abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_147685011
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 21:46 schreef JufMariska het volgende:
Kleinrjes hebben juist nog een ontzettende kokhalsreflex Razz, dus moet goedkomen!

Dit idd Razz, komt echt helemaal goed!
(Alleen die banaan dus he, maar ook dat gaat 9999 van de 10000x goed :) )
pi_147685233
Maar razz, je moet toch niet omdat zij t doen? Of begrijp ik je verkeerd?
  woensdag 17 december 2014 @ 21:53:52 #123
146480 Spees_Eend
in mijn nopjes
pi_147685277
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 21:46 schreef JufMariska het volgende:
Kleinrjes hebben juist nog een ontzettende kokhalsreflex Razz, dus moet goedkomen!

Ik word verder een beetje verlegen van jullie :@ O+
Ik wil wel even disclaimeren hier, Sil had dat namelijk helemaal niet goed. Dat is een keer heel eng geworden. Dus hou het altijd heel goed in de gaten en als je het niet vertrouwt, stop ermee.
pi_147685352
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 21:53 schreef Roomsnoes het volgende:
Maar razz, je moet toch niet omdat zij t doen? Of begrijp ik je verkeerd?
Nee hoor, maar meer dat ik er vóór zij komen oppassen een gefundeerde mening over wil hebben.
Zodat we het rustig kunnen uitleggen, en dat het geen discussie wordt.
pi_147685399
Ah zo, duidelijk :) en slim ;)
  woensdag 17 december 2014 @ 21:56:31 #126
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_147685413
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 21:55 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Nee hoor, maar meer dat ik er vóór zij komen oppassen een gefundeerde mening over wil hebben.
Zodat we het rustig kunnen uitleggen, en dat het geen discussie wordt.
Het artikel wat ik hierboven plaatste is nuttig ;).
Overigens, wat is er mis met een simpel 'wij wachten nog even'?
KuikenGuppy
pi_147685527
Niks hoor, maar ik weet er zelf gewoon niks van. Dus ik kan wel roepen 'wij wachten nog even', maar dan weet ik nog niks! Dus lees ik me in. Die site van jou is nuttig! (Ik ben op sommige bijna alle gebieden echt een mega baby-n00b jongens, echt!)

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2014 21:58:46 ]
pi_147685774
Ik was aan het fokken op mijn foon toen ik O on slaap voedde, en toen liet ik mijn foon op haar hoofdje vallen :'( We moesten allebei heel hard huilen. Wat voel je je dan een prutmoeder zeg ;(
  woensdag 17 december 2014 @ 22:04:26 #129
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_147685908
Herkenbaar Room ;( :').
Het zal vast niet de laatste keer zijn. Kusje erop! :*.
KuikenGuppy
pi_147685951
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 22:02 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik was aan het fokken op mijn foon toen ik O on slaap voedde, en toen liet ik mijn foon op haar hoofdje vallen :'( We moesten allebei heel hard huilen. Wat voel je je dan een prutmoeder zeg ;(
Dat is mij met A. toen ik nog BV gaf ook een paar keer overkomen :@ . Je bent géén prutmoeder, en als ze 18 is weet ze er niks meer van :* . Net als dat ik in A's vinger heb geknipt, haar hoofd al een keer tegen de zijkant van de box heb gestoten bij het oppakken en ik me afvroeg waarom de mouw van het vestje zo stroef ging en erachter kwam dat haar duimpje best wel dubbel zat.

Vinger is weer heel, hoofd is nog heel, duim zit er nog aan.

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 17-12-2014 22:06:52 ]
pi_147686026
Nee, zal idd wel vaker gebeuren. 't Is al een wonder dat ik haar pas met 4,5 maand voor hete erst pijn doe, kluns als ik ben. Maar oef, dan ben je ineens heul niet zo stoer :D

Haha, gelukkig weet ze het nu ook wal niet meer, razz ;)
pi_147686925
Oh in dat kader heb ik ook iets 'op te biechten'. Ik zat vanavond met I op de bank en zij stond tegen de leuning te spelen met haar sok (die ze weer eens had uitgetrokken). Ik zat met mijn laptop op schoot en zag ineens een belangrijk werkmailtje voorbij komen. En toen ineens 'bonk'. Lag ze op de grond. Gelukkig niet ongelukkig gevallen of zo en ook gewoon op een dik kleed, maar toch. Momentje van onoplettendheid.
"All that maybe the slightly better ones do is sort of get inside your head and leave something there"
pi_147687272
Stip had vandaag z'n tand in z'n lip :X Maar hij is ook gewoon echt een brokkenpiloot en doet regelmatig een American History X moment na op de tafel waarna hij vervolgens links of rechtsom kukelt, piept en bij oppakken weer heel vrolijk met z'n vingers in m'n neus gaat peuren. Ik denk dat wij gewoon een lompe boer met een hoge pijngrens hebben gebakken :7
pi_147687534
T had ook een incidentje vandaag. Hij zat te spelen, bukte om iets van de grond te rapen en kwam met zijn hoofd tegen het handvat van de kast aan. Hij moest heul hard huilen. :@ Hij heeft nu een blauw plekje en een wondje op zijn hoofd.
pi_147690058
Telefoon op baby :') mij ook al eens gebeurd.. Dronk rustig verder gelukkig :D

Ik ben hier het 'gevecht' 'S avonds echt zo zat, ik kijk er steeds meer tegen op :{ Blijf net zo lief de hele nacht wakker in de woonkamer en dat ik dan overdag wat bijslaap. Elke avond weer, zodra we de slaapkamer instappen is ze klaarwakker. Uren bezig haar in slaap krijgen en dan na een paar uurtjes slaap het hele circus weer opnieuw. Terwijl het overdag echt geen probleem is.. Op zulke momenten denk ik dan ook weer aan overstappen op kv, want dat stomme gevecht aan de borst steeds.. Wild schudden met haar hoofd en krijsen als ze loslaat maar niet meer zelf aan willen happen. Maar ook weer zo zonde want het verloopt verder zo soepeltjes :')
pi_147690219
Sterkte Krijgerr... Kan me niet voorstellen hoe zwaar het moet zijn. Ik heb al moeite met onze avonden terwijl hij overdag nu goed slaapt en na middernacht ook.

:*
Kwak
pi_147690837
Ach krijgertje, ik snap goed dat je het zat bent ondertussen :*

Arm vriendje: L zit blijkbaar midden in sprong nummer 4 :'( en ik ben net ongesteld geworden })

En ik zit gewoon voor het eerst sinds heel, heel lang aan een glaasje wijn :D
pi_147690908
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 23:06 schreef krijgerrtje het volgende:
Telefoon op baby :') mij ook al eens gebeurd.. Dronk rustig verder gelukkig :D

Ik ben hier het 'gevecht' 'S avonds echt zo zat, ik kijk er steeds meer tegen op :{ Blijf net zo lief de hele nacht wakker in de woonkamer en dat ik dan overdag wat bijslaap. Elke avond weer, zodra we de slaapkamer instappen is ze klaarwakker. Uren bezig haar in slaap krijgen en dan na een paar uurtjes slaap het hele circus weer opnieuw. Terwijl het overdag echt geen probleem is.. Op zulke momenten denk ik dan ook weer aan overstappen op kv, want dat stomme gevecht aan de borst steeds.. Wild schudden met haar hoofd en krijsen als ze loslaat maar niet meer zelf aan willen happen. Maar ook weer zo zonde want het verloopt verder zo soepeltjes :')
Waarom doe je dat dan niet? Ik heb nachten doorgebracht op de bank met Stip veilig in de box of wipper of met het licht aan in bed. Licht uit was piepen en gillen, maar licht aan was ok, dus dan deed ik dat maar. Misschien krijg je ze iets eerder in een dag/nachtritme als je het niet doet, maar als ik zo wat slaap kreeg vond ik het al lang prima.

Slaaptekort is echt killing en een gevecht om bed trok ik dan echt niet dus werd het vaak weg van de minste weerstand waar we allebei blij van werden.

En zelf naar bed gaan en baby overdragen aan papa kan ook he!
pi_147696448
Wat een stilte hier vannacht!
pi_147696450
:W nachtploeg hier! J legt net weer een gevoederd mannetje in z'n bed.
Everything will be fine in the end. If it's not fine, it's not the end
pi_147696460
J had kerstdiner en ik was naar mijn ouders. Hele avond geclusterd. 0.30 waren we weer thuis. 1.00 drinken... 4.30 drinken.... :O
Kwak
  donderdag 18 december 2014 @ 05:45:18 #142
52229 Chanty
Ik heersch >:)
pi_147696490
Twinkle mooi mannetje O+

Hier hebben wij lucas de laatste twee weken een paar keer aan banaan laten sabbelen omdat we signalen krijgen dat hij eraan toe is. Met 5, 5 maand dus maar echt starten doen we volgende week dan is hij zes maanden. Ik geloof idd dat het in het algemeen beter is ivm darmpjes maar dat heus niet voor elke baby hetzelfde zijn. Dus kijken naar je kind. Verder is het voor mij zelf ook een mentale stap. Hij wordt al zo snel groot dus dan vind ik zes maanden vroeg genoeg mits hij genoeg heeft nog aan bv. En die bv is mijn laatste argument want wilde het risico beperken dat die terug loopt voor de zes maanden.

Krijgertje :*
Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
pi_147696649
Krijgerrtje kan je man iets betekenen? En haar zelf in slaap laten vallen zodat ze niet wakker schrikt zonder jou?
Of wat dot zegt :*

Chanty
Lucas al bijna 6mnd! Wat gaat dat snel.

Gisteravond was ik alleen tot 22u. Baby's veel wakker/huilen/etc.
Maar het ging best goed en heb Saar rustig op bed kunnen brengen.
23u laatste fles maar E werd steeds weer wakker. Om 1u wisten we het niet meer zo goed, niets was goed.
Dus hebben we dr laten huilen :@
10minuutjes (duurde veel te lang :'( vind het wel moeilijk)
Om 1:20 bij dr gekeken of alles oké was en toen sliep ze gewoon! 6:30 haar wakker gemaakt voor de fles :o

S.ophie werd om 5:15 wakker. Toen wilde E nog geen fles, wel geprobeerd.
En 6uur was peuter wakker maar toch. Een goede nacht! Van half2 tot 5:15 geslapen O+
pi_147696682
Zoë, wat fijn! Dat geeft weer wat moed. :*.

Hier weer een doorslaapjochie. O+. We hebben geslapen van 23 tot 6:45. :o.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_147696821
Lekker DAD!!

Laten huilen gaat wel tegen mijn gevoel in. Miepen oké.
Maargoed wat moet je op een gegeven moment. Rust is ook belangrijk.
Nichtje huilt zichzelf ook in slaap. Vond dat ook altijd lastig wilde haar het liefst troosten maar dan werd ze pissig :o ze moest zichzelf echt ff in slaap huilen dat had ze nodig.
pi_147696951
Zoë, wat fijn om te lezen. Het lijkt me zelf dat je op een gegeven moment het allemaal weinig meer kan schelen. Klinkt cru, maar als je oververmoeid bent dan heeft dat zijn weerslag op alles. Vind het nog knap dat je er ontzettend rustig onder bent. Of lijkt dat misschien zo?
pi_147697000
Bij krijger ook onrustig zie ik... Geen tips, vind het wel ontzettend rot! Weet wat slaaptekort met je kan doen en met een baby (of 2) erbij lijkt het me onnoemelijk zwaar.
pi_147697025
Zoë wat fijn dat je wat hebt kunnen slapen. Qua laten huilen verschilt het echt enorm qua kind inderdaad.

Als wij S in bed leggen gaat hij bijna standaard huilen. Niet gewoon huilen op een manier dat het lijkt alsof hij mishandeld wordt. :') Ik geef hem nog een aai over zijn bol om hem wat gerust te stellen en het huilen wordt al minder als ik zijn kamer uit loop en na 5 min slaapt hij helemaal.
Ook als hij tussendoor wakker wordt is het vaak na 5 minuten weer stil. Ik wacht dus ook wel even af.
Voor T geldt ongeveer hetzelfde, maar die huilt eigenlijk zelden, die wordt meestal blij als we hem op bed leggen. :?

Anyway, ik hoop dat deze nacht het begin is van een heleboel betere nachten. :*

T heeft tot nu toe nog niet zoveel last van de waterpokken. Hij is vrolijk, heeft gisteren een uur lang toegekeken hoe L en ik kerstcupcakes maakten voor het kerstdiner van L en hij is helemaal fan van zijn toettoet auto's parkeergarage. Hij laat soms wel 20 keer achter elkaar een balletje van boven naar beneden rollen. T is echt zo lief, ondanks dat hij ziek is. O+

T wordt alleen minder vrolijk van zijn broer want die maait alles omver en pakt speelgoed van hem af. T. is echt zo'n goedzak die het allemaal maar laat gebeuren, arm kereltje. S heeft de bijnaam S.ven Sloopkogel gekregen van mijn man. :D Vandaag kan T opgelucht adem halen, want S gaat naar het kdv en T is alleen thuis met mijn man.
  donderdag 18 december 2014 @ 08:02:16 #149
149959 SQ
snelle trees
pi_147697134
Mogge meisjes!

Zoë een paar uur geslapen *O*

Knuffel voor krijgertje :*

Fijn dat T zich weer wat beter voelt Nikki!

Ik ben eerder wakker dan mijn baby :D
disclaimer
pi_147697158
Weer heel de nacht doorgeslapen SQ? :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')