quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:01 schreef LompeHork het volgende:
Ik ken nog wel een moeder die wil draaien!
Rechtsom of linksom?quote:Op dinsdag 16 december 2014 20:42 schreef LompeHork het volgende:
Kom d4v1d, we gaan een rondje lopen G.
rechtsom is toch langerquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:03 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Linksom toch, langer rondje alles.
1 leef weerquote:Op dinsdag 16 december 2014 21:42 schreef LompeHork het volgende:
[..]
d4444444444444444444444444444444444v1d.
EINZ.. muhahaha
quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:45 schreef LompeHork het volgende:
Tevens ga ik wel slapen op de deuntjes van d4v1d, het is niet slaapverwekkend maar ik ben een oude man.___________________________________________________________! nee grapje moet om 6 uur op.
.....quote:Op dinsdag 16 december 2014 21:59 schreef d4v1d het volgende:
Ik heb wel meer dan 2 luisteraars toch?
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:01 schreef Fokker89 het volgende:
De parkiet van Raf meegeteld, heb je er 3
NP, probeer het aan de end van de week nog eensquote:Op dinsdag 16 december 2014 22:10 schreef d4v1d het volgende:
Meh, ik kan m'n aandacht er niet echt bijhouden vanavond
Dat heb ik al de halve dag. Vanmiddag tikte ik "google.nl" in de zoekbalk van googlequote:Op dinsdag 16 december 2014 22:10 schreef d4v1d het volgende:
Meh, ik kan m'n aandacht er niet echt bijhouden vanavond
quote:Op dinsdag 16 december 2014 22:12 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Dat heb ik al de halve dag. Vanmiddag tikte ik "google.nl" in de zoekbalk van googleToen ben ik maar even gaan pitten.
Het toiletpapier bij de heren is op. Ik heb uit nood maar de boekjes uit de Jan Smit CD's gebruiktquote:Op woensdag 17 december 2014 09:53 schreef Fokker89 het volgende:
''Fokker, wat ben jij druk zo op de woensdagochtend.''
Jaja kinders. Hart voor de zaak he
quote:Op woensdag 17 december 2014 10:12 schreef robdriessen het volgende:
[..]
Het toiletpapier bij de heren is op. Ik heb uit nood maar de boekjes uit de Jan Smit CD's gebruikt
Nee idd, je kan ze goed gebruiken om tipjes mee te draaienquote:Op woensdag 17 december 2014 10:15 schreef Fokker89 het volgende:
Die boekjes zijn ook niet voor niks gemaakt.
ik luister niet naar auto-djquote:Op woensdag 17 december 2014 09:52 schreef Fokker89 het volgende:
Auto-DJ weer gerefrest met leuken nieuwen muziekjens. En natuurlijk niet te vergeten: Kerstmuziekjes.
Om bepaalde gevoelige vrouwen/meisjes uit dit topic te ontzien. Heb ik het aantal kerstliedjes tot een minimum beperkt.
ga je gangquote:Op woensdag 17 december 2014 16:37 schreef FritsFlits het volgende:
Iemand aan het draaien? Wil wat testen
kan je mixxx daar niet rechtstreeks voor mappenquote:Op woensdag 17 december 2014 16:56 schreef FritsFlits het volgende:
Zo dan, even kijken of het zo ook goed gaat. Heb nu Mixxx via Soundflower geroute. ProTools pakt het signaal over, zodat ik mijn faders kan gebruiken. Nicecast pakt het signaal van ProTools om te streamen
Is me nog niet gelukt. Die Avid Artist Control is daar ook niet voor gemaakt.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:58 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
kan je mixxx daar niet rechtstreek voor mappen?
Maakt ook niet uit, als het maar werkt.quote:Op woensdag 17 december 2014 16:59 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Is me nog niet gelukt. Die Avid Artist Control is daar ook niet voor gemaakt.
Er zit een kleine delay in wel. Ook wel logisch, heb plugins op m'n ProTools auxen staan voor processingquote:Op woensdag 17 december 2014 16:59 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Maakt ook niet uit, als het maar werkt.
Maar heb je nou 0.0 vertraging?
Ja oke, bij mij was dat wel eens een probleem toen ik live wou mixen. dan is een halve seconde vertraging niet te doenquote:Op woensdag 17 december 2014 17:00 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Er zit een kleine delay in wel. Ook wel logisch, heb plugins op m'n ProTools auxen staan voor processing
Ah zo, heb denk een 1/5s vertraging. Korter is beter, maarja. Dan moet ik echt een live mixer gaan aansluiten op m'n fysieke outputsquote:Op woensdag 17 december 2014 17:02 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ja oke, bij mij was dat wel eens een probleem toen ik live wou mixen. dan is een halve seconde vertraging niet te doen
dat is nog wel te handelen.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Ah zo, heb denk een 1/5s vertraging. Korter is beter, maarja. Dan moet ik echt een live mixer gaan aansluiten op m'n fysieke outputs
Ik heb vanmiddag nog zitten kijken naar een midicontroller. wel leuk spul. Maar moet eerst nog jingles hebben.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:15 schreef FritsFlits het volgende:
Ik wil m'n iPad nog aansluiten, kan ik daar jingles e.d. vanaf spelen
Zo dacht ik ookquote:Op woensdag 17 december 2014 17:28 schreef FritsFlits het volgende:
Als het doet waarvoor het moet dienen, boeiend
Start, Stop, Faders. Wat wil je nog meer?quote:Op woensdag 17 december 2014 17:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zo dacht ik ook, Vind hem er alleen een beetje speels uitzien.
Alles is in te stellen. Alleen schijnt deze weer niet zo lekker te werken met de software die ik gebruikquote:Op woensdag 17 december 2014 17:31 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Start, Stop, Faders. Wat wil je nog meer?
Knop voor PFL is handig.. kan je volgens mij ook instellen
Ik waande mij al even in de kerk.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:35 schreef FritsFlits het volgende:
Als je vraagt wat dit is, het eerste nummer van de Matthäus Passion
quote:Op woensdag 17 december 2014 17:49 schreef FritsFlits het volgende:
Traktor Pro is er ook voor Mac neem ik aan? Zie dat het van Native Instruments is
Ik hoor simone...quote:Op woensdag 17 december 2014 17:55 schreef Kally het volgende:
Ik ben even ingebroken om te kijken of SAM nu wel wilde, werkt het?
Best even wennen. Maar ik ben er zeer tevreden over.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:53 schreef FritsFlits het volgende:
Zit via de telefoon nu dus was even lastig te vinden. Heb om een demo gevraagdstraks proberen
Heb ik ook gehad. Twee maal daags een rauw ui in azijn koken en dat opsnuivenquote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 17:57 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad. Twee maal daags een rauw ui in azijn koken en dat opsnuiven
quote:Op woensdag 17 december 2014 17:57 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad. Twee maal daags een rauw ui in azijn koken en dat opsnuiven
Ja denk dat de queue even van slag was.quote:
Liedje Simone van Kik, toevallig ook mijn naamquote:Op woensdag 17 december 2014 17:58 schreef FritsFlits het volgende:
Sorry, geen idee waar t over gaat
Van mij mag je, kan alleen nog niet luisterenquote:Op woensdag 17 december 2014 18:03 schreef Fokker89 het volgende:
Test 2 ook met succes voltooid
Zal ik ook nog even testen?
Ik heb niks nieuws, dus heb ook niks te testenquote:Op woensdag 17 december 2014 18:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Mag mij mag je, kan alleen nog niet luisteren
Dokter bellen, vragen om een SOA-testquote:Op woensdag 17 december 2014 18:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb niks nieuws, dus heb ook niks te testen
Ik heb er net 50000 binnengehaald, Nu nog even wat leuke samples er uit zoekenquote:Op woensdag 17 december 2014 18:05 schreef Kally het volgende:
Ik moet jingles gaan rapen
Ik begin SAM zowaar door te krijgen
Ik ben erbij, doe alleen geen aftershow vanavond. Beetje druk dagje zoals je snapt!quote:Op woensdag 17 december 2014 19:00 schreef Fokker89 het volgende:
Over precies een uur. Het jaar 1993.
Leuk muziekjaar
quote:Op woensdag 17 december 2014 19:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben erbij, doe alleen geen aftershow vanavond. Beetje druk dagje zoals je snapt!
Deze muziek wel ja.quote:
Kan vanavond niet luisteren, galaquote:Op donderdag 18 december 2014 17:41 schreef Fokker89 het volgende:
Ik ga nu maar verder met 1993. Anders moet ik de hele planning weer omgooien
Haha leuk, zal eens intunen zoquote:Op donderdag 18 december 2014 17:43 schreef Fokker89 het volgende:
[..]Maar ik draai nu ook,
Weer een fileshow voor Uccie
Gegeneraliseerde Angststoornisquote:
quote:Op donderdag 18 december 2014 17:47 schreef Fylax het volgende:
[..]
Gegeneraliseerde Angststoornis
Obsessieve Compulsieve Stoornis
en waarschijnlijk PDD-NOS maar dat weten ze nog niet zeker.
juppppquote:Op donderdag 18 december 2014 17:47 schreef Fokker89 het volgende:
[..]Maar je weet nu iniedergeval wat je er aan moet doen.
quote:Op donderdag 18 december 2014 17:48 schreef Fylax het volgende:
Ik luister wel mee, maar ga ondertussen wel gamen
Het zijn dan ook wel bekende nummersquote:Op donderdag 18 december 2014 18:12 schreef Fylax het volgende:
raar dat ik deze nummers ook gewoon kan meezingen terwijl ik er toen nog niet eens was
Ik ook, maarja jij moet zo nodig switchenquote:Op donderdag 18 december 2014 19:36 schreef Uccie het volgende:
Het was een goeie show hoor...ik zal ze gaan missen, die fileshows.
Geloof me...als jij mij was, zou je ook gaanquote:Op donderdag 18 december 2014 19:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ook, maarja jij moet zo nodig switchen
Ik ga alquote:Op donderdag 18 december 2014 19:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geloof me...als jij mij was, zou je ook gaan
Nou doei hèquote:
kusjekroelquote:
Vaak ook het stereotype mensquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:57 schreef Samzz het volgende:
Discussies over het al dan niet verbieden van bepaalde hondenrassen monden altijd uit op emotionele roeptoeters die zwart worden voor de ogen. Heerlijk.
Poot en lik van m'n Husky. Gr gr.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:57 schreef Samzz het volgende:
Discussies over het al dan niet verbieden van bepaalde hondenrassen monden altijd uit op emotionele roeptoeters die zwart worden voor de ogen. Heerlijk.
Oh, dit wilde ik hier niet postenquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dit wilde ik hier niet posten. Sorry.
Maar je hebt wel gelijk. Mensen nemen over het algemeen sowieso een hond op uiterlijk en hebben geen idee wat de hond echt nodig heeft. Bij gematigde rassen gaat dat meestal goed, bij lastige rassen gaat dat vaak verkeerd in meer of mindere mate.quote:
Helaas is dit niet helemaal waar.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:27 schreef FritsFlits het volgende:
Een hond is niet vals, maar wordt vals gemaakt.
Zeker, de meeste valse honden worden vals gemaakt. Echter bestaat er ook een groot deel waar echt een kronkel in de kop zit. En daar kan je mee trainen wat je wil, is geen beginnen aan.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:35 schreef FritsFlits het volgende:
Dat een hond vals is of wordt, komt meestal voort uit angst of slechte behandeling van de hond. Sommige rassen zijn daar gevoeliger voor dan anderen, maar het is het baasje die er voor moetn zoegen dat de hond zich weet te gedragen.
Preventief opsluiten dan maarquote:
Prima, als je maar niet denkt dat ik een muilkorf op doequote:Op vrijdag 19 december 2014 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Preventief opsluiten dan maar? Ik heb een leuke kelder
.
Dat zei je niet, je zei dat honden door opvoeding vals gemaakt kunnen worden. Alles wat je kunt aanwakkeren, zit er van nature in.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:53 schreef FritsFlits het volgende:
Mensen die fokken kunnen de grootste troep maken. Hond van m'n kapster heeft bijvoorbeeld veel gezondheidsklachten, is meerdere keren geopereerd en dergelijke. Zo krijg je ook honden die kronkels hebben in hun kop. Honden zijn van nature geen valse dieren, dat is wat ik wat ik zei.
Mijn ouders hebben een Duitse Herder, een van de liefste honden die ik ken. Heeft nooit gegromd, is zeer zachtaardig, enorm trouw en luistert goed. Haar hebben we destijs ergens uit Gelderland gehaald. Stamboom en dergelijke zit erbij. Kortom, komt uit een goed gezin en is goed opgevoed. Kijk je naar een Duitse Heder die bijvoorbeeld door de politie wordt gebruikt is het niet gek dat mensen bang zijn voor dat ras. Die zijn ook heel anders opgevoed.
Nee, muilkorven zijn niet leuk. Dan kun je niet meer bijtenquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Prima, als je maar niet denkt dat ik een muilkorf op doe
quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, muilkorven zijn niet leuk. Dan kun je niet meer bijten.
Dan heb ik het verkeerd verwoordquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zei je niet, je zei dat honden door opvoeding vals gemaakt kunnen worden. Alles wat je kunt aanwakkeren, zit er van nature in.
Als alle honden zo zouden zijn opgevoed als politiehonden, dan zou de wereld er een stuk mooier uit zien.
gewoon skitta hebbenquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:35 schreef Fylax het volgende:
mijn vrienden verplichten me sociaal met ze te gaan doen vanavond
"verplichten"quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:35 schreef Fylax het volgende:
mijn vrienden verplichten me sociaal met ze te gaan doen vanavond
Wat ben ik blij dat ik me nergens meer toe verplicht voelquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:21 schreef Fylax het volgende:
Ik mag niet van m'n ouders dus FF gaat door.
Ik heb je ouders gebeld..quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:21 schreef Fylax het volgende:
Ik mag niet van m'n ouders dus FF gaat door.
Ja, dat schijnt in me te zittenquote:
I know, and if so,I don't carequote:Op vrijdag 19 december 2014 18:25 schreef Viro het volgende:
[..]
And there is nothing wrong with that![]()
Kijk maar uit, ik heb zo'n buiquote:
quote:
Om de posts hier.quote:
Ik ook. Mijn jurk is er nog steeds niet.quote:
Mijn jurk dus ook nietquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om de posts hier.
[..]
Ik ook. Mijn jurk is er nog steeds niet.
Ppl who care loose precious time and we got no time for that.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:26 schreef Kally het volgende:
[..]
I know, and if so,I don't care
Hoi schatjon
I feel your painquote:
Hier in NL kunnen ze tot 21:00 komenquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
I feel your pain. Stomme PostNL. T&T zegt vandaag. Nou. Het is al half zeven
.
Hoi! Ik zou nog een lijstje voor je maken met skatemuziek. Ben ik niet vergeten hoor, ik heb er alleen niet meer aan gedachtquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:28 schreef Kally het volgende:
Alhoewel, mijn 50 persoonlijkheden heb ik natuurlijk wel.
Ik zit in Belgiëquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hier in NL kunnen ze tot 21:00 komen
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat weet ik, daarom zeg ik hier in NL. Weet niet hoe het daar zit.
Ik heb je zusje gespammed vannachtquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:58 schreef Fylax het volgende:
ff overal op spamhoeren dat vanavond fylax friday is
Ohquote:Op vrijdag 19 december 2014 19:29 schreef Fylax het volgende:
Fylax Friday begint vanavond al om half 9
Maar dan is iedereen al naar bed?quote:Op vrijdag 19 december 2014 19:29 schreef Fylax het volgende:
Fylax Friday begint vanavond al om half 9
quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:38 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Hoi! Ik zou nog een lijstje voor je maken met skatemuziek. Ben ik niet vergeten hoor, ik heb er alleen niet meer aan gedachtMaar ik ga het nog wel voor je fixen.
gebruik itunes dan skklquote:
wanneer ga jij draaienquote:
nooit sryquote:
quote:
heb ik gedaanquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:31 schreef Blackings het volgende:
[..]
http://i.imgur.com/sDebO6R.png
http://178.251.24.84:9960/
jawelquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:34 schreef jamesdeen het volgende:
dat is toch geeb goed advies deadprez gek
quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:35 schreef appelen het volgende:
iedereen is je vriendin aan het neuqseksen
Is goed.quote:Op vrijdag 19 december 2014 20:36 schreef deadprez het volgende:
kan iemand het even zeggen als dit nummer voorbij is dan luister ik dan weer verder
ja hij is voorbij hoorquote:Op vrijdag 19 december 2014 20:36 schreef deadprez het volgende:
kan iemand het even zeggen als dit nummer voorbij is dan luister ik dan weer verder
zemmelquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |