*Steekt hand op*quote:Op woensdag 17 december 2014 12:28 schreef Diesell het volgende:
Wtf.... Vrouwen zijn nog viezer dan mannen zo te zien..
Wie da fuck eet groene oogkorstjes??
Ik breng het een beetje grappig omdat het KLB is. Maar ik heb nu echt een pijnlijke keel omdat ik PER ONGELUK (dat wel) een korstje in m'n mond heb gestopt. Was geen handige actie.quote:
Nee, dat vind ik dan wél weer viesquote:Op woensdag 17 december 2014 12:35 schreef luckass het volgende:
straks ga je me ook nog vertellen dat je maandelijks bloed lekt![]()
Heb je de OP aangepast of zo?quote:Op woensdag 17 december 2014 12:32 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik breng het een beetje grappig omdat het KLB is.
Oh het is niet grappig?quote:Op woensdag 17 december 2014 12:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb je de OP aangepast of zo?
quote:Op woensdag 17 december 2014 12:38 schreef Slaap_Zak het volgende:
en toto69, dat is geen kunst, die vindt mij zelfs sexy
Haha was maar een grapje hoor heb me werkelijk suf gelachen.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:38 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Oh het is niet grappig?![]()
KLB style grappig dan.
Nou jij als opper KLB-er; teach me!quote:Op woensdag 17 december 2014 12:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Haha was maar een grapje hoor heb me werkelijk suf gelachen.
Ik vind dat alpaca plaatjes het altijd goed doen maar ik zie dat de grote alpaca hater alweer gearriveerd is dus dat moeten we maar niet doen.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:40 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nou jij als opper KLB-er; teach me!
Ik snap zelf niet eens wat een Poes op Stokje is, dus wat maak jij er van dan?quote:Op woensdag 17 december 2014 12:41 schreef GhpH het volgende:
Dus je bent een moeder maar je hebt en username "poesopstokje"
Pre-teen parent?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |