abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 december 2014 @ 13:30:40 #101
262 Re
Kiss & Swallow
pi_147667907
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 11:54 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Hebben er meer last van hier. Altijd vooraan staan om op dat toontje weer een 'incidentje' te downplayen.
Walgelijke figuren inmiddels.

'het waren ook moslims hooooor'
Even vergeten dat het van de sharia, dus islamitische wetgeving, het oa niet mag dat meiden naar school mogen.

het aantal mensen wat refereert naar een incidentje is net zo groot als het aantal mensen dat "dood aan alle moslims" roept... niet echt veel mensen dus
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_147667945
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:16 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Je kan er wat over lezen in de koran. Het boek dat verkrachting oké noemt, oorlog predict tegen ongelovigen en een onvriendelijke behandeling tegen iedereen met wat plezier in zijn leven eist.
Aldus de fundamentalist.
pi_147667970
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:28 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

De slachtoffers ook. Je punt is?
Je bent niet genoeg tegen de islam. Dat is hun punt :P
pi_147668038
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:32 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Je bent niet genoeg tegen de islam. Dat is hun punt :P
Nice opinion you've got there. Too bad it's wrong.
pi_147668055
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:31 schreef Xa1pt het volgende:

[..]

Aldus de fundamentalist.
Jij kan zo ontzettend goed argumenteren. Niet met feiten ofzo, maar gewoon met enge termen waardoor ik niet meer meedoe in je hoofd.
pi_147668088
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:35 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

Jij kan zo ontzettend goed argumenteren. Niet met feiten ofzo, maar gewoon met enge termen waardoor ik niet meer meedoe in je hoofd.
Heb jij de Koran gelezen ?
pi_147668159
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:36 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Het stikt in Nederland tegenwoordig van de amateur-theologen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_147668172
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:35 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]

De meeste moslims lezen de koran helemaal niet zoals jij dat doet. Je blijft hen om de oren smijten met irrelevant gelul.
pi_147668542
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:38 schreef Xa1pt het volgende:

[..]
Je blijft hen om de oren smijten met irrelevant gelul.
Ik heb juist begrepen dat dat is wat moslims willen. Ze doen zelf immers ook niet anders.
Conscience do cost.
pi_147668700
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:51 schreef ems. het volgende:

[..]

Ik heb juist begrepen dat dat is wat moslims willen. Ze doen zelf immers ook niet anders.
:O
pi_147668856
quote:
14s.gif Op woensdag 17 december 2014 11:00 schreef Xa1pt het volgende:

[..]
Maar het is vrij stompzinnig om een religie te kenmerken aan de hand van nog geen 5% van de aanhangers. Veruit de meerderheid van de moslims is tegen geweld. Dat figuren daar die uit zijn op geweld zich in die contreien laten gelden heeft weinig met de islam van doen.
De meerderheid van de moslims is gewoon fundamentalistisch en zonder daarbij zelf geweld te gebruiken vormen zij wel de voedingsbodem voor religieuze haat en geweld.
Even wat cijfers

66% van de Europese moslims vindt de religieuze voorschriften van de islam belangrijker dan de wetten van de overheid

-60% heeft een hekel aan homo's

-Bijna 60 procent wil terug naar de wortels van de islam, de enkelvoudige uitleg van de Koran wordt zelfs door 75 procent van hen gesteund.

- 54 procent was ervan overtuigd dat het Westen eropuit is om 'de islam' te vernietigen

-Ongeveer 50% van de islamieten zijn antisemitisch (bij jongeren en in sommige steden is dit zelfs nog hoger)
http://www.wzb.eu/sites/d(...)ms_and_christian.pdf
God bestaat niet, dus leef en geniet
pi_147669085
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 13:36 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Waarom zou je die lezen als al die boekjes bij voorbaat al ontkracht worden door het wetenschappelijke en aantoonbare ??
Laat ik jou vraag met een wedervraag beantwoorden: Heb jij de Astrofysica en Kwantummechanica al eens bestudeert ?? Verdiep je daar maar eens in en je zal er al snel achter komen hoe belachelijk fantasierijk religie eigenlijk is.
pi_147669122
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 14:07 schreef Religieisfacisme het volgende:

[..]

Waarom zou je die lezen als al die boekjes bij voorbaat al ontkracht worden door het wetenschappelijke en aantoonbare ??
Laat ik jou vraag met een wedervraag beantwoorden: Heb jij de Astrofysica en Kwantummechanica al eens bestudeert ?? Verdiep je daar maar eens in en je zal er al snel achter komen hoe belachelijk fantasierijk religie eigenlijk is.
Waar beweer ik anders dan ?
pi_147669217
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 14:08 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Waar beweer ik anders dan ?
Oke...ik denk dat ik je verkeerd begrepen heb dan. Mijn diepe excuses. (misschien moet ik voortaan maar eerst het hele draadje lezen voordat ik er één reactie uitpak)
pi_147669266
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 14:13 schreef Religieisfacisme het volgende:

[..]

Oke...ik denk dat ik je verkeerd begrepen heb dan. Mijn diepe excuses. (misschien moet ik voortaan maar eerst het hele draadje lezen voordat ik er één reactie uitpak)
Ik vroeg het aan hem omdat hij zegt te weten wat er in de koran staat. Volgens mij denken heel veel mensen dit te weten zonder uberhaubt ook maar een vastgehouden te hebben.
pi_147670655
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 12:35 schreef firefly3 het volgende:
Sowieso is geloof vergelijkbaar met een virus. Het verspreidt zich. In principe is het een oneindige wiskundige loop dat zich voortplant als een levend iets.
Dat geldt ook voor geloof in 'democratie', neem ik aan?
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_147671170
Nieuwe trend?
Wij hebben de ice bucket challenge in het westen en in het Oosten maken zij kinderen af.

Hierbij nomineer ik:
pi_147676319
quote:
19s.gif Op woensdag 17 december 2014 15:01 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Dat geldt ook voor geloof in 'democratie', neem ik aan?
De positieve economische voordelen van democratie zijn letterlijk meetbaar. Heeft dus niets met geloven te maken.
Exponentiële deflatie van Bitcoin maakt arme mensen nog veel sneller armer dan het grote probleem van inflatie. Gematigde burning van Ethereum is de gulden middenweg.
pi_147676518
quote:
1s.gif Op woensdag 17 december 2014 18:17 schreef firefly3 het volgende:

[..]

De positieve economische voordelen van democratie zijn letterlijk meetbaar. Heeft dus niets met geloven te maken.
Maakt niet zoveel uit. Zelfs als democratie alleen maar negatief was is het op geen enkele manier te vergelijken met bijgeloof.
Conscience do cost.
  woensdag 17 december 2014 @ 20:55:02 #120
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_147681881
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 14:00 schreef Religieisfacisme het volgende:

[..]

De meerderheid van de moslims is gewoon fundamentalistisch en zonder daarbij zelf geweld te gebruiken vormen zij wel de voedingsbodem voor religieuze haat en geweld.
Even wat cijfers

66% van de Europese moslims vindt de religieuze voorschriften van de islam belangrijker dan de wetten van de overheid

-Bijna 60 procent wil terug naar de wortels van de islam, de enkelvoudige uitleg van de Koran wordt zelfs door 75 procent van hen gesteund.

- 54 procent was ervan overtuigd dat het Westen eropuit is om 'de islam' te vernietigen

-Ongeveer 50% van de islamieten zijn antisemitisch (bij jongeren en in sommige steden is dit zelfs nog hoger)
Het is toch aan dovemansoren besteed. Je gaat hem er toch niet mee overtuigen.
pi_147682007
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 19:11 schreef Xa1pt het volgende:
De slachtoffers waren ook moslims. Maar toch tof dat je nog even over hun lijk ook je politieke agenda blootgeeft.
:')
Ура для россии
  woensdag 17 december 2014 @ 21:02:42 #122
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_147682292
islam is niet de schuldige in deze zaak.
pi_147683247
quote:
0s.gif Op woensdag 17 december 2014 14:00 schreef Religieisfacisme het volgende:

[..]

Even wat cijfers

Blijft de vraag in welke context je dit moet gieten. Hoe zouden deze vragen beantwoord zijn 15 jaar geleden? In hoeverre zijn ze een uitkomst van de anti-Islamitische tendens? Over welke groep is het onderzoek uitgevoerd? Hoe wordt fundamentalisme gedefinieerd?

Dat meer dan 10% van de Christenen meent dat de regels van de bijbel belangrijker zijn dan die van de wet vind ik ook moeilijk te geloven. Je kan je dus afvragen op welke manier die vraag gesteld is, of dat het een conclusie op basis van een vragenlijst waar aan specifieke vragen ietswat makkelijk ingedeeld worden als een dergelijke conclusie. Aangezien Moslims in de regel veel toegewijder zijn als het op hun religie aan komt, kom je al snel tot dergelijke uitslagen.

Maar goed, eigenlijk is het allemaal niet relevant. Je moet het gewoon hebben over algemeen beleid en dat toepassen ongeacht de eigenschap van een persoon. Het is onzin om het te hebben over religie. We weten dat mensen uit Iran of Indonesië geen enkel probleem vormen, terwijl dat gewoon concrete moslimgroepen zijn.

Als je er echt wat aan wil doen, moet je kijken naar waar het probleem werkelijk ligt. Zeiken over de Islam is gewoon kankeren zonder nuance en oog voor werkelijke oorzaken.
pi_147683658
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 december 2014 19:11 schreef Xa1pt het volgende:
De slachtoffers waren ook moslims. Maar toch tof dat je nog even over hun lijk ook je politieke agenda blootgeeft.
:{
pi_147686851
quote:

[..]

Even wat cijfers

En nu ook een onderzoek onder de joden graag. Om de context te bekijken.
Is er ook een onderzoek van VOOR 9 september 2001, dus voordat de anti-islamhysterie losbarstte?
Voor totaalbeeld.

Bovendien is er 1 onderzoek die je toont. Meer onderzoeken zouden je beweringen kunnen staven. Eentje niet.
En:
het zijn christenen die moslims beoordelen.
Dan heb je altijd bias.
Something is rotten in the state of Denmark. (Shakespeare)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')