Het verschilt natuurlijk ook gewoon per kind he! Het ene kind is er gewoon iets sneller of juist later aan toe dan de ander.quote:Op woensdag 17 december 2014 20:51 schreef Dyre het volgende:
Excuus, ik voelde me aangevallen
Overigens ben ik ook van de 'liever tot 6 maanden wachten'-groep hoor, maar soms breekt nood een wet, of een extreem hongerige baby. Dan doe je wel eens iets geks en draai je een potje bruine bonen open met 5,5 maand![]()
Wij waren eerst geen toeslagpartners volgens hun, toen getrouwd dus weer wel maar de belastingdienst snapt t dan niet meer... Dan krijg je dus teveel toeslag.quote:Op woensdag 17 december 2014 19:26 schreef krijgerrtje het volgende:
[..]
Ja, daar zit ik nog een beetje meeDus we houden het nog even apart
Waarom kregen jullie extra en moeten jullie het nu toch nog terug betalen?
Oh! Mag ik ff m'n angst delen. Ik ben bij de dreumes ook gewoon begonnen met rapley. Alleen banaan heb ik nooit gegeven....quote:Op woensdag 17 december 2014 20:55 schreef Dyre het volgende:
Ik vind Rapley ook wel erg interessant trouwens, gewoon een banaan geven ofzo, maar daarvoor is het eigenlijk wel noodzakelijk dat ze goed rechtop kunnen zitten toch? Dat kan L nog niet.
Misschien past dit beter in een ander topic
Dit idd Razz, komt echt helemaal goed!quote:Op woensdag 17 december 2014 21:46 schreef JufMariska het volgende:
Kleinrjes hebben juist nog een ontzettende kokhalsreflex Razz, dus moet goedkomen!
Ik wil wel even disclaimeren hier, Sil had dat namelijk helemaal niet goed. Dat is een keer heel eng geworden. Dus hou het altijd heel goed in de gaten en als je het niet vertrouwt, stop ermee.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:46 schreef JufMariska het volgende:
Kleinrjes hebben juist nog een ontzettende kokhalsreflex Razz, dus moet goedkomen!
Ik word verder een beetje verlegen van jullie![]()
Nee hoor, maar meer dat ik er vóór zij komen oppassen een gefundeerde mening over wil hebben.quote:Op woensdag 17 december 2014 21:53 schreef Roomsnoes het volgende:
Maar razz, je moet toch niet omdat zij t doen? Of begrijp ik je verkeerd?
Het artikel wat ik hierboven plaatste is nuttigquote:Op woensdag 17 december 2014 21:55 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Nee hoor, maar meer dat ik er vóór zij komen oppassen een gefundeerde mening over wil hebben.
Zodat we het rustig kunnen uitleggen, en dat het geen discussie wordt.
Dat is mij met A. toen ik nog BV gaf ook een paar keer overkomenquote:Op woensdag 17 december 2014 22:02 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik was aan het fokken op mijn foon toen ik O on slaap voedde, en toen liet ik mijn foon op haar hoofdje vallenWe moesten allebei heel hard huilen. Wat voel je je dan een prutmoeder zeg
Waarom doe je dat dan niet? Ik heb nachten doorgebracht op de bank met Stip veilig in de box of wipper of met het licht aan in bed. Licht uit was piepen en gillen, maar licht aan was ok, dus dan deed ik dat maar. Misschien krijg je ze iets eerder in een dag/nachtritme als je het niet doet, maar als ik zo wat slaap kreeg vond ik het al lang prima.quote:Op woensdag 17 december 2014 23:06 schreef krijgerrtje het volgende:
Telefoon op babymij ook al eens gebeurd.. Dronk rustig verder gelukkig
![]()
Ik ben hier het 'gevecht' 'S avonds echt zo zat, ik kijk er steeds meer tegen opBlijf net zo lief de hele nacht wakker in de woonkamer en dat ik dan overdag wat bijslaap. Elke avond weer, zodra we de slaapkamer instappen is ze klaarwakker. Uren bezig haar in slaap krijgen en dan na een paar uurtjes slaap het hele circus weer opnieuw. Terwijl het overdag echt geen probleem is.. Op zulke momenten denk ik dan ook weer aan overstappen op kv, want dat stomme gevecht aan de borst steeds.. Wild schudden met haar hoofd en krijsen als ze loslaat maar niet meer zelf aan willen happen. Maar ook weer zo zonde want het verloopt verder zo soepeltjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |