Ik heb nog een volle emmerquote:Op woensdag 17 december 2014 09:28 schreef Champy het volgende:
Gelukkig is mijn B&F pot bijna leeg, ga lekker bij XXL bestellen volgende keer
!
inb4 Ang3l 'ik ga gelijk bestellen'quote:Op woensdag 17 december 2014 09:51 schreef BredeBroeder het volgende:
Conclusie: je word in je kont geneukt bij b&f
quote:Op woensdag 17 december 2014 09:56 schreef fathank het volgende:
[..]
inb4 Ang3l 'ik ga gelijk bestellen'
quote:Op woensdag 17 december 2014 09:56 schreef fathank het volgende:
[..]
inb4 Ang3l 'ik ga gelijk bestellen'
Ja, ik keek maar naar 2 foto's, wtf.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:04 schreef fathank het volgende:
echt superinteressant een meisje met 60 kg deadlift en foto's van eten op dr instagram
I wonder.quote:Op woensdag 17 december 2014 09:33 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Sap is gewoon een lieve jongeh!
quote:tja, dat zou ik niet kunnen zeggen... Ik squat nu 2,5 jaar en zit daarmee al een half jaar op 45 kilo, wat dus echt niks is. Denk dat het vooral door een verkeerde form en onregelmatig trainen/squatten komt
pics.quote:Op woensdag 17 december 2014 10:06 schreef IrCute het volgende:
''Ik lift al 2 jaar'' Mijn armen waren na 2 weken al groter
Samenvatting: Er zit 20% minder eiwit in hun whey dan ze claimen volgens nu 2 onafhankelijke labtestsquote:
Eiwitgehalte ligt 20% lager dan geclaimd en wordt gemaskerd door het toevoegen van (weet niet meer zo) om zo een stikstoftest te neppen. Massaspectrometing toont echter aan dat je geflest wordt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |