Het zijn allemaal suffe argumentenquote:Op woensdag 17 december 2014 12:21 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Jammer dat er niet inhoudelijk op mijn argumenten tegen vegetarisch eten is ingegaan.
daar zou ik wel trek in hebben!quote:Op woensdag 17 december 2014 12:25 schreef chufi het volgende:
Hoe zit het met een stokbroodje gezond met ei en runder rookvlees?
Als je het runderrookvlees weg laat is het vegetarisch, zo zit datquote:Op woensdag 17 december 2014 12:25 schreef chufi het volgende:
Ah dat is ook best wel een keertje te doen...quote:Op woensdag 17 december 2014 12:26 schreef FANN het volgende:
[..]
Als je het runderrookvlees weg laat is het vegetarisch, zo zit dat
Hebben ze ook vegetarische broodjes?quote:Op woensdag 17 december 2014 12:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kan er nog wel eentje halen in de kantine...
Jij vindt het suffe argumenten, ik probeer een serieuze discussie te houden.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Het zijn allemaal suffe argumenten![]()
Ik snap dat niet die oorlog tussen vleeseters en vegetariërs, pas als iemand jou echt gaat
aanvallen op je eetgedrag, dan snap ik het wel zoals TS, die dan lekker wil eten in een
restaurant en die dan lastiggevallen wordt, zou ik ook niet moeten als iemand mij de les
gaat lezen dat je niet zónder vlees kan, want dat kan prima![]()
Beetje minder vlees en wat diervriendelijker zou geen kwaad kunnen denk ik zelf, maar ja...
Eigenlijk is dat gewoon dubbelop... waarom die rare combinatie?quote:Op woensdag 17 december 2014 12:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ah dat is ook best wel een keertje te doen...
Meestal wel of vegetariche vegetariche Bami Gorengquote:Op woensdag 17 december 2014 12:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Hebben ze ook vegetarische broodjes?
Anders ga ik straks weer aan de Brintavind ik érg lekker trouwens, heb ik liever dan brood
's morgens, en een smoothie is zo koud
Maar geloof je écht dat dat banaantje wat ik gisteren levend in de oven heb gedaan metquote:Op woensdag 17 december 2014 12:29 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Jij vindt het suffe argumenten, ik probeer een serieuze discussie te houden.
Ik hou geen oorlog, ik eet wat ik wil eten, laat andere eten wat ze willen eten, maar deel wel mijn mening op een forum of tijdens een discussie, maar ga niet ongevraagd mensen lastig vallen.
Doe vanmiddag maar een Bamiquote:Op woensdag 17 december 2014 12:30 schreef chufi het volgende:
[..]
Meestal wel of vegetariche vegetariche Bami Goreng
Vandaag in de keuken:
Soups
•Oriental beef soup
•Broccoli soup
Main meal
•Bami goreng
•Chicken
•Garnish
Snack
•Mushroom ragout puff pastry
•Tomato and mozzarella salad
nou... als het niet teveel moeite isquote:Op woensdag 17 december 2014 12:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kan er nog wel eentje halen in de kantine...
Wel kans dat het bami met vlees isquote:Op woensdag 17 december 2014 12:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Doe vanmiddag maar een Bamilekker....
Verslaafd aan vlees dusquote:Op woensdag 17 december 2014 12:30 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Ik zou niet vegetarisch kunnen eten, dan krijg ik veel te weinig binnen, lust niet veel. Knap persoon die mij een week lang van vegetarisch eten zou kunnen voorzien zonder dat ik te weinig voedingsstoffen binnen krijg of moet kokhalzen.
quote:Op woensdag 17 december 2014 12:32 schreef FANN het volgende:
[..]
Doe vanmiddag maar een Bamilekker....
De boom misschien wel. Planten herkennen en reageren in ieder geval wel op aanvallers en beschadigers.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Maar geloof je écht dat dat banaantje wat ik gisteren levend in de oven heb gedaan met
honing en basterdsuiker heeft liggen gillen van de pijn?
Een serieuze discussie in KLB?quote:Op woensdag 17 december 2014 12:29 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
ik probeer een serieuze discussie te houden.
Mew.. ben ik ook niet zo gek op, maar zou wel kunnen, Vegetarische Bami bestaan wel hoor, maak ik zelf ook wel eens, gewoon Bami maar dan zonder vlees, is zo simpel eigenlijkquote:Op woensdag 17 december 2014 12:34 schreef drakin het volgende:
[..]
Wel kans dat het bami met vlees is
Ik zou voor de tomaten en mozzarella salade gaan
Dat heb ik ook nooit begrepen, nee. Van beide kanten niet. Ik eet al zo'n 35 jaar geen vlees meer, maar heb nooit de behoefte gevoeld anderen te overtuigen of bekeren. Het is mijn keuze en ik houd het ook mijn keuze.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Het zijn allemaal suffe argumenten![]()
Ik snap dat niet die oorlog tussen vleeseters en vegetariërs, pas als iemand jou echt gaat
aanvallen op je eetgedrag, dan snap ik het wel zoals TS, die dan lekker wil eten in een
restaurant en die dan lastiggevallen wordt, zou ik ook niet moeten als iemand mij de les
gaat lezen dat je niet zónder vlees kan, want dat kan prima![]()
Beetje minder vlees en wat diervriendelijker zou geen kwaad kunnen denk ik zelf, maar ja...
Nee, niet verslaafd, maar nog nooit een goede vegetarische maaltijd gehad. En ben ook tegen dierenleed.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:35 schreef FANN het volgende:
[..]
Verslaafd aan vlees duskoop dan Biologisch vlees... dat scheelt toch weer een hoop
dierenleed, nou ja, moet je ook zelf weten eigenlijk, zit wel veel zooi in tegenwoordig, maar
dat weet je vast zelf ook wel
Ik ben ook een vleeseter, maar dit klopt helemaal niet, heb je nog nooit een avond pannenkoeken, pizza of patat gehad? Vult wel en is meestal zonder vlees. Niks mis met af en toe vlees weglaten.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:30 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Ik zou niet vegetarisch kunnen eten, dan krijg ik veel te weinig binnen, lust niet veel. Knap persoon die mij een week lang van vegetarisch eten zou kunnen voorzien zonder dat ik te weinig voedingsstoffen binnen krijg of moet kokhalzen.
Volgens Google welquote:Op woensdag 17 december 2014 12:37 schreef FANN het volgende:
[..]
Ziet er lekker uit! Als het Vegetarisch is, vreet ik het zo op
Ik maak mijn macaroni en spaghetti ook al jaren standaard zonder vlees, maar wel met veel groente, saus en kaas.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Mew.. ben ik ook niet zo gek op, maar zou wel kunnen, Vegetarische Bami bestaan wel hoor, maak ik zelf ook wel eens, gewoon Bami maar dan zonder vlees, is zo simpel eigenlijk
Ah............. nooit ee lekkere Vegetarische maaltijd gehad?quote:Op woensdag 17 december 2014 12:37 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Nee, niet verslaafd, maar nog nooit een goede vegetarische maaltijd gehad. En ben ook tegen dierenleed.
Hoax! Jij bent nog lang geen 35.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:36 schreef Eska het volgende:
Dat heb ik ook nooit begrepen, nee. Van beide kanten niet. Ik eet al zo'n 35 jaar geen vlees meer, maar heb nooit de behoefte gevoeld anderen te overtuigen of bekeren. Het is mijn keuze en ik houd het ook mijn keuze.
Ja, en soms doe ik vegetarisch gehakt door de saus, lang niet altijd hoor, maar bij sommigequote:Op woensdag 17 december 2014 12:38 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik maak mijn macaroni en spaghetti ook al jaren standaard zonder vlees, maar wel met veel groente, saus en kaas.
Ik vind pannenkoeken geen fatsoenlijke maaltijd nee, pizza is misschien nog wel fatsoenlijk, en eet bij friet altijd snacks (vlees), maar dat vindt ik ook geen fatsoenlijke maaltijd, kan niet zeggen dat ik van friet (ook met snacks) voldoende voedingsstoffen binnen krijg.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:37 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik ben ook een vleeseter, maar dit klopt helemaal niet, heb je nog nooit een avond pannenkoeken, pizza of patat gehad? Vult wel en is meestal zonder vlees. Niks mis met af en toe vlees weglaten.
Vroeger... vond ik een Whopper Junior met Kaas, frietjes en een Milkshake héél lekker.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:40 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Ik vind pannenkoeken geen fatsoenlijke maaltijd nee, pizza is misschien nog wel fatsoenlijk, en eet bij friet altijd snacks (vlees), maar dat vindt ik ook geen fatsoenlijke maaltijd, kan niet zeggen dat ik van friet (ook met snacks) voldoende voedingsstoffen binnen krijg.
Toch zijn het de deegwaren bij beide die vooral voor het vullen zorgen, deeg vult meer dan vlees op deze manier. Maar als je nou kaaspannenkoeken maakt, of bananenpannenkoek?quote:Op woensdag 17 december 2014 12:40 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Ik vind pannenkoeken geen fatsoenlijke maaltijd nee, pizza is misschien nog wel fatsoenlijk, en eet bij friet altijd snacks (vlees), maar dat vindt ik ook geen fatsoenlijke maaltijd, kan niet zeggen dat ik van friet (ook met snacks) voldoende voedingsstoffen binnen krijg.
idd, daar kom ik ook echt niet binnen.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Vroeger... vond ik een Whopper Junior met Kaas, frietjes en een Milkshake héél lekker.
Nu maak ik het zo:
Mijn hamburger maak ik van Vegetarisch gehakt, frietjes bak ik zelf, en mijn milkshake is
een Smoothie, veel gezonder en harstikke lekker, maar moet je wel effe voor de keuken in
natuurlijk, bij Burger King kan je het zo afhalen...
Mac Donald is sowieso té goor voor woordenécht hoor
alleen die lucht al die daar hangt...
Ik ga ook iets maken, zo een klant en dan een dik uur aan het werk.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:45 schreef FANN het volgende:
En nu heb ik honger![]()
Ik ga mijn Brinta maken
Mja, ik weet dat ik soms overkom alsof ik net uit het ei gekropen ben.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoax! Jij bent nog lang geen 35.![]()
Zit in veel mensen om de ander te willen overtuigen van het eigen gelijk....niet alleen bij dit onderwerp.
MacDonalds en Burger King eet ik beide niet graag, liever gewoon spaghetti, bami/nasi, vlees + groente + aardappelen/rijst.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:43 schreef FANN het volgende:
[..]
Vroeger... vond ik een Whopper Junior met Kaas, frietjes en een Milkshake héél lekker.
Nu maak ik het zo:
Mijn hamburger maak ik van Vegetarisch gehakt, frietjes bak ik zelf, en mijn milkshake is
een Smoothie, veel gezonder en harstikke lekker, maar moet je wel effe voor de keuken in
natuurlijk, bij Burger King kan je het zo afhalen...
Mac Donald is sowieso té goor voor woordenécht hoor
alleen die lucht al die daar hangt...
Het vult wel, maar het geeft niet genoeg voeding naar mijn mening. Ik merk gewoon dat ik groente/vlees tekort kom dan.quote:Op woensdag 17 december 2014 12:45 schreef drakin het volgende:
[..]
Toch zijn het de deegwaren bij beide die vooral voor het vullen zorgen, deeg vult meer dan vlees op deze manier. Maar als je nou kaaspannenkoeken maakt, of bananenpannenkoek?
Welke bekende soapie ben jij?quote:Op woensdag 17 december 2014 12:40 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
O, laat dan maarquote:Op woensdag 17 december 2014 13:19 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Niet zo bekend hoor.
Deisyy is van de leeftijd dat ze het nog heeft over Rien Hogendoorn en consorten.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:21 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
Nouja zeg, beetje haten dat ik geen Ludo Sanders ben.
Dan had je deze ava wel gehad.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:21 schreef Arnold_Braunschweiger het volgende:
[..]
Nouja zeg, beetje haten dat ik geen Ludo Sanders ben.
Gelukkig zeg je geen meneer Harmsenquote:Op woensdag 17 december 2014 13:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Deisyy is van de leeftijd dat ze het nog heeft over Rien Hogendoorn en consorten.
Beetje inleven in je doelgroep ja.
Frits van Houten moest ik googelen. Daarna nog steeds geen belletje.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:26 schreef Deisyy het volgende:
Gelukkig zeg je geen meneer Harmsen
Maar Frits van Houten, dat vond ik toen wel een leukie!
Zou wel een goede undercover actie zijn, als je eigen karakter op het forum voordoen.quote:Op woensdag 17 december 2014 13:23 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan had je deze ava wel gehad.
[ afbeelding ]
Dat zit waardeloos...quote:Op woensdag 17 december 2014 12:25 schreef chufi het volgende:
dat hebben we gemerktquote:Op woensdag 17 december 2014 17:14 schreef chufi het volgende:
2 dagen nog en dan op zoek naar iets nieuws.... Ik heb deze laatste dagen echt geen zin meer.....
heel even gehuild en nu ligt ze weer lekker te slapen, super babyquote:
Mooie meisjes zijn altijd superquote:Op woensdag 17 december 2014 17:24 schreef just me het volgende:
[..]
heel even gehuild en nu ligt ze weer lekker te slapen, super baby
En jij met terugwerkende kracht ook een goeie morgen. En dankjewelquote:Op woensdag 17 december 2014 08:37 schreef just me het volgende:
Mmmmm ik wil hier net posten en toen kreeg ik te zien dat ik een melding verzonden had..
nou goeie morgen en welkom terug AdoraBelle
Het is goed dat het er is als je het nodig hebt, maar het is echt niet fijn om die dingen te moeten slikken. Maarja, beter dan dat je jezelf iets aandoet.quote:Op woensdag 17 december 2014 09:02 schreef sacha het volgende:
[..]
en toch zijn er genoeg mensen die er wel baat bij hebben, gek he?
je zou een linkje kunnen geven....quote:Op woensdag 17 december 2014 18:00 schreef Kingstown het volgende:
Pssend bij de TT van dit topic....ik zie net een lokkwoot voor Nikky van 10 (!!) jaar geleden en nee....het is geen kloon van mij die dat deed.
Toen lokten de quotes toch nog niet?quote:Op woensdag 17 december 2014 18:00 schreef Kingstown het volgende:
Passend bij de TT van dit topic....ik zie net een lokkwoot voor Nikky van 10 (!!) jaar geleden en nee....het is geen kloon van mij die dat deed.
dit snap ik nietquote:Op woensdag 17 december 2014 17:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Het is goed dat het er is als je het nodig hebt, maar het is echt niet fijn om die dingen te moeten slikken. Maarja, beter dan dat je jezelf iets aandoet.
Toen nog niet, maar als je ze nu gaat posten, dan weer wel.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:18 schreef svann het volgende:
Toen lokten de quotes toch nog niet?
Navond!
Deze TT was iig wel in hoge mate lokkend.
Want alle mensen die antidepressiva slikken willen zichzelf iets aan doen?quote:Op woensdag 17 december 2014 17:59 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
En jij met terugwerkende kracht ook een goeie morgen. En dankjewel.
[..]
Het is goed dat het er is als je het nodig hebt, maar het is echt niet fijn om die dingen te moeten slikken. Maarja, beter dan dat je jezelf iets aandoet.
Wat begrijp je niet? Dan kan ik het proberen anders uit te leggen.quote:
Geen idee? Zeg ik dat?quote:Op woensdag 17 december 2014 18:27 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Want alle mensen die antidepressiva slikken willen zichzelf iets aan doen?
Ben je ook, met je 192K!quote:Op woensdag 17 december 2014 18:27 schreef Kingstown het volgende:
Toen nog niet, maar als je ze nu gaat posten, dan weer wel.
Nog een 4 cijferige....begin me erg jeugdig te voelen!
Automutilatie heet dat toch?quote:Op woensdag 17 december 2014 18:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Adora slikt liever rotzooi, dan dat ze haar polsen doorsnijdt,
Er worden een paar hele oude quotes uit het banmeldtopic naar boven gehaald ergens in ONZ.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:36 schreef svann het volgende:
Ben je ook, met je 192K!
Als de topicreeks nog loopt kan zo'n oude quote knap verwarrend zijn.
Als een modje een pokkebui heeft heb je ook zo een ban aan je reetquote:Op woensdag 17 december 2014 18:40 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Grappig wel om te zien waar er vroeger bans voor werden gegeven....trollen en hoppa een week weg.
Als je het wat drastischer doet heet het anders.quote:
Hebben we met Deisyy straks geen last meer van.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:41 schreef FANN het volgende:
Als een modje een pokkebui heeft heb je ook zo een ban aan je reet![]()
ik tenminste wel
quote:Op vrijdag 14 mei 2004 15:24 schreef nikky het volgende:
daeri - vragen naar het filmpje van maxima en amalia
48 uur
Ja zelfmoorpoging is weer iets anders, maar ik geloof dat Bella zichzelf sneed ofzo..quote:Op woensdag 17 december 2014 18:42 schreef svann het volgende:
[..]
Als je het wat drastischer doet heet het anders.
Gezellig hier, zo begripvol naar elkaar enzo bij tijd en wijle.
*wat te eten zoeken gaat -al dan niet vegetarisch.
Karina heeft volgens mij ook nog nooit een ban gegeven hoorquote:Op woensdag 17 december 2014 18:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hebben we met Deisyy straks geen last meer van.![]()
Deze quote van Nikky was het trouwens.
[..]
Awww... en nikky is normaal nog wel zo lief...quote:Op woensdag 17 december 2014 18:43 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hebben we met Deisyy straks geen last meer van.![]()
Deze quote van Nikky was het trouwens.
[..]
Je weet niet wie nikky is, eigenlijk is dat al banwaardigquote:Op woensdag 17 december 2014 18:47 schreef FANN het volgende:
als ik nu om dat filmpje vraag krijg ik dus een ban?
o ja... heet die Nikky dan?quote:Op woensdag 17 december 2014 18:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
FANN....seriously.... die post hier de laatste 5 SC's in het paars mee.
Ik geloof dat ik het nu weer weetquote:Op woensdag 17 december 2014 18:47 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Je weet niet wie nikky is, eigenlijk is dat al banwaardig.
Weet je nog wel wie ik ben dan?quote:Op woensdag 17 december 2014 18:49 schreef FANN het volgende:
[..]
ja ja... ik weet ook niet wat dat is de laatste tijd, gaat ene oor in andere oor uit...
JA... jou kan me wel herinnerenquote:Op woensdag 17 december 2014 18:50 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Weet je nog wel wie ik ben dan?.
ehm...quote:Op woensdag 17 december 2014 18:35 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Wat begrijp je niet? Dan kan ik het proberen anders uit te leggen.
Die vaste OP met omschrijving van iedere poster hier is zo gek nog niet voor jou.quote:Op woensdag 17 december 2014 18:49 schreef FANN het volgende:
ja ja... ik weet ook niet wat dat is de laatste tijd, gaat ene oor in andere oor uit...
goezzo!quote:Op woensdag 17 december 2014 18:43 schreef chufi het volgende:
[..]
FF alles van me af laten glijden ...
nah... ze is nog nieuw.. en heeft nog niet heel veel gepost dan ben ik dat nog niet gewendquote:Op woensdag 17 december 2014 18:58 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Die vaste OP met omschrijving van iedere poster hier is zo gek nog niet voor jou.
Hoerige kerstboom, paars-rebels op IRC, scheve foto, kersverse baby, André Hazes....quote:Op woensdag 17 december 2014 18:59 schreef FANN het volgende:
maar nu weet ik het weerPaars en FA geweest en de rest ben ik vergeten
ik heb geen flauw idee meerquote:Op woensdag 17 december 2014 19:01 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hoerige kerstboom, paars-rebels op IRC, scheve foto, kersverse baby, André Hazes....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |