, Hollandse avond de 27e december...![]()
Zingen tijdens je werk.quote:
is wel heul gezelligquote:Op woensdag 17 december 2014 18:35 schreef utopinee het volgende:
[..]
Wow!!! Als je dat toch ooit voor elkaar krijgt ..... Mijdrecht!!![]()
En dikke muis heeft een te lage pacht voor de riante plaats die hij daar heeft...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Voor 800 euro per maand kun je normaal nog niet eens een schuur pachten.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:35 schreef Scherzo het volgende:
En dikke muis heeft een te lage pacht voor de riante plaats die hij daar heeft...FHRITP
Er zijn voorwaarden aan verbonden.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:35 schreef Scherzo het volgende:
En dikke muis heeft een te lage pacht voor de riante plaats die hij daar heeft...
quote:Op woensdag 17 december 2014 18:35 schreef Scherzo het volgende:
En dikke muis heeft een te lage pacht voor de riante plaats die hij daar heeft...![]()
sl![]()
![]()
![]()
kees moest ff bijlezen
edit riool kreeft op de slaapkamer met mark en laaf in gesprek![]()
Edith Piaf begon op straat....quote:Op woensdag 17 december 2014 18:35 schreef utopinee het volgende:
[..]
Wow!!! Als je dat toch ooit voor elkaar krijgt ..... Mijdrecht!!Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
De groene kamer is in bespreking over tactisch stemmen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
en op basis van social return...........dat zal wel het feit zijn dat lotje niet in de wijde wereld mag los lopenquote:Op woensdag 17 december 2014 18:36 schreef rico80 het volgende:
[..]
Voor 800 euro per maand kun je normaal nog niet eens een schuur pachten.![]()
Die dikke eindigt op straat!quote:bij mij is er een steekje los, dat moeten ze vooral niet vastmaken...![]()
Er hebben hier duistere praktijken afgespeeldquote:Op woensdag 17 december 2014 18:36 schreef rico80 het volgende:
[..]
Voor 800 euro per maand kun je normaal nog niet eens een schuur pachten.![]()
![]()
Lot: "De grote kansberekening zijn jij, ik en Gio."
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Het groene ongediertehol is al bezig met stemafspraken.
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
En dan vragen ze waarschijnlijk ook nog 0.5 E voor het toiletbezoek?quote:Op woensdag 17 december 2014 18:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Er hebben hier duistere praktijken afgespeeld![]()
Errug utopiaansquote:Op woensdag 17 december 2014 18:38 schreef Dotteke het volgende:
De groene kamer is in bespreking over tactisch stemmen.![]()
![]()
Maar ze maken geen stemafspraken hoor, echt nietquote:Op woensdag 17 december 2014 18:38 schreef Dotteke het volgende:
De groene kamer is in bespreking over tactisch stemmen.![]()
![]()
Toch, de stemmen op elkaar wegen in zekere zin zwaarder door dan die van ons en de tv kijkers...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
In de goot.quote:
En haar hartjes trui aan.quote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 18:42 schreef Scherzo het volgende:
Toch, de stemmen op elkaar wegen in zekere zin zwaarder door dan die van ons en de tv kijkers...
Daarom is de kans groot dat Nessie of Lot gaat winnen
SOONY![]()
Vanes en Lot denken zeker tot de grote kanshebbers te horen, ondanks de negatieve publieksstemmen?quote:Op woensdag 17 december 2014 18:39 schreef Pearlbitch het volgende:
Het groene ongediertehol is al bezig met stemafspraken."Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
3 stemmenquote:Op woensdag 17 december 2014 18:42 schreef renevanlaaren het volgende:
ik hoop wel dat ze de stemmen moeten verdelen niet 5 stemmen op 1 persoon![]()
It's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
5quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zal de reclame, die Lot steeds maakt, juist de verkeerde aandacht hebben gevestigd op de Dikke Muis http://www.wijdemeren.com/webkrant/2014/dec14/141216-02.phpquote:Op woensdag 17 december 2014 18:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Er hebben hier duistere praktijken afgespeeld![]()
Daar heb je een punt!quote:Op woensdag 17 december 2014 18:40 schreef mevrouwdebok het volgende:
De Kreeft neukt alleen maar met Mark om zijn 3 stemmen te krijgen
"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 18:42 schreef Scherzo het volgende:
Toch, de stemmen op elkaar wegen in zekere zin zwaarder door dan die van ons en de tv kijkers...Helaas wel. En de meesten zullen stemmen op diegene die ze oprecht de utopiaan vinden, behalve de groene kamer, die stemt op vriendinnetjes.
![]()
Ik hoorde Lot zeggen: ze kunnen het niet hebben. Ik weet niet waar het over ging.![]()
huh ??
mogen ze nu 5 stemmen geven( posi)
dat was toch alleen voor wilco de drol z'n lijstjeIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
Eigenlijk schandalig zo als dat gespeeld is met de Dikke Muis, denk dat iedereen daar graag gratis zou uitbaten!quote:Op woensdag 17 december 2014 18:44 schreef gereed het volgende:
[..]
Zal de reclame, die Lot steeds maakt, juist de verkeerde aandacht hebben gevestigd op de Dikke Muis http://www.wijdemeren.com/webkrant/2014/dec14/141216-02.php"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
50 stemmen van tv
5 van streamers
45 internIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
Ja, preciesquote:Op woensdag 17 december 2014 18:46 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Eigenlijk schandalig zo als dat gespeeld is met de Dikke Muis, denk dat iedereen daar graag gratis zou uitbaten!![]()
![]()
Oeps, je hebt helemaal gelijk.Wilco zijn schuld.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:46 schreef bull1966 het volgende:
50 stemmen van tv
5 van streamers
45 intern“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ga er vanuit dat dit mogelijke stemming per persoon gaat worden:
Dus maximaal 3 stemmen op één persoon
3, 2
3, 1, 1
2, 1, 1, 1
1, 1, 1, 1, 1SOONY![]()
Lot en Vanes gaan zich nog 14 dagen opvreten en vooral zieltjes winnen, ben benieuwd of er meer Utopianen zijn anders dan Ivan, die dat door hebben."Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
het eerlijkste als ze 5x1 moeten doenquote:Op woensdag 17 december 2014 18:51 schreef DKUp het volgende:
3, 2
3, 1, 1
2, 1, 1, 1
1, 1, 1, 1, 1![]()
![]()
![]()
Van bv de streamers heb je al 20 % nodig om aan één stem te komen...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Nee, ze mogen 3 stemmen weggeven.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:51 schreef DKUp het volgende:
3, 2
3, 1, 1
2, 1, 1, 1
1, 1, 1, 1, 1![]()
![]()
Dat was voor de Wilco-poll.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:52 schreef DKUp het volgende:
Giorgio had het ook over vijf stemmen geven vanmiddag![]()
![]()
Maar iedereen gaf vandaag 5 verschillende namen op.Al zegt dat niks.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:51 schreef DKUp het volgende:
3, 2
3, 1, 1
2, 1, 1, 1
1, 1, 1, 1, 1“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 18:52 schreef DKUp het volgende:
Giorgio had het ook over vijf stemmen geven vanmiddag
It's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
De bewoners stemmen gewoon als altijd...
Ieder drie stemmen en dat zijn er vijfenveertig...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Daar gaan we weer met de intriges van de fles en aanhang op het moment dat het over de stemming gaat schieten ze allemaal in hun oude achterbakse gedrag.![]()
Vanessa verzuurd over Nicolien, die van haar geen stem heeft gekregen, ze kan niet tegen dat verstrooide van haar.![]()
2,2,1quote:Op woensdag 17 december 2014 18:51 schreef DKUp het volgende:
3, 2
3, 1, 1
2, 1, 1, 1
1, 1, 1, 1, 1Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat dus.quote:
En als bv de tv kijkers Charlotte en Vanessa ieder 10 % geven scoren ze daar elk 5 extra stemmen mee... Ik verwacht er meer zelfs...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Hoe gaan die stemmen van ons en de sms=ers verdeeld worden ? Zeg 90% stemt voor Nico of Gio... Krijgt die dan 45 punten ?quote:Op woensdag 17 december 2014 18:46 schreef bull1966 het volgende:
50 stemmen van tv
5 van streamers
45 intern![]()
Nee, 4,5 punt... Wij verdelen slechts vijf stemmen...quote:Op woensdag 17 december 2014 18:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Hoe gaan die stemmen van ons en de sms=ers verdeeld worden ? Zeg 90% stemt voor Nico of Gio... Krijgt die dan 45 punten ?Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Ik snap het niet meer.
90% van vijf stemmen dus...quote:Op woensdag 17 december 2014 19:01 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Nee, 4,5 punt... Wij verdelen slechts vijf stemmen...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Het gaat om het principe, dus ook wat de TV-kijkers doen en hoe dat verdeeld gaat worden..quote:Op woensdag 17 december 2014 19:01 schreef Scherzo het volgende:
[..]
Nee, 4,5 punt... Wij verdelen slechts vijf stemmen...![]()
Ben benieuwd of de Febo nog wel laat weten wie er het meest verdiend heeft voor Utopia, maar ook wie het meest gekost heeft!"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Je bent live op het inter *slurp* netTo be or not to be - Shakespeare
To be is to do - Sartre
To do is to be - Russell
Er wordt nergens gesproken over de verdeelsleutel van de stemmen... Daar zou duidelijkheid over moeten komen voordat er uberhaupt wettelijk gestemd zou mogen worden ..quote:Op woensdag 17 december 2014 19:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Het gaat om het principe, dus ook wat de TV-kijkers doen en hoe dat verdeeld gaat worden..![]()
Die dikke heeft een spandoek nodig. Voor de volgende positieve actie die stemmetjes gaat opleveren
edit : of zou het voor dr kerstjurkje zijn?![]()
![]()
Als van de tv kijkers iemand 40% zou scoren krijgt hij of zij ook veertig procent van vijftig stemmen, zijnde 20 stemmen...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
dat is denk ik erg lastig met die ellende daarquote:Op woensdag 17 december 2014 19:02 schreef Bestweldonker het volgende:
Ben benieuwd of de Febo nog wel laat weten wie er het meest verdiend heeft voor Utopia, maar ook wie het meest gekost heeft!There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 18:43 schreef DKUp het volgende:
[..]
Daarom is de kans groot dat Nessie of Lot gaat winnenhelaas
![]()
![]()
Een spandoek voor zichzelf.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:05 schreef Raskolnikow het volgende:
Er moet een foto van haarzelf op.![]()
![]()
![]()
En wie gaat dat betalen?![]()
![]()
Gaat nooit passen.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:05 schreef Raskolnikow het volgende:
Er moet een foto van haarzelf op.![]()
![]()
Kont ookquote:Op woensdag 17 december 2014 18:56 schreef RobbieRonald het volgende:
Qua voorhoofden passen ze wel bij elkaar.
[ afbeelding ]
Wie achter de kudde aanloopt ... loopt in de stront !!![]()
Lot gaat in de groep gooien of het kan, financieel. Een spandoek met een foto van Lot van groepsgeld...![]()
Dus dat!quote:Op woensdag 17 december 2014 19:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Er wordt nergens gesproken over de verdeelsleutel van de stemmen... Daar zou duidelijkheid over moeten komen voordat er uberhaupt wettelijk gestemd zou mogen worden ..
Stel, van de streamers stemt 50% op Gio, 35% op Nicoline, 10% op Chris, 3% op Vanes en 2% op Lot, krijgen ze dan alle vijf 1 stem?"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Met de tekst: stem op mij.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:07 schreef Raskolnikow het volgende:
Lot gaat in de groep gooien of het kan, financieel. Een spandoek met een foto van Lot van groepsgeld...![]()
![]()
Staat dat vermeld op de site?quote:Op woensdag 17 december 2014 19:04 schreef Scherzo het volgende:
Als van de tv kijkers iemand 40% zou scoren krijgt hij of zij ook veertig procent van vijftig stemmen, zijnde 20 stemmen...![]()
Het kind spoort werkelijk niet!quote:Op woensdag 17 december 2014 19:08 schreef ledn81 het volgende:
Lot gaat een spandoek laten maken met een foto erop en "stem op mij'
Het zal net als met de elitestem om absolute aantallen gaan. Dus de bovenste 5 krijgen 1 stem, en niet 1 iemand 5 stemmen.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:07 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Dus dat!
Stel, van de streamers stemt 50% op Gio, 35% op Nicoline, 10% op Chris, 3% op Vanes en 2% op Lot, krijgen ze dan alle vijf 1 stem?
edit: Hoe dit dan met het SMSen gaat is mij niet duidelijk. Dat zijn 50 te verdelen stemmen. Wellicht dat het daar wel naar rato gaat.FHRITP
Lot tegen Mark: nou ja, ik ga het niet doen. Het kost veel geld enzo. Mark: doen! Ik zal het voor je betalen.![]()
![]()
dat meen je nietquote:Op woensdag 17 december 2014 19:07 schreef Raskolnikow het volgende:
Lot gaat in de groep gooien of het kan, financieel. Een spandoek met een foto van Lot van groepsgeld...en dan gaan ze vast nog ja zeggen ook
![]()
![]()
![]()
Nee hoor, echt voor zichzelf.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:09 schreef Raskolnikow het volgende:
Oh het spandoek is voor Lau.
Edit: Nu zegt ze toch dat de tekst moet worden 'Stem op mij!'Ze gaat het bij Lau ophangen.
![]()
Met Sms'en werken ze met percentages, het is mij niet duidelijk of dat voor de streamerstemmen ook geldt.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:09 schreef rico80 het volgende:
[..]
Het zal net als met de elitestem om absolute aantallen gaan. Dus de bovenste 5 krijgen 1 stem, en niet 1 iemand 5 stemmen."Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Het erge is dat vanuit de FEBO komt. Lotje is het 'dikke' slimme zakelijke meisje dat altijd gepest is.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:08 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Het kind spoort werkelijk niet!
Vinden de SBS6 kijkertjes leuk als ze zoiets stiekem doet![]()
![]()
Ga er maar vanuit dat "we" genaaid worden. De streamers zijn niet te manipuleren geweest, de TV-kijkers wel. Dus de streamers zal ongetwijfeld gaan zoals de elite stemmen. Dan maakt het dus geen reet uit of Gio 80% of 20% van de stemmen gaat krijgen. De TV-kijkers zijn een stuk rooskleuriger over het tuig daar, omdat die lang niet alle narigheid gezien hebben.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:10 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
Met Sms'en werken ze met percentages, het is mij niet duidelijk of dat voor de streamerstemmen ook geldt.FHRITP
quote:Op woensdag 17 december 2014 19:03 schreef Pearlbitch het volgende:
Je bent live op het inter *slurp* net![]()
![]()
iddquote:Op woensdag 17 december 2014 19:11 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat "we" genaaid worden. De streamers zijn niet te manipuleren geweest, de TV-kijkers wel. Dus de streamers zal ongetwijfeld gaan zoals de elite stemmen. Dan maakt het dus geen reet uit of Gio 80% of 20% van de stemmen gaat krijgen. De TV-kijkers zijn een stuk rooskleuriger over het tuig daar, omdat die lang niet alle narigheid gezien hebben.![]()
![]()
We worden zeker genaaid, met een grote G!quote:Op woensdag 17 december 2014 19:11 schreef rico80 het volgende:
[..]
Ga er maar vanuit dat "we" genaaid worden. De streamers zijn niet te manipuleren geweest, de TV-kijkers wel. Dus de streamers zal ongetwijfeld gaan zoals de elite stemmen. Dan maakt het dus geen reet uit of Gio 80% of 20% van de stemmen gaat krijgen. De TV-kijkers zijn een stuk rooskleuriger over het tuig daar, omdat die lang niet alle narigheid gezien hebben.
quote:Op woensdag 17 december 2014 19:07 schreef Raskolnikow het volgende:
Lot gaat in de groep gooien of het kan, financieel. Een spandoek met een foto van Lot van groepsgeld...Dat willen ze natuurlijk wel allemaal.
![]()
Vanes, ruim jij het even op? Ik wil niet naar een stream kijken van een loods terwijl er daar kaneel op de vloer ligt. Dank je.![]()
Nicole en LauB hebben Lot betrapt op jatten van 1 of andere créme. Lotje weet natuurlijk weer van niets![]()
![]()
Dus gewoon 5 stemmen ... op 5 verschillende personen... SLaat idd nergens op .. Ik zou zeggen 5 op de winnaar van de meeste streamstemmenquote:Op woensdag 17 december 2014 19:14 schreef Bestweldonker het volgende:
[..]
We worden zeker genaaid, met een grote G!![]()
Niet in detail... Maar het lijkt logisch dat als iemand twintig procent krijgt, hij of zij dan evenredig stemmen krijgt van die vijftig, in dit geval dus 10...quote:Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
quote:Op woensdag 17 december 2014 19:17 schreef Soulraven het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb vast een opzet voor Lotje haar spandoek.![]()
Mail hem door in PDF. Dan kan ze er wat mee en doorsturen naar de bannerboer![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
Hopelijk koopt Lot zo'n spandoek, hangt ze 'm op, en gaat dezelfde nacht er nog een spuitbus met verf overheen.![]()
Lot - iedereen doet er stiekem over en zegt, het maakt mij niet uit, maar ik wil gewoon openheid van zaken, een poster voor mezelf! Lauw vindt het een goed idee..........
Volgens Lot is de rest er stiekem mee bezig (waarmee begrijp ik niet precies) daarom leek het haar een leuk idee om het juist zo groots te doen![]()
![]()
Lot is de ekster van de groep...quote:Op woensdag 17 december 2014 19:15 schreef RobbieRonald het volgende:
Nicole en LauB hebben Lot betrapt op jatten van 1 of andere créme. Lotje weet natuurlijk weer van nietsTegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
[ afbeelding ]
![]()
Of 1 met boter in haar gezicht.![]()
![]()
[ afbeelding ]
![]()
Ze heeft veel geleerd van de Isa-complot-paranoia dus.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:18 schreef RobbieRonald het volgende:
Volgens Lot is de rest er stiekem mee bezig (waarmee begrijp ik niet precies) daarom leek het haar een leuk idee om het juist zo groots te doenFHRITP
Ik zou meteen een zwart balkje over haar ogen plakken.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:18 schreef lorrie03 het volgende:
en lot heeft het weer voor elkaar![]()
waar gaat die hangen/ neem ik een zwarte stift mee"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
De groene kamer is het enige groepje wat er zo mee bezig is en dan vooral stiekem.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:18 schreef RobbieRonald het volgende:
Volgens Lot is de rest er stiekem mee bezig (waarmee begrijp ik niet precies) daarom leek het haar een leuk idee om het juist zo groots te doen![]()
![]()
en wat zeiden ze ook al weer over isaquote:Op woensdag 17 december 2014 19:19 schreef 37metrijst het volgende:
[..]
De groene kamer is het enige groepje wat er zo mee bezig is en dan vooral stiekem.![]()
![]()
![]()
![]()
Vanmiddag was het wel leuk, Nico las een brief voor, van haar moeder of van Rienk waarin stond - Stel dat je wint, dan weet ik niet of je daar trots op moet zijn!
Nico - als ik nu, op dit moment mijn 24 uur aan zou vragen, zou mijn familie in juichen uitbarsten!"Acceptance" van Bill Viola - 2008![]()
Volgens Lau hebben ze nu wandelgangen waar alles besproken wordt....
En bilateraaltjes...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)
Forum Opties Forumhop: Hop naar: