SPOILER: exitOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaste bezoekersSPOILER: Vaste bezoekersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Standaard POLL's in de spoilerSPOILER: Standaard POLL'sOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stemming Utopiaan van het jaar 2014
http://www.utopiatv.nl/ne(...)jij-op-jouw-utopiaan
Agenda:
Overige aankondigingen zijn te vinden in UTO / Utopia Agenda
STEMMEN OP JOUW FAVORIETE UTO-USER!!!!!!
UTO / UTO Verkiezingen 2014 - De Stembus![]()
Heeft iemand gezien of de posters en boekjes vandaag verzonden zijn....Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
maar de waarde van niets... (Oscar Wilde)![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 17:18 schreef Scherzo het volgende:
Heeft iemand gezien of de posters en boekjes vandaag verzonden zijn....
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dank je.... Dan heb ik huisarrest morgen....quote:
Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
Mark begrijpt volledig wat de tattookoningin bedoelt. Hij geeft aan dat hij geen "rare shit" gaat doen en dat hij echt eerlijk tegen Vanessa zal zijn.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
... en huiver mee![]()
De rest zat te janken in de FB, vandaar dat het lang duurde.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:16 schreef Ebinas het volgende:
Dank u, had het niet door.
Dan maar een cap als bijdrage aan de TT
[ afbeelding ]![]()
Lot heeft haar neus verbrand aan de rode peper.![]()
![]()
Ze smeert er een lading boter op.![]()
![]()
![]()
Waar is ze mee bezigquote:?
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing![]()
ze kunnen er beter een paar stompen op gevenquote:It's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 17:21 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ze kunnen er beter een paar stompen op geven![]()
![]()
Om te laten zien dat ze een grappige, spontane meid is, die het verdient om te winnen.quote:
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖![]()
lot had d'r muil vol en wou er nog meer bij douwen
dus maar een gat gevonden zo kort mogelijk bij d'r muil
dus dan krijg je datIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
Erg doorzichtig idd...quote:Op woensdag 17 december 2014 17:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Om te laten zien dat ze een grappige, spontane meid is, die het verdient om te winnen.![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 17:23 schreef bull1966 het volgende:
lot had d'r muil vol en wou er nog meer bij douwen
dus maar een gat gevonden zo kort mogelijk bij d'r muil
dus dan krijg je dat![]()
![]()
![]()
La Cerda wil "grappige TV" maken, dan stemmen er meer kindjes op haar.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:20 schreef asini het volgende:
Wat is charlot in godsnaam aan het doen?
Maar ze is niet bezig met campagne voeren hoor, want daar doet dat varken niet aan.
[ Bericht 0% gewijzigd door LekkerSimpel op 17-12-2014 17:29:57 ]![]()
Is ze te laat mee begonnen, had ze 9 maand geleden mee moeten beginnenquote:Op woensdag 17 december 2014 17:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Om te laten zien dat ze een grappige, spontane meid is, die het verdient om te winnen.![]()
![]()
hadden we nu een bevalling van een big gehad dan?quote:Op woensdag 17 december 2014 17:25 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Is ze te laat mee begonnen, had ze 9 maand geleden mee moeten beginnen... en huiver mee![]()
ze had er beter H2SO4 op kunnen smerenquote:Op woensdag 17 december 2014 17:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
La Cerda wil "grappige TV" maken, dan stemmen er meer kindjes op haar.
Maar ze is niet bezig met camoagne voeren hoor, want daar doet dat varken niet aan.It's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 17:24 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
La Cerda wil "grappige TV" maken, dan stemmen er meer kindjes op haar.
Maar ze is niet bezig met camoagne voeren hoor, want daar doet dat varken niet aan.![]()
En waarschijnlijk niet eens zelf bedacht, maar ingegeven door de ZK.
Zo van, "als jij nou even een glas melk tegen je neus houdt, zetten wij er een grappig muziekje onder, en dan is het wat geloofwaardiger als wij er wat meer stemmen op jou laten zijn."![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 17:27 schreef asini het volgende:
[..]![]()
En waarschijnlijk niet eens zelf bedacht, maar ingegeven door de ZK.
Zo van, "als jij nou even een glas melk tegen je neus houdt, zetten wij er een grappig muziekje onder, en dan is het wat geloofwaardiger als wij er wat meer stemmen op jou laten zijn."![]()
![]()
![]()
jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
een melk snor
HaHA HAHAHAha![]()
![]()
Heb hier nog wel 'n 5 ltr fles H2S04 1.84 staan....... oh shit die is leegquote:Op woensdag 17 december 2014 17:26 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ze had er beter H2SO4 op kunnen smeren![]()
![]()
Precies het tegenovergesteldequote:Op woensdag 17 december 2014 17:27 schreef 37metrijst het volgende:
Logica van Vanfles: als je het warm hebt, is je eten pittiger.![]()
Patrick voelt zich wel weer helemaal de Bram....
Zelfingenomen trommelt ie vol eigenliefde even op tafel omdat ie een bosje rozen heeft gegeven aan Collie... Wat een treurwilg is dat zeg...Tegenwoordig, kennen de mensen de prijs van alles,
quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
"Oh shut up, silly woman," said the reptile with a grin
"You knew damn well I was a snake before you took me in."![]()
PP geeft Colli een bosje rozen, dat wordt vannacht weer sex en morgen weer ruzie.
Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Ze mogen wat mij betreft de seks overslaanquote:Op woensdag 17 december 2014 17:37 schreef notturna het volgende:
PP geeft Colli een bosje rozen, dat wordt vannacht weer sex en morgen weer ruzie.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Van mij ook, gewoon door naar de ruzie met veel schreeuwen en janken.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze mogen wat mij betreft de seks overslaan
Allemaal weer druk in het atelier behalve de muts waar het voor is, die helpt niet mee.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik teken er voor.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:42 schreef notturna het volgende:
[..]
Van mij ook, gewoon door naar de ruzie met veel schreeuwen en janken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nico zegt, tijdens het koken, tegen Naomi, nee, metaal kan je niet in de magnetron stoppen, dat gaat knetteren. Ik wist dat er iets gebeurde, maar niet wat. Het is soms zo duidelijk welke experimenten ze op missie in het leger gedaan hebben, puur verveling.![]()
Die had een prima alibi, ze moest eten van Flessie.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:42 schreef Dotteke het volgende:
Allemaal weer druk in het atelier behalve de muts waar het voor is, die helpt niet mee.Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Volgens Wilco is boter goed voor alles wat brand.
Lot vraagt "ook voor brandwonden". Volgens Wilco wel.![]()
Heb haar daar de hele dag niet gezienquote:Op woensdag 17 december 2014 17:43 schreef notturna het volgende:
[..]
Die had een prima alibi, ze moest eten van Flessie.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
waren er voor Lot nou ook kleren van shoeby of hadden ze haar maat niet?Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
Nee dat verdiend ze niet !quote:Op woensdag 17 december 2014 17:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of een combi,sex met veel schreeuwen en janken.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:42 schreef notturna het volgende:
[..]
Van mij ook, gewoon door naar de ruzie met veel schreeuwen en janken.
Ik zag haar vanmiddag bij het ijsbaantje zitten.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb haar daar de hele dag niet gezienHet leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Ik ruil de sex van die twee voor gooien met dingen.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Of een combi,sex met veel schreeuwen en janken.
Yep en daarna slaat Collie PatjeP met de rozen op z'n kale kletsquote:Op woensdag 17 december 2014 17:42 schreef notturna het volgende:
[..]
Van mij ook, gewoon door naar de ruzie met veel schreeuwen en janken.![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 17:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Yep en daarna slaat Collie PatjeP met de rozen op z'n kale klets![]()
. Oh ik hoop dat die rozen dan doornen hebben. Geeft zo'n mooi resultaat op die kale kop.
ouwe vrouwen klerenquote:Op woensdag 17 december 2014 17:44 schreef schizolientje het volgende:
waren er voor Lot nou ook kleren van shoeby of hadden ze haar maat niet?
ze was niet happyIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
Ze moet ze eerst eens netjes verzorgen.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Yep en daarna slaat Collie PatjeP met de rozen op z'n kale klets
Keurig schuin afsnijden en netjes in de vaas zetten![]()
![]()
![]()
Ik had het eigenlijk wel heel leuk gevonden om naar de lezing van Nicoline te gaan, maar.... buiten wachten, je laten screenen, en dan ook nog die camera's brrr![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 17:45 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Of een combi,sex met veel schreeuwen en janken.![]()
![]()
![]()
heel veel
![]()
![]()
Whut!!!!!!!quote:Op woensdag 17 december 2014 17:46 schreef notturna het volgende:
[..]
Ik ruil de sex van die twee voor gooien met dingen.![]()
Fritsie ze moeten een zweep aan de muur hangen en daar Patje tegen aan slaanquote:Op woensdag 17 december 2014 17:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Yep en daarna slaat Collie PatjeP met de rozen op z'n kale klets![]()
ze heeft alleen gezegd dat we moeten gaan opruimenquote:Op woensdag 17 december 2014 17:49 schreef Ebinas het volgende:
LauB zeker ook nog druk met opruimen.
Alleen niet in beeld.
-edit_ ze loopt er net doorheen![]()
[ afbeelding ]
met we bedoelt ze jullieIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
Wel ff verder lezen...... de sex van die twee (PP&Col dus). Tssssquote:Het leven is wat je gebeurt, terwijl je andere plannen maakt.![]()
Wat krijgt ze nu dan?quote:Op woensdag 17 december 2014 17:48 schreef bull1966 het volgende:
[..]
ouwe vrouwen kleren
ze was niet happy![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 17:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ze moet ze eerst eens netjes verzorgen.
Keurig schuin afsnijden en netjes in de vaas zetten![]()
[ afbeelding ]mijn eetvriendinnetje
![]()
![]()
![]()
![]()
Jaaa ik ben voor..... ff 'n stemming in de loods gooien!quote:Op woensdag 17 december 2014 17:50 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Fritsie ze moeten een zweep aan de muur hangen en daar Patje tegen aan slaan![]()
![]()
"ze" is zeer beperkt in aantalquote:Op woensdag 17 december 2014 17:51 schreef lovely_sunset het volgende:
zijn ze eindelijk aan het schoonmaken gegaan?![]()
![]()
Een jute zak. Staat haar perfect.quote:
shoeby is op zoek naar iets andersquote:
moest leer zijn volgens lauA
maar volgens mij heeft renz ze niet in leerIt's not the fall that hurts...it's the sudden stop at the end![]()
Weet je dat ik dat ook had gewildquote:Op woensdag 17 december 2014 17:49 schreef jovencita01 het volgende:
Ik had het eigenlijk wel heel leuk gevonden om naar de lezing van Nicoline te gaan, maar.... buiten wachten, je laten screenen, en dan ook nog die camera's brrr![]()
![]()
En dan gewoon door in 2015quote:Op woensdag 17 december 2014 17:52 schreef asini het volgende:
Ik ben zo blij dat dit bijna over is..![]()
![]()
Past niet,een Big bag.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:51 schreef notturna het volgende:
[..]
Een jute zak. Staat haar perfect.
en dan hier op het forum met de grond gelijk gemaakt worden vanwege je uiterlijk evtquote:Op woensdag 17 december 2014 17:49 schreef jovencita01 het volgende:
Ik had het eigenlijk wel heel leuk gevonden om naar de lezing van Nicoline te gaan, maar.... buiten wachten, je laten screenen, en dan ook nog die camera's brrrJe kunt iedereen belazeren behalve jezelf![]()
Ja las het maar ik ruil nooit sexquote:Op woensdag 17 december 2014 17:51 schreef notturna het volgende:
[..]
Wel ff verder lezen...... de sex van die twee (PP&Col dus). Tssss![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 17:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Jaaa ik ben voor..... ff 'n stemming in de loods gooien!![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 17:52 schreef bull1966 het volgende:
[..]
shoeby is op zoek naar iets anders
moest leer zijn volgens lauA
maar volgens mij heeft renz ze niet in leer![]()
![]()
![]()
![]()
het is toch het jaar van de foute kersttruiquote:Op woensdag 17 december 2014 17:56 schreef Oekaboe het volgende:
[..]
Heb je al je mooiste blommenjurk uitgezocht?Je kunt iedereen belazeren behalve jezelf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |