Zo dacht ik ookquote:Op woensdag 17 december 2014 17:28 schreef FritsFlits het volgende:
Als het doet waarvoor het moet dienen, boeiend
Start, Stop, Faders. Wat wil je nog meer?quote:Op woensdag 17 december 2014 17:30 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Zo dacht ik ook, Vind hem er alleen een beetje speels uitzien.
Alles is in te stellen. Alleen schijnt deze weer niet zo lekker te werken met de software die ik gebruikquote:Op woensdag 17 december 2014 17:31 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Start, Stop, Faders. Wat wil je nog meer?
Knop voor PFL is handig.. kan je volgens mij ook instellen
Ik waande mij al even in de kerk.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:35 schreef FritsFlits het volgende:
Als je vraagt wat dit is, het eerste nummer van de Matthäus Passion
quote:Op woensdag 17 december 2014 17:49 schreef FritsFlits het volgende:
Traktor Pro is er ook voor Mac neem ik aan? Zie dat het van Native Instruments is
Ik hoor simone...quote:Op woensdag 17 december 2014 17:55 schreef Kally het volgende:
Ik ben even ingebroken om te kijken of SAM nu wel wilde, werkt het?
Best even wennen. Maar ik ben er zeer tevreden over.quote:Op woensdag 17 december 2014 17:53 schreef FritsFlits het volgende:
Zit via de telefoon nu dus was even lastig te vinden. Heb om een demo gevraagdstraks proberen
Heb ik ook gehad. Twee maal daags een rauw ui in azijn koken en dat opsnuivenquote:
quote:Op woensdag 17 december 2014 17:57 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad. Twee maal daags een rauw ui in azijn koken en dat opsnuiven
quote:Op woensdag 17 december 2014 17:57 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Heb ik ook gehad. Twee maal daags een rauw ui in azijn koken en dat opsnuiven
Ja denk dat de queue even van slag was.quote:
Liedje Simone van Kik, toevallig ook mijn naamquote:Op woensdag 17 december 2014 17:58 schreef FritsFlits het volgende:
Sorry, geen idee waar t over gaat
Van mij mag je, kan alleen nog niet luisterenquote:Op woensdag 17 december 2014 18:03 schreef Fokker89 het volgende:
Test 2 ook met succes voltooid
Zal ik ook nog even testen?
Ik heb niks nieuws, dus heb ook niks te testenquote:Op woensdag 17 december 2014 18:04 schreef FritsFlits het volgende:
[..]
Mag mij mag je, kan alleen nog niet luisteren
Dokter bellen, vragen om een SOA-testquote:Op woensdag 17 december 2014 18:04 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik heb niks nieuws, dus heb ook niks te testen
Ik heb er net 50000 binnengehaald, Nu nog even wat leuke samples er uit zoekenquote:Op woensdag 17 december 2014 18:05 schreef Kally het volgende:
Ik moet jingles gaan rapen
Ik begin SAM zowaar door te krijgen
Ik ben erbij, doe alleen geen aftershow vanavond. Beetje druk dagje zoals je snapt!quote:Op woensdag 17 december 2014 19:00 schreef Fokker89 het volgende:
Over precies een uur. Het jaar 1993.
Leuk muziekjaar
quote:Op woensdag 17 december 2014 19:09 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik ben erbij, doe alleen geen aftershow vanavond. Beetje druk dagje zoals je snapt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |