Geloof me...als jij mij was, zou je ook gaanquote:Op donderdag 18 december 2014 19:54 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik ook, maarja jij moet zo nodig switchen
Ik ga alquote:Op donderdag 18 december 2014 19:55 schreef Uccie het volgende:
[..]
Geloof me...als jij mij was, zou je ook gaan
Nou doei hèquote:
kusjekroelquote:
Vaak ook het stereotype mensquote:Op vrijdag 19 december 2014 10:57 schreef Samzz het volgende:
Discussies over het al dan niet verbieden van bepaalde hondenrassen monden altijd uit op emotionele roeptoeters die zwart worden voor de ogen. Heerlijk.
Poot en lik van m'n Husky. Gr gr.quote:Op vrijdag 19 december 2014 10:57 schreef Samzz het volgende:
Discussies over het al dan niet verbieden van bepaalde hondenrassen monden altijd uit op emotionele roeptoeters die zwart worden voor de ogen. Heerlijk.
Oh, dit wilde ik hier niet postenquote:
quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Oh, dit wilde ik hier niet posten. Sorry.
Maar je hebt wel gelijk. Mensen nemen over het algemeen sowieso een hond op uiterlijk en hebben geen idee wat de hond echt nodig heeft. Bij gematigde rassen gaat dat meestal goed, bij lastige rassen gaat dat vaak verkeerd in meer of mindere mate.quote:
Helaas is dit niet helemaal waar.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:27 schreef FritsFlits het volgende:
Een hond is niet vals, maar wordt vals gemaakt.
Zeker, de meeste valse honden worden vals gemaakt. Echter bestaat er ook een groot deel waar echt een kronkel in de kop zit. En daar kan je mee trainen wat je wil, is geen beginnen aan.quote:Op vrijdag 19 december 2014 11:35 schreef FritsFlits het volgende:
Dat een hond vals is of wordt, komt meestal voort uit angst of slechte behandeling van de hond. Sommige rassen zijn daar gevoeliger voor dan anderen, maar het is het baasje die er voor moetn zoegen dat de hond zich weet te gedragen.
Preventief opsluiten dan maarquote:
Prima, als je maar niet denkt dat ik een muilkorf op doequote:Op vrijdag 19 december 2014 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Preventief opsluiten dan maar? Ik heb een leuke kelder
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |