Dat zei je niet, je zei dat honden door opvoeding vals gemaakt kunnen worden. Alles wat je kunt aanwakkeren, zit er van nature in.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:53 schreef FritsFlits het volgende:
Mensen die fokken kunnen de grootste troep maken. Hond van m'n kapster heeft bijvoorbeeld veel gezondheidsklachten, is meerdere keren geopereerd en dergelijke. Zo krijg je ook honden die kronkels hebben in hun kop. Honden zijn van nature geen valse dieren, dat is wat ik wat ik zei.
Mijn ouders hebben een Duitse Herder, een van de liefste honden die ik ken. Heeft nooit gegromd, is zeer zachtaardig, enorm trouw en luistert goed. Haar hebben we destijs ergens uit Gelderland gehaald. Stamboom en dergelijke zit erbij. Kortom, komt uit een goed gezin en is goed opgevoed. Kijk je naar een Duitse Heder die bijvoorbeeld door de politie wordt gebruikt is het niet gek dat mensen bang zijn voor dat ras. Die zijn ook heel anders opgevoed.
Nee, muilkorven zijn niet leuk. Dan kun je niet meer bijtenquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:52 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Prima, als je maar niet denkt dat ik een muilkorf op doe
quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:56 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, muilkorven zijn niet leuk. Dan kun je niet meer bijten.
Dan heb ik het verkeerd verwoordquote:Op vrijdag 19 december 2014 11:55 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat zei je niet, je zei dat honden door opvoeding vals gemaakt kunnen worden. Alles wat je kunt aanwakkeren, zit er van nature in.
Als alle honden zo zouden zijn opgevoed als politiehonden, dan zou de wereld er een stuk mooier uit zien.
gewoon skitta hebbenquote:Op vrijdag 19 december 2014 17:35 schreef Fylax het volgende:
mijn vrienden verplichten me sociaal met ze te gaan doen vanavond
"verplichten"quote:Op vrijdag 19 december 2014 17:35 schreef Fylax het volgende:
mijn vrienden verplichten me sociaal met ze te gaan doen vanavond
Wat ben ik blij dat ik me nergens meer toe verplicht voelquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:21 schreef Fylax het volgende:
Ik mag niet van m'n ouders dus FF gaat door.
Ik heb je ouders gebeld..quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:21 schreef Fylax het volgende:
Ik mag niet van m'n ouders dus FF gaat door.
Ja, dat schijnt in me te zittenquote:
I know, and if so,I don't carequote:Op vrijdag 19 december 2014 18:25 schreef Viro het volgende:
[..]
And there is nothing wrong with that![]()
Kijk maar uit, ik heb zo'n buiquote:
quote:
Om de posts hier.quote:
Ik ook. Mijn jurk is er nog steeds niet.quote:
Mijn jurk dus ook nietquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Om de posts hier.
[..]
Ik ook. Mijn jurk is er nog steeds niet.
Ppl who care loose precious time and we got no time for that.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:26 schreef Kally het volgende:
[..]
I know, and if so,I don't care
Hoi schatjon
I feel your painquote:
Hier in NL kunnen ze tot 21:00 komenquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
I feel your pain. Stomme PostNL. T&T zegt vandaag. Nou. Het is al half zeven
.
Hoi! Ik zou nog een lijstje voor je maken met skatemuziek. Ben ik niet vergeten hoor, ik heb er alleen niet meer aan gedachtquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:28 schreef Kally het volgende:
Alhoewel, mijn 50 persoonlijkheden heb ik natuurlijk wel.
Ik zit in Belgiëquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:38 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Hier in NL kunnen ze tot 21:00 komen
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 19 december 2014 18:41 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Dat weet ik, daarom zeg ik hier in NL. Weet niet hoe het daar zit.
Ik heb je zusje gespammed vannachtquote:Op vrijdag 19 december 2014 18:58 schreef Fylax het volgende:
ff overal op spamhoeren dat vanavond fylax friday is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |