u got the powerquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:40 schreef kanovinnie het volgende:
Kan je niet eens stoppen met al die verzonnen topics?
quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:52 schreef madewithlove het volgende:
Ja dat is echt een rattenplan. Ze verplichten je het en je moet er nog voor betalen ook.. het ergste vind ik dat je je vingerafdrukken er voor moet afgeven. Maar we hebben wel recht op zogenaamde 'privacy'
Niet voor vakanties.quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Die krijg je gewoon vergoed klapjostie
Ik verzin dat een paspoort geld kost?quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:40 schreef kanovinnie het volgende:
Pasfoto's van je zusje bedoel je zeker?quote:Op woensdag 17 december 2014 01:44 schreef Scuidward het volgende:
Niet 500 euro vangen voor je pasfoto's en van de opbrengst een paspoort kopen en naar Turkije vliegen
Als ik dat bedoelde dan stond het er wel.quote:Op woensdag 17 december 2014 01:48 schreef AdoraBelle het volgende:
[..]
Pasfoto's van je zusje bedoel je zeker?
Oh, ik ook niet. Alleen een ID kaart.quote:Op woensdag 17 december 2014 01:49 schreef Scuidward het volgende:
[..]
Als ik dat bedoelde dan stond het er wel.
Maar mocht je het willen weten, ik heb dus geen paspoort.
quote:
Begrijpelijk wel; jij woont in Utrecht en bent dagelijks in levensgevaar.quote:Op woensdag 17 december 2014 02:20 schreef probeer het volgende:
En ik zeg niet dat ik graag wil dat je verdwaalt op een of ander wandelpad, daar dagenlang rondzwerft en uiteindelijk levenloos gevonden wordt in een rivierbedding. Maar ik zou er iig geen slaap om verliezen.
goede reis! xoxo!
Hier haal je ze gewoon op het vliegveld. Graties. Goed, wel 3 uur wachten, dat wel.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:52 schreef christiman het volgende:
Stel dat ik dit topic serieus zou nemen, dan zou mijn eerste vraag zijn: hoe zou jij het voor elkaar krijgen om vaccinaties gratis te verstrekken?
Ja, zeg, nog zo'n topicreeks kan ik er niet bijhebben.quote:Op woensdag 17 december 2014 02:20 schreef probeer het volgende:
En ik zeg niet dat ik graag wil dat je verdwaalt op een of ander wandelpad, daar dagenlang rondzwerft en uiteindelijk levenloos gevonden wordt in een rivierbedding. Maar ik zou er iig geen slaap om verliezen.
goede reis! xoxo!
Als je gewoon alle afleveringen van Dual Survival hebt gezien kan je niks overkomen; water, onderdak, vuur, voedsel.quote:Op woensdag 17 december 2014 02:20 schreef probeer het volgende:
goede reis! xoxo!
quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:40 schreef kanovinnie het volgende:
Meestal voor quasi-collectieve goederen. Zelfde als je rijbewijs.quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:33 schreef NieuweNier het volgende:
Zowiezo dat je daarvoor moet betalen
Ook voor vakanties randdebielquote:Op woensdag 17 december 2014 01:39 schreef NieuweNier het volgende:
[..]
Niet voor vakanties.
Zie mijn "mensen die niet reizen" topic voor een klacht over mensen als jij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |