SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.
Ik kan me er ontzettend over verbazen dat mensen iets in haar zin.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:43 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Doe even normaal over Hélene joh.
Jij hebt gewoon iets tegen blanken.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:48 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Ik kan me er ontzettend over verbazen dat mensen iets in haar zin.
RASCIST!quote:Op woensdag 17 december 2014 13:49 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Jij hebt gewoon iets tegen blanken.
Knotsgek en dan 2-1?quote:Op woensdag 17 december 2014 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Graag wil ik jullie voorspelling van deze knotsgekke wedstrijd horen.
Ik voorspel een 2-1 overwinning voor PSV.
Ze ontlopen elkaar niet zoveel, maar nu het in Eindhoven is en Toornstra niet mee kan doen, zal PSV een kleine overwinning boeken. 2-1 of misschien 3-2 als de wedstrijd echt los komt.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:15 schreef Ajacied422 het volgende:
Graag wil ik jullie voorspelling van deze knotsgekke wedstrijd horen.
Ik voorspel een 2-1 overwinning voor PSV.
Ze ontlopen elkaar wel degelijk wat.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:25 schreef Downwards het volgende:
[..]
Ze ontlopen elkaar niet zoveel, maar nu het in Eindhoven is en Toornstra niet mee kan doen, zal PSV een kleine overwinning boeken. 2-1 of misschien 3-2 als de wedstrijd echt los komt.
xxxxtwitter:Tussendelinies twitterde op woensdag 17-12-2014 om 16:00:29De vermoedelijke basisopstelling van Feyenoord is dit seizoen goed voor maar 14 Eredivisiegoals...#psvfey reageer retweet
Qua niveau ontlopen ze elkaar uiteindelijk niet zoveel. Ook al moeten ze het beiden van andere zaken hebben. Dat eerste is wel relevant voor de voorspelling en vandaar een nipte overwinning voor PSV (thuisvoordeel + Feyenoord mist een keyplayer).quote:Op woensdag 17 december 2014 16:32 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ze ontlopen elkaar wel degelijk wat.
PSV kan niet zo goed verdedigen. Fuck die elf tegengoals, schijterie. Aanvallend kunnen ze wel wat.
Feyenoord kan goed verdedigen maar niet scoren.twitter:Tussendelinies twitterde op woensdag 17-12-2014 om 16:00:29De vermoedelijke basisopstelling van Feyenoord is dit seizoen goed voor maar 14 Eredivisiegoals...#psvfey reageer retweet
Laten we alsjeblieft niet vergeten dat Feyenoord niet veel pittige wedstrijden heeft gehad. In de weken dat het rozengeur en maneschijn was. Dat wil iedereen nog wel eens vergeten lijkt het.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:34 schreef Downwards het volgende:
[..]
Qua niveau ontlopen ze elkaar uiteindelijk niet zoveel. Ook al moeten ze het beiden van andere zaken hebben.
Feyenoord heeft een zeer matige seizoenstart gehad, maar de laatste tijd zijn ze wel beter gaan voetballen en het is nou ook niet zo dat PSV een erg hoog niveau haalt. Ik denk dat ze elkaar momenteel niet zoveel ontlopen eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:37 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Laten we alsjeblieft niet vergeten dat Feyenoord niet veel pittige wedstrijden heeft gehad. In de weken dat het rozengeur en maneschijn was. Dat wil iedereen nog wel eens vergeten lijkt het.
PSV staat niet voor niets zo'n 9 punten voor Feyenoord.
Op een schaal van een tot tien interesseert wat jij wel of niet gelooft me zo weinig dat het de schaal niet haaltquote:
Zou hij bang zijn voor Memphis?twitter:Mkrabby twitterde op woensdag 17-12-2014 om 17:53:03Nog niet bevestigd door #Feyenoord, maar hoor dat Boetius ziek is afgehaakt voor #psvfey reageer retweet
<----quote:Op woensdag 17 december 2014 18:03 schreef Cavaliers het volgende:
Zou hij bang zijn voor Memphis?twitter:Mkrabby twitterde op woensdag 17-12-2014 om 17:53:03Nog niet bevestigd door #Feyenoord, maar hoor dat Boetius ziek is afgehaakt voor #psvfey reageer retweet
Omdat Depay zo goed speelt?quote:Op woensdag 17 december 2014 18:03 schreef Cavaliers het volgende:
Depay heeft in zijn wedstrijd tegen Dordrecht, waarin hij hemeltergend slecht speelde, meer laten zien dan Boëtius in het hele seizoen.quote:
Ik denk dat hij Memphis zou laten shaken als een milkshake.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:03 schreef Cavaliers het volgende:
Hij is "ziek"twitter:DennisVanEersel twitterde op woensdag 17-12-2014 om 18:06:40Feyenoord bevestigt: Jean-Paul Boëtius is ziek en mist #psvFEY. reageer retweet
Hoeveel hoge cijfers zal Krabby vandaag geven?twitter:Mkrabby twitterde op woensdag 17-12-2014 om 18:03:06Nu eerst sportmaaltijd bij @thijsslegers, dan naar #psvfey #biggame http://t.co/VBszrETmW1 reageer retweet
twitter:OptaJohan twitterde op woensdag 17-12-2014 om 18:20:5335 - Jens Toornstra (4 goals, 2 assists) & @JpBoetius (3 goals) are involved in 35% of the 26 Feyenoord goals this league season. Blow. reageer retweet
Dit boeit echt niemandquote:Op woensdag 17 december 2014 18:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:OptaJohan twitterde op woensdag 17-12-2014 om 18:20:5335 - Jens Toornstra (4 goals, 2 assists) & @JpBoetius (3 goals) are involved in 35% of the 26 Feyenoord goals this league season. Blow. reageer retweet
Dit is voor mij normaalquote:Op woensdag 17 december 2014 18:23 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
De wedstrijd is alweer 3 dagen geleden, je kan weer normaal reageren
Nergens voor nodig. Feyenoord wint gewoon.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou PSV winnen, zullen ze dan de schuld geven aan de datum?
Of Feyenoord nou wint of verliest, het is een feit dat PSV nu bezien wel erg veel mazzel heeft met deze datumquote:Op woensdag 17 december 2014 18:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Zou PSV winnen, zullen ze dan de schuld geven aan de datum?
20:45 lig ik naakt op het bankie voor Memphis.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:51 schreef KingRoland het volgende:
Wanneer kunnen de broekjes naar beneden?
ik hoop op een gelijkspel.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
20:45 lig ik naakt op het bankie voor Memphis.
Wel onder de slagroom?quote:Op woensdag 17 december 2014 18:53 schreef Mani89 het volgende:
[..]
20:45 lig ik naakt op het bankie voor Memphis.
Ik denk dat Memphis meer van chocoladesaus houdt.quote:
quote:De afmelding van Boetius benadrukt maar weer is hoe erg PSV in het zadel wordt geholpen door het verplaatsen van deze wedstrijd. Geen Toornstra, geen Boetius. Feyenoord dus niet op volle sterkte tegen PSV, dat had allemaal voorkomen kunnen worden als de wedstrijd gewoon wat later op dezelfde dag gespeeld zou worden. Een vleugje competitie vervalsing als je het mij vraagt.
quote:Natuurlijk niet in het zadel geholpen, maar het is wel zo dat PSV dit seizoen een gouden leuter heeft. Hoop dat ze nog een keer worden afgestraft, ze spelen saai en smerig voetbal
quote:Een woord Competitievervalsing Psv is nu zwaar in het voordeel.
quote:Geen Boëtius, geen Toornstra, het zit Feyenoord niet bepaald mee. Psv zal wel door twee counters 2-0 voor komen en de wedstrijd uit counteren en met 4-1 winnen. Een gehavend Feyenoord zie ik niet echt punten pakken in Eindhoven, ook al heeft Psv ook niet echt een denderend elftal.
Haha deze reacties. Genieten gewoon!quote:
Wat heeft dat met het verplaatsen van de wedstrijd te maken?quote:Op woensdag 17 december 2014 19:26 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Haha deze reacties. Genieten gewoon!
Dat Feyenoord de eerste drie wedstrijden van het seizoen steeds tegen tien man speelde en dat ze in de laatste minuut tegen AZ gelijkspelen en in de laatste minuut winnen van die vage Russische club in de vEL vergeten ze even.
Haal jij de chips erbij?quote:Op woensdag 17 december 2014 19:18 schreef Shreyas het volgende:
Ik hoop op een gelijkspel tussen PSV en Feyenoord vandaag, maar ik blijf bij mijn eerdere voorspelling: PSV wint met twee goals verschil
GGMM heeft een leuk calimero plaatje voor deze post.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:29 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wat heeft dat met het verplaatsen van de wedstrijd te maken?
Is gewoon pure competitievervalsing.
Dat Feyenoord meer geluk heeft in hun wedstrijden dan Ajax en PSV bij elkaar vermenigvuldigd met zeven. Zonder die mazzel stond Feyenoord nu vijfde ofzo. Paar jaar geleden was er een Rotterdams onderzoek dat uitwees dat Feyenoord vrij veel punten heeft gepakt dankzij arbitrale dwalingen, maar dan hoor je ze niet of is het onderzoek ineens niet juistquote:Op woensdag 17 december 2014 19:29 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Wat heeft dat met het verplaatsen van de wedstrijd te maken?
Is gewoon pure competitievervalsing.
Ik kijk Ajax-Vitessequote:
Nogmaals: wat heeft geluk (wat echt zo'n onzin ding is, wordt altijd gebruikt om de prestaties van een ander team naar beneden te halen) te maken met het feit dat deze wedstrijd verplaatsen gewoon competitievervalsing was? Voor Feyenoord/PSV en voor de teams die nu eigenlijk moesten spelen.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:31 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat Feyenoord meer geluk heeft in hun wedstrijden dan Ajax en PSV bij elkaar vermenigvuldigd met zeven. Zonder die mazzel stond Feyenoord nu vijfde ofzo. Paar jaar geleden was er een Rotterdams onderzoek dat uitwees dat Feyenoord vrij veel punten heeft gepakt dankzij arbitrale dwalingen, maar dan hoor je ze niet of is het onderzoek ineens niet juist
Wedstrijden kunnen door omstandigheden verplaatst worden. Nu werkt het inderdaad in het nadeel van Feyenoord. Maar als Clasie of Vermeer geblesseerd was voor de eerste datum en de tweede datum wel zou halen, had je niemand gehoord natuurlijk.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:34 schreef MouzurX het volgende:
[..]
Nogmaals: wat heeft geluk (wat echt zo'n onzin ding is, wordt altijd gebruikt om de prestaties van een ander team naar beneden te halen) te maken met het feit dat deze wedstrijd verplaatsen gewoon competitievervalsing was? Voor Feyenoord/PSV en voor de teams die nu eigenlijk moesten spelen.
quote:Op woensdag 17 december 2014 19:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Was je van plan om dat vanavond te gaan kijken? Want dan heb ik slecht nieuws voor je.
Deze reactiesquote:Op woensdag 17 december 2014 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax speelt morgen, domme zeeleeuw.
's avonds was toch gewoon volgens de regels?quote:Op woensdag 17 december 2014 19:36 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Wedstrijden kunnen door omstandigheden verplaatst worden. Nu werkt het inderdaad in het nadeel van Feyenoord. Maar als Clasie of Vermeer geblesseerd was voor de eerste datum en de tweede datum wel zou halen, had je niemand gehoord natuurlijk.
Hoe dan ook is dit de beste optie voor alle partijen. Je kon PSV niet de wedsrijd tegen Feyenoord laten spelen zo een 42 uur na dat EL duel.
Er zijn alleen dan wel een aantal problemen, o.a. de politie inzet en ook de NS moet op korte termijn de boel op orde hebben.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:37 schreef MouzurX het volgende:
[..]
's avonds was toch gewoon volgens de regels?
quote:Op woensdag 17 december 2014 19:35 schreef Sked het volgende:
[..]
Was je van plan om dat vanavond te gaan kijken? Want dan heb ik slecht nieuws voor je.
Waarschijnlijk de wedstrijd van speelronde 1.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:36 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ajax speelt morgen, domme zeeleeuw.
Die ligt er al een week, Hans.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:23 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
In Eindhoven hebben ze een nieuwe grasmat gelegd.
Falers gaan falen.
Haha die zijn echt extreem madquote:
Beter neem je mijn UIquote:Op woensdag 17 december 2014 19:51 schreef Mexicanobakker het volgende:
Cavaliers heeft overigens een grafhekel aan mijn UI
Waarom emogif je? Dat is toch leuk voor die man?quote:Op woensdag 17 december 2014 20:04 schreef tompsv18 het volgende:
Mario Been is er echt iedere keer als Feyenoord speelt
Zo'n beetje de vervelendste analist op tvquote:Op woensdag 17 december 2014 20:04 schreef tompsv18 het volgende:
Mario Been is er echt iedere keer als Feyenoord speelt
Hij voegt alleen niks toe.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:05 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Waarom emogif je? Dat is toch leuk voor die man?
Dit is een topperquote:Op woensdag 17 december 2014 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Wat de fuck is de logica hiervan?
• Drie mensen in de studio die analyses doen?
• Lambiek en Jan-Jood samen aan het veld analyses doen?
PSV speelt héquote:Op woensdag 17 december 2014 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
#schijtaandecrisisquote:Op woensdag 17 december 2014 20:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Grappen maken over de 10-0 is een beetje makkelijk.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:09 schreef tompsv18 het volgende:
Misschien kunnen we met Mario Been even de beelden van de 10-0 terugkijken en dan met zijn commentaar erbij? Lijkt me vermakelijk.
Nee hoor, geen schrik. haha.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:12 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ben je al van de zondagsschrik bekomen?
quote:
Heb er zin in.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:13 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Jij ookVanavond weer schuimbekken?
Heb je al een prognose voor AZ - FC Utrecht?quote:Op woensdag 17 december 2014 20:14 schreef blup het volgende:
[..]
Nee hoor, geen schrik. haha.
[..]
[..]
Heb er zin in.
Boygod is er niet bij, denk 3-1quote:Op woensdag 17 december 2014 20:14 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Heb je al een prognose voor AZ - FC Utrecht?
Hebben utrechters aangelegd he. Zal die mad zijn?quote:Op woensdag 17 december 2014 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Thijs is geen fan van het nieuwe veld
Thijs geeft geen fuck om het resultaat van PSV. Thijs gaat het vooral om Helmond Sport.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:17 schreef blup het volgende:
[..]
Hebben utrechters aangelegd he. Zal die mad zijn?
Ja maar hij is pas 37 jaar.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Thijs is geen fan van het nieuwe veld
Ja of je geeft 15 euro per maand uit.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:27 schreef ForzaMilan het volgende:
Ja hoor, het is weer zover. Hoe dichter bij kwart voor 9 hoe meer die kut janlulstream begint te stotteren.
Dan moet je ook niet via een stream kijken, sjimpie.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:27 schreef ForzaMilan het volgende:
Ja hoor, het is weer zover. Hoe dichter bij kwart voor 9 hoe meer die kut janlulstream begint te stotteren.
Ja, of nietquote:Op woensdag 17 december 2014 20:27 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja of je geeft 15 euro per maand uit.
kon ik iedereen maar eruit kickenquote:Op woensdag 17 december 2014 20:27 schreef ForzaMilan het volgende:
quote:Op woensdag 17 december 2014 20:36 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
http://live.foxsports.nl/tv/foxsports-1
Stijn denkt dat Feyenoord gaat winnen. Ik ben benieuwd.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb zuurkool op
Stijn vindt dit leuk.
Dacht dat het aan mijn verbinding lag.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:27 schreef ForzaMilan het volgende:
Feyenoord gaat 5-3-2 spelen lijkt me?quote:Op woensdag 17 december 2014 20:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Stijn denkt dat Feyenoord gaat winnen. Ik ben benieuwd.
Dat denkt hij niet.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Is PSV gewisseld van grasboer ofzo?quote:Op woensdag 17 december 2014 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een ontieglijk pauperveld
Andere UIquote:Op woensdag 17 december 2014 20:40 schreef Mexicanobakker het volgende:
Heeft iemand een stream?
Oh we gaan los, doei
Echt kut ja. Schaamvlek voor Eindhoven.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een ontieglijk pauperveld
Nam Cavaliers maar een andere UI.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Andere UI
Mijn autisme heeft het nu zwaar
Waarom?quote:Op woensdag 17 december 2014 20:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nam Cavaliers maar een andere UI.
Jouw oude UI's waren ook beter.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Racist.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:42 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En dan dit ook nog.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:43 schreef Sked het volgende:
Dan heb je een topwedstrijd en Leo Driessen als commentator
quote:Op woensdag 17 december 2014 20:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 december 2014 23:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Wanneer Cocu verstandig is, wordt het 2-0.
Wanneer Cocu niet verstandig is, wordt het 1-1
Ik kan nu jouw UI afkraken maar Dynamite John is gewoon een prachtige gozer.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:43 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Jouw oude UI's waren ook beter.
Ja hoor, maar een huurmoordenaar kost wel watquote:Op woensdag 17 december 2014 20:43 schreef BadderHaring het volgende:
Kan iemand die van Halst gewoon kapot schieten?
Not sure if...quote:Op woensdag 17 december 2014 20:44 schreef Cavaliers het volgende:
Waarom nou weer Kuipers, de middelmaat zelve?
twee middelmatige ploegenquote:Op woensdag 17 december 2014 20:44 schreef Cavaliers het volgende:
Waarom nou weer Kuipers, de middelmaat zelve?
Kuipers is een mediocre scheidsrechter. Misschien eens verder kijken dan de Champions League en/of WK.quote:
Barazite en Ayoub zijn al onderweg.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:45 schreef Mani89 het volgende:
Kan iemand IS op Leo Driessen afsturen?
En dat dat verkoudheidje dan uit de hand escaleert naar Ebola.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:46 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan Leo Driessen geen kleine verkoudheid oplopen?
Dat vervangen van het veld was niet het beste idee wat ze ooit gehad hebben geloof ik.quote:
Ik zou mijn hond er nog niet op laten schijten.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
De grasmeester van De Kuip zit huilend voor de televisie als hij ziet wat voor lelijk veld er ligt in het Philipsstadion.
In de 4e divisie van Engeland huilen ze hier nog omquote:Op woensdag 17 december 2014 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
De grasmeester van De Kuip zit huilend voor de televisie als hij ziet wat voor lelijk veld er ligt in het Philipsstadion.
En Simba?quote:Op woensdag 17 december 2014 20:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zou mijn hond er nog niet op laten schijten.
quote:Op woensdag 17 december 2014 20:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik zou mijn hond er nog niet op laten schijten.
Vind ik altijd jammer. Gaat ten koste van het leedvermaak als Feyenoord verliest.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Weinig Feyenoorders hier.
Zitten vast allemaal in het..
A. Stadion
B. Kroegje
C. Feyenoordtopic
D. voor de pc met een stream op fullscreen aan het bibberen van het belabberde niveauquote:Op woensdag 17 december 2014 20:47 schreef Ajacied422 het volgende:
Weinig Feyenoorders hier.
Zitten vast allemaal in het..
A. Stadion
B. Kroegje
C. Feyenoordtopic
en een jointje in de hand. Petje opquote:Op woensdag 17 december 2014 20:48 schreef Sked het volgende:
[..]
D. voor de pc met een stream op fullscreen aan het bibberen van het belabberde niveau
Bibberen van het belabberde niveau? :-Squote:Op woensdag 17 december 2014 20:48 schreef Sked het volgende:
[..]
D. voor de pc met een stream op fullscreen aan het bibberen van het belabberde niveau
En daarna de lucht boven het stadion!quote:Op woensdag 17 december 2014 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien kan PSV het grasveld ook verkopen aan de gemeente.
quote:Op woensdag 17 december 2014 20:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Misschien kan PSV het grasveld ook verkopen aan de gemeente.
Nou, zoveel gratie zat er nou ook weer niet in.quote:
Gewoon wanneer het 19:13 is, 't PSV-clublied zingen.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:49 schreef blup het volgende:
Jongens in Eindhoven daar, wanneer steken jullie eens de koppen bij elkaar om nieuwe liedjes af te spreken
LOL.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wooblabalurg
je bent in vorm Stijn en dat net voor t WKquote:Op woensdag 17 december 2014 20:50 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon wanneer het 19:13 is, 't PSV-clublied zingen.
Dat werkte ook heel goed toen PSV thuis aantrad tegen FC Twente. Weet u dat nog? Die 2-6.
Wat moeten we deze informatie?quote:Op woensdag 17 december 2014 20:52 schreef Ajacied422 het volgende:
Narsingh speelde ook een topwedstrijd toen PSV op bezoek ging in de duiventil die de Euroborg heet. Daar liepen allerlei vogeltjes vreedzaam over het veld.
Davy heeft een foto van mijn fotoboek gemaakt net voordat ik deze wijzigde, zodat hij mij daar later op terug kon pakken. De laatste keer dat ik heb gefacepalmd om iets op FOK!.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Daar was jij toch zo'n fan van?
quote:Op woensdag 17 december 2014 20:52 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Daar was jij toch zo'n fan van?
Dominantquote:Op woensdag 17 december 2014 20:53 schreef Cavaliers het volgende:
Feyenoord speelt Ajaxvoetbal. Balletje breed, balletje terug.
Dat moet je zelf weten. Ik heb mijn non-informatie gespaard voor vanavond want morgenavond moeten jullie mijn bijdrages missen.quote:
Alleen scoort Ajax bijna twee keer zoveel.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:53 schreef Cavaliers het volgende:
Feyenoord speelt Ajaxvoetbal. Balletje breed, balletje terug.
Zelfs Heracles scoort meer dan Feijenoord.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:54 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Alleen scoort Ajax bijna twee keer zoveel.
Heracles heeft Weghorst. Feyenoord moet het doen met Kazim Kazim.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zelfs Heracles scoort meer dan Feijenoord.
Ook FC Utrecht.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:55 schreef Cavaliers het volgende:
[..]
Zelfs Heracles scoort meer dan Feijenoord.
Zo'n opmerking als hij tegen een team met Immers speeltquote:
Dat is om te wennen voor de wedstrijd bij Zenit.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Je kan toch niet lekkere schwalbes maken op zo'n toendraveld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |