Paramount Bans Showing ‘Team America’quote:Op donderdag 18 december 2014 09:41 schreef DustPuppy het volgende:
Hebben die hackers Team America nooit gezien?
Dit.quote:Op vrijdag 19 december 2014 05:32 schreef TLC het volgende:
Jeezus, buigen voor terrorisme, zo kan iedere gek zijn wil aan iemand opleggen en dan
Heel goede maatregel van Sony ! De geliefde Leider Kim moet ook niet belachelijk worden gemaakt want ook buiten Noord-Korea is het een groot leider
Linkse Boomknuffelaar, log even in op je andere account, wil je?quote:Op vrijdag 19 december 2014 05:32 schreef TLC het volgende:
Jeezus, buigen voor terrorisme, zo kan iedere gek zijn wil aan iemand opleggen en dan
Heel goede maatregel van Sony ! De geliefde Leider Kim moet ook niet belachelijk worden gemaakt want ook buiten Noord-Korea is het een groot leider
Op andere fora speculeert men dat financiële informatie van Sony in handen zou zijn van de hackers en dat er heel wat geld achterover gedrukt zou kunnen zijnquote:Op vrijdag 19 december 2014 05:32 schreef TLC het volgende:
Dat denk ik ook. Anders heb je x miljoen aan productiekosten door de plee gespoeld.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:55 schreef stbabylon het volgende:
Ik zeg het hier, zodat het later gequote kan worden:
Dit is een reclamestunt. The Interview komt gewoon uit. Zeker weten.
Maar dat was toch geen terroristische aanslag naar aanleiding van die film? Dat was gewoon een gek die graag wat mensen wilde doodschieten.quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:54 schreef havanagila het volgende:
Overigens, die ene Batman film (waar daadwerkelijk doden vielen) bleef ook lekker draaien. Lijkt me erg stug dat er nu wel een daadwerkelijke dreiging is.
Neuhquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:02 schreef havanagila het volgende:
Maar eveneens reden om vertoningen (tijdelijk) stop te zetten, toch?
Waarschijnlijk. Producenten hebben een obsessie met "awareness", het percentage van de mensen wat weet dat een film uitkomt. Laatst keek ik naar een docu over het maken van Total Recall (de oude), daarin bleek dat die veel te laag lag een week voordat de film uitkwam en om die reden begonnen ze met een agressieve reclamecampagne. Dit is waarschijnlijk ook zo'n campagne maar dan een die relatief goedkoop is omdat journalisten er in trappen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:55 schreef stbabylon het volgende:
Ik vraag iedereen die dit beweert om bewijs, maar niemand die kan leveren.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:03 schreef Syd het volgende:
Er is toch een versie beschikbaar op torrents ? Van de interview
Nog niet in ieder geval. Het is in het verleden wel voorgekomen dat een film er op kwam te staan voor de première.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:40 schreef hottentot het volgende:
[..]
Ik vraag iedereen die dit beweert om bewijs, maar niemand die kan leveren.
quote:Op vrijdag 19 december 2014 09:55 schreef stbabylon het volgende:
quote:FBI beschuldigt Noord-Korea officieel van Sony-hack
De FBI zegt over genoeg informatie te beschikken om te concluderen de Noord-Koreaanse overheid verantwoordelijk is voor de grote Sony-hack.
Dat meldt de Amerikaanse inlichtingendienst vrijdag in een statement.
De systemen van Sony werden eind november aangevallen. Sindsdien wordt gevoelige informatie van het bedrijf en zijn medewerkers gelekt. Sony besloot woensdag af te zien van de geplande première van de omstreden film The Interview, waarin de moord op de Noord-Koreaanse leider Kim Jong-un wordt beraamd.
"Technische analyse van de gebruikte malware tonen verbanden met andere malware waarvan de FBI weet dat die eerder door Noord-Korea zijn gebruikt", aldus de FBI. Er waren overeenkomsten in specifieke regels code van de software.
De FBI zegt zeer bezorgd te zijn over de destructieve aard van de aanval op een privaat bedrijf en de betrokken medewerkers". De Noord-Koreaanse aanval op Sony bevestigt volgens de FBI verder dat cyberaanvallen een van de grootste dreigingen zijn voor de Verenigde Staten. "Dit soort daden van intimidatie vallen buiten de grenzen van acceptabel gedrag van een staat".
Bedreigd
The Interview zou eigenlijk vanaf eerste kerstdag in de bioscopen te zien zijn, maar veel bioscoopketens deinsden terug nadat hackers de bioscopen hadden bedreigd. Daarop heeft Sony de film in de VS helemaal geannuleerd. De film komt ook niet uit op dvd of internet.
Klopt, maar als er nog geen screeners zijn vrijgegeven dan acht ik de kans zeer klein dat dit nu nog gaat gebeuren. Zolang alleen Sony nog in het bezit is van de film moet je als je als werknemer daar de film wilt lekken de zaken enorm goed voor elkaar hebben, want dat gaat een zeer uitgebreid en grondig intern onderzoek worden. Nog los van de consequenties als ze je wel betrappen.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:44 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Nog niet in ieder geval. Het is in het verleden wel voorgekomen dat een film er op kwam te staan voor de première.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |