quote:
Op woensdag 17 december 2014 20:55 schreef Dyre het volgende:Ik vind Rapley ook wel erg interessant trouwens

, gewoon een banaan geven ofzo, maar daarvoor is het eigenlijk wel noodzakelijk dat ze goed rechtop kunnen zitten toch? Dat kan L nog niet.
Misschien past dit beter in een ander topic

Oh! Mag ik ff m'n angst delen. Ik ben bij de dreumes ook gewoon begonnen met rapley. Alleen banaan heb ik nooit gegeven....
M'n sm heeft ooit een baby moeten reanimeren die zich had verslikt in een banaan. En banaan is zo "plakkerig" dat men het er niet uit kreeg "geslagen".
(Oh en bij dreumes, 5 weken te vroeg, begonnen met gecorrigeerd 4 maanden. Op advies van de kinderarts)
En verder qua bijvoeding ben ik van mening dat je echt moet kijken naar het kind. Geeft mijn baby straks met vier maanden echt aan (door meekijken, interesse tonen etc) dat hij wilt... Prima, dan krijgt hij z'n komkommer. Maar zeker niet dagelijks of omdat het beter in het ritme past. Dus gewoon ergens tussen de 4 en 6 maanden

En verder hoi!
Ik ben niet zo aanwezig omdat ik niet zoveel heb te melden. Het gaat hier namelijk, als ik eerlijk ben, super. Js begint ook echt te reageren, drinkt goed en slaapt goed. Oh en we mogen in februari ipv april al naar de orthopeed voor z'n teentjes, stiekem wel spannend of dat er iets aan gedaan moet worden

Zoe, wat goed dat je hulp hebt gezocht en blijf erover praten

Spees, wat lastig. Het is ook een lastige leeftijd voor erbij. Maar gewoon even respect voor je, want wat ik lees doe je het echt super. Ik heb de kids vorige week alleen meegenomen naar de dierentuin. Js sliep heerlijk en toen hij moest worden gevoed ben ik met Ow in de binnenspeeltuin gaan zitten. Ow had het echt super naar z'n zin. (Maatr ik vond het wel erg spannend)
Verder weet ik t niet zo goed meer