Ik zou echt lyrisch gaan schreeuwen.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:50 schreef Fera het volgende:
Ik denk dat ik flauwval als ik een groot bedrag win.
Dat dus. Eerst op vakantie, de rest zie ik daarna welquote:Op woensdag 17 december 2014 13:53 schreef Royco1 het volgende:
En dan ga ik een paar weken op vakantie en van daaruit wel de dingen regelen.
Mooie naaistreek wel.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:48 schreef K44S het volgende:
Ik heb ooit eens een 'gratis'lot via een werkgever.
1e keer was gratis mee doen.... alleen ging je er een halfjaar mee akkoord als je dus deel nam.
Dat sowieso.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:54 schreef muhahaha het volgende:
Ik zou wachten met juichen totdat het prijzengeld ook daadwerkelijk op mijn rekening gestort zou worden.
En afwachten om te zien hoeveel je af moet staan aan de overheidquote:Op woensdag 17 december 2014 13:55 schreef Myraela het volgende:
[..]
Dat sowieso.Heb ik nu ook als ik iets win, eerst zien dan geloven.
Zo zo doe maar duur.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:59 schreef Royco1 het volgende:
Maar mocht ik 15 miljoen winnen dan huur ik de stairway af voor een meet
Bij de staatsloterij in eerste instantie niets. Dat komt pas het jaar erop.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En afwachten om te zien hoeveel je af moet staan aan de overheid
Vermogensbelasting he. Dat is nog te overzien.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:59 schreef muhahaha het volgende:
[..]
En afwachten om te zien hoeveel je af moet staan aan de overheid
quote:Op woensdag 17 december 2014 14:00 schreef yats het volgende:
[..]
Bij de staatsloterij in eerste instantie niets. Dat komt pas het jaar erop.
Ow geen kansspelbelasting? Scheelt weerquote:Op woensdag 17 december 2014 14:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vermogensbelasting he. Dat is nog te overzien.
Ik ben er ook niet mee akkoord gegaan.quote:
Staatsloterij is volgens mij vrij van kansspelbelasting.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Ow geen kansspelbelasting? Scheelt weer
Vermogensbelasting is easy, die heb ik niet het jaar erop
Dat is aardig wat.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Staatsloterij is volgens mij vrij van kansspelbelasting.
En anders is dat 29%
Is vrij idd.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:03 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Staatsloterij is volgens mij vrij van kansspelbelasting.
En anders is dat 29%
Kunstcollectie aanleggen toch?quote:Op woensdag 17 december 2014 14:04 schreef yats het volgende:
Met vermogensbelasting zijn genoeg trucjes uit te halen waardoor je niet hoeft te betalen overigens. En dan dol ik niet op het overmaken naar een overzeese rekening.
Ja, die is helemaal mooi. Krijg je ook geld toe als je je inzet verliest?quote:Op woensdag 17 december 2014 14:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja, het leven van een pokerspeler is hard.
Of je betaalt het gewoon netjes, en verdient er nog steeds aan.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:04 schreef yats het volgende:
Met vermogensbelasting zijn genoeg trucjes uit te halen waardoor je niet hoeft te betalen overigens. En dan dol ik niet op het overmaken naar een overzeese rekening.
Investeren werkt inderdaad primaquote:Op woensdag 17 december 2014 14:05 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Of je betaalt het gewoon netjes, en verdient er nog steeds aan.
Ach, als het toch 15 miljoen was zou ik er niet eens zoveel om geven als de helft ervan weg moestquote:Op woensdag 17 december 2014 14:04 schreef yats het volgende:
Nee.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:05 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ja, die is helemaal mooi. Krijg je ook geld toe als je je inzet verliest?
Dat wist ik niet, is dat recentelijk aangepast?quote:Op woensdag 17 december 2014 14:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee.
Al is de situatie wel verbeterd. Nu betaal ik 29% over mijn winst in een maand.
Voorheen betaalde je over elk bedrag wat je won boven de 420 euro geloof ik.
Dus als je dan 1 goede dag in een maand had en verder de maand een paar K in de min afsloot mocht je alsnog belasting aftikken.
Anderhalf jaar nu ofzo.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, is dat recentelijk aangepast?
Ja ze moesten iets he, alle beetje serieuze spelers vertrokken naar het buitenland.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:12 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ow hahaha. Wel beter zo en eerlijker.
Succesquote:Op woensdag 17 december 2014 14:13 schreef Inolvidable het volgende:
Vandaag ga ik echt wat voor school doen.
Dankje. Ik heb het in ieder geval gezegd nu nog doen.quote:
Kun je niet verhuizen naar een beter land voor pokerspelers?quote:Op woensdag 17 december 2014 14:07 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Nee.
Al is de situatie wel verbeterd. Nu betaal ik 29% over mijn winst in een maand.
Voorheen betaalde je over elk bedrag wat je won boven de 420 euro geloof ik.
Dus als je dan 1 goede dag in een maand had en verder de maand een paar K in de min afsloot mocht je alsnog belasting aftikken.
You can do itquote:Op woensdag 17 december 2014 14:15 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Dankje. Ik heb het in ieder geval gezegd nu nog doen.
Ja dat zou kunnen. Maar ik ben geen pro speler he.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:16 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Kun je niet verhuizen naar een beter land voor pokerspelers?
Hebben veel vrienden van me wel gedaan.
Langs mijn vader rijden...quote:
Weet niet waar ik moet beginnen.quote:
Bij het beginquote:Op woensdag 17 december 2014 14:19 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Weet niet waar ik moet beginnen.
Volgens mij wel inkomstenbelasting het eerste jaar....quote:Op woensdag 17 december 2014 14:02 schreef muhahaha het volgende:
[..]
[..]
Ow geen kansspelbelasting? Scheelt weer
Vermogensbelasting is easy, die heb ik niet het jaar erop
Ah. Tja 29% flat valt mee maar het is vooral belachelijk dat je het niet gewoon over je jaar profits mag betalen. Variance wordt wel een erge bitch per maandquote:Op woensdag 17 december 2014 14:19 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ja dat zou kunnen. Maar ik ben geen pro speler he.
Ik ben nog steeds een recreatieve speler.
En ik vind het niet erg om 29% te moeten betalen. Is nog steeds minder dan inkomsten belasting.
Ik zou ff een biertje pakken.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
Langs mijn vader rijden...
Kloppen deze nummers? Wel he!
dan een grote wagen zoeken en dan ga ik richting het zuiden rijden
Ja klopt.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:21 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ah. Tja 29% flat valt mee maar het is vooral belachelijk dat je het niet gewoon over je jaar profits mag betalen. Variance wordt wel een erge bitch per maand
Wat moet je allemaal doen?quote:Op woensdag 17 december 2014 14:19 schreef Inolvidable het volgende:
[..]
Weet niet waar ik moet beginnen.
Mijn zus beheerd geld voor vermogende klanten van de bank dus die krijgt er een klant bij!quote:Op woensdag 17 december 2014 14:21 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou ff een biertje pakken.
De volgende dag naar ze toe gaan. Ff wat dingen tekenen en doornemen.
Een goede accountant bellen, en dan naar schiphol.
En dan een huis etc regelen en kijken hoe ik mijn geld het beste kan investeren.
En golfclubs kopen.
Ik zou voor mijn beste vrienden ook wel wat doen.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:25 schreef rival het volgende:
En dan minimaal elk kwartaal op vakantie en dan steeds andere vrienden meenemen
Zodat als je aan het strand ligt medewerkers van Greenpeace je terug de zee in proberen te rollen?quote:Op woensdag 17 december 2014 14:26 schreef rival het volgende:
En dik worden.... Zo fucking dik worden
15 miljoen is voldoende om mijn familie te laten stoppen met werken...of tenminste, stoppen met wat ze nu doen... Samen iets opbouwen!quote:Op woensdag 17 december 2014 14:26 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Ik zou voor mijn beste vrienden ook wel wat doen.
En voor mijn ouders en broertje.
Zo dik dat die de moeite niet eens meer nemenquote:Op woensdag 17 december 2014 14:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Zodat als je aan het strand ligt medewerkers van Greenpeace je terug de zee in proberen te rollen?
Volgens mij is dat tegenwoordig best normaal met al die onesies. Mijn stiefbroer loopt ook de hele dag in zijn giraffepak.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:36 schreef Inolvidable het volgende:
Moest net open doen voor de postbode in mn pandapak. Bezorger heeft de dag van zn leven.
Zo?quote:Op woensdag 17 december 2014 14:36 schreef Inolvidable het volgende:
Moest net open doen voor de postbode in mn pandapak. Bezorger heeft de dag van zn leven.
Ik hoop het.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij is dat tegenwoordig best normaal met al die onesies. Mijn stiefbroer loopt ook de hele dag in zijn giraffepak.
Haha, zoiets ja.quote:
Ja, daar zou ik ook wel bang voor zijn.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:37 schreef muhahaha het volgende:
Ik zou niks zeggen, mooie kiet kopen. Geld maakt altijd wel iets stuk bij mensen.
Tegen familie toch wel?quote:Op woensdag 17 december 2014 14:37 schreef muhahaha het volgende:
Ik zou niks zeggen, mooie kiet kopen. Geld maakt altijd wel iets stuk bij mensen.
quote:Op woensdag 17 december 2014 14:36 schreef Inolvidable het volgende:
quote:
Who gives a fuck!quote:Op woensdag 17 december 2014 14:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Volgens mij is dat tegenwoordig best normaal met al die onesies. Mijn stiefbroer loopt ook de hele dag in zijn giraffepak.
Met een watte?quote:Op woensdag 17 december 2014 14:48 schreef Jofunu-kun het volgende:
Afgelopen weekend zat er gewoon aan meisje met zo'n onsesie aan onder haar trui en broek in een restaurant in Tilburg
Never. Enter.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
Tevens, iemand tips hoe de primark te overleven![]()
Primark verkoopt zeg maar kleding die ultra-goedkoop is en die na 2 of 3 wasbeurten al op isquote:Op woensdag 17 december 2014 14:54 schreef Lokasenna het volgende:
Nooit geweest.
Beetje uitzonen en jaknikken wanneer je zussen je kleren in je handen drukken een optie?
Ohquote:Op woensdag 17 december 2014 14:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Primark verkoopt zeg maar kleding die ultra-goedkoop is en die na 2 of 3 wasbeurten al op is
Waren het maar mn zussen
Ja, heb het tot dusver uit kunnen stellen doordat ik buiten op haar bleef wachten (halfjaar terug ofzoquote:Op woensdag 17 december 2014 14:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
OhVan die goedkope kleding gaat bij mij eigenijk bijna evenlang mee als dure vaak, dus ik koop meestal ook maar goedkope troep.
Met je vriendin?
Protip, zoek voortaan je kleren eerder uit dan tot iemand je meevraagt naar de Primarkquote:Op woensdag 17 december 2014 14:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, heb het tot dusver uit kunnen stellen doordat ik buiten op haar bleef wachten (halfjaar terug ofzo) maar nu wil ze -alweer-
Heeft ze geen vriendinnen?quote:Op woensdag 17 december 2014 14:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, heb het tot dusver uit kunnen stellen doordat ik buiten op haar bleef wachten (halfjaar terug ofzo) maar nu wil ze -alweer-
Anders zeg ik gewoon dat ik geen geld heb/niks nodig hebquote:Op woensdag 17 december 2014 15:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Protip, zoek voortaan je kleren eerder uit dan tot iemand je meevraagt naar de Primark
Jawel, maar ze wil met mij gaanquote:Op woensdag 17 december 2014 15:00 schreef S15 het volgende:
[..]
Heeft ze geen vriendinnen?
Kan ze daar mee gaan.
Doen. Anders mag je er niet op vanavond.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jawel, maar ze wil met mij gaan
En jij wil dat niet, opgelostquote:Op woensdag 17 december 2014 15:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit, waarom zou je willen gaan met iemand die geen zin heeft?quote:Op woensdag 17 december 2014 15:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Tegen mijn zusje allicht maar de rest? Ik twijfel daarover.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:39 schreef rival het volgende:
[..]
Tegen familie toch wel?
Tegen de rest verzin ik wel wat
Inderdaad, mijn vriendin wil echt niet met mij naar de Primark hoor.quote:Op woensdag 17 december 2014 15:04 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik snap dat nooit, waarom zou je willen gaan met iemand die geen zin heeft?
Ze komt morgen pas, dus ik heb nog een dag bedenktijdquote:Op woensdag 17 december 2014 15:03 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Doen. Anders mag je er niet op vanavond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |