*Steekt hand op*quote:Op woensdag 17 december 2014 12:28 schreef Diesell het volgende:
Wtf.... Vrouwen zijn nog viezer dan mannen zo te zien..
Wie da fuck eet groene oogkorstjes??
Ik breng het een beetje grappig omdat het KLB is. Maar ik heb nu echt een pijnlijke keel omdat ik PER ONGELUK (dat wel) een korstje in m'n mond heb gestopt. Was geen handige actie.quote:
Nee, dat vind ik dan wél weer viesquote:Op woensdag 17 december 2014 12:35 schreef luckass het volgende:
straks ga je me ook nog vertellen dat je maandelijks bloed lekt![]()
Heb je de OP aangepast of zo?quote:Op woensdag 17 december 2014 12:32 schreef Poesopstokje het volgende:
Ik breng het een beetje grappig omdat het KLB is.
Oh het is niet grappig?quote:Op woensdag 17 december 2014 12:37 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Heb je de OP aangepast of zo?
quote:Op woensdag 17 december 2014 12:38 schreef Slaap_Zak het volgende:
en toto69, dat is geen kunst, die vindt mij zelfs sexy
Haha was maar een grapje hoor heb me werkelijk suf gelachen.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:38 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Oh het is niet grappig?![]()
KLB style grappig dan.
Nou jij als opper KLB-er; teach me!quote:Op woensdag 17 december 2014 12:40 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Haha was maar een grapje hoor heb me werkelijk suf gelachen.
Ik vind dat alpaca plaatjes het altijd goed doen maar ik zie dat de grote alpaca hater alweer gearriveerd is dus dat moeten we maar niet doen.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:40 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nou jij als opper KLB-er; teach me!
Ik snap zelf niet eens wat een Poes op Stokje is, dus wat maak jij er van dan?quote:Op woensdag 17 december 2014 12:41 schreef GhpH het volgende:
Dus je bent een moeder maar je hebt en username "poesopstokje"
Pre-teen parent?
Oh god jaquote:Op woensdag 17 december 2014 12:41 schreef Walter81 het volgende:
Ik moest ineens aan dit smerige filmpje hier denken:
Na deze OP hoef ik jouw poes iig niet meer op mijn stokjequote:Op woensdag 17 december 2014 12:42 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik snap zelf niet eens wat een Poes op Stokje is, dus wat maak jij er van dan?
Ik neem ook geen genoegen met stokjesquote:Op woensdag 17 december 2014 12:43 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Na deze OP hoef ik jouw poes iig niet meer op mijn stokje
quote:Op woensdag 17 december 2014 12:43 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik neem ook geen genoegen met stokjesBoomstammen bitte.
Voordat je in de bagger topics mag posten moet je eerst semi naakt foto's in US posten heh.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:45 schreef Poesopstokje het volgende:
Hoera, ik doe ook eens mee in KLB
IN? Ik maak ze ZELFquote:Op woensdag 17 december 2014 12:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Voordat je in de bagger topics mag posten moet je eerst semi naakt foto's in US posten heh.
Ow dat wist ik nietquote:Op woensdag 17 december 2014 12:47 schreef voederbietel het volgende:
[..]
Voordat je in de bagger topics mag posten moet je eerst semi naakt foto's in US posten heh.
Oh. Gelukkig maar. Ik krijg het altijd een beetje benauwd rond de kerst. Bij jou ben ik veilig.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:09 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik ben vegetariër. Ik vreet alleen dierlijke producten wat van mezelf afkomstig is
Eet je ook zilvervisjes?quote:Op woensdag 17 december 2014 13:09 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik ben vegetariër. Ik vreet alleen dierlijke producten wat van mezelf afkomstig is
helaas nietquote:Op woensdag 17 december 2014 13:48 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Bestaat Fear Factor nog dan?
In eerste instantie; hoe komt het spulletje van uit Braddies pretpakket in mijn mond? Wat is daarin de route?quote:
cumshotquote:Op woensdag 17 december 2014 13:53 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
In eerste instantie; hoe komt het spulletje van uit Braddies pretpakket in mijn mond? Wat is daarin de route?
Dat lijkt mij niet zo moeilijk, twee vingers in zijn kont, jouw rijbewijs B pasje op je voorhoofd geplakt en dan zijn anaconda stimuleren met mond/hand of tegelijk indien gewenst.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:53 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
In eerste instantie; hoe komt het spulletje van uit Braddies pretpakket in mijn mond? Wat is daarin de route?
Stiekem weet iedereen dat je 'm wilt.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:54 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Oef.. dan heb ik dus een onderaanzicht van *heel* Braddie.
Thanks but NO thanks.
proestquote:Op woensdag 17 december 2014 13:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet zo moeilijk, twee vingers in zijn kont, jouw rijbewijs B pasje op je voorhoofd geplakt en dan zijn anaconda stimuleren met mond/hand of tegelijk indien gewenst.
Ja hoi. Ik vreet nog liever andermans oogkorststjes opquote:Op woensdag 17 december 2014 13:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dat lijkt mij niet zo moeilijk, twee vingers in zijn kont, jouw rijbewijs B pasje op je voorhoofd geplakt en dan zijn anaconda stimuleren met mond/hand of tegelijk indien gewenst.
Kan je dat eten?quote:Op woensdag 17 december 2014 13:55 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja hoi. Ik vreet nog liever andermans oogkorststjes op![]()
![]()
Voorlopig geen oraal dus in huize Poesopstokjequote:Op woensdag 17 december 2014 14:03 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ja, maar je krijgt er wel keelontsteking van
Toto's loss, niet de mijnequote:Op woensdag 17 december 2014 14:03 schreef Kiid het volgende:
[..]
Voorlopig geen oraal dus in huize Poesopstokje
Totoquote:Op woensdag 17 december 2014 14:05 schreef Toto69 het volgende:
[ afbeelding ]
inclusief heerlijke groene oogkorstjes![]()
Dus wat vaker poep op toto's stokje?quote:
Pharkus, gedraag jequote:Op woensdag 17 december 2014 14:07 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dus wat vaker poep op toto's stokje?
quote:Op woensdag 17 december 2014 14:07 schreef Poesopstokje het volgende:
OMG maak er een usericon van dan
Wauwquote:Op woensdag 17 december 2014 14:07 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Dus wat vaker poep op toto's stokje?
Waarom ga je dat zitten vretten dan vetjequote:Op woensdag 17 december 2014 12:32 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik breng het een beetje grappig omdat het KLB is. Maar ik heb nu echt een pijnlijke keel omdat ik PER ONGELUK (dat wel) een korstje in m'n mond heb gestopt. Was geen handige actie.
Ze had honger, ze eet wel vaker rare goedjes (Zie ook braddie zijn cumquote:Op woensdag 17 december 2014 14:11 schreef Pavement het volgende:
[..]
Waarom ga je dat zitten vretten dan vetje
Ik sliep man, per ongeluk zei ik tochquote:Op woensdag 17 december 2014 14:11 schreef Pavement het volgende:
[..]
Waarom ga je dat zitten vretten dan vetje
In je slaap vreet je dus ookquote:Op woensdag 17 december 2014 14:11 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik sliep man, per ongeluk zei ik toch
Ik ga je UI wat leuker maken, dit is nog niet genoegquote:Op woensdag 17 december 2014 14:11 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ik sliep man, per ongeluk zei ik toch
Koelkast was te ver lopen, om bij m'n tenen te komen moest ik mezelf in te rare bochten wringen, tja dan blijven oogkorsten over.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:13 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
In je slaap vreet je dus ook
fattie
Ik vind je vies manquote:Op woensdag 17 december 2014 14:14 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Koelkast was te ver lopen, om bij m'n tenen te komen moest ik mezelf in te rare bochten wringen, tja dan blijven oogkorsten over.
Als er deuren sluiten gaan er andere deuren open.quote:
Sowieso, alsof ik de enige ben die lichaamseigen spulletjes opeet. Snot en andersoorten korstjes gaan hier net zo goed naar binnen hoor. Nagels bijten, velletjes vreten,quote:Op woensdag 17 december 2014 14:14 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik vind je vies man
Ik kwam weer![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 17 december 2014 14:15 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Sowieso, alsof ik de enige ben die lichaamseigen spulletjes opeet. Snot en andersoorten korstjes gaan hier net zo goed naar binnen hoor. Nagels bijten, velletjes vreten,
Nou dan hou je deze maar.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:18 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nee man, ik ga niet weer een ban riskeren omwille van fucking Braddie
Tarrels heb ik niet meer, sinds m'n aambeien operatief zijn verwijderdquote:Op woensdag 17 december 2014 14:19 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Nou dan hou je deze maar.
Met je hoofd.
En je tarrels.
En je oogkorstjes.
Booh, ik kwam een beetje.quote:Op woensdag 17 december 2014 14:19 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Tarrels heb ik niet meer, sinds m'n aambeien operatief zijn verwijderdWoeii
Jonkjesquote:Op woensdag 17 december 2014 14:22 schreef Poesopstokje het volgende:
Nou jonkjes, ik ga. De huisvrouwenplicht roept![]()
Doei slotje.
Dacht dat de kids pas om 3 uur uit warenquote:Op woensdag 17 december 2014 14:22 schreef Poesopstokje het volgende:
Nou jonkjes, ik ga. De huisvrouwenplicht roept![]()
Doei slotje.
''Kids''quote:Op woensdag 17 december 2014 14:24 schreef Kiid het volgende:
[..]
Dacht dat de kids pas om 3 uur uit waren
quote:Op woensdag 17 december 2014 14:25 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
''Kids''Ik ben geen hippe Ria ofzo.
Het Kind ligt op bed, ik moet stofzuigen, dweilen, was opvouwen, en over een uur alweer naar de huisarts voor controle. Want echt, het kind heeft écht ontstoken ogenNee zielig
Je bent er maar druk mee meidquote:Op woensdag 17 december 2014 14:25 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
''Kids''Ik ben geen hippe Ria ofzo.
Het Kind ligt op bed, ik moet stofzuigen, dweilen, was opvouwen, en over een uur alweer naar de huisarts voor controle. Want echt, het kind heeft écht ontstoken ogenNee zielig
quote:Op woensdag 17 december 2014 13:55 schreef Kiid het volgende:
[..]
Godsammequote:Op woensdag 17 december 2014 16:51 schreef Poesopstokje het volgende:
Net met Het Kind naar de huisarts geweest voor controle.
Heb haar verteld wat er gebeurd is vannacht, en dan blijkt het toch wel erg gênant te zijn als je het hardop verteldRode kop tot en met. Huisarts is een FOK!ker, want die had een
- hoofd, onvoorstelbaar..
Maar goed, ze heeft m'n keel bekeken en bevoeld, en ik heb inderdaad een beginnende keelontstekingAls het vrijdag erger is geworden kan ik haar bellen voor een antibioticakuur
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |